Қысқа мерзімді жоспар: "Зат мөлшері."
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән:Химия
Сынып:10
Бөлім: 10.1.D Стехиометрия
Сабақтың тақырыбы:Зат
мөлшеріӨскемен қаласы әкімдігінің «Абай
атындағы №33 орта мектебі» КММ
Сайлаубекова Жанна Сайлаубекқызы
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты/бағалау
критерийі: Ойлау дағдыларының
деңгейі:
10.1.1.3. Зат мөлшері
ұғымын және
стехиометриялық
заңдарды қолданып
есептеулер жүргізу •
зат мөлшерін қолданып
есеп шығарады;
•
стехиометриялық
заңдарды пайдаланып
есептер шығарады. Білу және түсіну.
Қолдану
Алдыңғы
білім: Химия оқу пәні:
8.1.1.1.-зат мөлшернінің өлшем бірлігі ретінде – мольді білу және Авогадро санын
білу.
8.1.1.3.-масса,зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу.
8.2.3.5.-химиялық реакция теңдеулері бойынша заттың массасын,зат мөлшерін
есептеу.
ЕББҚ: Есту қабілеті нашар оқушылар
1 слайд
Пән:Химия Сынып:10 Бөлім: 10.1.D Стехиометрия Сабақтың тақырыбы:Зат мөлшеріӨскемен қаласы әкімдігінің «Абай атындағы №33 орта мектебі» КММ Сайлаубекова Жанна Сайлаубекқызы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: Сабақтың мақсаты/бағалау критерийі: Ойлау дағдыларының деңгейі: 10.1.1.3. Зат мөлшері ұғымын және стехиометриялық заңдарды қолданып есептеулер жүргізу • зат мөлшерін қолданып есеп шығарады; • стехиометриялық заңдарды пайдаланып есептер шығарады. Білу және түсіну. Қолдану Алдыңғы білім: Химия оқу пәні: 8.1.1.1.-зат мөлшернінің өлшем бірлігі ретінде – мольді білу және Авогадро санын білу. 8.1.1.3.-масса,зат мөлшері және құрылымдық бөлшектер санын есептеу. 8.2.3.5.-химиялық реакция теңдеулері бойынша заттың массасын,зат мөлшерін есептеу. ЕББҚ: Есту қабілеті нашар оқушылар
2 слайд
«Өрмекшінің торы»
әдісі
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді,бірін-бірі тыңдау дағдыларына
бағытталады,әрі барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа деген белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар сабақта тақырыпты
түсінгендері бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
2 слайд
«Өрмекшінің торы» әдісі Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді,бірін-бірі тыңдау дағдыларына бағытталады,әрі барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа деген белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар сабақта тақырыпты түсінгендері бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
3 слайд
“ Борт журналы” әдісі
Менің
білетінім Жаңа
терминдер Мен үшін
жаңалық Осы
тақырып
бойынша
менің
сұрағым
3 слайд
“ Борт журналы” әдісі Менің білетінім Жаңа терминдер Мен үшін жаңалық Осы тақырып бойынша менің сұрағым
4 слайд
Төмендегі суретке қарап зат мөлшері, моль, Авогадро саны
ұғымдарына мысал келтіре отырып,тұжырым жасаңыз. Креативті ойлауды
бағалаудың жазбаша ой-
пікірін білдіру тапсырмасы
4 слайд
Төмендегі суретке қарап зат мөлшері, моль, Авогадро саны ұғымдарына мысал келтіре отырып,тұжырым жасаңыз. Креативті ойлауды бағалаудың жазбаша ой- пікірін білдіру тапсырмасы
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
1-тапсырма.
1а. Заттың мольдік массасын
есептеу формуласы
А) m=M*n
В) n=N\NA
С) M=m\n
1б. Атом саны 27*10 23
–ке тең
НCl-дың зат мөлшерін
анықтаңдар. 2-тапсырма.
Төмендегі берілген кесте бойынша ұғымның
атауы және оның химиялық формуласы
арасындағы сәйкестікті көрсетіңіз.
А) Зат мөлшері 1) M=m\n
В) Мольдік масса 2) m = M * n
С) Заттың массасы 3) n = m \ M
3-тапсырма.
Массасы 108 грамм суда
болатын молекула санын және
сол судың бір молекуласының
массасын есептеңдер .Ойлау дағдыларының
деңгейі: Білу және
түсіну.Қолдану
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма. 1а. Заттың мольдік массасын есептеу формуласы А) m=M*n В) n=N\NA С) M=m\n 1б. Атом саны 27*10 23 –ке тең НCl-дың зат мөлшерін анықтаңдар. 2-тапсырма. Төмендегі берілген кесте бойынша ұғымның атауы және оның химиялық формуласы арасындағы сәйкестікті көрсетіңіз. А) Зат мөлшері 1) M=m\n В) Мольдік масса 2) m = M * n С) Заттың массасы 3) n = m \ M 3-тапсырма. Массасы 108 грамм суда болатын молекула санын және сол судың бір молекуласының массасын есептеңдер .Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну.Қолдану