2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларын қорытындылау

Қысқаша көбейту формулаларын қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
02 Маусым 2018
332
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

1 слайд
Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

1 слайд

Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен, Амандасып алайық, Бір жадырап қалайық!

Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж.Баласағұн.

2 слайд
Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж.Баласағұн.

2 слайд

Кімде-кім халқынан алмаса тәлім, Оны үйрете алмас ешбір мұғалім. Ж.Баласағұн.

Ештеңе туралы сұрамайтын адам ештеңе үйренбейді. Т.Фуллер.

3 слайд
Ештеңе туралы сұрамайтын адам ештеңе үйренбейді. Т.Фуллер.

3 слайд

Ештеңе туралы сұрамайтын адам ештеңе үйренбейді. Т.Фуллер.

Қай істің болсын өнуіне үш шарт бар: ең әуелі- ниет керек, одан соң- күш керек, одан соң- тәртіп керек. Мұхтар Әуезов

4 слайд
Қай істің болсын өнуіне үш шарт бар: ең әуелі- ниет керек, одан соң- күш керек, одан соң- тәртіп керек. Мұхтар Әуезов

4 слайд

Қай істің болсын өнуіне үш шарт бар: ең әуелі- ниет керек, одан соң- күш керек, одан соң- тәртіп керек. Мұхтар Әуезов

Білген адам білімді өмір бойы іздейді. (А.Иүгінеки)

5 слайд
Білген адам  білімді өмір бойы  іздейді. (А.Иүгінеки)

5 слайд

Білген адам  білімді өмір бойы  іздейді. (А.Иүгінеки)

Талаптанған мұратына жетер, Талапсыздың күні өкінішпен өтер.

6 слайд
Талаптанған  мұратына  жетер, Талапсыздың күні  өкінішпен  өтер.

6 слайд

Талаптанған  мұратына  жетер, Талапсыздың күні  өкінішпен  өтер.

Қысқаша көбейту формулаларын қорытындылау.

7 слайд
Қысқаша көбейту формулаларын қорытындылау.

7 слайд

Қысқаша көбейту формулаларын қорытындылау.

Мақсаты: Білімділік: Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша білік дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: Тарау бойы

8 слайд
Мақсаты: Білімділік: Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша білік дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: Тарау бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,таным қабілетін арттыру Тәрбиелік: Болашаққа,өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға,қорытынды шығара білуге тәрбиелеу

8 слайд

Мақсаты: Білімділік: Қысқаша көбейту формулалары тарауы бойынша білік дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: Тарау бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,таным қабілетін арттыру Тәрбиелік: Болашаққа,өмірдегі өзгерістерге ойлы көзқараспен қарауға,қорытынды шығара білуге тәрбиелеу

Сабақтың жоспары:Ұйымдастыру ҰйымдастыруҮй тапсырмасын тесеру Үй тапсырмасын тесеруБілім нәтижелері Білім нәтижелері Есеп

9 слайд
Сабақтың жоспары:Ұйымдастыру ҰйымдастыруҮй тапсырмасын тесеру Үй тапсырмасын тесеруБілім нәтижелері Білім нәтижелері Есептер Есептер шығарушығару СергітуСергіту СауалнамаСауалнамаҮйге тапсырма Үйге тапсырмаБағалау Бағалау

9 слайд

Сабақтың жоспары:Ұйымдастыру ҰйымдастыруҮй тапсырмасын тесеру Үй тапсырмасын тесеруБілім нәтижелері Білім нәтижелері Есептер Есептер шығарушығару СергітуСергіту СауалнамаСауалнамаҮйге тапсырма Үйге тапсырмаБағалау Бағалау

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Сергіту сәті

14 слайд
Сергіту сәті

14 слайд

Сергіту сәті

15 слайд

15 слайд

Сауалнама Дұрыс жауабы: 1-д, 2-д, 3-в, 4-а, 5-а, 6-д, 7-в, 8-а, 9-с,10-а

16 слайд
Сауалнама Дұрыс жауабы: 1-д, 2-д, 3-в, 4-а, 5-а, 6-д, 7-в, 8-а, 9-с,10-а

16 слайд

Сауалнама Дұрыс жауабы: 1-д, 2-д, 3-в, 4-а, 5-а, 6-д, 7-в, 8-а, 9-с,10-а

17 слайд

17 слайд

Сұрақ қоюды тоқтатпау Сұрақ қоюды тоқтатпау маңызды. Әуесқойлықтың маңызды. Әуесқойлықтың болуының өз себебі бар. Ол болуының

18 слайд
Сұрақ қоюды тоқтатпау Сұрақ қоюды тоқтатпау маңызды. Әуесқойлықтың маңызды. Әуесқойлықтың болуының өз себебі бар. Ол болуының өз себебі бар. Ол шындықтың таңғажайып шындықтың таңғажайып құрылымын, өмірдің, құрылымын, өмірдің, мәңгіліктің құпиясын мәңгіліктің құпиясын пайымдаған кезде қастерлі пайымдаған кезде қастерлі дірілді сезінбеу мүмкін емес. дірілді сезінбеу мүмкін емес. Бұл құпияны әрбір күні аз-аздан Бұл құпияны әрбір күні аз-аздан зерделеуге талпынудың өзі зерделеуге талпынудың өзі жеткілікті. Киелі білуге жеткілікті. Киелі білуге құштарлықты ешқашан құштарлықты ешқашан жоғалпаңыздар!!!жоғалпаңыздар!!! Альберт ЭйнштейнАльберт Эйнштейн

18 слайд

Сұрақ қоюды тоқтатпау Сұрақ қоюды тоқтатпау маңызды. Әуесқойлықтың маңызды. Әуесқойлықтың болуының өз себебі бар. Ол болуының өз себебі бар. Ол шындықтың таңғажайып шындықтың таңғажайып құрылымын, өмірдің, құрылымын, өмірдің, мәңгіліктің құпиясын мәңгіліктің құпиясын пайымдаған кезде қастерлі пайымдаған кезде қастерлі дірілді сезінбеу мүмкін емес. дірілді сезінбеу мүмкін емес. Бұл құпияны әрбір күні аз-аздан Бұл құпияны әрбір күні аз-аздан зерделеуге талпынудың өзі зерделеуге талпынудың өзі жеткілікті. Киелі білуге жеткілікті. Киелі білуге құштарлықты ешқашан құштарлықты ешқашан жоғалпаңыздар!!!жоғалпаңыздар!!! Альберт ЭйнштейнАльберт Эйнштейн

Тест тапсырмалары: №15-20 «Теорияны білетін, бірақ оны іс жүзінде қолдана алмайтын адамдар моторсыз машина сияқты»

19 слайд
Тест тапсырмалары: №15-20 «Теорияны білетін, бірақ оны іс жүзінде қолдана алмайтын адамдар моторсыз машина сияқты» В.Карпинский

19 слайд

Тест тапсырмалары: №15-20 «Теорияны білетін, бірақ оны іс жүзінде қолдана алмайтын адамдар моторсыз машина сияқты» В.Карпинский

20 слайд

20 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі