Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ тілі пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп
Қазақ тілі
2 « ә » сыныбы
1 слайд
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп Қазақ тілі 2 « ә » сыныбы
2 слайд
Оқушылардың міндеті :
1.Сабақта өзін дұрыс ұстауға.
2. Сабаққа белсене қатысуға.
3. Бір-бірін тыңдай білуге.
4. Мұғалімді тыңдай білуге.
5.Ойымызды ашық,дұрыс айтуға.
Міндеттіміз,міндеттіміз,міндеттіміз!!!
2 слайд
Оқушылардың міндеті : 1.Сабақта өзін дұрыс ұстауға. 2. Сабаққа белсене қатысуға. 3. Бір-бірін тыңдай білуге. 4. Мұғалімді тыңдай білуге. 5.Ойымызды ашық,дұрыс айтуға. Міндеттіміз,міндеттіміз,міндеттіміз!!!
3 слайд
Алдыңғы білімді тексеру
Ұжымдық жұмыс
ЖҮЙРІК ОЙ:
Тапсырма
Сұрақтарға жауап беру.
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді ?
2.Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
3.Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
4. Сөйлем дегеніміз не?
5.Сөйлемдер қандай әріптен бастап жазылады?
6. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?
7.Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
8. Хабарлы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады?
8. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
9. Сұраулы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады
3 слайд
Алдыңғы білімді тексеру Ұжымдық жұмыс ЖҮЙРІК ОЙ: Тапсырма Сұрақтарға жауап беру. 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді ? 2.Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 3.Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 4. Сөйлем дегеніміз не? 5.Сөйлемдер қандай әріптен бастап жазылады? 6. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді? 7.Хабарлы сөйлем дегеніміз не? 8. Хабарлы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады? 8. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? 9. Сұраулы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады
4 слайд
Тақырыпты анықтау.
5 1 4 8 3 6 2 7
ө Ле с м ті й п ле
4 слайд
Тақырыпты анықтау. 5 1 4 8 3 6 2 7 ө Ле с м ті й п ле
5 слайд
Тақырып:
Лепті сөйлем.
Қазақстан картасы
5 слайд
Тақырып: Лепті сөйлем. Қазақстан картасы
6 слайд
О қу мақсаты:
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу
мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия)
мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ
бойынша мәліметті іріктеп алу
2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін
(нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді
табу
6 слайд
О қу мақсаты: 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу
7 слайд
Барлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады
Көбісі орындай алады: Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба алады.
Сөйлем құра алады
Кейбіреуі орындай алады : Сөйлем түрлерің ажырата отырып, түрлендіре алады,
ережелер арқылы дәлелдей алады.
Бағалау критерийлері : Сөйлем түрлерін ажыратады.
Тыныс белгілерін ажыратады.
Сөйлем түрлеріне қарай түрлендіре алады.
Сөйлем түрлеріне қарай сөйлем құра алады.
Сөздікқор: Лепті сөйлем, Леп белгісі
Құндылықтарды
дарыту:
Қазақстанның мерекелерінің құндылығын арттыру, Президент күні,
тәуелсіздік күні меркесінің ерекешліктерін түсіндіре отырып, ұлтжандылықа,
адамгершілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар: Дүниетану
7 слайд
Барлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады Көбісі орындай алады: Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба алады. Сөйлем құра алады Кейбіреуі орындай алады : Сөйлем түрлерің ажырата отырып, түрлендіре алады, ережелер арқылы дәлелдей алады. Бағалау критерийлері : Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін ажыратады. Сөйлем түрлеріне қарай түрлендіре алады. Сөйлем түрлеріне қарай сөйлем құра алады. Сөздікқор: Лепті сөйлем, Леп белгісі Құндылықтарды дарыту: Қазақстанның мерекелерінің құндылығын арттыру, Президент күні, тәуелсіздік күні меркесінің ерекешліктерін түсіндіре отырып, ұлтжандылықа, адамгершілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу Пәнаралық байланыстар: Дүниетану
8 слайд
Әдіс –тәсілдер:
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және
әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем туралы біледі, хабарлы, сұраулы, лепті
сөйлемдерді ажырата алады
Дескриптор:
-Сөздерді оқиды
-Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап
жазады.
-Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады.
-Сөйлем түріне қарай ажыратады.
ҚБ «Басбармақ»
8 слайд
Әдіс –тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем туралы біледі, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажырата алады Дескриптор: -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады. ҚБ «Басбармақ»
9 слайд
Сәлемдесу.
Ширату «Тамаша күн»
-Сәлем досым»
- Қалайсың?
- Көңіл күйің қалай?
- Барлығыңызға сәттілік!
9 слайд
Сәлемдесу. Ширату «Тамаша күн» -Сәлем досым» - Қалайсың? - Көңіл күйің қалай? - Барлығыңызға сәттілік!
10 слайд
Лепті
сөйлем Ұранда
ту
Өкіну
Арманд
ау БұйыруҚуан
уҰранда
ту Өкіну Арманд
ау Бұйыру Қуан
у
10 слайд
Лепті сөйлем Ұранда ту Өкіну Арманд ау БұйыруҚуан уҰранда ту Өкіну Арманд ау Бұйыру Қуан у
11 слайд
Лепті сөйлем
Адамның көңіл - күйін, сезімін
білдіретін сөйлемді лепті сөйлем
дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі
дауыспен айтылады.
Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!)
қойылады.
11 слайд
Лепті сөйлем Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады.
12 слайд
Тірек сызбамен жұмыс
Сөйлем
Бір-бірінен бөлек
жазылатын
сөздерден құралады Аяқталғаннан
кейін тыныс
белгісі қойылады Бірінші сөзі
бас әріптен
басталып жазылады
Нүкте
Сұрау белгісі Леп белгісіСөйлем Бір-бірінен бөлек
жазылатын
сөздерден құралады Аяқталғаннан
кейін тыныс
белгісі қойылады Бірінші сөзі
бас әріптен
басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісі
12 слайд
Тірек сызбамен жұмыс Сөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісіСөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісі
13 слайд
Сөйлем
Айтылу мақсатына қарай
Хабарлы сөйлем Лепті сөйлемСұраулы сөйлем
Мұғалім
сыныпқа кірді. Сабақ қашан
басталады? Қыс мезгілі қандай
керемет!Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлем Сұраулы сөйлем
13 слайд
Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлемСұраулы сөйлем Мұғалім сыныпқа кірді. Сабақ қашан басталады? Қыс мезгілі қандай керемет!Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлем Сұраулы сөйлем
14 слайд
Оқулықпен жұмыс
Балақай
Бүлдірген тереміз балақай.
Алақай!
Ат жарыс көреміз балақай.
Алақай!
Айға ұшып барамыз балақай.
Алақай!
Кел ағаш жарамыз балақай.
Әй,ата-ай!
14 слайд
Оқулықпен жұмыс Балақай Бүлдірген тереміз балақай. Алақай! Ат жарыс көреміз балақай. Алақай! Айға ұшып барамыз балақай. Алақай! Кел ағаш жарамыз балақай. Әй,ата-ай!
15 слайд
Желтоқсанның
алтысы
Лепті сөйлем.
Қазақстан картасы
Лл
Лебіз
15 слайд
Желтоқсанның алтысы Лепті сөйлем. Қазақстан картасы Лл Лебіз
16 слайд
Мұқият бол,түсініп ал!
16 слайд
Мұқият бол,түсініп ал!
17 слайд
1Топқа бөлу:
«Сиқырлы сөйлемдер» топқа бөлінеді. Оқушылар берілген
сөйлемдерді алып, түрлеріне қарай жұпқа бөлінеді.
Хабарлы сөйлем
Анам дүкенге барды.
Бізге бүгін бес сабақ.т.б.
Сұраулы сөйлем
Сен нешінші сыныпта оқисың?т.б.
Қазір қай мезгіл?
Лепті сөйлем!
Алақай, атам келді!
Бүгін күн қандай тамаша!т.б .
17 слайд
1Топқа бөлу: «Сиқырлы сөйлемдер» топқа бөлінеді. Оқушылар берілген сөйлемдерді алып, түрлеріне қарай жұпқа бөлінеді. Хабарлы сөйлем Анам дүкенге барды. Бізге бүгін бес сабақ.т.б. Сұраулы сөйлем Сен нешінші сыныпта оқисың?т.б. Қазір қай мезгіл? Лепті сөйлем! Алақай, атам келді! Бүгін күн қандай тамаша!т.б .
18 слайд
Т.Ж АУЫЗША «Сұраулы сөйлем» тобының тапсырмасы:
Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем
дейміз? Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылады?
-Сен неше жастасың?
- Нешінші сыныпта оқисың?
-Сыныбыңда неше оқушы бар?
-Қай пәнді жақсы көресің?
- Саған мектебің ұнай ма?
Дескриптор
- Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап береді.
- Сұраулы сөйлем ережесін айтады
- Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылатынын анықтайды.
ҚБ «Басбармақ»
18 слайд
Т.Ж АУЫЗША «Сұраулы сөйлем» тобының тапсырмасы: Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз? Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылады? -Сен неше жастасың? - Нешінші сыныпта оқисың? -Сыныбыңда неше оқушы бар? -Қай пәнді жақсы көресің? - Саған мектебің ұнай ма? Дескриптор - Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап береді. - Сұраулы сөйлем ережесін айтады - Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылатынын анықтайды. ҚБ «Басбармақ»
19 слайд
31 желтоқсан – Жаңа жыл
« Шырша» әдісі Сөздер мен сөйлемдерді пайдаланып ,
жаңа жылдық шыршаны безендіру
19 слайд
31 желтоқсан – Жаңа жыл « Шырша» әдісі Сөздер мен сөйлемдерді пайдаланып , жаңа жылдық шыршаны безендіру
20 слайд
Сергіп
демалып
алайық .
20 слайд
Сергіп демалып алайық .
21 слайд
Берілген сызба бойынша сөйлем
құр.
/ _______ ________ __________.
/ ______ _ ________ ______ __ ?
/ ______ _ ________ _ _________!
21 слайд
Берілген сызба бойынша сөйлем құр. / _______ ________ __________. / ______ _ ________ ______ __ ? / ______ _ ________ _ _________!
22 слайд
Оқулықпен жұмыс
1 6 -жаттығу Өлеңді
түсініп оқу
22 слайд
Оқулықпен жұмыс 1 6 -жаттығу Өлеңді түсініп оқу
23 слайд
C аралау тапсырмалары:
Т.Ж АУЫЗША Хабарлы сөйлем тобының тапсырмасы:
Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап айт.
Сөйлемдерде не туралы айтылған?
Бұлар қандай сөйлемдер?
1.салады үйлерді құрылысшы.
2.келеді құстар ұшып көктемде.
3.Отыр жаттығу жазып оқушылар
Дескриптор
-Сөздерді оқиды
-Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады.
-Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады.
-Сөйлем түріне қарай ажыратады.
ҚБ «Басбармақ»
23 слайд
C аралау тапсырмалары: Т.Ж АУЫЗША Хабарлы сөйлем тобының тапсырмасы: Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап айт. Сөйлемдерде не туралы айтылған? Бұлар қандай сөйлемдер? 1.салады үйлерді құрылысшы. 2.келеді құстар ұшып көктемде. 3.Отыр жаттығу жазып оқушылар Дескриптор -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады. ҚБ «Басбармақ»
24 слайд
24 слайд
25 слайд
Т.Ж «Лепті сөйлем»тобының тапсырмасы:
Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп белгісі бар сөйлемді қалай
оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдіріп тұр?
Туган өлкем
Көгінде күн нұрын төккен,
Жерінде гүл жұпар сепкен.
Неткен сұлу, неткен көркем!
Осы менің туған өлкем!
Дескриптор
-Өлеңді мәнерлеп оқиды
- Леп белгісі бар сөйлемді оқиды.
- Қандай көңіл-күйді білдіріп тұрғанын айтады
25 слайд
Т.Ж «Лепті сөйлем»тобының тапсырмасы: Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп белгісі бар сөйлемді қалай оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдіріп тұр? Туган өлкем Көгінде күн нұрын төккен, Жерінде гүл жұпар сепкен. Неткен сұлу, неткен көркем! Осы менің туған өлкем! Дескриптор -Өлеңді мәнерлеп оқиды - Леп белгісі бар сөйлемді оқиды. - Қандай көңіл-күйді білдіріп тұрғанын айтады
26 слайд
Дәптермен жұмыс МК; Ө; Ж; Қ) Сөйлем түрлерін ажырату, ой қорытындысын, дәлелдеулер жасау білігін бағалау
Дәптермен жұмыс
17-жаттығу. Жұмбақты көшіру. Леп белгісінің қойылу себебін түсіндіру
26 слайд
Дәптермен жұмыс МК; Ө; Ж; Қ) Сөйлем түрлерін ажырату, ой қорытындысын, дәлелдеулер жасау білігін бағалау Дәптермен жұмыс 17-жаттығу. Жұмбақты көшіру. Леп белгісінің қойылу себебін түсіндіру
27 слайд
27 слайд
28 слайд
Тақтамен жұмыс
Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп
жаз. Бұлар қандай сөйлем?
Бір топ .... келе жатты. Жолда әлсіреген
кішкентай ..... кездестірді.
Керекті сөздер: балапанды, бала
Дескриптор
-Сөйлемдерді оқиды.
-Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып,
көшіріп жазады.
-Қандай сөйлем екенін айтады.
28 слайд
Тақтамен жұмыс Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Бұлар қандай сөйлем? Бір топ .... келе жатты. Жолда әлсіреген кішкентай ..... кездестірді. Керекті сөздер: балапанды, бала Дескриптор -Сөйлемдерді оқиды. -Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жазады. -Қандай сөйлем екенін айтады.
29 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма:
1
1
6
6
-жаттығу
-жаттығу
107-109107-109
бет бет
оқу,түсінік айтуоқу,түсінік айту
18-
18-
жаттығужаттығу
29 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1 1 6 6 -жаттығу -жаттығу 107-109107-109 бет бет оқу,түсінік айтуоқу,түсінік айту 18- 18- жаттығужаттығу
30 слайд
Т а м а ш
а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а
Т а м а ш
а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а
р а х м е т
!
р а х м е т
!
30 слайд
Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! р а х м е т !