Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдері үшін әдістемелік көмек.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары және оларды есептеулерде қолдана білу.

Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей б

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей білу дағдыларын қалыптастыру. • Дамытушылық : Оқылған тақырыптар бойынша сұрақтарға нақты жауап беруге , өз білімін көрсете отырып өз ойын жеткізе білуге үйрету. • Тәрбиелік : Оқушыларды сауаттылыққа тәрбиелеу, білімдерін өз беттерінше есеп шығаруда қолдана білуге баулу, шығармашылық белсенділігін жетілдіру.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: • Білімділік : Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді қысқарту және олардың мәнін есептей білу дағдыларын қалыптастыру. • Дамытушылық : Оқылған тақырыптар бойынша сұрақтарға нақты жауап беруге , өз білімін көрсете отырып өз ойын жеткізе білуге үйрету. • Тәрбиелік : Оқушыларды сауаттылыққа тәрбиелеу, білімдерін өз беттерінше есеп шығаруда қолдана білуге баулу, шығармашылық белсенділігін жетілдіру.

Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп –

#3 слайд
Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп – саралап оқыту. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау . (қайталау сұрақтары)

3 слайд

Көрнекілігі: слайд , есептер жазылған бетшелер , үлестірме кестелер. Сабақтың түрі : Қайталау. Сабақтың әдісі : Деңгейлеп – саралап оқыту. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау . (қайталау сұрақтары)

І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ?

#4 слайд
І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ? 3.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең ? 4.Екі өрнектің айырмасының және қосындысының кубы ? 1. m 2 + 2 mn + n 2 1. к 2 - 2 2 2. ( k + 2) ( k - 2) 2. (х-у) 2 3. х 2 – 2 ху + у 2 3. ( m+n) 2 4. t 2 - 169 4 . у 3 +9 у 2 +27 у +27 5. (70-1) (70+1) 5. (t-13) (t+13) 6. (у+3) 3 6 . 70 2 -1 = 4 899

4 слайд

І-басқыш. «Оқушылық басқыш» 1.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең ? 2.Екі өрнектің айырмасының квадраты неге тең ? 3.Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең ? 4.Екі өрнектің айырмасының және қосындысының кубы ? 1. m 2 + 2 mn + n 2 1. к 2 - 2 2 2. ( k + 2) ( k - 2) 2. (х-у) 2 3. х 2 – 2 ху + у 2 3. ( m+n) 2 4. t 2 - 169 4 . у 3 +9 у 2 +27 у +27 5. (70-1) (70+1) 5. (t-13) (t+13) 6. (у+3) 3 6 . 70 2 -1 = 4 899

(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n

#5 слайд
(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n) 2 А: m 2 – 4 mn + 4 n 2 ; B : m 2 – 4 mn + 2 n ; С: m 2 – 4 n 2 ; Д: m 2 – 2 n 2 ; 2. Тура теңдікті табыңдар: ( 3 а 2 – 2 m ) 2 = 9 a 4 – 4 m 2 ; ( 2 m + n) 2 = 4 m 2 + n 2 + 4 mn ; А. 1) иә; 2) иә; В. 1) иә; 2) жоқ; С. 1) жоқ; 2) иә ; Д. 1) жоқ ; 2) жоқ ;ІІІ. Негізгі бөлім: ІІ – басқыш. «Алгоритмдік» басқыш .

5 слайд

(Сауалнама арқылы берілген тапсырмалар қысқаша көбейту формулаларын қолдануға деңгейлеп беріледі.) Амалды орындаңдар: ( m- 2n) 2 А: m 2 – 4 mn + 4 n 2 ; B : m 2 – 4 mn + 2 n ; С: m 2 – 4 n 2 ; Д: m 2 – 2 n 2 ; 2. Тура теңдікті табыңдар: ( 3 а 2 – 2 m ) 2 = 9 a 4 – 4 m 2 ; ( 2 m + n) 2 = 4 m 2 + n 2 + 4 mn ; А. 1) иә; 2) иә; В. 1) иә; 2) жоқ; С. 1) жоқ; 2) иә ; Д. 1) жоқ ; 2) жоқ ;ІІІ. Негізгі бөлім: ІІ – басқыш. «Алгоритмдік» басқыш .

3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+2

#6 слайд
3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+27у 2 +27у ; Д. х 3 -9х 2 у+27ху 2 +27у 3 4. Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар : А. (3 в-с) (3 в+с) = 9 в 2 - с 2 В . (х+4) (х-4) = х 2 – 16 С . 36 n 2 – 49 = (6 n +7) (7-6 n ) Д. у 4 -25 = ( y 2 -5) ( y 2 + 5) 5. Есепте: 212-112 А. 442; В.121; С.214; Д.320. 6.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер : 49 – m 2 n 2 А. (7- m 2 n) (7 + m 2 n) ; B. (7-mn) (7 + mn); C. (7 + mn) (7 + mn); Д. (mn – 7) (mn +7);

6 слайд

3. Көпмүше түріне келтіріңдер: (х-3у) 3 A. х 3 +3х 2 у+27 ; В.х 3 -9х 2 у+27ху 2 -27у 3 ; С.х 3 +9х 2 у+27у 2 +27у ; Д. х 3 -9х 2 у+27ху 2 +27у 3 4. Дұрыс емес теңдікті анықтаңдар : А. (3 в-с) (3 в+с) = 9 в 2 - с 2 В . (х+4) (х-4) = х 2 – 16 С . 36 n 2 – 49 = (6 n +7) (7-6 n ) Д. у 4 -25 = ( y 2 -5) ( y 2 + 5) 5. Есепте: 212-112 А. 442; В.121; С.214; Д.320. 6.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер : 49 – m 2 n 2 А. (7- m 2 n) (7 + m 2 n) ; B. (7-mn) (7 + mn); C. (7 + mn) (7 + mn); Д. (mn – 7) (mn +7);

ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға ж

#7 слайд
ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға жазылған есептер әрбір қатарға беріледі , дұрыс жауаптары бөлек бетшелерге жазылады. Әр қатардағы оқушылар дұрыс жауаптарын тауып торкөздердің беттерін бетшелермен жабады. )

7 слайд

ІІІ басқыш. «Эвристикалық» басқыш . («Математикалық лото» ойыны. Қосымша дидактикалық материалдан алынған, ақ парақ қағазға жазылған есептер әрбір қатарға беріледі , дұрыс жауаптары бөлек бетшелерге жазылады. Әр қатардағы оқушылар дұрыс жауаптарын тауып торкөздердің беттерін бетшелермен жабады. )

(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2

#8 слайд
(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2 х 2 – 36 27-27 в+9 в 2 – в 3 100+20 в+ в 2 а 2 -0,4 а + 0,04 х 2 -9 (3 а-5в) (3 а+в) (2 с+3) 2 а 3 +6 а 2 в+12 в 2 +8 в 3 ( m-4) 2

8 слайд

(х+3) (х-3) 4 с 2 +12 с +9 (а-0,2) 2 m 2 -8 m +16 (10 сх – 6) (10сх+6) (10+в) 2 9 a 2 – 25 в 2 (3-в) 3 (а+2в) 3 100 с 2 х 2 – 36 27-27 в+9 в 2 – в 3 100+20 в+ в 2 а 2 -0,4 а + 0,04 х 2 -9 (3 а-5в) (3 а+в) (2 с+3) 2 а 3 +6 а 2 в+12 в 2 +8 в 3 ( m-4) 2

IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ]

#9 слайд
IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ] = ( m + c ) 2 = m 2 +2 mc + c 2 = (а+в) 2 + 2 с (а+в) +с 2 = a 2 + 2 ав+в 2 +2 ас+2 вс + с 2 = а 2 + в 2 + с 2 +2 ав+2 вс+2 ас. 2 . (а+в+с+ d ) 2 = а+в = m = ( m + n ) 2 = m 2 +2 mn + n 2 = (а+в) 2 + 2 (а+в) (с+ d ) + c + d = n + ( c + d ) 2 = а 2 +2 ав +в 2 + 2 ас+2 а d +2 вс+2 в d +с 2 +2 с d + d 2 = а 2 + в 2 +с 2 + d 2 + 2 ав+2 ас+ 2 ad +2 в d +2 cd + 2 вс .

9 слайд

IV басқыш. «Шығармашылық» басқыш 1. Үш , төрт өрнектерінің қосындысының квадраттарын табыңдар:. (а+в+с) 2 = [ а+в = m ] = ( m + c ) 2 = m 2 +2 mc + c 2 = (а+в) 2 + 2 с (а+в) +с 2 = a 2 + 2 ав+в 2 +2 ас+2 вс + с 2 = а 2 + в 2 + с 2 +2 ав+2 вс+2 ас. 2 . (а+в+с+ d ) 2 = а+в = m = ( m + n ) 2 = m 2 +2 mn + n 2 = (а+в) 2 + 2 (а+в) (с+ d ) + c + d = n + ( c + d ) 2 = а 2 +2 ав +в 2 + 2 ас+2 а d +2 вс+2 в d +с 2 +2 с d + d 2 = а 2 + в 2 +с 2 + d 2 + 2 ав+2 ас+ 2 ad +2 в d +2 cd + 2 вс .

Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің

#10 слайд
Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х+ ...) (х- ...) = х 2 – у 2 а 2 + 8а +16 = ( а + .....) 2 № 2 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х-5) 2 = х 2 – 10 х + ..... х 2 - 3 2 = (х - ...) (х+ ....)

10 слайд

Кейбір жекелеген оқушыларға кеспе түрінде тапсырмалар беріледі № 1 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х+ ...) (х- ...) = х 2 – у 2 а 2 + 8а +16 = ( а + .....) 2 № 2 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (х-5) 2 = х 2 – 10 х + ..... х 2 - 3 2 = (х - ...) (х+ ....)

№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2

#11 слайд
№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2 n + 3 mn 2 + ….. (m- ... ) (m +... ) = m 2 – 36 № 4 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (с- d) 3 = …. – 3 c 2 d + 3 cd 2 – d 3 40 2 – 1 2 = ( 40- …) (40 + ….)

11 слайд

№ 3 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. ( m+n) 3 = m 3 + ….m 2 n + 3 mn 2 + ….. (m- ... ) (m +... ) = m 2 – 36 № 4 кеспе Теңбе-теңдік дұрыс болатындай етіп көп нүктенің орнына қандай да бір бірмүшені жазыңдар. (с- d) 3 = …. – 3 c 2 d + 3 cd 2 – d 3 40 2 – 1 2 = ( 40- …) (40 + ….)

IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен

#12 слайд
IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен есептер құрастыру). Күнделіктеріне бүгінгі сабақ бойынша алған бағаларын қою.

12 слайд

IV . Қорытынды Сабақты қорытындылау. Оқушы білімін бағалау. Үйге тапсырма беру. (Қысқаша көбейту формулаларына өз беттерімен есептер құрастыру). Күнделіктеріне бүгінгі сабақ бойынша алған бағаларын қою.

Файл форматы:
pptx
01.03.2019
399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі