Материалдар / Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері үшін әдістемелік көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2019
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей б

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей білу дағдыларын қалыптастыру. • Дамытушылық : Оқылған тақырыптар бойынша сұрақтарға нақты жауап беруге , өз білімін көрсете отырып өз ойын жеткізе білуге үйрету. • Тәрбиелік : Оқушыларды сауаттылыққа тәрбиелеу, білімдерін өз беттерінше есеп шығаруда қолдана білуге баулу, шығармашылық белсенділігін жетілдіру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей білу дағдыларын қалыптастыру. • Дамытушылық : Оқылған тақырыптар бойынша сұрақтарға нақты жауап беруге , өз білімін көрсете отырып өз ойын жеткізе білуге үйрету. • Тәрбиелік : Оқушыларды сауаттылыққа тәрбиелеу, білімдерін өз беттерінше есеп шығаруда қолдана білуге баулу, шығармашылық белсенділігін жетілдіру.

Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп –

3 слайд
Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп – саралап оқыту. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау . (қайталау сұрақтары)

3 слайд

Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп – саралап оқыту. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау . (қайталау сұрақтары)

І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ?

4 слайд
І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ? 3.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең ? 4.Екі өрнектің айырмасының және қосындысының кубы ? 1. m 2 + 2 mn + n 2 1. к 2 - 2 2 2. ( k + 2) ( k - 2) 2. (х-у) 2 3. х 2 – 2 ху + у 2 3. ( m+n) 2 4. t 2 - 169 4 . у 3 +9 у 2 +27 у +27 5. (70-1) (70+1) 5. (t-13) (t+13) 6. (у+3) 3 6 . 70 2 -1 = 4 899

4 слайд

І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ? 3.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең ? 4.Екі өрнектің айырмасының және қосындысының кубы ? 1. m 2 + 2 mn + n 2 1. к 2 - 2 2 2. ( k + 2) ( k - 2) 2. (х-у) 2 3. х 2 – 2 ху + у 2 3. ( m+n) 2 4. t 2 - 169 4 . у 3 +9 у 2 +27 у +27 5. (70-1) (70+1) 5. (t-13) (t+13) 6. (у+3) 3 6 . 70 2 -1 = 4 899

(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n

5 слайд
(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n) 2 А: m 2 – 4 mn + 4 n 2 ; B : m 2 – 4 mn + 2 n ; С: m 2 – 4 n 2 ; Д: m 2 – 2 n 2 ; 2. Тура теңдікті табыңдар: ( 3 а 2 – 2 m ) 2 = 9 a 4 – 4 m 2 ; ( 2 m + n) 2 = 4 m 2 + n 2 + 4 mn ; А. 1) иә; 2) иә; В. 1) иә; 2) жоқ; С. 1) жоқ; 2) иә ; Д. 1) жоқ ; 2) жоқ ;ІІІ. Негізгі бөлім: ІІ – басқыш. «Алгоритмдік» басқыш .

5 слайд

(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n) 2 А: m 2 – 4 mn + 4 n 2 ; B : m 2 – 4 mn + 2 n ; С: m 2 – 4 n 2 ; Д: m 2 – 2 n 2 ; 2. Тура теңдікті табыңдар: ( 3 а 2 – 2 m ) 2 = 9 a 4 – 4 m 2 ; ( 2 m + n) 2 = 4 m 2 + n 2 + 4 mn ; А. 1) иә; 2) иә; В. 1) иә; 2) жоқ; С. 1) жоқ; 2) иә ; Д. 1) жоқ ; 2) жоқ ;ІІІ. Негізгі бөлім: ІІ – басқыш. «Алгоритмдік» басқыш .

3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+2

6 слайд
3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+27у 2 +27у ; Д. х 3 -9х 2 у+27ху 2 +27у 3 4. Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар : А. (3 в-с) (3 в+с) = 9 в 2 - с 2 В . (х+4) (х-4) = х 2 – 16 С . 36 n 2 – 49 = (6 n +7) (7-6 n ) Д. у 4 -25 = ( y 2 -5) ( y 2 + 5) 5. Есепте: 212-112 А. 442; В.121; С.214; Д.320. 6.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер : 49 – m 2 n 2 А. (7- m 2 n) (7 + m 2 n) ; B. (7-mn) (7 + mn); C. (7 + mn) (7 + mn); Д. (mn – 7) (mn +7);

6 слайд

3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+27у 2 +27у ; Д. х 3 -9х 2 у+27ху 2 +27у 3 4. Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар : А. (3 в-с) (3 в+с) = 9 в 2 - с 2 В . (х+4) (х-4) = х 2 – 16 С . 36 n 2 – 49 = (6 n +7) (7-6 n ) Д. у 4 -25 = ( y 2 -5) ( y 2 + 5) 5. Есепте: 212-112 А. 442; В.121; С.214; Д.320. 6.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер : 49 – m 2 n 2 А. (7- m 2 n) (7 + m 2 n) ; B. (7-mn) (7 + mn); C. (7 + mn) (7 + mn); Д. (mn – 7) (mn +7);

ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға ж

7 слайд
ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға жазылған есептер әрбір қатарға беріледі , дұрыс жауаптары бөлек бетшелерге жазылады. Әр қатардағы оқушылар дұрыс жауаптарын тауып торкөздердің беттерін бетшелермен жабады. )

7 слайд

ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға жазылған есептер әрбір қатарға беріледі , дұрыс жауаптары бөлек бетшелерге жазылады. Әр қатардағы оқушылар дұрыс жауаптарын тауып торкөздердің беттерін бетшелермен жабады. )

(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2

8 слайд
(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2 х 2 – 36 27-27 в+9 в 2 – в 3 100+20 в+ в 2 а 2 -0,4 а + 0,04 х 2 -9 (3 а-5в) (3 а+в) (2 с+3) 2 а 3 +6 а 2 в+12 в 2 +8 в 3 ( m-4) 2

8 слайд

(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2 х 2 – 36 27-27 в+9 в 2 – в 3 100+20 в+ в 2 а 2 -0,4 а + 0,04 х 2 -9 (3 а-5в) (3 а+в) (2 с+3) 2 а 3 +6 а 2 в+12 в 2 +8 в 3 ( m-4) 2

IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ]

9 слайд
IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ] = ( m + c ) 2 = m 2 +2 mc + c 2 = (а+в) 2 + 2 с (а+в) +с 2 = a 2 + 2 ав+в 2 +2 ас+2 вс + с 2 = а 2 + в 2 + с 2 +2 ав+2 вс+2 ас. 2 . (а+в+с+ d ) 2 = а+в = m = ( m + n ) 2 = m 2 +2 mn + n 2 = (а+в) 2 + 2 (а+в) (с+ d ) + c + d = n + ( c + d ) 2 = а 2 +2 ав +в 2 + 2 ас+2 а d +2 вс+2 в d +с 2 +2 с d + d 2 = а 2 + в 2 +с 2 + d 2 + 2 ав+2 ас+ 2 ad +2 в d +2 cd + 2 вс .

9 слайд

IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ] = ( m + c ) 2 = m 2 +2 mc + c 2 = (а+в) 2 + 2 с (а+в) +с 2 = a 2 + 2 ав+в 2 +2 ас+2 вс + с 2 = а 2 + в 2 + с 2 +2 ав+2 вс+2 ас. 2 . (а+в+с+ d ) 2 = а+в = m = ( m + n ) 2 = m 2 +2 mn + n 2 = (а+в) 2 + 2 (а+в) (с+ d ) + c + d = n + ( c + d ) 2 = а 2 +2 ав +в 2 + 2 ас+2 а d +2 вс+2 в d +с 2 +2 с d + d 2 = а 2 + в 2 +с 2 + d 2 + 2 ав+2 ас+ 2 ad +2 в d +2 cd + 2 вс .

Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің

10 слайд
Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х+ ...) (х- ...) = х 2 – у 2 а 2 + 8а +16 = ( а + .....) 2 № 2 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х-5) 2 = х 2 – 10 х + ..... х 2 - 3 2 = (х - ...) (х+ ....)

10 слайд

Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х+ ...) (х- ...) = х 2 – у 2 а 2 + 8а +16 = ( а + .....) 2 № 2 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х-5) 2 = х 2 – 10 х + ..... х 2 - 3 2 = (х - ...) (х+ ....)

№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2

11 слайд
№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2 n + 3 mn 2 + ….. (m- ... ) (m +... ) = m 2 – 36 № 4 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (с- d) 3 = …. – 3 c 2 d + 3 cd 2 – d 3 40 2 – 1 2 = ( 40- …) (40 + ….)

11 слайд

№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2 n + 3 mn 2 + ….. (m- ... ) (m +... ) = m 2 – 36 № 4 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (с- d) 3 = …. – 3 c 2 d + 3 cd 2 – d 3 40 2 – 1 2 = ( 40- …) (40 + ….)

IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен

12 слайд
IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен есептер құрастыру). Күнделіктеріне бүгінгі сабақ бойынша алған бағаларын қою.

12 слайд

IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен есептер құрастыру). Күнделіктеріне бүгінгі сабақ бойынша алған бағаларын қою.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ