Қысқа мерзімді жоба"Түстер"Colors"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Глубокое ауданы әкімдігінің
“ Ақбота”балабақшасы”КМҚК
Жоба
тақырыбы:
“ Colors ”,“Түстер”
1 слайд
Глубокое ауданы әкімдігінің “ Ақбота”балабақшасы”КМҚК Жоба тақырыбы: “ Colors ”,“Түстер”
2 слайд
Жобаны ұйымдастырушысы: Тіл үйірме жетекшісі: Шакенова Г.И
Жобаның қатысушылары: балалары.
Үйренуші-тәрбиеленушінің жас мөлшері: Мектепке дейінгі
ересектер топ балаларымен жүргізіледі.
Жобаның ерекшелігі:
Жобаға бала санын қатыстыру: топпен
Арналған ұзақтылығы: қысқа мерзімді
2 слайд
Жобаны ұйымдастырушысы: Тіл үйірме жетекшісі: Шакенова Г.И Жобаның қатысушылары: балалары. Үйренуші-тәрбиеленушінің жас мөлшері: Мектепке дейінгі ересектер топ балаларымен жүргізіледі. Жобаның ерекшелігі: Жобаға бала санын қатыстыру: топпен Арналған ұзақтылығы: қысқа мерзімді
3 слайд
Өзектілігі:
Мектепке дейінгі шақ-балалық шақтың ең қызықты кезі.Осы
шақта бала әртүрлі айналадағы құбылыстарға, табиғаттың түрлі-
түсті түрге енгеніне қызығушылығы басым болады. Балалар
көргенін, естігенін, сезгенін айтуға тырысады. Ал ағылшынша
түстердің атауын балаларға өте қызықты. Әсіресе, дәстүрлі емес
әдіс-тәсілдерді қолданып түрлі- түсті бояулар шығару, оны
ермексаздан шығар балалар ұнатады. Қазіргі таңда өз тәжірибеме
сүйене келсем, яғни ермексаздан белгілі бір түс шығару
балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс
заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін
сезінеді.Түрлі-түсті ермексаздар балалардың ә лемді тануда,ой-
өрістерінің, тілінің дамуында, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда
ерекше рөл атқарады.
3 слайд
Өзектілігі: Мектепке дейінгі шақ-балалық шақтың ең қызықты кезі.Осы шақта бала әртүрлі айналадағы құбылыстарға, табиғаттың түрлі- түсті түрге енгеніне қызығушылығы басым болады. Балалар көргенін, естігенін, сезгенін айтуға тырысады. Ал ағылшынша түстердің атауын балаларға өте қызықты. Әсіресе, дәстүрлі емес әдіс-тәсілдерді қолданып түрлі- түсті бояулар шығару, оны ермексаздан шығар балалар ұнатады. Қазіргі таңда өз тәжірибеме сүйене келсем, яғни ермексаздан белгілі бір түс шығару балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінеді.Түрлі-түсті ермексаздар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуында, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.
4 слайд
Негізгі бөлім:
Жоб аның мақсаты:
Балаларды ң танымдық қабілеттерін ермексаз арқылы түстердің
түрлерімен таныстыру;
Жобаның міндеті:
-
Түстерді ағылшын тілінде жетік меңгерту;
- сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту;
-
шығармашылық ой-өрісін дамыту.
-
әдемілікке, әсемдікке баулу, ағылшын тіліне деген қызығушылығын
оята отырып, өз жұмысына қанағаттану сезіміне тәрбиелеу.
4 слайд
Негізгі бөлім: Жоб аның мақсаты: Балаларды ң танымдық қабілеттерін ермексаз арқылы түстердің түрлерімен таныстыру; Жобаның міндеті: - Түстерді ағылшын тілінде жетік меңгерту; - сурет салу өнеріне деген қызығушылығын ояту; - шығармашылық ой-өрісін дамыту. - әдемілікке, әсемдікке баулу, ағылшын тіліне деген қызығушылығын оята отырып, өз жұмысына қанағаттану сезіміне тәрбиелеу.
5 слайд
Жобаның жаңашылдығы:
Бояуларды зерттеу барысында , (көк түспен сары түс қосындысынан
жасыл, сары мен қызыл түс қосындысынан тоқ сары түс )шығар
қолдануда, балаларда батылдық, ептілік, тапқырлық, қызығушылық,
сенімділік сезімдері күшейеді және ұжымда өзінің тиісті орын алуға
көмектеседі.
Жобаның зерттеу нысаны: ермексаз
Жоспарланатын нәтижелер: Балаларға ермексаздан түс шығаруға
болатының таныстыру, түстер қосындысын меңгерту.
Жобаның жүргізілу әдіс- тәсілдері:
Әңгімелесу;
түсіндіру;
Ізденіс жұмыстары;
Өз бетінше тәжірибе жасау.
5 слайд
Жобаның жаңашылдығы: Бояуларды зерттеу барысында , (көк түспен сары түс қосындысынан жасыл, сары мен қызыл түс қосындысынан тоқ сары түс )шығар қолдануда, балаларда батылдық, ептілік, тапқырлық, қызығушылық, сенімділік сезімдері күшейеді және ұжымда өзінің тиісті орын алуға көмектеседі. Жобаның зерттеу нысаны: ермексаз Жоспарланатын нәтижелер: Балаларға ермексаздан түс шығаруға болатының таныстыру, түстер қосындысын меңгерту. Жобаның жүргізілу әдіс- тәсілдері: Әңгімелесу; түсіндіру; Ізденіс жұмыстары; Өз бетінше тәжірибе жасау.
6 слайд
Жоба жоспары
№
Тақырыбы Лекси калық
сөздік қоры Граммати калық
сөздік қор Материал
1 Түстер әлемі Colour, red,
green, yellow,
blue Hello!
I see… “ Colour”
2 Түстер бізде
қонақта White, black,
orange, violet, a
rainbow What colour is it?
It is… “ Red and
yellow”
3 Түстерді
ажыратайық
Түстер
Ашық оқу
қызметі Brown, pink,
light-blue, grey,
a flower
Ерсексаздан түс
шығару Do you like?
I like… “ Spring is
green”
4 Түстер ойыны Colour, a flower,
a rainbow, red,
green, yellow,
blue, white,
black, orange,
violet, brown,
pink, light-blue,
grey. My name is…
What colour is it?
It is…
I like… “ I see green? I
see yellow”
6 слайд
Жоба жоспары № Тақырыбы Лекси калық сөздік қоры Граммати калық сөздік қор Материал 1 Түстер әлемі Colour, red, green, yellow, blue Hello! I see… “ Colour” 2 Түстер бізде қонақта White, black, orange, violet, a rainbow What colour is it? It is… “ Red and yellow” 3 Түстерді ажыратайық Түстер Ашық оқу қызметі Brown, pink, light-blue, grey, a flower Ерсексаздан түс шығару Do you like? I like… “ Spring is green” 4 Түстер ойыны Colour, a flower, a rainbow, red, green, yellow, blue, white, black, orange, violet, brown, pink, light-blue, grey. My name is… What colour is it? It is… I like… “ I see green? I see yellow”
7 слайд
Шығу тарихы
Ерте кездегі адамдар шамамен б.з.д. 25 мың жыл бұрын бояуларды қолданған.Үңгір
тастарына жан-жануарларының суреттерін тастарға салып бояған. Негізі : қара,
қызыл, сары түстерді, аларас түстерді қолданған.Мұндай суреттерді Альтамирде
(Испания), Ласкаукседе(Франция) табылған.
Ағылшынның физик ғалымы Исаак Ньютон жаратылыстану ғылымына түстердің
жіктелу негізін –спектірді еңгізді.
Ньютон жеті түр спектірін былай айқындайды: қызыл, қызғылсары, сары, жасыл,
көгілдір, көк және күлгін.
Жылы түстер .
Қызыл ,Сары, Қызылсары
Суық түстер.
Көк, Көгілдір ,Жасыл
7 слайд
Шығу тарихы Ерте кездегі адамдар шамамен б.з.д. 25 мың жыл бұрын бояуларды қолданған.Үңгір тастарына жан-жануарларының суреттерін тастарға салып бояған. Негізі : қара, қызыл, сары түстерді, аларас түстерді қолданған.Мұндай суреттерді Альтамирде (Испания), Ласкаукседе(Франция) табылған. Ағылшынның физик ғалымы Исаак Ньютон жаратылыстану ғылымына түстердің жіктелу негізін –спектірді еңгізді. Ньютон жеті түр спектірін былай айқындайды: қызыл, қызғылсары, сары, жасыл, көгілдір, көк және күлгін. Жылы түстер . Қызыл ,Сары, Қызылсары Суық түстер. Көк, Көгілдір ,Жасыл
8 слайд
Балалардың
шығармашылық
қабілетін дамыту
үш негізгі
бағытта іске
асырылады: Қызығушылығын арттыру,
айналаны бақылау.
Ойлау және қабылдау
қабілеттерін дамыту;Қазақстан Республикасының білім беру стандартында білім
берудің басты міндеті шығармашылық қабілеттерін дамыту
болып табылатындығы атап айтылған.
Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда
көркемдік талғам қалыптастырудың маңызы зор. Балалардың
рухани дамуында белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс
істеуге дағдыландыру, сондай-ақ балаларды икемділік пен
шеберлікке , эстетикалық тәрбиелеу мақсатында
пайдаланылады.
Түстерді атай отырып тілдерін
дамыту;
8 слайд
Балалардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады: Қызығушылығын арттыру, айналаны бақылау. Ойлау және қабылдау қабілеттерін дамыту;Қазақстан Республикасының білім беру стандартында білім берудің басты міндеті шығармашылық қабілеттерін дамыту болып табылатындығы атап айтылған. Балалардың шығармашылық қабілетін дамытуда көркемдік талғам қалыптастырудың маңызы зор. Балалардың рухани дамуында белсенділікке тәрбиелеу, өз бетінше жұмыс істеуге дағдыландыру, сондай-ақ балаларды икемділік пен шеберлікке , эстетикалық тәрбиелеу мақсатында пайдаланылады. Түстерді атай отырып тілдерін дамыту;
9 слайд
«Түстерді шығару»
9 слайд
«Түстерді шығару»
10 слайд
Жылы түстер
10 слайд
Жылы түстер
11 слайд
Суық түстер
11 слайд
Суық түстер
12 слайд
Түстерді үйлестіру
+ =
+
==+
12 слайд
Түстерді үйлестіру + = + ==+
13 слайд
Балалардың бояуды
қолдану барысында: 1 . Дүниетанымы байып,
қызығушылығы артады;
2. Ой-өрісі дамиды;
3 . Өз- өзіне деген сенім пайда
болады.
13 слайд
Балалардың бояуды қолдану барысында: 1 . Дүниетанымы байып, қызығушылығы артады; 2. Ой-өрісі дамиды; 3 . Өз- өзіне деген сенім пайда болады.
14 слайд
Нәтижесінде:
Балада бояулар түрлерін ажырату
туралы білім қалыптасады.
Шығармашылығы дамиды.
Балалардың іскерлік қабілеті дамып,
эстетикалық талғамы артады.
Түстерді атай отырыптілдері дамиды
Шет тіліне дегенқызығушылықтары
артады.
14 слайд
Нәтижесінде: Балада бояулар түрлерін ажырату туралы білім қалыптасады. Шығармашылығы дамиды. Балалардың іскерлік қабілеті дамып, эстетикалық талғамы артады. Түстерді атай отырыптілдері дамиды Шет тіліне дегенқызығушылықтары артады.
15 слайд
Қорытынды:
Мектепке дейінгі орта жас топтарында бояулардың түрлерін
пайдаланып ,сурет салу техникаларын қолдануда баланың
дүниетанымы байиды. Бала бойындағы , табиғаттағы, заттық
дүниедегі әсемдікті сезініп ,өз ойын, қиялын, қағаз бетіне алуан
түрлі бояулармен үйлестіре сурет салады. Бұл әдіс- тәсілдерді
қолданып сурет салу барысында балалардың қызығушылығы арта
түсті.
Жобамды қорытындылай келе, сурет салу өнерінің дәстүрлі
емес әдіс- тәсілдерін,техникаларын қолдануда, балалардың
жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен
жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін
сезінді.Түрлі-түсті бояулар балалардың ә лемді тануда,ой-
өрістерінің, тілінің дамуына, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда
ерекше рөл атқарады.
15 слайд
Қорытынды: Мектепке дейінгі орта жас топтарында бояулардың түрлерін пайдаланып ,сурет салу техникаларын қолдануда баланың дүниетанымы байиды. Бала бойындағы , табиғаттағы, заттық дүниедегі әсемдікті сезініп ,өз ойын, қиялын, қағаз бетіне алуан түрлі бояулармен үйлестіре сурет салады. Бұл әдіс- тәсілдерді қолданып сурет салу барысында балалардың қызығушылығы арта түсті. Жобамды қорытындылай келе, сурет салу өнерінің дәстүрлі емес әдіс- тәсілдерін,техникаларын қолдануда, балалардың жағымды көңіл- күйлері басым болады және таныс заттармен жұмыс істеу кезінде өзінің қайталанбас тұлға екенін сезінді.Түрлі-түсті бояулар балалардың ә лемді тануда,ой- өрістерінің, тілінің дамуына, достық, ұйымшылдық қалыптастыруда ерекше рөл атқарады.
16 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
16 слайд
Назарларыңызға рахмет!