"Құстар әлемі"
"Құстар әлемі"

#1 слайд
ҚҰСТАР ӘЛЕМІЖоба: № 43 “Өркен” бөбекжайы
1 слайд
ҚҰСТАР ӘЛЕМІЖоба: № 43 “Өркен” бөбекжайы
#2 слайд
Бүгінгі балалар – болашақ ересек адамдар. Олар осы уақыттан
бастап табиғатпен жақын таныса отырып, құстар туралы
білімдерін кеңейтіп, оларға қамқорлық жағдайлар жасай білуге
үйрету.
а) балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін
оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге,
өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу.
ә) балабақшада табиғат жайында алғашқы ұғымды
қалыптастыра отырып қарапайым білім беріп, осының негізінде
тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде нақты және
жалпылама таным-түйсік қалыптастыру. Табиғат туралы
бүлдіршіндердің ой-өрісін кеңейтіп,осы түйсіктер арқылы
бүлдіршіндерге құстар туралы сырларын ұғындыру жөніндегі
экологиялық тәрбиенің ортаңғы тобына арналған «Құстар әлемі»
жобасын ұсынып отырмыз . Өзектілігі:
2 слайд
Бүгінгі балалар – болашақ ересек адамдар. Олар осы уақыттан бастап табиғатпен жақын таныса отырып, құстар туралы білімдерін кеңейтіп, оларға қамқорлық жағдайлар жасай білуге үйрету. а) балалардың айналадағы табиғатқа деген сүйіспеншілігін оятып, ұғымын кеңейту, оның әсемдігін нәзік сезінуге, өсімдіктер мен жануарлар дүниесін қамқорлыққа алуға баулу. ә) балабақшада табиғат жайында алғашқы ұғымды қалыптастыра отырып қарапайым білім беріп, осының негізінде тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде нақты және жалпылама таным-түйсік қалыптастыру. Табиғат туралы бүлдіршіндердің ой-өрісін кеңейтіп,осы түйсіктер арқылы бүлдіршіндерге құстар туралы сырларын ұғындыру жөніндегі экологиялық тәрбиенің ортаңғы тобына арналған «Құстар әлемі» жобасын ұсынып отырмыз . Өзектілігі:
#3 слайд
Мақсаты:
Құстар мен жануарлардың мекені, қоректенуі,
қозғалыстары мен қалай дыбыстайтыны туралы қарапайым
түсініктерін қалыптастыру. Балаларды құстармен әрі қарай
таныстыруды жалғастыру. Құстар туралы (қыстап қалатын,
үй құстары, жыл құстары) түсініктерін кеңейту. Жоба
кезеңіндегі балалардың танымдық, шығармашылық
қабілеттерін дамыту. Балаларды қоршаған әлемге
қамқорлықпен қараудың үлгілерін (гүлдер мен
жапырақтарды жұлмау, бұтақтарды сындырмау, қыста
құстарға жем беру) көрсету. Құстарды қорғауға, қамқорлық
жасауға тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Құстар мен жануарлардың мекені, қоректенуі, қозғалыстары мен қалай дыбыстайтыны туралы қарапайым түсініктерін қалыптастыру. Балаларды құстармен әрі қарай таныстыруды жалғастыру. Құстар туралы (қыстап қалатын, үй құстары, жыл құстары) түсініктерін кеңейту. Жоба кезеңіндегі балалардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балаларды қоршаған әлемге қамқорлықпен қараудың үлгілерін (гүлдер мен жапырақтарды жұлмау, бұтақтарды сындырмау, қыста құстарға жем беру) көрсету. Құстарды қорғауға, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
#4 слайд
Міндеттері:
1. Қоршаған әлемдегі заттарға танымдық
қызығушылықтарын арттыру.
2. Құстар әлемі, табиғаттағы маусымдық өзгерістер
туралы түсініктерін кеңейту.
3. Қоршаған әлемді түсінуге, қабылдауға танымдық
көзқарастарын тәрбиелеу.
4 слайд
Міндеттері: 1. Қоршаған әлемдегі заттарға танымдық қызығушылықтарын арттыру. 2. Құстар әлемі, табиғаттағы маусымдық өзгерістер туралы түсініктерін кеңейту. 3. Қоршаған әлемді түсінуге, қабылдауға танымдық көзқарастарын тәрбиелеу.
#5 слайд
Жоба түрі:
(таным, шығармашылық)
Жобаға қатысушылар:
ІІ кіші тобының балалары,
ата – аналар, тәрбиешілер.
Жобаны жүзеге асырылу мерзімі:
қысқа мерзімді: 4 апта
5 слайд
Жоба түрі: (таным, шығармашылық) Жобаға қатысушылар: ІІ кіші тобының балалары, ата – аналар, тәрбиешілер. Жобаны жүзеге асырылу мерзімі: қысқа мерзімді: 4 апта
#6 слайд
Жұмыс түрлері:
Ойын әдісі, танымдық, бақылау, нәтижелік, тәжірибелік,
шығармашылық, ата-аналармен жұмыс.
Мәселе бойынша жұмыстар: тақырыптық оқу
қызметтері, әңгіме жүргізу, бақылау, шығармашылық
жұмыстар, құстар туралы слайд көру, бейнефильмдер
көру, аудиозапис тындау, серуенге шығу.
Жобаны жүзеге асыру кезеңдері:
1-кезең-дайындық
Тақырып мәселесі бойынша әдістемелік материалдар
жинау, интернет желісі арқылы танымдық ақпараттар,
суреттер, құстар туралы суреттер алу.
6 слайд
Жұмыс түрлері: Ойын әдісі, танымдық, бақылау, нәтижелік, тәжірибелік, шығармашылық, ата-аналармен жұмыс. Мәселе бойынша жұмыстар: тақырыптық оқу қызметтері, әңгіме жүргізу, бақылау, шығармашылық жұмыстар, құстар туралы слайд көру, бейнефильмдер көру, аудиозапис тындау, серуенге шығу. Жобаны жүзеге асыру кезеңдері: 1-кезең-дайындық Тақырып мәселесі бойынша әдістемелік материалдар жинау, интернет желісі арқылы танымдық ақпараттар, суреттер, құстар туралы суреттер алу.
#7 слайд
Балалармен жасалатын жұмыс түрлері
Балалардың «құстар» ұғымы бойынша білімін анықтау.
Балалармен ата-аналармен мақсат-міндеттерін талқылау.
Құстар туралы жұмбақтар шешу,тақпақтар, мақал-
мәтелдер жаттау, осы тақырыпқа байланысты әңгіме
құрастыру. Ертегілер оқу, сахналау.
«Құстар әлемі» тақырыбына көрме дайындауға
балалардың бейнелеу қызметі бойынша дайындығы.
7 слайд
Балалармен жасалатын жұмыс түрлері Балалардың «құстар» ұғымы бойынша білімін анықтау. Балалармен ата-аналармен мақсат-міндеттерін талқылау. Құстар туралы жұмбақтар шешу,тақпақтар, мақал- мәтелдер жаттау, осы тақырыпқа байланысты әңгіме құрастыру. Ертегілер оқу, сахналау. «Құстар әлемі» тақырыбына көрме дайындауға балалардың бейнелеу қызметі бойынша дайындығы.
#8 слайд
Мамандарға тапсырма:
1. Музыка жетекшісі:
«Ақ көгершін» әнін тыңдатып,айтқызып үйрету.
2. Тәрбиешілерге:
Құстарға байланысты әр түрлі қимылды
ойындар ойнату.
Мысалы: «Жапалақтар мен қарлығаштар»,
«Торғайлар мен мысықтар», «Қаздар мен түлкі»,
«Ұшатын құстар»
8 слайд
Мамандарға тапсырма: 1. Музыка жетекшісі: «Ақ көгершін» әнін тыңдатып,айтқызып үйрету. 2. Тәрбиешілерге: Құстарға байланысты әр түрлі қимылды ойындар ойнату. Мысалы: «Жапалақтар мен қарлығаштар», «Торғайлар мен мысықтар», «Қаздар мен түлкі», «Ұшатын құстар»
#9 слайд
2 - кезең
Балаларды құстар туралы білімі бойынша
тәрбиелеу мен оқыту процесіне тиімді әдіс-
тәсілдер енгізу. Слайд көрсету, теледидардан
бейнефильмдер, мультфильмдер көрсету, әр түрлі
суреттерді қарастыра отырып әңгіме жүргізу,
ертегілер оқу, сахналау. Құстар туралы тақпақтар,
мақал-мәтелдер жаттату, жұмбақтар жасырып,
жауабын айтқызу. Құстар бейнелерінің суреттерін
бояу.
9 слайд
2 - кезең Балаларды құстар туралы білімі бойынша тәрбиелеу мен оқыту процесіне тиімді әдіс- тәсілдер енгізу. Слайд көрсету, теледидардан бейнефильмдер, мультфильмдер көрсету, әр түрлі суреттерді қарастыра отырып әңгіме жүргізу, ертегілер оқу, сахналау. Құстар туралы тақпақтар, мақал-мәтелдер жаттату, жұмбақтар жасырып, жауабын айтқызу. Құстар бейнелерінің суреттерін бояу.
#10 слайд
Ата-аналармен жұмыс:
Ата-аналар үйде балаларымен құстар туралы
әңгіме жүргізіп, жаңа ақпарат берді. Баласымен
бірге құстар туралы әртүрлі бейнефильмдер,
мультфильмдер, суреттер қарады. Құстар туралы
балаларымен бірге тақпақтарын, мақал-мәтелдерін
жаттауға үйретті. «Құстар әлемі» атты көрмеге
қатысты.
10 слайд
Ата-аналармен жұмыс: Ата-аналар үйде балаларымен құстар туралы әңгіме жүргізіп, жаңа ақпарат берді. Баласымен бірге құстар туралы әртүрлі бейнефильмдер, мультфильмдер, суреттер қарады. Құстар туралы балаларымен бірге тақпақтарын, мақал-мәтелдерін жаттауға үйретті. «Құстар әлемі» атты көрмеге қатысты.
#11 слайд
3 – кезең
“ Құстар туралы жұмбақтар” жинағы
“ Құстар туралы мақал - мәтелдер” жинағы
Дидактикалық ойындар: “Дауысынан таны”,
“ Жыл құстары мен қыстайтын құстар”,
“ Артығын тап” “Құстар фабрикасы”,
“ Құстар, құстар сызылтып ән салды.” атты әңгіме
өткізу.
Ата – аналар құстарға жасаған жем шашарды ағашқа
балалармен бірге ілу.
11 слайд
3 – кезең “ Құстар туралы жұмбақтар” жинағы “ Құстар туралы мақал - мәтелдер” жинағы Дидактикалық ойындар: “Дауысынан таны”, “ Жыл құстары мен қыстайтын құстар”, “ Артығын тап” “Құстар фабрикасы”, “ Құстар, құстар сызылтып ән салды.” атты әңгіме өткізу. Ата – аналар құстарға жасаған жем шашарды ағашқа балалармен бірге ілу.
#12 слайд
Күтілетін нәтиже:
Бала құстар туралы көп мәлімет алады;
Құстарға деген сүйіспешілік сезімін танытады;
Баланы тілі жаттығады, ойлау қабілеті, зейні
дамиды;
Баланың шығармашылық қабілеті қалыптасады;
Табиғатқа қамқорлық жасай білуге үйренеді;
Бала жауапкершілікке тәрбиеленеді.
12 слайд
Күтілетін нәтиже: Бала құстар туралы көп мәлімет алады; Құстарға деген сүйіспешілік сезімін танытады; Баланы тілі жаттығады, ойлау қабілеті, зейні дамиды; Баланың шығармашылық қабілеті қалыптасады; Табиғатқа қамқорлық жасай білуге үйренеді; Бала жауапкершілікке тәрбиеленеді.
#13 слайд
Балабақшадағы тәрбие бағдарламасына сәйкес
балаларды табиғатпен таныстыру барысында өзара
байланысты білімділік және тәрбиелік міндеттер
жүзеге асырылады. Балаларды табиғатпен
таныстыру және шынайы қамқорлыққа алу
жағдайында адамгершілік және эстетикалық тәрбие
беру мақсатында өтіледі. Балабақшада балалардың
өздері бақылап, бағып-баптап жүрген құстар мен
өсімдіктердің болуы оларды қоршаған ортаға
ұқыптылықпен қарауға, еңбекке деген
сүйіспеншілікке және соған дағдылануға
үйретеді,сондай-ақ бала бойында біртіндеп
тапсырылған іске жауапкершілік сияқты қасиеттер
де қалыптаса береді.
13 слайд
Балабақшадағы тәрбие бағдарламасына сәйкес балаларды табиғатпен таныстыру барысында өзара байланысты білімділік және тәрбиелік міндеттер жүзеге асырылады. Балаларды табиғатпен таныстыру және шынайы қамқорлыққа алу жағдайында адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру мақсатында өтіледі. Балабақшада балалардың өздері бақылап, бағып-баптап жүрген құстар мен өсімдіктердің болуы оларды қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарауға, еңбекке деген сүйіспеншілікке және соған дағдылануға үйретеді,сондай-ақ бала бойында біртіндеп тапсырылған іске жауапкершілік сияқты қасиеттер де қалыптаса береді.
шағым қалдыра аласыз













