Материалдар / Қысқа мерзімді жоба"Түстер"Colors"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоба"Түстер"Colors"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоба, ересектер тобыныңбалаларымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2020
1182
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Глубокое ауданы әкімдігінің “ Ақбота”балабақшасы”КМҚК Жоба тақырыбы: “ Colors ”,“Түстер”

1 слайд
Глубокое ауданы әкімдігінің “ Ақбота”балабақшасы”КМҚК Жоба тақырыбы: “ Colors ”,“Түстер”

1 слайд

Глубокое ауданы әкімдігінің “ Ақбота”балабақшасы”КМҚК Жоба тақырыбы: “ Colors ”,“Түстер”

Жобаны ұйымдастырушысы: Тіл үйірме жетекшісі: Шакенова Г.И Жобаның қатысушылары: балалары. Үйренуші-тәрбиеленушінің жас мө

2 слайд
Жобаны ұйымдастырушысы: Тіл үйірме жетекшісі: Шакенова Г.И Жобаның қатысушылары: балалары. Үйренуші-тәрбиеленушінің жас мөлшері: Мектепке дейінгі ересектер топ балаларымен жүргізіледі. Жобаның ерекшелігі:  Жобаға бала санын қатыстыру: топпен  Арналған ұзақтылығы: қысқа мерзімді

2 слайд

Жобаны ұйымдастырушысы: Тіл үйірме жетекшісі: Шакенова Г.И Жобаның қатысушылары: балалары. Үйренуші-тәрбиеленушінің жас мөлшері: Мектепке дейінгі ересектер топ балаларымен жүргізіледі. Жобаның ерекшелігі:  Жобаға бала санын қатыстыру: топпен  Арналған ұзақтылығы: қысқа мерзімді

Өзектілігі: Мектепке дейінгі шақ-балалық шақтың ең қызықты кезі.Осы шақта бала ә

3 слайд
Өзектілігі: Мектепке дейінгі шақ-балалық шақтың ең қызықты кезі.Осы шақта бала әртүрлі айналадағы құбылыстарға, табиғаттың түрлі- түсті түрге енгеніне қызығушылығы басым болады. Балалар көргенін, естігенін, сезгенін айтуға тырысады. Ал ағылшынша түстердің атауын балаларға өте қызықты. Әсіресе, дәстүрлі емес әдіс-тәсілдерді қолданып түрлі- түсті бояулар шығару, оны ермексаздан шығар балалар ұнатады. Қазіргі таңда өз тәжірибеме сүйене келсем, яғни ермексаздан белгілі бір түс шығару балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінеді.Түрлі-түсті ермексаздар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуында, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.

3 слайд

Өзектілігі: Мектепке дейінгі шақ-балалық шақтың ең қызықты кезі.Осы шақта бала әртүрлі айналадағы құбылыстарға, табиғаттың түрлі- түсті түрге енгеніне қызығушылығы басым болады. Балалар көргенін, естігенін, сезгенін айтуға тырысады. Ал ағылшынша түстердің атауын балаларға өте қызықты. Әсіресе, дәстүрлі емес әдіс-тәсілдерді қолданып түрлі- түсті бояулар шығару, оны ермексаздан шығар балалар ұнатады. Қазіргі таңда өз тәжірибеме сүйене келсем, яғни ермексаздан белгілі бір түс шығару балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінеді.Түрлі-түсті ермексаздар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуында, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.

Негізгі бөлім: Жоб аның мақсаты: Балаларды ң танымдық қабілеттерін ермексаз арқылы түстердің түрлерімен таныстыру

4 слайд
Негізгі бөлім: Жоб аның мақсаты: Балаларды ң танымдық қабілеттерін ермексаз арқылы түстердің түрлерімен таныстыру; Жобаның міндеті: - Түстерді ағылшын тілінде жетік меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - шығармашылық ой-өрісін дамыту. - әдемілікке, әсемдікке баулу, ағылшын тіліне деген қызығушылығын оята отырып, өз жұмысына қанағаттану сезіміне тәрбиелеу.

4 слайд

Негізгі бөлім: Жоб аның мақсаты: Балаларды ң танымдық қабілеттерін ермексаз арқылы түстердің түрлерімен таныстыру; Жобаның міндеті: - Түстерді ағылшын тілінде жетік меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - шығармашылық ой-өрісін дамыту. - әдемілікке, әсемдікке баулу, ағылшын тіліне деген қызығушылығын оята отырып, өз жұмысына қанағаттану сезіміне тәрбиелеу.

Жобаның жаңашылдығы: Бояуларды зерттеу барысында , (көк түспен сары түс қосындысынан жасыл, сары мен қызыл түс қосындыс

5 слайд
Жобаның жаңашылдығы: Бояуларды зерттеу барысында , (көк түспен сары түс қосындысынан жасыл, сары мен қызыл түс қосындысынан тоқ сары түс )шығар қолдануда, балаларда батылдық, ептілік, тапқырлық, қызығушылық, сенімділік сезімдері күшейеді және ұжымда өзінің тиісті орын алуға көмектеседі. Жобаның зерттеу нысаны: ермексаз Жоспарланатын нәтижелер: Балаларға ермексаздан түс шығаруға болатының таныстыру, түстер қосындысын меңгерту. Жобаның жүргізілу әдіс- тәсілдері:  Әңгімелесу;  түсіндіру;  Ізденіс жұмыстары;  Өз бетінше тәжірибе жасау.

5 слайд

Жобаның жаңашылдығы: Бояуларды зерттеу барысында , (көк түспен сары түс қосындысынан жасыл, сары мен қызыл түс қосындысынан тоқ сары түс )шығар қолдануда, балаларда батылдық, ептілік, тапқырлық, қызығушылық, сенімділік сезімдері күшейеді және ұжымда өзінің тиісті орын алуға көмектеседі. Жобаның зерттеу нысаны: ермексаз Жоспарланатын нәтижелер: Балаларға ермексаздан түс шығаруға болатының таныстыру, түстер қосындысын меңгерту. Жобаның жүргізілу әдіс- тәсілдері:  Әңгімелесу;  түсіндіру;  Ізденіс жұмыстары;  Өз бетінше тәжірибе жасау.

Жоба жоспары № Тақырыбы Лекси калық сөздік қоры Граммати калық сөздік қор Материал 1 Түстер әлемі Colour, red,

6 слайд
Жоба жоспары № Тақырыбы Лекси калық сөздік қоры Граммати калық сөздік қор Материал 1 Түстер әлемі Colour, red, green, yellow, blue Hello! I see… “ Colour” 2 Түстер бізде қонақта White, black, orange, violet, a rainbow What colour is it? It is… “ Red and yellow” 3 Түстерді ажыратайық Түстер Ашық оқу қызметі Brown, pink, light-blue, grey, a flower Ерсексаздан түс шығару Do you like? I like… “ Spring is green” 4 Түстер ойыны Colour, a flower, a rainbow, red, green, yellow, blue, white, black, orange, violet, brown, pink, light-blue, grey. My name is… What colour is it? It is… I like… “ I see green? I see yellow”

6 слайд

Жоба жоспары № Тақырыбы Лекси калық сөздік қоры Граммати калық сөздік қор Материал 1 Түстер әлемі Colour, red, green, yellow, blue Hello! I see… “ Colour” 2 Түстер бізде қонақта White, black, orange, violet, a rainbow What colour is it? It is… “ Red and yellow” 3 Түстерді ажыратайық Түстер Ашық оқу қызметі Brown, pink, light-blue, grey, a flower Ерсексаздан түс шығару Do you like? I like… “ Spring is green” 4 Түстер ойыны Colour, a flower, a rainbow, red, green, yellow, blue, white, black, orange, violet, brown, pink, light-blue, grey. My name is… What colour is it? It is… I like… “ I see green? I see yellow”

Шығу тарихы Ерте кездегі адамдар шамамен б.з.д. 25 мың жыл бұрын бояуларды қолданған.Үңгір тастарына жан-жануарларының сурет

7 слайд
Шығу тарихы Ерте кездегі адамдар шамамен б.з.д. 25 мың жыл бұрын бояуларды қолданған.Үңгір тастарына жан-жануарларының суреттерін тастарға салып бояған. Негізі : қара, қызыл, сары түстерді, аларас түстерді қолданған.Мұндай суреттерді Альтамирде (Испания), Ласкаукседе(Франция) табылған. Ағылшынның физик ғалымы Исаак Ньютон жаратылыстану ғылымына түстердің жіктелу негізін –спектірді еңгізді. Ньютон жеті түр спектірін былай айқындайды: қызыл, қызғылсары, сары, жасыл, көгілдір, көк және күлгін. Жылы түстер . Қызыл ,Сары, Қызылсары Суық түстер. Көк, Көгілдір ,Жасыл

7 слайд

Шығу тарихы Ерте кездегі адамдар шамамен б.з.д. 25 мың жыл бұрын бояуларды қолданған.Үңгір тастарына жан-жануарларының суреттерін тастарға салып бояған. Негізі : қара, қызыл, сары түстерді, аларас түстерді қолданған.Мұндай суреттерді Альтамирде (Испания), Ласкаукседе(Франция) табылған. Ағылшынның физик ғалымы Исаак Ньютон жаратылыстану ғылымына түстердің жіктелу негізін –спектірді еңгізді. Ньютон жеті түр спектірін былай айқындайды: қызыл, қызғылсары, сары, жасыл, көгілдір, көк және күлгін. Жылы түстер . Қызыл ,Сары, Қызылсары Суық түстер. Көк, Көгілдір ,Жасыл

Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады: Қызығушылығын арттыру, айналаны бақылау. Ойла

8 слайд
Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады: Қызығушылығын арттыру, айналаны бақылау. Ойлау және қабылдау қабілеттерін дамыту;Қазақстан Республикасының білім беру стандартында білім берудің басты міндеті шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылатындығы атап айтылған. Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда көркемдік талғам қалыптастырудың маңызы зор. Балалардың рухани дамуында белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай-ақ балаларды икемділік пен шеберлікке , эстетикалық тәрбиелеу мақсатында пайдаланылады. Түстерді атай отырып тілдерін дамыту;

8 слайд

Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады: Қызығушылығын арттыру, айналаны бақылау. Ойлау және қабылдау қабілеттерін дамыту;Қазақстан Республикасының білім беру стандартында білім берудің басты міндеті шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылатындығы атап айтылған. Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда көркемдік талғам қалыптастырудың маңызы зор. Балалардың рухани дамуында белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай-ақ балаларды икемділік пен шеберлікке , эстетикалық тәрбиелеу мақсатында пайдаланылады. Түстерді атай отырып тілдерін дамыту;

«Түстерді шығару»

9 слайд
«Түстерді шығару»

9 слайд

«Түстерді шығару»

Жылы түстер

10 слайд
Жылы түстер

10 слайд

Жылы түстер

Суық түстер

11 слайд
Суық түстер

11 слайд

Суық түстер

Түстерді үйлестіру + = + ==+

12 слайд
Түстерді үйлестіру + = + ==+

12 слайд

Түстерді үйлестіру + = + ==+

Балалардың бояуды қолдану барысында: 1 . Дүниетанымы байып, қызығушылығы артады; 2. Ой-өрісі дамиды; 3 . Өз- өзіне деген

13 слайд
Балалардың бояуды қолдану барысында: 1 . Дүниетанымы байып, қызығушылығы артады; 2. Ой-өрісі дамиды; 3 . Өз- өзіне деген сенім пайда болады.

13 слайд

Балалардың бояуды қолдану барысында: 1 . Дүниетанымы байып, қызығушылығы артады; 2. Ой-өрісі дамиды; 3 . Өз- өзіне деген сенім пайда болады.

Нәтижесінде:  Балада бояулар түрлерін ажырату туралы білім қалыптасады.  Шығармашылығы дамиды.  Балалардың іскерлік

14 слайд
Нәтижесінде:  Балада бояулар түрлерін ажырату туралы білім қалыптасады.  Шығармашылығы дамиды.  Балалардың іскерлік қабілеті дамып, эстетикалық талғамы артады.   Түстерді атай отырыптілдері дамиды  Шет тіліне дегенқызығушылықтары артады.

14 слайд

Нәтижесінде:  Балада бояулар түрлерін ажырату туралы білім қалыптасады.  Шығармашылығы дамиды.  Балалардың іскерлік қабілеті дамып, эстетикалық талғамы артады.   Түстерді атай отырыптілдері дамиды  Шет тіліне дегенқызығушылықтары артады.

Қорытынды: Мектепке дейінгі орта жас топтарында бояулардың түрлерін пайдаланып ,сурет салу техникаларын қолдануда ба

15 слайд
Қорытынды:   Мектепке дейінгі орта жас топтарында бояулардың түрлерін пайдаланып ,сурет салу техникаларын қолдануда баланың дүниетанымы байиды.   Бала бойындағы , табиғаттағы, заттық дүниедегі әсемдікті сезініп ,өз ойын, қиялын, қағаз бетіне алуан түрлі бояулармен үйлестіре сурет салады. Бұл әдіс- тәсілдерді қолданып сурет салу барысында балалардың  қызығушылығы арта түсті. Жобамды қорытындылай келе, сурет салу өнерінің дәстүрлі емес әдіс- тәсілдерін,техникаларын қолдануда, балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінді.Түрлі-түсті бояулар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуына, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.

15 слайд

Қорытынды:   Мектепке дейінгі орта жас топтарында бояулардың түрлерін пайдаланып ,сурет салу техникаларын қолдануда баланың дүниетанымы байиды.   Бала бойындағы , табиғаттағы, заттық дүниедегі әсемдікті сезініп ,өз ойын, қиялын, қағаз бетіне алуан түрлі бояулармен үйлестіре сурет салады. Бұл әдіс- тәсілдерді қолданып сурет салу барысында балалардың  қызығушылығы арта түсті. Жобамды қорытындылай келе, сурет салу өнерінің дәстүрлі емес әдіс- тәсілдерін,техникаларын қолдануда, балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінді.Түрлі-түсті бояулар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуына, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.

Назарларыңызға рахмет!

16 слайд
Назарларыңызға рахмет!

16 слайд

Назарларыңызға рахмет!