Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар: "Зат мөлшері."
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар: "Зат мөлшері."

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентацияда 10 сыныптың Зат мөлшері тақырыбы бойынша жаңартылған мазмұнда құрастырылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
262
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән:Химия Сынып:10 Бөлім: 10.1.D Стехиометрия Сабақтың тақырыбы:Зат мөлшеріӨскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33

1 слайд
Пән:Химия Сынып:10 Бөлім: 10.1.D Стехиометрия Сабақтың тақырыбы:Зат мөлшеріӨскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ Сайлаубекова Жанна Сайлаубекқызы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты/бағалау критерийі: Ойлау дағдыларының деңгейі: 10.1.1.3. Зат мөлшері ұғымын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізу • зат мөлшерін қолданып есеп шығарады; • стехиометриялық заңдарды пайдаланып есептер шығарады. Білу және түсіну. Қолдану Алдыңғы білім: Химия оқу пәні: 8.1.1.1.-зат мөлшернінің өлшем бірлігі ретінде – мольді білу және Авогадро санын білу. 8.1.1.3.-масса,зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу. 8.2.3.5.-химиялық реакция теңдеулері бойынша заттың массасын,зат мөлшерін есептеу. ЕББҚ: Есту қабілеті нашар оқушылар

1 слайд

Пән:Химия Сынып:10 Бөлім: 10.1.D Стехиометрия Сабақтың тақырыбы:Зат мөлшеріӨскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ Сайлаубекова Жанна Сайлаубекқызы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты/бағалау критерийі: Ойлау дағдыларының деңгейі: 10.1.1.3. Зат мөлшері ұғымын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізу • зат мөлшерін қолданып есеп шығарады; • стехиометриялық заңдарды пайдаланып есептер шығарады. Білу және түсіну. Қолдану Алдыңғы білім: Химия оқу пәні: 8.1.1.1.-зат мөлшернінің өлшем бірлігі ретінде – мольді білу және Авогадро санын білу. 8.1.1.3.-масса,зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу. 8.2.3.5.-химиялық реакция теңдеулері бойынша заттың массасын,зат мөлшерін есептеу. ЕББҚ: Есту қабілеті нашар оқушылар

«Өрмекшінің торы» әдісі Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,бірін-бірі тыңдау дағдыларына бағытталады,әрі барлық

2 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісі Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,бірін-бірі тыңдау дағдыларына бағытталады,әрі барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа деген белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар сабақта тақырыпты түсінгендері бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

2 слайд

«Өрмекшінің торы» әдісі Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,бірін-бірі тыңдау дағдыларына бағытталады,әрі барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа деген белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар сабақта тақырыпты түсінгендері бойынша бір-біріне сұрақ қояды.

“ Борт журналы” әдісі Менің білетінім Жаңа терминдер Мен үшін жаңалық Осы тақырып бойынша менің сұрағым

3 слайд
“ Борт журналы” әдісі Менің білетінім Жаңа терминдер Мен үшін жаңалық Осы тақырып бойынша менің сұрағым

3 слайд

“ Борт журналы” әдісі Менің білетінім Жаңа терминдер Мен үшін жаңалық Осы тақырып бойынша менің сұрағым

Төмендегі суретке қарап зат мөлшері, моль, Авогадро саны ұғымдарына мысал келтіре отырып,тұжырым жасаңыз. Креат

4 слайд
Төмендегі суретке қарап зат мөлшері, моль, Авогадро саны ұғымдарына мысал келтіре отырып,тұжырым жасаңыз. Креативті ойлауды бағалаудың жазбаша ой- пікірін білдіру тапсырмасы

4 слайд

Төмендегі суретке қарап зат мөлшері, моль, Авогадро саны ұғымдарына мысал келтіре отырып,тұжырым жасаңыз. Креативті ойлауды бағалаудың жазбаша ой- пікірін білдіру тапсырмасы

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма. 1а. Заттың мольдік массасын есептеу формуласы А) m=M*n В) n=N\NA С) M=m\n 1б. А

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма. 1а. Заттың мольдік массасын есептеу формуласы А) m=M*n В) n=N\NA С) M=m\n 1б. Атом саны 27*10 23 –ке тең НCl-дың зат мөлшерін анықтаңдар. 2-тапсырма. Төмендегі берілген кесте бойынша ұғымның атауы және оның химиялық формуласы арасындағы сәйкестікті көрсетіңіз. А) Зат мөлшері 1) M=m\n В) Мольдік масса 2) m = M * n С) Заттың массасы 3) n = m \ M 3-тапсырма. Массасы 108 грамм суда болатын молекула санын және сол судың бір молекуласының массасын есептеңдер .Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну.Қолдану

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма. 1а. Заттың мольдік массасын есептеу формуласы А) m=M*n В) n=N\NA С) M=m\n 1б. Атом саны 27*10 23 –ке тең НCl-дың зат мөлшерін анықтаңдар. 2-тапсырма. Төмендегі берілген кесте бойынша ұғымның атауы және оның химиялық формуласы арасындағы сәйкестікті көрсетіңіз. А) Зат мөлшері 1) M=m\n В) Мольдік масса 2) m = M * n С) Заттың массасы 3) n = m \ M 3-тапсырма. Массасы 108 грамм суда болатын молекула санын және сол судың бір молекуласының массасын есептеңдер .Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну.Қолдану