Қысқа мерзімді жоспар презентациясы «Бүтін көрсеткішті дәреже! 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар презентациясы «Бүтін көрсеткішті дәреже! 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы жоспар презентациясы математика ұстаздарға арнадым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович

#1 слайд
Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович Қысқа мерзімді жоспар

1 слайд

Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович Қысқа мерзімді жоспар

 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7

#2 слайд
 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.2.5 Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу;  Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу және қолдану  Тілдік мақсаттар: Алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады;  Пәнге қатысты лексика мен терминология : алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже»

2 слайд

 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.2.5 Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу;  Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу және қолдану  Тілдік мақсаттар: Алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады;  Пәнге қатысты лексика мен терминология : алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже»

Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттері

#3 слайд
Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолданып,өрнекті ықшамдайды Белсенді тәсілдер : 1.Мәселелік – ізденіс 2.Джигсо. 3.Диалог және қолдау көрсету. 4.Миға шабуы Бағалау: -бас бармақ, смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

3 слайд

Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолданып,өрнекті ықшамдайды Белсенді тәсілдер : 1.Мәселелік – ізденіс 2.Джигсо. 3.Диалог және қолдау көрсету. 4.Миға шабуы Бағалау: -бас бармақ, смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзг

#4 слайд
Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс: Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.   Алдыңғы білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

4 слайд

Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс: Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.   Алдыңғы білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, си

#5 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Сабақ барысы5 2 3 х х х   6 2 3 х х х  

5 слайд

І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Сабақ барысы5 2 3 х х х   6 2 3 х х х  

2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -д

#6 слайд
2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. 3)   12 3 4 х х    7 3 4 х х  Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;

6 слайд

2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. 3)   12 3 4 х х    7 3 4 х х  Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды. Мұғалім :n n а а 1 

#7 слайд
ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім :n n а а 1   3 2 1 6 2 2 5 3 6 12                  а в х в а х В ) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. n n а а 1   Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ-дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.  

7 слайд

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім :n n а а 1   3 2 1 6 2 2 5 3 6 12                  а в х в а х В ) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. n n а а 1   Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ-дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.  

Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.

#8 слайд
Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.

8 слайд

Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.

Файл форматы:
pptx
12.05.2019
481
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі