Қырғи қабақ соғыстың аяқталуының себептері- презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қырғи қабақ соғыстың аяқталуының себептері- презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ

#1 слайд
Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

1 слайд

Пәні: «Дүниежүзі тарихы» 9- сынып Тақырыбы: Қырғи - қабақ соғыстың аяқталуының себептері қандай болды?ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және

#2 слайд
Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау; Бағалау критерийлері “ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ соғыс” аяқталып,КСРО - ның ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ экономикалық ынтымақтастықты сипаттайды,саяси қайшылықтарды тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз республикалардың құрылу себептерін түсіндіреді. М: кері байланыс Құндылықтары “ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының “Ұлы даланың металлургиясы”- ның әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен мақтанатын ұлтжанды ұрпақ қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген, сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, SMART түрінде құрастырылған. Сабақ мақсаты: “ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен саясатындағы өзгерістерін талдайды; • ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді; • ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша тұжырым жасайды;

2 слайд

Сабақ мақсаттары Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 9. 3.2.4 «қырғи - қабақ соғыстан» кейін әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық процестерді айқындау; 9.3. 1.3 мемлекеттердің тарихи даму заңдылықтарын анықтау; Бағалау критерийлері “ Қырғи - қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің өзгерістерін талдайды;”Қырғи – қабақ соғыс” аяқталып,КСРО - ның ыдырауын,ТМД-ның құрылуы мен ортақ экономикалық ынтымақтастықты сипаттайды,саяси қайшылықтарды тұжырымдайды;ЮСФР ыдырап,тәуелсіз республикалардың құрылу себептерін түсіндіреді. М: кері байланыс Құндылықтары “ Ұлы даланың жеті қыры”мақаласының “Ұлы даланың металлургиясы”- ның әлем өркениетіне қосқан үлесі екендігін мақтан ете отырып,тәуелсіз еліміздің әлем кеңістігінде өзіндік ұстанымы бар мәңгілік елдің ұрпағы екендігімен мақтанатын ұлтжанды ұрпақ қалыптастыру; 3Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген, сабақ мақсаты тақырыпқа. пән ерекшелігіне бағытталған, оқушылардың ерекшелігін ескере отырып, SMART түрінде құрастырылған. Сабақ мақсаты: “ Қырғи қабақ соғыстан”кейінгі әлемдегі интеграциялық және дезинтеграциялық үдерістердің әлем экономикасы мен саясатындағы өзгерістерін талдайды; • ТМД - ның құрылуы,қайшылықтары мен мәселелеріне,салдары мен тарихи маңызына баға береді; • ЮСФСР - дың ыдырау себептері мен салдары бойынша тұжырым жасайды;

Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа саб

#3 слайд
Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа сабақтың тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқиғаларды ажыратады, кестені жеке саралайды, мәліметті нақтылайды Сабақтың соңында: «Баспалдақ» әдісі. Оқушылар табыс сатысы арқылы қорытынды жасап,негізгі мақсатқа жеткендігін анықтайды   Белсенді оқу әдістері “ Органайзер кесте” әдісі мәтінмен жұмыс барысында оқушылар жаңа білгенін, білетін ақпаратын органайзерлік кестеге толтырады . Осы тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай игереді.Топта талқылайды   «ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел, мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын анықтайды.

3 слайд

Оқушыларды топқа бөлу және жаңа сабаққа шығу кезінде «Джиксо» стратегиясын пайдаландым. Тиімділігі Топқа бөліну, жаңа сабақтың тақырыбына шығу « Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы оқиғаларды ажыратады, кестені жеке саралайды, мәліметті нақтылайды Сабақтың соңында: «Баспалдақ» әдісі. Оқушылар табыс сатысы арқылы қорытынды жасап,негізгі мақсатқа жеткендігін анықтайды   Белсенді оқу әдістері “ Органайзер кесте” әдісі мәтінмен жұмыс барысында оқушылар жаңа білгенін, білетін ақпаратын органайзерлік кестеге толтырады . Осы тәсілдер арқылы оқушы мәтінді толықтай игереді.Топта талқылайды   «ПОПС ( ПДМҚ ) » әдісі арқылы оқушылар тапсырмадан пікір, дәлел, мысал,қорытынды жасап тарихи маңызын анықтайды.

Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастыр

#4 слайд
Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастырады; Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады   Барлығы Менші құқығының түрлерін ажыратады Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б. 1. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделіп құрылады; 2. Саралау аралас топтарға негізделіп беріледі; 3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына жетуге негізделеді

4 слайд

Тапсырма: ПДМҚ әдісі Бағалау критерийі: Дескриптор: Жағдаяттарды шағын топта талдайды; Пікірді анықтайды; Дәлел құрастырады; Мысал келтіріп, қорытынды ұсынады   Барлығы Менші құқығының түрлерін ажыратады Көпшілігі Меншік құқығына ие болу және тоқтау жолдарының ерекшеліктерін талдайды Кейбіреуі Құқықтық заңнамаларда меншік құқығына байланысты жағдаяттарды талдайды Саралау әдістері «Сэндвич», «Карусель әдісі» т.б. 1. Тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне негізделіп құрылады; 2. Саралау аралас топтарға негізделіп беріледі; 3. Тапсырмалар оқу мақсаттарына жетуге негізделеді

Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағал

#5 слайд
Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағалау» «Смайликтер арқылы» Сэндвич әдісі арқылы

5 слайд

Критериалды бағалау Бағалау критерийлерінің түрлері: «Сэндвич арқылы бағалау» «Карусель» «М кері байланысы» «Өзін-өзі бағалау» «Смайликтер арқылы» Сэндвич әдісі арқылы

Файл форматы:
pptx
27.04.2019
7773
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі