Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ тілі пәні

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ тілі пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
БАСТАУЫШ МҰҒАЛІМІНЕ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2019
437
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп Қазақ тілі 2 « ә » сыныбы

1 слайд
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп Қазақ тілі 2 « ә » сыныбы

1 слайд

Жалпы білім беретін №28 орта мектеп Қазақ тілі 2 « ә » сыныбы

Оқушылардың міндеті : 1.Сабақта өзін дұрыс ұстауға. 2. Сабаққа белсене қатысуға. 3. Бір-бірін тыңдай білуге. 4. Мұғалімді тыңдай

2 слайд
Оқушылардың міндеті : 1.Сабақта өзін дұрыс ұстауға. 2. Сабаққа белсене қатысуға. 3. Бір-бірін тыңдай білуге. 4. Мұғалімді тыңдай білуге. 5.Ойымызды ашық,дұрыс айтуға. Міндеттіміз,міндеттіміз,міндеттіміз!!!

2 слайд

Оқушылардың міндеті : 1.Сабақта өзін дұрыс ұстауға. 2. Сабаққа белсене қатысуға. 3. Бір-бірін тыңдай білуге. 4. Мұғалімді тыңдай білуге. 5.Ойымызды ашық,дұрыс айтуға. Міндеттіміз,міндеттіміз,міндеттіміз!!!

Алдыңғы білімді тексеру Ұжымдық жұмыс ЖҮЙРІК ОЙ: Тапсырма Сұрақтарға жауап беру. 1. Дыбыста

3 слайд
Алдыңғы білімді тексеру Ұжымдық жұмыс ЖҮЙРІК ОЙ: Тапсырма Сұрақтарға жауап беру. 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді ? 2.Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 3.Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 4. Сөйлем дегеніміз не? 5.Сөйлемдер қандай әріптен бастап жазылады? 6. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді? 7.Хабарлы сөйлем дегеніміз не? 8. Хабарлы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады? 8. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? 9. Сұраулы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады

3 слайд

Алдыңғы білімді тексеру Ұжымдық жұмыс ЖҮЙРІК ОЙ: Тапсырма Сұрақтарға жауап беру. 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді ? 2.Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? 3.Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 4. Сөйлем дегеніміз не? 5.Сөйлемдер қандай әріптен бастап жазылады? 6. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді? 7.Хабарлы сөйлем дегеніміз не? 8. Хабарлы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады? 8. Сұраулы сөйлем дегеніміз не? 9. Сұраулы сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылады

Тақырыпты анықтау. 5 1 4 8 3 6 2 7 ө Ле с м ті й п ле

4 слайд
Тақырыпты анықтау. 5 1 4 8 3 6 2 7 ө Ле с м ті й п ле

4 слайд

Тақырыпты анықтау. 5 1 4 8 3 6 2 7 ө Ле с м ті й п ле

Тақырып: Лепті сөйлем. Қазақстан картасы

5 слайд
Тақырып: Лепті сөйлем. Қазақстан картасы

5 слайд

Тақырып: Лепті сөйлем. Қазақстан картасы

О қу мақсаты: 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2

6 слайд
О қу мақсаты: 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

6 слайд

О қу мақсаты: 2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.5.1 - дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп алу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу

Барлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады Көбісі орындай алады: Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба а

7 слайд
Барлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады Көбісі орындай алады: Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба алады. Сөйлем құра алады Кейбіреуі орындай алады : Сөйлем түрлерің ажырата отырып, түрлендіре алады, ережелер арқылы дәлелдей алады. Бағалау критерийлері : Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін ажыратады. Сөйлем түрлеріне қарай түрлендіре алады. Сөйлем түрлеріне қарай сөйлем құра алады. Сөздікқор: Лепті сөйлем, Леп белгісі Құндылықтарды дарыту: Қазақстанның мерекелерінің құндылығын арттыру, Президент күні, тәуелсіздік күні меркесінің ерекешліктерін түсіндіре отырып, ұлтжандылықа, адамгершілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу Пәнаралық байланыстар: Дүниетану

7 слайд

Барлығы орындай алады: Сөйлем турлерін ажырата алады Көбісі орындай алады: Сөйлем турлерін ажыра алады, мәтіннің ішінен таба алады. Сөйлем құра алады Кейбіреуі орындай алады : Сөйлем түрлерің ажырата отырып, түрлендіре алады, ережелер арқылы дәлелдей алады. Бағалау критерийлері : Сөйлем түрлерін ажыратады. Тыныс белгілерін ажыратады. Сөйлем түрлеріне қарай түрлендіре алады. Сөйлем түрлеріне қарай сөйлем құра алады. Сөздікқор: Лепті сөйлем, Леп белгісі Құндылықтарды дарыту: Қазақстанның мерекелерінің құндылығын арттыру, Президент күні, тәуелсіздік күні меркесінің ерекешліктерін түсіндіре отырып, ұлтжандылықа, адамгершілікке, Отансүйгіштікке тәрбиелеу Пәнаралық байланыстар: Дүниетану

Әдіс –тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арнал

8 слайд
Әдіс –тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем туралы біледі, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажырата алады Дескриптор: -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады. ҚБ «Басбармақ»

8 слайд

Әдіс –тәсілдер: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Алдыңғы меңгерілген білім: Сөйлем туралы біледі, хабарлы, сұраулы, лепті сөйлемдерді ажырата алады Дескриптор: -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады. ҚБ «Басбармақ»

Сәлемдесу. Ширату «Тамаша күн» -Сәлем досым» - Қалайсың? - Көңіл күйің қалай? - Барлығыңызға сәттілік!

9 слайд
Сәлемдесу. Ширату «Тамаша күн» -Сәлем досым» - Қалайсың? - Көңіл күйің қалай? - Барлығыңызға сәттілік!

9 слайд

Сәлемдесу. Ширату «Тамаша күн» -Сәлем досым» - Қалайсың? - Көңіл күйің қалай? - Барлығыңызға сәттілік!

Лепті сөйлем Ұранда ту Өкіну Арманд ау БұйыруҚуан уҰранда ту Өкіну Арманд ау Бұйыру Қуан у

10 слайд
Лепті сөйлем Ұранда ту Өкіну Арманд ау БұйыруҚуан уҰранда ту Өкіну Арманд ау Бұйыру Қуан у

10 слайд

Лепті сөйлем Ұранда ту Өкіну Арманд ау БұйыруҚуан уҰранда ту Өкіну Арманд ау Бұйыру Қуан у

Лепті сөйлем Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады

11 слайд
Лепті сөйлем Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады.

11 слайд

Лепті сөйлем Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз. Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады.

Тірек сызбамен жұмыс Сөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінш

12 слайд
Тірек сызбамен жұмыс Сөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісіСөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісі

12 слайд

Тірек сызбамен жұмыс Сөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісіСөйлем Бір-бірінен бөлек жазылатын сөздерден құралады Аяқталғаннан кейін тыныс белгісі қойылады Бірінші сөзі бас әріптен басталып жазылады Нүкте Сұрау белгісі Леп белгісі

Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлемСұраулы сөйлем Мұғалім сыныпқа кірді. Сабақ қашан басталады? Қыс мезг

13 слайд
Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлемСұраулы сөйлем Мұғалім сыныпқа кірді. Сабақ қашан басталады? Қыс мезгілі қандай керемет!Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлем Сұраулы сөйлем

13 слайд

Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлемСұраулы сөйлем Мұғалім сыныпқа кірді. Сабақ қашан басталады? Қыс мезгілі қандай керемет!Сөйлем Айтылу мақсатына қарай Хабарлы сөйлем Лепті сөйлем Сұраулы сөйлем

Оқулықпен жұмыс Балақай Бүлдірген тереміз балақай. Алақай! Ат жарыс көреміз балақай. Алақай! Айға ұшып барамыз балақай. Алақа

14 слайд
Оқулықпен жұмыс Балақай Бүлдірген тереміз балақай. Алақай! Ат жарыс көреміз балақай. Алақай! Айға ұшып барамыз балақай. Алақай! Кел ағаш жарамыз балақай. Әй,ата-ай!

14 слайд

Оқулықпен жұмыс Балақай Бүлдірген тереміз балақай. Алақай! Ат жарыс көреміз балақай. Алақай! Айға ұшып барамыз балақай. Алақай! Кел ағаш жарамыз балақай. Әй,ата-ай!

Желтоқсанның алтысы Лепті сөйлем. Қазақстан картасы Лл Лебіз

15 слайд
Желтоқсанның алтысы Лепті сөйлем. Қазақстан картасы Лл Лебіз

15 слайд

Желтоқсанның алтысы Лепті сөйлем. Қазақстан картасы Лл Лебіз

Мұқият бол,түсініп ал!

16 слайд
Мұқият бол,түсініп ал!

16 слайд

Мұқият бол,түсініп ал!

1Топқа бөлу: «Сиқырлы сөйлемдер» топқа бөлінеді. Оқушылар берілген сөйлемдерді алып, түрлеріне қарай жұпқа бөлінеді. Х

17 слайд
1Топқа бөлу: «Сиқырлы сөйлемдер» топқа бөлінеді. Оқушылар берілген сөйлемдерді алып, түрлеріне қарай жұпқа бөлінеді. Хабарлы сөйлем Анам дүкенге барды. Бізге бүгін бес сабақ.т.б. Сұраулы сөйлем Сен нешінші сыныпта оқисың?т.б. Қазір қай мезгіл? Лепті сөйлем! Алақай, атам келді! Бүгін күн қандай тамаша!т.б .

17 слайд

1Топқа бөлу: «Сиқырлы сөйлемдер» топқа бөлінеді. Оқушылар берілген сөйлемдерді алып, түрлеріне қарай жұпқа бөлінеді. Хабарлы сөйлем Анам дүкенге барды. Бізге бүгін бес сабақ.т.б. Сұраулы сөйлем Сен нешінші сыныпта оқисың?т.б. Қазір қай мезгіл? Лепті сөйлем! Алақай, атам келді! Бүгін күн қандай тамаша!т.б .

Т.Ж АУЫЗША «Сұраулы сөйлем» тобының тапсырмасы: Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем

18 слайд
Т.Ж АУЫЗША «Сұраулы сөйлем» тобының тапсырмасы: Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз? Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылады? -Сен неше жастасың? - Нешінші сыныпта оқисың? -Сыныбыңда неше оқушы бар? -Қай пәнді жақсы көресің? - Саған мектебің ұнай ма? Дескриптор - Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап береді. - Сұраулы сөйлем ережесін айтады - Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылатынын анықтайды. ҚБ «Басбармақ»

18 слайд

Т.Ж АУЫЗША «Сұраулы сөйлем» тобының тапсырмасы: Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап бер. Қандай сөйлемді сұраулы сөйлем дейміз? Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылады? -Сен неше жастасың? - Нешінші сыныпта оқисың? -Сыныбыңда неше оқушы бар? -Қай пәнді жақсы көресің? - Саған мектебің ұнай ма? Дескриптор - Берілген сұрақтарға диалог түрінде жауап береді. - Сұраулы сөйлем ережесін айтады - Сұраулы сөйлемнен кейін қандай тыныс белгісі қойылатынын анықтайды. ҚБ «Басбармақ»

19 слайд
31 желтоқсан – Жаңа жыл « Шырша» әдісі Сөздер мен сөйлемдерді пайдаланып , жаңа жылдық шыршаны безендіру

19 слайд

31 желтоқсан – Жаңа жыл « Шырша» әдісі Сөздер мен сөйлемдерді пайдаланып , жаңа жылдық шыршаны безендіру

Сергіп демалып алайық .

20 слайд
Сергіп демалып алайық .

20 слайд

Сергіп демалып алайық .

 Берілген сызба бойынша сөйлем құр. / _______ ________ __________. / ______ _ ________ ______ __ ? / ______ _

21 слайд
 Берілген сызба бойынша сөйлем құр. / _______ ________ __________. / ______ _ ________ ______ __ ? / ______ _ ________ _ _________!

21 слайд

 Берілген сызба бойынша сөйлем құр. / _______ ________ __________. / ______ _ ________ ______ __ ? / ______ _ ________ _ _________!

Оқулықпен жұмыс 1 6 -жаттығу Өлеңді түсініп оқу

22 слайд
Оқулықпен жұмыс 1 6 -жаттығу Өлеңді түсініп оқу

22 слайд

Оқулықпен жұмыс 1 6 -жаттығу Өлеңді түсініп оқу

C аралау тапсырмалары: Т.Ж АУЫЗША Хабарлы сөйлем тобының тапсырмасы: Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап айт. Сөйлемдер

23 слайд
C аралау тапсырмалары: Т.Ж АУЫЗША Хабарлы сөйлем тобының тапсырмасы: Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап айт. Сөйлемдерде не туралы айтылған? Бұлар қандай сөйлемдер? 1.салады үйлерді құрылысшы. 2.келеді құстар ұшып көктемде. 3.Отыр жаттығу жазып оқушылар   Дескриптор -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады.   ҚБ «Басбармақ»

23 слайд

C аралау тапсырмалары: Т.Ж АУЫЗША Хабарлы сөйлем тобының тапсырмасы: Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап айт. Сөйлемдерде не туралы айтылған? Бұлар қандай сөйлемдер? 1.салады үйлерді құрылысшы. 2.келеді құстар ұшып көктемде. 3.Отыр жаттығу жазып оқушылар   Дескриптор -Сөздерді оқиды -Орны ауыстырылған сөздерден сөйлем құрап жазады. -Сөйлемдерде не туралы айтылғанын айтады. -Сөйлем түріне қарай ажыратады.   ҚБ «Басбармақ»

24 слайд

24 слайд

 Т.Ж «Лепті сөйлем»тобының тапсырмасы:  Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп белгісі бар сөйлемді қалай оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдір

25 слайд
 Т.Ж «Лепті сөйлем»тобының тапсырмасы:  Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп белгісі бар сөйлемді қалай оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдіріп тұр?     Туган өлкем  Көгінде күн нұрын төккен,  Жерінде гүл жұпар сепкен.  Неткен сұлу, неткен көркем!  Осы менің туған өлкем!     Дескриптор  -Өлеңді мәнерлеп оқиды  - Леп белгісі бар сөйлемді оқиды.  - Қандай көңіл-күйді білдіріп тұрғанын айтады   

25 слайд

 Т.Ж «Лепті сөйлем»тобының тапсырмасы:  Өлеңді мәнерлеп оқы. Леп белгісі бар сөйлемді қалай оқыдың? Қандай көңіл-күйді білдіріп тұр?     Туган өлкем  Көгінде күн нұрын төккен,  Жерінде гүл жұпар сепкен.  Неткен сұлу, неткен көркем!  Осы менің туған өлкем!     Дескриптор  -Өлеңді мәнерлеп оқиды  - Леп белгісі бар сөйлемді оқиды.  - Қандай көңіл-күйді білдіріп тұрғанын айтады   

Дәптермен жұмыс МК; Ө; Ж; Қ) Сөйлем түрлерін ажырату, ой қорытындысын, дәлелдеулер жасау білігін бағалау

26 слайд
Дәптермен жұмыс МК; Ө; Ж; Қ) Сөйлем түрлерін ажырату, ой қорытындысын, дәлелдеулер жасау білігін бағалау Дәптермен жұмыс 17-жаттығу. Жұмбақты көшіру. Леп белгісінің қойылу себебін түсіндіру

26 слайд

Дәптермен жұмыс МК; Ө; Ж; Қ) Сөйлем түрлерін ажырату, ой қорытындысын, дәлелдеулер жасау білігін бағалау Дәптермен жұмыс 17-жаттығу. Жұмбақты көшіру. Леп белгісінің қойылу себебін түсіндіру

27 слайд

27 слайд

 Тақтамен жұмыс  Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Бұлар қандай сөйлем?   Бір топ .... келе жат

28 слайд
 Тақтамен жұмыс  Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Бұлар қандай сөйлем?     Бір топ .... келе жатты. Жолда әлсіреген кішкентай ..... кездестірді.     Керекті сөздер: балапанды, бала  Дескриптор  -Сөйлемдерді оқиды.  -Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жазады.  -Қандай сөйлем екенін айтады.

28 слайд

 Тақтамен жұмыс  Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жаз. Бұлар қандай сөйлем?     Бір топ .... келе жатты. Жолда әлсіреген кішкентай ..... кездестірді.     Керекті сөздер: балапанды, бала  Дескриптор  -Сөйлемдерді оқиды.  -Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып, көшіріп жазады.  -Қандай сөйлем екенін айтады.

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1 1 6 6 -жаттығу -жаттығу 107-109107-109 бет бет оқу,түсінік айтуоқу,түсінік айту 18- 18-

29 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1 1 6 6 -жаттығу -жаттығу 107-109107-109 бет бет оқу,түсінік айтуоқу,түсінік айту 18- 18- жаттығужаттығу

29 слайд

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: 1 1 6 6 -жаттығу -жаттығу 107-109107-109 бет бет оқу,түсінік айтуоқу,түсінік айту 18- 18- жаттығужаттығу

Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! р а х м е т !

30 слайд
Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! р а х м е т !

30 слайд

Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а Т а м а ш а л а ғ а н д а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! р а х м е т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ