Материалдар / Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар 1 сынып Ана тілі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қыс. Дауысты және дауыссыз дыбыстар 1 сынып Ана тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2023
3348
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ана тілі Дауысты және дауыссыз дыбыстар Қыс Сынып: 1 «А» Мұғалімі: «Кененбвева Айгул»

1 слайд
Ана тілі Дауысты және дауыссыз дыбыстар Қыс Сынып: 1 «А» Мұғалімі: «Кененбвева Айгул»

1 слайд

Ана тілі Дауысты және дауыссыз дыбыстар Қыс Сынып: 1 «А» Мұғалімі: «Кененбвева Айгул»

Оқу мақсаттары: • 1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; • 1.4.1.1 айтылуы мен жаз

2 слайд
Оқу мақсаттары: • 1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; • 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; • 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну

2 слайд

Оқу мақсаттары: • 1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану; • 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және есту, есте сақтау арқылы жазу; • 1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну

• Мәтінді түсініп оқиды. • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. • Дауысты және дауыссыз ды

3 слайд
• Мәтінді түсініп оқиды. • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. • Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды.

3 слайд

• Мәтінді түсініп оқиды. • Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтай отырып, көшіріп жазады. • Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратады, жуан, жіңішке болып бөлінетініне талдау жасайды.

Психологиялық ахуал Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз. Сабақты біз бастаймыз.

4 слайд
Психологиялық ахуал Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз. Сабақты біз бастаймыз.

4 слайд

Психологиялық ахуал Бір, екі, үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз. Сабақты біз бастаймыз.

Алтын ереже • Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ынтымақтаст

5 слайд
Алтын ереже • Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ынтымақтастық

5 слайд

Алтын ереже • Белсенді қатысу • Тыныштық сақтау • Бірін-бірі тыңдау • Ойын ашық айту • Бір-бірін сынамау • Ынтымақтастық

«Ой қозғау» әдісі • -Дыбыс дегеніміз не? • -Әріп дегеніміз не? • -Дыбыстар нешеге бөлінеді? • Дауысты дыбыстар дегеніміз не?

6 слайд
«Ой қозғау» әдісі • -Дыбыс дегеніміз не? • -Әріп дегеніміз не? • -Дыбыстар нешеге бөлінеді? • Дауысты дыбыстар дегеніміз не? • -Дауыссыз дыбыстарды қалай айтамыз?

6 слайд

«Ой қозғау» әдісі • -Дыбыс дегеніміз не? • -Әріп дегеніміз не? • -Дыбыстар нешеге бөлінеді? • Дауысты дыбыстар дегеніміз не? • -Дауыссыз дыбыстарды қалай айтамыз?

Дауысты дыбыстар: а, ә, е, и, о, ө, ұ, ү, у, ы, і, э Дыбыстар Дауыссыз дыбыстар: б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м,

7 слайд
Дауысты дыбыстар: а, ә, е, и, о, ө, ұ, ү, у, ы, і, э Дыбыстар Дауыссыз дыбыстар: б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, у, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ.

7 слайд

Дауысты дыбыстар: а, ә, е, и, о, ө, ұ, ү, у, ы, і, э Дыбыстар Дауыссыз дыбыстар: б, в, г, ғ, д, ж, з, й, к, қ, л, м, н, ң, п, р, с, т, у, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ.

Оқулықпен жұмыс

8 слайд
Оқулықпен жұмыс

8 слайд

Оқулықпен жұмыс

Қыс Өзенді, көлд i мұз жапты. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Орма

9 слайд
Қыс Өзенді, көлд i мұз жапты. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Орман ішінен құстарды көре алмайсың. Қоян күнд i з жасырынады. Түнде ғана жас ағаштарды кем i р i п жүр. Қыстыгүні үй хайуанаттарына да бапсыз. Иелер i жылы қораға шөп салып, бағып-қағады. Адамның өзі де суықтан қорғанады. Үйіне от жағады. Жылы киім киеді. Міржақып Дулатов. Бапсыз - жайсыз, қолайсыз. -Қыста орманда, өзен, көлде қандай өзгер i с болады? -Оның себебі неде деп ойлайсың? -Басқа аңдар туралы не білесің? (МК, Ұ ) Мәтінді мәнереп оқу.

9 слайд

Қыс Өзенді, көлд i мұз жапты. Қалың қардан шөптің басы көрінбейді. Орман ішінен құстарды көре алмайсың. Қоян күнд i з жасырынады. Түнде ғана жас ағаштарды кем i р i п жүр. Қыстыгүні үй хайуанаттарына да бапсыз. Иелер i жылы қораға шөп салып, бағып-қағады. Адамның өзі де суықтан қорғанады. Үйіне от жағады. Жылы киім киеді. Міржақып Дулатов. Бапсыз - жайсыз, қолайсыз. -Қыста орманда, өзен, көлде қандай өзгер i с болады? -Оның себебі неде деп ойлайсың? -Басқа аңдар туралы не білесің? (МК, Ұ ) Мәтінді мәнереп оқу.

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k

12 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k

12 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k https://www.youtube.com/watch?v=jBk9t5VJS6k

Он алтыншы ақпан Сынып жұмысы Дауысты және дауыссыз дыбыстар Көркем жазу 2-жаттығу. Өз...н, күнд...з, қыстыгүн..., к...ім , -Кө

13 слайд
Он алтыншы ақпан Сынып жұмысы Дауысты және дауыссыз дыбыстар Көркем жазу 2-жаттығу. Өз...н, күнд...з, қыстыгүн..., к...ім , -Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөзднрді жаза алады -Дәптермен жұмысөздегі дыбыстардың қайсысыдауысты, қайсысы дауыссыз екенін біледі

13 слайд

Он алтыншы ақпан Сынып жұмысы Дауысты және дауыссыз дыбыстар Көркем жазу 2-жаттығу. Өз...н, күнд...з, қыстыгүн..., к...ім , -Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөзднрді жаза алады -Дәптермен жұмысөздегі дыбыстардың қайсысыдауысты, қайсысы дауыссыз екенін біледі

Жазылуы Айтылуы өзен мөзөн күндіз күндүз қыстыгүні қыстыгүнү киім

14 слайд
Жазылуы Айтылуы өзен мөзөн күндіз күндүз қыстыгүні қыстыгүнү киім кійім Дескриптор: – әріптерді дұрыс орналастырады; – қатесіз көшіріп жазады; – сұрақтарға жауап береді.

14 слайд

Жазылуы Айтылуы өзен мөзөн күндіз күндүз қыстыгүні қыстыгүнү киім кійім Дескриптор: – әріптерді дұрыс орналастырады; – қатесіз көшіріп жазады; – сұрақтарға жауап береді.

3-жаттығу. Сурет бойынша сөзжұмбақты шеш. • Ала шапан киген i, Сескенг i ш болған соң. Қыпылықтап жүрген i. • Ағаштардың көркем

15 слайд
3-жаттығу. Сурет бойынша сөзжұмбақты шеш. • Ала шапан киген i, Сескенг i ш болған соң. Қыпылықтап жүрген i. • Ағаштардың көркемі, Мәңгі жасыл бұтағы. Мекен ғып тау-өлкені, Кәусар ауа жұтады • Сылдырдан қорқады, Шошынып жортады.

15 слайд

3-жаттығу. Сурет бойынша сөзжұмбақты шеш. • Ала шапан киген i, Сескенг i ш болған соң. Қыпылықтап жүрген i. • Ағаштардың көркемі, Мәңгі жасыл бұтағы. Мекен ғып тау-өлкені, Кәусар ауа жұтады • Сылдырдан қорқады, Шошынып жортады.

Жумакуль Қарағнды. қ. М.Жұмабаев атындағы гимназия 16

16 слайд
Жумакуль Қарағнды. қ. М.Жұмабаев атындағы гимназия 16

16 слайд

Жумакуль Қарағнды. қ. М.Жұмабаев атындағы гимназия 16

17 слайд

17 слайд