Материалдар / «Қысқаша көбейту формулалары»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Қысқаша көбейту формулалары»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қысқаша көбейту формулалары» (білімді тиянақтау )
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
322
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
алгебраалгебра 7 сынып7 сынып «Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулалары»формулалары» (білімді тиянақтау )(білімді тия

1 слайд
алгебраалгебра 7 сынып7 сынып «Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулалары»формулалары» (білімді тиянақтау )(білімді тиянақтау ) Математика-информатика мұғаліміМатематика-информатика мұғалімі Абдимуталифова Қаламқас. Абдимуталифова Қаламқас. Достық жалпы орта мектебіДостық жалпы орта мектебі

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: • Қысқаша көбейту формулалары бойынша Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімд

2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: • Қысқаша көбейту формулалары бойынша Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту .білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту . • Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастыруқалыптастыру • Оқушылардың шығармашылық ойлау Оқушылардың шығармашылық ойлау қаблеттерін арттыру.қаблеттерін арттыру.

Сабақ жоспары: • Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); • Ауызша есеп; • Математикалық диктант; • Сен мұғалімсі

3 слайд
Сабақ жоспары: • Сабаққа дайындық(формулаларды, ережелерді еске түсіру); • Ауызша есеп; • Математикалық диктант; • Сен мұғалімсің! қатені тексер; • Әр түрлі тапсрмалар орындау; • Өзіңдік жұмыс(өзара тексеру); • Сөз жұмбақ шешу .

Сабаққа дайындық!

4 слайд
Сабаққа дайындық!

Екі өрнектің квадратының айырымы Мысал: ) )( ( 2 2 b a b a b a     ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

5 слайд
Екі өрнектің квадратының айырымы Мысал: ) )( ( 2 2 b a b a b a     ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты2 2 2 2 ) ( b ab a b a     2 2 2 2 ) ( b ab a b a    

6 слайд
Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты2 2 2 2 ) ( b ab a b a     2 2 2 2 ) ( b ab a b a    

Ауызша есеп           2 2 2 2 ) 4 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( 9 25 16 d a c a c a a a ) 4 )( 4 (   a a ) 3

7 слайд
Ауызша есеп           2 2 2 2 ) 4 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( 9 25 16 d a c a c a a a ) 4 )( 4 (   a a ) 3 5 )( 3 5 (   a a 2 2 16 c a  25 10 2   a a 16 8 2   d d

Математикалық диктант 1) а және 7 санының қосындысының квадраты; 2) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; 3)в

8 слайд
Математикалық диктант 1) а және 7 санының қосындысының квадраты; 2) 4 және 7 санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; 3)в және 5а өрнектерінің айырмасының квадраты; 4) 2х және 1 өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі.

Математикалық диктант          ) 1 2 )( 1 2 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( ) 7 ( 2 2 x x a b b b a 1 4 25 10 16 4

9 слайд
Математикалық диктант          ) 1 2 )( 1 2 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( ) 7 ( 2 2 x x a b b b a 1 4 25 10 16 49 14 2 2 2 2 2       a a ab b b a a

Сен мұғалімсің! Қатені түзе керек.           2 2 2 2 2 ) 4 6 ( ) 1 ( ) 3 2 )( 3 2 ( 25 9 4 16 c a a

10 слайд
Сен мұғалімсің! Қатені түзе керек.           2 2 2 2 2 ) 4 6 ( ) 1 ( ) 3 2 )( 3 2 ( 25 9 4 16 c a a b a b a b a x b ab a b b b a b a b a x x 16 24 36 ) 1 )( 1( 3 2 ) 25 3 )( 25 3 ( ) 4 16 )( 4 16( 2 2 2         

Мына өрнектерді өз бағандарына жаз. Екі өрнектің қосындысының квадраты Екі өрнектің айырмасының квадраты Екі өрнектің квадр

11 слайд
Мына өрнектерді өз бағандарына жаз. Екі өрнектің қосындысының квадраты Екі өрнектің айырмасының квадраты Екі өрнектің квадраттарының айырмасы2 ) ( y x  2 ) 3 4 (  x 2 16 81 x  2 ) 3( b a  2 4 25 a  2 ) ( y x  2 ) 3 4 (  x 2 16 81 x  2 ) 3( b a  2 4 25 a 

Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу

12 слайд
Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу 3а В 2х 3у 0,3 4в a в 5 х у2 2 9 b a  2 2 9 4 y x  2 16 09, 0 b  25 2 2  b a 2 2 y x  ) 3 )( 3( b a b a   ) 3 2 )( 3 2( y x y x   ) 4 3, 0 )( 4 3, 0 ( b b   ) 5 )( 5 (   ab ab ) )( ( y x y x  

“ ?” Белгісінің орнына қандай өрнек жазу керек?? 2 1 81 ? 64 16 ? ? 2 2 2 2         z d m mn ac a 2 2

13 слайд
“ ?” Белгісінің орнына қандай өрнек жазу керек?? 2 1 81 ? 64 16 ? ? 2 2 2 2         z d m mn ac a 2 2 2 2 2 2 2 1 81 18 64 16 2 z z d d m mn n c ac a        

Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА КӨБЕЙТКІШКЕ ЖІКТЕ2 2 2 2 2 16 1 1) 4 400 36 ) 3 100 4 ) 2 25 ) 1 x c x a m     2- НҰСҚ

14 слайд
Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА КӨБЕЙТКІШКЕ ЖІКТЕ2 2 2 2 2 16 1 1) 4 400 36 ) 3 100 4 ) 2 25 ) 1 x c x a m     2- НҰСҚА КӨБЕЙТКІШКЕ ЖІКТЕ 2 2 2 2 2 81 4 4 ) 4 900 25 ) 3 144 16 ) 2 100 ) 1 x d b c a    

Жауаптары: 1-НҰСҚА) 4 1 1 )( 4 1 1 )( 4 ) 20 6 )( 20 6 )( 3 ) 10 2 )( 10 2 )( 2 ) 5 )( 5 )( 1 x x c x c x a a m m 

15 слайд
Жауаптары: 1-НҰСҚА) 4 1 1 )( 4 1 1 )( 4 ) 20 6 )( 20 6 )( 3 ) 10 2 )( 10 2 )( 2 ) 5 )( 5 )( 1 x x c x c x a a m m         2-НҰСҚА ) 9 2 2 )( 9 2 2 )( 4 ) 30 5 )( 30 5 )( 3 ) 12 4 )( 12 4 )( 2 ) 10 9 ) 10 )( 1 x x d b d b c c a a        

Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА КӨПМҮШЕ ТҮРІНДЕ ЖАЗ2 3 2 2 2 2 ) 3 )( 4 ) 7 2 )( 3 ) 7 6 )( 2 ) )( 1 t m b a c m t     2-

16 слайд
Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА КӨПМҮШЕ ТҮРІНДЕ ЖАЗ2 3 2 2 2 2 ) 3 )( 4 ) 7 2 )( 3 ) 7 6 )( 2 ) )( 1 t m b a c m t     2-НҰСҚА. КӨПМҮШЕ ТҮРІНДЕ ЖАЗ 2 4 2 2 2 2 ) 2 3 )( 4 ) 5 9 )( 3 ) 8 3 )( 2 ) )( 1 d a d a m c a    

Жауаптары 1-НҰСҚА6 3 2 2 2 2 2 2 2 6 9 ) 4 49 28 4 ) 3 49 84 36 ) 2 2 ) 1 t t m m b ab a c c m tm t       

17 слайд
Жауаптары 1-НҰСҚА6 3 2 2 2 2 2 2 2 6 9 ) 4 49 28 4 ) 3 49 84 36 ) 2 2 ) 1 t t m m b ab a c c m tm t         2-НҰСҚА 2 2 2 4 2 2 2 2 2 4 12 9 ) 4 25 90 81 ) 3 64 48 9 ) 2 2 ) 1 d d a a d ad a m m c ac a        

Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА ТЕҢДЕУДІ ШЕШ.0 81 16 ) 3 0 ) 6 )( 6 )( 2 0 25 ) 1 2 2        x x x с 2-НҰСҚА ТЕҢДЕУДІ Ш

18 слайд
Өзіңдік жұмыс 1-НҰСҚА ТЕҢДЕУДІ ШЕШ.0 81 16 ) 3 0 ) 6 )( 6 )( 2 0 25 ) 1 2 2        x x x с 2-НҰСҚА ТЕҢДЕУДІ ШЕШ: 0 64 36 ) 3 0 ) 6 )( 5 )( 2 49 ) 1 2 2       x x x a

Жауабы: 1-НҰСҚА 1) x=5, x=-5 2) X=6, x=-6 2-НҰСҚА4 1 2 4 1 2 4 9 0 ) 9 4 )( 9 4 ( 0 9 ) 4 )( 3 2 2         

19 слайд
Жауабы: 1-НҰСҚА 1) x=5, x=-5 2) X=6, x=-6 2-НҰСҚА4 1 2 4 1 2 4 9 0 ) 9 4 )( 9 4 ( 0 9 ) 4 )( 3 2 2          x x x x x 3 1 1 3 1 1 6 8 0 ) 8 6 )( 8 6 )( 3 5 , 5 ) 2 7 , 7 ) 1               x x x x x x x x

Тұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырымы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің

20 слайд
Тұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырымы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең Екі өрнектің айырымының квадраты... бірінші өрнектің квадратынан азайтамыз екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісін , қосамыз екінші өрнектің квадратын.

Сөз жұмбақ Құрастырған: Талғатұлы Талант 5 4 1 3 21) Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні не деп атайды? 2) Бірнеше

21 слайд
Сөз жұмбақ Құрастырған: Талғатұлы Талант 5 4 1 3 21) Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні не деп атайды? 2) Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысы 3) Фигуралардың қасиеттерін зерттейтін ғылым. 4) Үш бірмүшеден тұратын көпмүшені не деп атайды. 5) Нүктелердің координаталық жазықтықтағы кескіні .

Жауабы: Құрастырған: Талғатұлы Талант 5 4 Г Ү 1 Д ә Р е ж е Ш Ф М ф Ү 3 Г е о м е т р и я Ш 2 К ө п м ү ш е

22 слайд
Жауабы: Құрастырған: Талғатұлы Талант 5 4 Г Ү 1 Д ә Р е ж е Ш Ф М ф Ү 3 Г е о м е т р и я Ш 2 К ө п м ү ш е

Үй тапсырмасы: Қысқаша көбейту формулаларын жаттау. Есеп 183-185

23 слайд
Үй тапсырмасы: Қысқаша көбейту формулаларын жаттау. Есеп 183-185

24 слайд