Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар презентациясы «Бүтін көрсеткішті дәреже! 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар презентациясы «Бүтін көрсеткішті дәреже! 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы жоспар презентациясы математика ұстаздарға арнадым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2019
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович

1 слайд
Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович Қысқа мерзімді жоспар

1 слайд

Павлодар қаласының №25 жалпы орта білім беру мектебінің математика пәнінің мұғалімі Жумабаев Серик Хамзинович Қысқа мерзімді жоспар

 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7

2 слайд
 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.2.5 Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу;  Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу және қолдану  Тілдік мақсаттар: Алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады;  Пәнге қатысты лексика мен терминология : алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже»

2 слайд

 Сабақтың тақырыбы: Құрамында дәрежесі бар өрнектерді түрлендіру  Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 7.1.2.5 Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу;  Сабақтың мақсаты: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін білу және қолдану  Тілдік мақсаттар: Алгебралық өрнектің анықтамасын, дәрежелердің қасиеттерін айта алады;  Пәнге қатысты лексика мен терминология : алгебралық өрнек; ықшамдау ; квадраттау ; кубтау ; дәрежеге шығару. Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.1.А.«Бүтін көрсеткішті дәреже»

Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттері

3 слайд
Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолданып,өрнекті ықшамдайды Белсенді тәсілдер : 1.Мәселелік – ізденіс 2.Джигсо. 3.Диалог және қолдау көрсету. 4.Миға шабуы Бағалау: -бас бармақ, смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

3 слайд

Бағалау критерийі: Білім алушы: Алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін біледі және қолданады - Дәреженің қасиеттерін қолданып,өрнекті ықшамдайды Белсенді тәсілдер : 1.Мәселелік – ізденіс 2.Джигсо. 3.Диалог және қолдау көрсету. 4.Миға шабуы Бағалау: -бас бармақ, смайликтер, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау

Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзг

4 слайд
Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс: Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.   Алдыңғы білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

4 слайд

Құндылықтарға баулу: «Жалпы бірдей еңбек қоғамы»-бұл тұлғаның жалпы мәдениетінің, жауапкершілігінің дамып қалыптасуына, өзгелердің ой пікірмен санасуына септігін тигізеді. Пәнаралық байланыс: Физика пәнымен байланыс бар екенің 3 тапсырмада байқауға болады. Темір жылу мөлшерін анықтағанда , дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады.   Алдыңғы білім: Санды өрнектердің мәндерін табуда бутін көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, си

5 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Сабақ барысы5 2 3 х х х   6 2 3 х х х  

5 слайд

І Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату. «Сиқырлы таяқша» ойынын ойнату. Балалар дөңгелене тұрып, сиқырлы таяқшаны бір – біріне көрсетіп, сол баланың жақсы қасиеттерін айтады. . Сол арада мұғалім қолдарына қызыл, көк, жасыл, сары смайликтер жабыстырып шығады. Қолдарыңдағы смайликтер арқылы сынып төрт топқа бөлініп, орындарына жайғасады. ІІ Оқушылар білімін өзектендіру. 1) Тексеру: («+» дұрыс немесе «-» дұрыс еместігін көрсету.) Жұптағы жұмысты (өзара бағалау) Дескриптор-1 Білім алушы - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады. Сабақ барысы5 2 3 х х х   6 2 3 х х х  

2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -д

6 слайд
2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. 3)   12 3 4 х х    7 3 4 х х  Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;

6 слайд

2)27 9 18 : х х х   9 9 1 8 : х х х   Дескриптор-2 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. 3)   12 3 4 х х    7 3 4 х х  Дескриптор-3 - бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттерін анықтайды -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады;

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды. Мұғалім :n n а а 1 

7 слайд
ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім :n n а а 1   3 2 1 6 2 2 5 3 6 12                  а в х в а х В ) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. n n а а 1   Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ-дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.  

7 слайд

ІІІ Жаңа тақырыпты түсіндіру. алгебралық өрнектерді ықшамдауда дәрежелердің қасиеттерін анықтайды.  Мұғалім :n n а а 1   3 2 1 6 2 2 5 3 6 12                  а в х в а х В ) Дескриптор: в) Білім алушы -берілген ережені қолданады -бөлшектерді бөлу ережесін қолданады; -дәрежені дәрежеге шығару қасиетін қолданады; - дәрежелерді көбейту қасиетін қолданады; -дәрежелерді бөлу қасиетін қолданады. n n а а 1   Саралау әдістері: Тапсырма 2. Топтар денгейлері әртүрлі оқ-дан құрылған. Күрделігіне қарай алға ілгерілеп отырып тапсырмалар беріледі.  

Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.

8 слайд
Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.

8 слайд

Рефлексия  мен не білемін?  менің не білгім келеді?  мен не білдім?  БББ кестесін толтырту.