Қырғи қабақ соғыстың аяқталуының себептері- презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пәні: «Дүниежүзі тарихы»
9- сынып
Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1 слайд
Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
2 слайд
Сабақ мақсаттары
Осы сабақта қол жеткізетін
оқу мақсаты:
9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі
интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді
айқындау;
9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын
анықтау;
Бағалау критерийлері
“ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі
әлемдегі интеграциялық және
дезинтеграциялық үдерістердің
өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ
соғыс” аяқталып,КСРО - ның
ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ
экономикалық ынтымақтастықты
сипаттайды,саяси қайшылықтарды
тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз
республикалардың құрылу себептерін
түсіндіреді. М: кері байланыс
Құндылықтары
“ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының
“Ұлы даланың металлургиясы”- ның
әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін
мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің
әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар
мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен
мақтанатын ұлтжанды ұрпақ
қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген,
сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне
бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере
отырып, SMART түрінде құрастырылған.
Сабақ мақсаты:
“ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және
дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен
саясатындағы өзгерістерін талдайды;
•
ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен
мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді;
•
ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша
тұжырым жасайды;
2 слайд
Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау; Бағалау критерийлері “ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ соғыс” аяқталып,КСРО - ның ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ экономикалық ынтымақтастықты сипаттайды,саяси қайшылықтарды тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз республикалардың құрылу себептерін түсіндіреді. М: кері байланыс Құндылықтары “ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының “Ұлы даланың металлургиясы”- ның әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен мақтанатын ұлтжанды ұрпақ қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген, сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, SMART түрінде құрастырылған. Сабақ мақсаты: “ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен саясатындағы өзгерістерін талдайды; • ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді; • ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша тұжырым жасайды;
3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа
шығу кезінде «Джиксо»
стратегиясын пайдаландым.
Тиімділігі
Топқа бөліну, жаңа сабақтың
тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы
оқиғаларды ажыратады, кестені жеке
саралайды, мәліметті нақтылайды
Сабақтың соңында:
«Баспалдақ» әдісі.
Оқушылар табыс сатысы арқылы
қорытынды жасап,негізгі мақсатқа
жеткендігін анықтайды
Белсенді
оқу
әдістері
“ Органайзер кесте” әдісі
мәтінмен жұмыс барысында оқушылар
жаңа білгенін, білетін ақпаратын
органайзерлік кестеге толтырады . Осы
тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай
игереді.Топта талқылайды
«ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы
оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел,
мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын
анықтайды.
3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа сабақтың тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқиғаларды ажыратады, кестені жеке саралайды, мәліметті нақтылайды Сабақтың соңында: «Баспалдақ» әдісі. Оқушылар табыс сатысы арқылы қорытынды жасап,негізгі мақсатқа жеткендігін анықтайды Белсенді оқу әдістері “ Органайзер кесте” әдісі мәтінмен жұмыс барысында оқушылар жаңа білгенін, білетін ақпаратын органайзерлік кестеге толтырады . Осы тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай игереді.Топта талқылайды «ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел, мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын анықтайды.
4 слайд
Тапсырма: ПДМҚ әдісі
Бағалау критерийі:
Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды;
Дәлел құрастырады;
Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады
Барлығы Менші құқығының түрлерін
ажыратады
Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және
тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды
Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік
құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б.
1. Тапсырмалар оқушылардың жас
ерекшеліктеріне негізделіп
құрылады;
2. Саралау аралас топтарға негізделіп
беріледі;
3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына
жетуге негізделеді
4 слайд
Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастырады; Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады Барлығы Менші құқығының түрлерін ажыратады Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б. 1. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделіп құрылады; 2. Саралау аралас топтарға негізделіп беріледі; 3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына жетуге негізделеді
5 слайд
Критериалды бағалау
Бағалау критерийлерінің
түрлері:
«Сэндвич арқылы бағалау»
«Карусель»
«М кері байланысы»
«Өзін-өзі бағалау»
«Смайликтер арқылы» Сэндвич
әдісі
арқылы
5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағалау» «Смайликтер арқылы» Сэндвич әдісі арқылы