1 слайд
Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру
мектебінің математика пәнінің мұғалімі
Жумабаев Серик Хамзинович
Қысқа мерзімді жоспар
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.2.5
Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін
білу;
Сабақтың мақсаты:
Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін
білу және қолдану
Тілдік мақсаттар:
Алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін
айта алады;
Пәнге қатысты лексика мен терминология : алгебралық
өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже»
3 слайд
Бағалау критерийі:
Білім алушы:
Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің
қасиеттерін біледі және қолданады
- Дәреженің қасиеттерін қолданып,өрнекті ықшамдайды
Белсенді тәсілдер :
1.Мәселелік – ізденіс
2.Джигсо.
3.Диалог және қолдау көрсету.
4.Миға шабуы
Бағалау: -бас бармақ, смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара
бағалау
4 слайд
Құндылықтарға баулу:
«Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы
мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына,
өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді.
Пәнаралық байланыс:
Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада
байқауға болады.
Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді
көбейту қасиетін қолданады.
Алдыңғы білім:
Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті
дәреже қасиеттерін қолдану
5 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі:
Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар
дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол
арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы
смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады.
ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1)
Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.)
Жұптағы жұмысты (өзара бағалау)
Дескриптор-1 Білім алушы
- бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды
- дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.
Сабақ барысы5 2 3
х х х
6 2 3
х х х
6 слайд
2)27 9 18
: х х х
9 9 1 8
: х х х
Дескриптор-2
- бүтін көрсеткішті дәреженің
қасиеттерін анықтайды
-дәрежелерді бөлу қасиетін
қолданады.
3)
12 3 4
х х
7 3 4
х х
Дескриптор-3
- бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін
анықтайды
-дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;
7 слайд
ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру.
алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің
қасиеттерін анықтайды.
Мұғалім :n
n
а
а
1
3
2 1
6 2
2 5
3
6 12
а
в х
в а
х
В )
Дескриптор: в) Білім алушы
-берілген ережені қолданады
-бөлшектерді бөлу ережесін қолданады;
-дәрежені дәрежеге шығару қасиетін
қолданады;
- дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады;
-дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады.
n
n
а
а
1
Саралау әдістері:
Тапсырма 2.
Топтар денгейлері
әртүрлі оқ-дан
құрылған.
Күрделігіне қарай
алға ілгерілеп
отырып
тапсырмалар
беріледі.
8 слайд
Рефлексия
мен не білемін?
менің не білгім келеді?
мен не білдім?
БББ кестесін толтырту.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз