Материалдар / Қырғи қабақ соғыстың аяқталуының себептері- презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қырғи қабақ соғыстың аяқталуының себептері- презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2019
6666
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ

1 слайд
Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

1 слайд

Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және

2 слайд
Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау; Бағалау критерийлері “ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ соғыс” аяқталып,КСРО - ның ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ экономикалық ынтымақтастықты сипаттайды,саяси қайшылықтарды тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз республикалардың құрылу себептерін түсіндіреді. М: кері байланыс Құндылықтары “ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының “Ұлы даланың металлургиясы”- ның әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен мақтанатын ұлтжанды ұрпақ қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген, сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, SMART түрінде құрастырылған. Сабақ мақсаты: “ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен саясатындағы өзгерістерін талдайды; • ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді; • ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша тұжырым жасайды;

2 слайд

Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау; Бағалау критерийлері “ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ соғыс” аяқталып,КСРО - ның ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ экономикалық ынтымақтастықты сипаттайды,саяси қайшылықтарды тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз республикалардың құрылу себептерін түсіндіреді. М: кері байланыс Құндылықтары “ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының “Ұлы даланың металлургиясы”- ның әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен мақтанатын ұлтжанды ұрпақ қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген, сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, SMART түрінде құрастырылған. Сабақ мақсаты: “ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен саясатындағы өзгерістерін талдайды; • ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді; • ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша тұжырым жасайды;

Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа саб

3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа сабақтың тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқиғаларды ажыратады, кестені жеке саралайды, мәліметті нақтылайды Сабақтың соңында: «Баспалдақ» әдісі. Оқушылар табыс сатысы арқылы қорытынды жасап,негізгі мақсатқа жеткендігін анықтайды   Белсенді оқу әдістері “ Органайзер кесте” әдісі мәтінмен жұмыс барысында оқушылар жаңа білгенін, білетін ақпаратын органайзерлік кестеге толтырады . Осы тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай игереді.Топта талқылайды   «ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел, мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын анықтайды.

3 слайд

Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа сабақтың тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқиғаларды ажыратады, кестені жеке саралайды, мәліметті нақтылайды Сабақтың соңында: «Баспалдақ» әдісі. Оқушылар табыс сатысы арқылы қорытынды жасап,негізгі мақсатқа жеткендігін анықтайды   Белсенді оқу әдістері “ Органайзер кесте” әдісі мәтінмен жұмыс барысында оқушылар жаңа білгенін, білетін ақпаратын органайзерлік кестеге толтырады . Осы тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай игереді.Топта талқылайды   «ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел, мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын анықтайды.

Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастыр

4 слайд
Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастырады; Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады   Барлығы Менші құқығының түрлерін ажыратады Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б. 1. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделіп құрылады; 2. Саралау аралас топтарға негізделіп беріледі; 3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына жетуге негізделеді

4 слайд

Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастырады; Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады   Барлығы Менші құқығының түрлерін ажыратады Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б. 1. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделіп құрылады; 2. Саралау аралас топтарға негізделіп беріледі; 3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына жетуге негізделеді

Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағал

5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағалау» «Смайликтер арқылы» Сэндвич әдісі арқылы

5 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағалау» «Смайликтер арқылы» Сэндвич әдісі арқылы