Материалдар / Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2020
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары

1 слайд
Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары

1 слайд

Қыс мезгілінің үлестірмелі қағаздары

№ 1 Қар үстіндегі іздерді бақылау. Мақсаты: балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге ү

2 слайд
№ 1 Қар үстіндегі іздерді бақылау. Мақсаты:  балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Балаларды байқағыш, ойлау қаситтерін қалыптастырып, толықтыра түсу. Қар үстіндегі іздерге назар аударып, оны анықтай білуге көңіл қою. Ауа райының қай кезінде іздер жақсы көрінеді? Көркем сөз: Ақ киімді денелі, ақ сақалды, Соқыр, мылқау танымас тірі жанды, Үсті – басы ақ қырау түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды.                                                                    (Абай)   Еңбек : құс тар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп қою, жем салу. Мақсаты : қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын : «Ақ қоян» Мақсаты : балаларды ептілікке баулу. Жеке жұмыс:  бір құстың лабиринттен шығу жолы туралы ертегіні ойластыру. Мақал: Жемберсең құсқа қыста, сауабы тиер оның жазда.

2 слайд

№ 1 Қар үстіндегі іздерді бақылау. Мақсаты:  балаларды қар үстіндегі адамдардың, жануарлардың, құстардың ізін айырып, білуге үйрету. Балаларды байқағыш, ойлау қаситтерін қалыптастырып, толықтыра түсу. Қар үстіндегі іздерге назар аударып, оны анықтай білуге көңіл қою. Ауа райының қай кезінде іздер жақсы көрінеді? Көркем сөз: Ақ киімді денелі, ақ сақалды, Соқыр, мылқау танымас тірі жанды, Үсті – басы ақ қырау түсі суық, Басқан жері сықырлап келіп қалды.                                                                    (Абай)   Еңбек : құс тар үшін жемсалғыш жасап, оны ағашқа іліп қою, жем салу. Мақсаты : қыстаған құстарға, хайуанаттарға қамқоршы болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын : «Ақ қоян» Мақсаты : балаларды ептілікке баулу. Жеке жұмыс:  бір құстың лабиринттен шығу жолы туралы ертегіні ойластыру. Мақал: Жемберсең құсқа қыста, сауабы тиер оның жазда.

№ 2 Қар (ұлпаларының) ұшқындарына бақылау жүргізу. Мақсаты : балаларды қар ұшқындарының қалай пайда болатынын, олардың құрлы

3 слайд
№ 2 Қар (ұлпаларының) ұшқындарына бақылау жүргізу. Мақсаты : балаларды қар ұшқындарының қалай пайда болатынын, олардың құрлысымен таныстыру, сонымен бірге балаларды байқағыштыққа тәрбиелеу. Балаларға қар ұлпасын қағып алып, зейін қойып, анықтауғаұсыну. Қар ұшқыны алты қанаттан тұрады, олар бір—біріне өте ұқсас келеді. Қар ұшқыны жаңбыр сияқты, бұлтта жаратылады. Су буы өте жоғары көтеріледі: сол жоғарыда ауаның температурасы өте төмен болғандықтан, сол су буларынан кішкентай ғана мұз қиыршықтары пайда болады. Алты қырлы мұз түйіршіктері өсіп кішкентай жұлдызшаларға айналады, сөйтіп қар ұшқындары жерге түседі. Көркем сөз: Жазда көлге мұз қатты, Табанымды мұздатты. Мұз ойылып кетті тез, Күліп едік, біз қатты. Қимылды ойын   «Ортаға түспек» Мақсаты : тез жүгіріп секіруге, ептілікке үйрету. Еңбек : қар атжалдарын жасауға балаларды үйрету. Жеке жұмыс : шаңғыда жүре білуге машықтану. Мәтел: Қар көп болса, астық көп болады. Жұмбақ: Қолы жоқ, сурет салады Тісі жоқ, тістеп алады.

3 слайд

№ 2 Қар (ұлпаларының) ұшқындарына бақылау жүргізу. Мақсаты : балаларды қар ұшқындарының қалай пайда болатынын, олардың құрлысымен таныстыру, сонымен бірге балаларды байқағыштыққа тәрбиелеу. Балаларға қар ұлпасын қағып алып, зейін қойып, анықтауғаұсыну. Қар ұшқыны алты қанаттан тұрады, олар бір—біріне өте ұқсас келеді. Қар ұшқыны жаңбыр сияқты, бұлтта жаратылады. Су буы өте жоғары көтеріледі: сол жоғарыда ауаның температурасы өте төмен болғандықтан, сол су буларынан кішкентай ғана мұз қиыршықтары пайда болады. Алты қырлы мұз түйіршіктері өсіп кішкентай жұлдызшаларға айналады, сөйтіп қар ұшқындары жерге түседі. Көркем сөз: Жазда көлге мұз қатты, Табанымды мұздатты. Мұз ойылып кетті тез, Күліп едік, біз қатты. Қимылды ойын   «Ортаға түспек» Мақсаты : тез жүгіріп секіруге, ептілікке үйрету. Еңбек : қар атжалдарын жасауға балаларды үйрету. Жеке жұмыс : шаңғыда жүре білуге машықтану. Мәтел: Қар көп болса, астық көп болады. Жұмбақ: Қолы жоқ, сурет салады Тісі жоқ, тістеп алады.

№ 3 Қар жауып тұрған құбылысты бақылау. Мақсаты : қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру

4 слайд
№ 3 Қар жауып тұрған құбылысты бақылау. Мақсаты : қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру, аязды күнде қар жеңіл болады, олар ауада би билегендей, жылырақ күнде қар ауырлау тартады,- қалықтап жерге түседі, суық күнде қар ұшқындары жеделдеп жауады. Тапсырма :  «Қыс» тақырыбына символдар арқылы суреттер салуды ұсыну. Көркем сөз: Тазалашы мұз болған, Есік алды тайғанақ жата берсін. Біз оған теуіп жүрміз сырғанақ, Шыға беріп жалтақтай, Ұшып түсті қалпақтай. Қимылды ойын:   «Аңшы мен қояндар» Мақсаты : жылжымалы лақтырған нысанға затты тигізу, жүгіруге өрмелеп шығуға жаттықтыру. Еңбек:   Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға қатысады. Мақсаты : жұмысты бірігіп атқаруға бағыт беру. Жеке жұмыс : «Адасқан қар қиыршықтары» тақырыбына шығармашылқ әңгіме құрастыру. Жұмбақ : Құм сиақты ұсақ болғанымен, жер бетін жауып үлгереді.    (қар)                                                                                            

4 слайд

№ 3 Қар жауып тұрған құбылысты бақылау. Мақсаты : қардың жауып тұрғанын бақылау, ауа райына байланысты құбылыстарды түсіндіру, аязды күнде қар жеңіл болады, олар ауада би билегендей, жылырақ күнде қар ауырлау тартады,- қалықтап жерге түседі, суық күнде қар ұшқындары жеделдеп жауады. Тапсырма :  «Қыс» тақырыбына символдар арқылы суреттер салуды ұсыну. Көркем сөз: Тазалашы мұз болған, Есік алды тайғанақ жата берсін. Біз оған теуіп жүрміз сырғанақ, Шыға беріп жалтақтай, Ұшып түсті қалпақтай. Қимылды ойын:   «Аңшы мен қояндар» Мақсаты : жылжымалы лақтырған нысанға затты тигізу, жүгіруге өрмелеп шығуға жаттықтыру. Еңбек:   Тәрбиеші жұмысты әркімге бөліп беруге көмектеседі. Бірі қарды жинаса, енді бірі оны тасиды, шанаға артады, ұжым болып бәрі қарды тазалауға қатысады. Мақсаты : жұмысты бірігіп атқаруға бағыт беру. Жеке жұмыс : «Адасқан қар қиыршықтары» тақырыбына шығармашылқ әңгіме құрастыру. Жұмбақ : Құм сиақты ұсақ болғанымен, жер бетін жауып үлгереді.    (қар)                                                                                            

№ 4 қырауды бақылау. Мақсаты : балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп

5 слайд
№ 4 қырауды бақылау. Мақсаты : балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп көрейік. Оған қырау түсті, біздің буымыз суықтан қырауға айналды. Сонымен қырау бұл кәдімгі бу, ол әйнек шынысына, ағаш бұтақтарында, бұтақтарында, басқа заттарда қатып, қырауға айналған. Қырау әдетте күннің ашығында пайда болады. Көркем сөз. Тазартып бар кір шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан, Сурет салып тастады. Қимылды ойын:  «Суыққойлар» Мақсаты : қимылды жаттығуларды жасауды үйрету, тапқырлық таныта білу. Еңбек : бір біріне кедергі жасамай, жұмыс істеуге үйрету. Жеке жұмыс : тәжірибе жасау: мұз бу су (заттың бір түрден басқа түрге айналуы) Жорамал: Ағашқа қырау түссе, аяз болады. Тұман болса, күн жылынады. Егерде түнде қырау түссе, күндіз қар жаумайды. Жұмбақ: Қанат сияқты ақ, Ұлпа боп жерде жатады.

5 слайд

№ 4 қырауды бақылау. Мақсаты : балаларға қыраудың қалай болатынын айтып кету. Қырау түскен ағаштарды бақылау. Темір затқа үрлеп көрейік. Оған қырау түсті, біздің буымыз суықтан қырауға айналды. Сонымен қырау бұл кәдімгі бу, ол әйнек шынысына, ағаш бұтақтарында, бұтақтарында, басқа заттарда қатып, қырауға айналған. Қырау әдетте күннің ашығында пайда болады. Көркем сөз. Тазартып бар кір шаңнан, Қыс өнерін бастады. Терезеге қыраудан, Сурет салып тастады. Қимылды ойын:  «Суыққойлар» Мақсаты : қимылды жаттығуларды жасауды үйрету, тапқырлық таныта білу. Еңбек : бір біріне кедергі жасамай, жұмыс істеуге үйрету. Жеке жұмыс : тәжірибе жасау: мұз бу су (заттың бір түрден басқа түрге айналуы) Жорамал: Ағашқа қырау түссе, аяз болады. Тұман болса, күн жылынады. Егерде түнде қырау түссе, күндіз қар жаумайды. Жұмбақ: Қанат сияқты ақ, Ұлпа боп жерде жатады.

№ 5 Мұз сүңгісін бақылау. Мақсаты: балаларға мұздың қасиеті туралы мол түсінік беру. Байқағыштық қасиетті қалыптастырып, іс

6 слайд
№ 5 Мұз сүңгісін бақылау.   Мақсаты:  балаларға мұздың қасиеті туралы мол түсінік беру. Байқағыштық қасиетті қалыптастырып, іске баға беріп, қортынды жасай білуге үйрету. Тапсырма:  «Сүмелек мұз» тақырыбына сурет салу. Сұрақтар: Сүмелек мұз жөнінде не айтуға болады? Ол қандай? Сәбіз сияқты Сүмелек мұз қай жерде, қалай пайда болады? Күнгей жақта ма, әлде терістік жақта ма? Олар қайдан пайда болады? Осыдан қандай қортынды жасауға болады? Көркем сөз: Көл бетінде жатыр айдын – мұзойнақ, Қыстың өзі жасағандай бізді ойнап, Шаңғы теуіп жарысамыз желменен, Күнде осында қызықтаймыз біз ойнап.                                       Мұзафар Әлімбаев Қимылды ойын : «»Үйсіз қалған қоян Мақсаты:  ойынның тәртібін сақтай отырып, секіріп алға жүгіру.  

6 слайд

№ 5 Мұз сүңгісін бақылау.   Мақсаты:  балаларға мұздың қасиеті туралы мол түсінік беру. Байқағыштық қасиетті қалыптастырып, іске баға беріп, қортынды жасай білуге үйрету. Тапсырма:  «Сүмелек мұз» тақырыбына сурет салу. Сұрақтар: Сүмелек мұз жөнінде не айтуға болады? Ол қандай? Сәбіз сияқты Сүмелек мұз қай жерде, қалай пайда болады? Күнгей жақта ма, әлде терістік жақта ма? Олар қайдан пайда болады? Осыдан қандай қортынды жасауға болады? Көркем сөз: Көл бетінде жатыр айдын – мұзойнақ, Қыстың өзі жасағандай бізді ойнап, Шаңғы теуіп жарысамыз желменен, Күнде осында қызықтаймыз біз ойнап.                                       Мұзафар Әлімбаев Қимылды ойын : «»Үйсіз қалған қоян Мақсаты:  ойынның тәртібін сақтай отырып, секіріп алға жүгіру.