Материалдар / Қылықты модельдеу

Қылықты модельдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
«№5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы (түзету)мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі мұғалімін. осы ашық сабағым барлығына кажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2019
765
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«№5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы (түзету)мектеп- интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мимика және пантомими

1 слайд
«№5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы (түзету)мектеп- интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мимика және пантомимиканы дамыту Қылықты модельдеу

1 слайд

«№5 көру қабілеті бұзылған балалардың арнайы (түзету)мектеп- интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Мимика және пантомимиканы дамыту Қылықты модельдеу

Сәлемдесу Шаттық шеңбері Күніміз шуақты болсын, Көңіліміз шаттыққа толсын, Дост

2 слайд
Сәлемдесу Шаттық шеңбері Күніміз шуақты болсын, Көңіліміз шаттыққа толсын, Достығымыз адал болсын, Жүрегіміз мейірімге толсын.

2 слайд

Сәлемдесу Шаттық шеңбері Күніміз шуақты болсын, Көңіліміз шаттыққа толсын, Достығымыз адал болсын, Жүрегіміз мейірімге толсын.

Шарлармен ойын:  Шарты: ыдыстың ішінде кішкене шарлар бар, ыдыс шайқалғаннан кейін, сендер сол ыдыстан көздеріңді жұмып

3 слайд
Шарлармен ойын:  Шарты: ыдыстың ішінде кішкене шарлар бар, ыдыс шайқалғаннан кейін, сендер сол ыдыстан көздеріңді жұмып кез-келген шарды таңдайсыңдар. Сол шарда сендерге тапсырма беріледі соны оқып, мимика және жест, сонымен қатар сөйлеу арқылы кім екенін, қандай сезім екенін бізге салып көрсетесіңдер.

3 слайд

Шарлармен ойын:  Шарты: ыдыстың ішінде кішкене шарлар бар, ыдыс шайқалғаннан кейін, сендер сол ыдыстан көздеріңді жұмып кез-келген шарды таңдайсыңдар. Сол шарда сендерге тапсырма беріледі соны оқып, мимика және жест, сонымен қатар сөйлеу арқылы кім екенін, қандай сезім екенін бізге салып көрсетесіңдер.

Марғау – кошка - cat

4 слайд
Марғау – кошка - cat

4 слайд

Марғау – кошка - cat

 Тәкаппарлықтың, менмендіктің биік шыңы, өзіңді өзгеден биік санау. Өзгеге жоғарыдан, көкіректі керіп сөйлеу. Адамды

5 слайд
 Тәкаппарлықтың, менмендіктің биік шыңы, өзіңді өзгеден биік санау. Өзгеге жоғарыдан, көкіректі керіп сөйлеу. Адамды менсінбеу, адам құрлы көрмеу, кекетіп, мұқатып кемшілігін бетіне басып, сөзбен жанды жерін шымшып отыру, қысқасы, өзіңді зор, өзгені қор көріп істейтін іс- әрекеттің бәрі - тәкаппарлық болып саналады .

5 слайд

 Тәкаппарлықтың, менмендіктің биік шыңы, өзіңді өзгеден биік санау. Өзгеге жоғарыдан, көкіректі керіп сөйлеу. Адамды менсінбеу, адам құрлы көрмеу, кекетіп, мұқатып кемшілігін бетіне басып, сөзбен жанды жерін шымшып отыру, қысқасы, өзіңді зор, өзгені қор көріп істейтін іс- әрекеттің бәрі - тәкаппарлық болып саналады .

Ызалық , ашушаңдық – ішкі көңіл-күйдің іс жүзінде қызулыққа салынатын сезімі. Іштей қайнап, шегіне жеткен сезім соңында шы

6 слайд
Ызалық , ашушаңдық – ішкі көңіл-күйдің іс жүзінде қызулыққа салынатын сезімі. Іштей қайнап, шегіне жеткен сезім соңында шығар жолды іздейді де айқаймен немесе оқыс қимылмен іске асады.

6 слайд

Ызалық , ашушаңдық – ішкі көңіл-күйдің іс жүзінде қызулыққа салынатын сезімі. Іштей қайнап, шегіне жеткен сезім соңында шығар жолды іздейді де айқаймен немесе оқыс қимылмен іске асады.

Алғыс білдір – өзіңе жақын адамдарға алғыс білдір, рахметіңді айт және арқашанда оларды бағалай біл.

7 слайд
Алғыс білдір – өзіңе жақын адамдарға алғыс білдір, рахметіңді айт және арқашанда оларды бағалай біл.

7 слайд

Алғыс білдір – өзіңе жақын адамдарға алғыс білдір, рахметіңді айт және арқашанда оларды бағалай біл.

Сынаған не ұрысқан уақытта өзін адекватты ұстау, яғни сондай сәтте өз-өзін ұстай білу. Сынды, ұрысты адамның көп бөлігі

8 слайд
Сынаған не ұрысқан уақытта өзін адекватты ұстау, яғни сондай сәтте өз-өзін ұстай білу. Сынды, ұрысты адамның көп бөлігі жүрегіне қатты қабылдайды. Сондықтан ұрыс шығармау үшін алдымен мән жайды анықтап, сұрап алу керек. Ал егер кінә өзінен болса онда кешірім сұрапта үйрену керек. Кешірімді әлсіз адам емес, керісінше мықты адамдар ғана сұрай алады

8 слайд

Сынаған не ұрысқан уақытта өзін адекватты ұстау, яғни сондай сәтте өз-өзін ұстай білу. Сынды, ұрысты адамның көп бөлігі жүрегіне қатты қабылдайды. Сондықтан ұрыс шығармау үшін алдымен мән жайды анықтап, сұрап алу керек. Ал егер кінә өзінен болса онда кешірім сұрапта үйрену керек. Кешірімді әлсіз адам емес, керісінше мықты адамдар ғана сұрай алады

Көше реттеушісі

9 слайд
Көше реттеушісі

9 слайд

Көше реттеушісі

Бағбан

10 слайд
Бағбан

10 слайд

Бағбан

Жер қазушы

11 слайд
Жер қазушы

11 слайд

Жер қазушы

Программист (Бағдарламашы)

12 слайд
Программист (Бағдарламашы)

12 слайд

Программист (Бағдарламашы)

Сатушы

13 слайд
Сатушы

13 слайд

Сатушы

Мұғалім

14 слайд
Мұғалім

14 слайд

Мұғалім

Ұшқыш

15 слайд
Ұшқыш

15 слайд

Ұшқыш

Кібіртіктеп, тырпылдатып, сүрініп жүріс

16 слайд
Кібіртіктеп, тырпылдатып, сүрініп жүріс

16 слайд

Кібіртіктеп, тырпылдатып, сүрініп жүріс

Сергіту сәті: Шыршамызды айналайық балалар тұрыңдар, Шын жүрекпен, махаббатпен шеңберді құрыңдар, Кереметтей мамандықтың

17 слайд
Сергіту сәті: Шыршамызды айналайық балалар тұрыңдар, Шын жүрекпен, махаббатпен шеңберді құрыңдар, Кереметтей мамандықтың иесі болыңдар, Ең бақытты, ең ақылды маман боп шығыңдар.

17 слайд

Сергіту сәті: Шыршамызды айналайық балалар тұрыңдар, Шын жүрекпен, махаббатпен шеңберді құрыңдар, Кереметтей мамандықтың иесі болыңдар, Ең бақытты, ең ақылды маман боп шығыңдар.

Көз жаттығуы Менің нұрлы көздерім, Шаршап қалған боларсың? Оңға-солға қараймын, Демалтамын, санаймын. Балалар тақтаның жоғарғы

18 слайд
Көз жаттығуы Менің нұрлы көздерім, Шаршап қалған боларсың? Оңға-солға қараймын, Демалтамын, санаймын. Балалар тақтаның жоғарғы жағындағы салынған сызықтардың бойымен оңға, солға көздерін жүргізіп қарайды.

18 слайд

Көз жаттығуы Менің нұрлы көздерім, Шаршап қалған боларсың? Оңға-солға қараймын, Демалтамын, санаймын. Балалар тақтаның жоғарғы жағындағы салынған сызықтардың бойымен оңға, солға көздерін жүргізіп қарайды.

Кері байланыс Көк, сары түсті шарлар Көк – түсіндім, маған сабақ ұнады. Сары – түсінбедім, маған сабақ ұнаған жоқ. Осы ә

19 слайд
Кері байланыс Көк, сары түсті шарлар Көк – түсіндім, маған сабақ ұнады. Сары – түсінбедім, маған сабақ ұнаған жоқ. Осы әсем шарларды ортада тұрған шыршаға сабақты түсінгенімізге байланысты ілейік .

19 слайд

Кері байланыс Көк, сары түсті шарлар Көк – түсіндім, маған сабақ ұнады. Сары – түсінбедім, маған сабақ ұнаған жоқ. Осы әсем шарларды ортада тұрған шыршаға сабақты түсінгенімізге байланысты ілейік .

Назарларыңызға рахмет!

20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ