Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінен Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.Тапсырмалар толықтай өзге материалдардан қолданылған.Құндылыққа бағытталған тапсырмаларды орындап М.Мақатаевтың Туған күнін есептеп шығарады.Ол жерде қолданылған әріптер арқылы М.Мақатаевтың өлеңіне арқау болар сөздер құрастырып шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қырқүйек 2024
157
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.

1 слайд
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.

1 слайд

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру.

Оқу мақсаты: 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; Сабақ мақсаттары: -тиімді тәсіл

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; Сабақ мақсаттары: -тиімді тәсілмен есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады.

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; Сабақ мақсаттары: -тиімді тәсілмен есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдана алады.

Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1-топ: а 2 –в 2 2-ші топ: (а+в ) 2 3-ші т

3 слайд
Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1-топ: а 2 –в 2 2-ші топ: (а+в ) 2 3-ші топ: ( а+в) 3

3 слайд

Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. 1-топ: а 2 –в 2 2-ші топ: (а+в ) 2 3-ші топ: ( а+в) 3

Ауызша тапсырмалар №1. Тұжырымды жалғастыр. Екі өрнектің квадраттарының айырымы ... . Екі өрнектің қосындысын

4 слайд
Ауызша тапсырмалар №1. Тұжырымды жалғастыр. Екі өрнектің квадраттарының айырымы ... . Екі өрнектің қосындысының квадраты ... . Екі өрнектің айырымының квадраты ... . Екі өрнектің қосындысының кубы ... . Екі өрнектің айырымының кубы ... «Ой қозғау»

4 слайд

Ауызша тапсырмалар №1. Тұжырымды жалғастыр. Екі өрнектің квадраттарының айырымы ... . Екі өрнектің қосындысының квадраты ... . Екі өрнектің айырымының квадраты ... . Екі өрнектің қосындысының кубы ... . Екі өрнектің айырымының кубы ... «Ой қозғау»

Есепте 1. 10 2 −8 2 (10−8) 2 =¿¿ Дискриптор: -Қысқаша көбейту формуласын қолданып, тиімді тәсілмен есептейді.

5 слайд
Есепте 1. 10 2 −8 2 (10−8) 2 =¿¿ Дискриптор: -Қысқаша көбейту формуласын қолданып, тиімді тәсілмен есептейді.1 балл

5 слайд

Есепте 1. 10 2 −8 2 (10−8) 2 =¿¿ Дискриптор: -Қысқаша көбейту формуласын қолданып, тиімді тәсілмен есептейді.1 балл

Жеке жұмыс («printer» әдісі) Дискриптор: 1.Қысқаша көбейту формуласын қолданады. 1-балл 2. Теңдеуді көбейткішк

6 слайд
Жеке жұмыс («printer» әдісі) Дискриптор: 1.Қысқаша көбейту формуласын қолданады. 1-балл 2. Теңдеуді көбейткішке жіктеу арқылы шешімін табады. 1- балл Тепе-теңдікті дәлелде:

6 слайд

Жеке жұмыс («printer» әдісі) Дискриптор: 1.Қысқаша көбейту формуласын қолданады. 1-балл 2. Теңдеуді көбейткішке жіктеу арқылы шешімін табады. 1- балл Тепе-теңдікті дәлелде:

7 слайд

7 слайд

«Ойлан, жұптас» әдісі (Жұптық жұмыс) А деңгейі: Тиімді тәсілмен есепте: а) 69 2 ; б)99۰101 . В деңгейі: Өрне

8 слайд
«Ойлан, жұптас» әдісі (Жұптық жұмыс) А деңгейі: Тиімді тәсілмен есепте: а) 69 2 ; б)99۰101 . В деңгейі: Өрнектерді ықшамда:: С деңгейі: 2024 3 дәрежесі қандай цифрмен аяқталатынын есепте. Дискриптор: 1.Тиімді тәсіл арқылы сандарды өрнектейді.1 балл 2.Көбейтінідіні орындап мәнін есептейді.1 балл 3. Қысқаша көбейту формуласын қолданып, өрнектерді ықшамдап қысқартуды орындайды.1 балл 4.Дәреженің қасиеті бойынша заңдылықты анықтап шығарады. 2 балл

8 слайд

«Ойлан, жұптас» әдісі (Жұптық жұмыс) А деңгейі: Тиімді тәсілмен есепте: а) 69 2 ; б)99۰101 . В деңгейі: Өрнектерді ықшамда:: С деңгейі: 2024 3 дәрежесі қандай цифрмен аяқталатынын есепте. Дискриптор: 1.Тиімді тәсіл арқылы сандарды өрнектейді.1 балл 2.Көбейтінідіні орындап мәнін есептейді.1 балл 3. Қысқаша көбейту формуласын қолданып, өрнектерді ықшамдап қысқартуды орындайды.1 балл 4.Дәреженің қасиеті бойынша заңдылықты анықтап шығарады. 2 балл

Топтық жұмыс «Уақытыңды бағала» әдісі 1.(2c+o) 2 = 2.(4s+t) 3 = 3.(5b-a) 2 = 4.(m-n) 2 = 1.(4s+t) 3 = 2.(2m+i)

9 слайд
Топтық жұмыс «Уақытыңды бағала» әдісі 1.(2c+o) 2 = 2.(4s+t) 3 = 3.(5b-a) 2 = 4.(m-n) 2 = 1.(4s+t) 3 = 2.(2m+i) 2 = 3.(6k+l) 3 = 1.(3k+h) 2 = 2.(2b+a) 3 = 3.(s+l) 2 = 4.(3x+y) 2 = 5.(5n-k) 2 = Дискриптор: 1.Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты формуласын қолданып көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл 2.Екі өрнектің қосындысының кубы формуласын қолданып, көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл

9 слайд

Топтық жұмыс «Уақытыңды бағала» әдісі 1.(2c+o) 2 = 2.(4s+t) 3 = 3.(5b-a) 2 = 4.(m-n) 2 = 1.(4s+t) 3 = 2.(2m+i) 2 = 3.(6k+l) 3 = 1.(3k+h) 2 = 2.(2b+a) 3 = 3.(s+l) 2 = 4.(3x+y) 2 = 5.(5n-k) 2 = Дискриптор: 1.Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты формуласын қолданып көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл 2.Екі өрнектің қосындысының кубы формуласын қолданып, көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл

Топтық жұмыс 1.(2c+o) 2 =4c 2 +4co+o 2 2.(4s+t) 3 =64s 3 +16s 2 t+16st 2 +t 3 3.(5b-a) 2 =25b 2 -10ba+a 2 4.(m-

10 слайд
Топтық жұмыс 1.(2c+o) 2 =4c 2 +4co+o 2 2.(4s+t) 3 =64s 3 +16s 2 t+16st 2 +t 3 3.(5b-a) 2 =25b 2 -10ba+a 2 4.(m-n) 2 =m 2 -2mn+n 2 1.(4s+t) 3 =64s 3 +16s 2 t+16st 2 +t 3 2.(2m+i) 2 =4m 2 +4mi+i 2 3.(6k+l) 3 =216k 3 +108k 2 l+18kl 2 +l 3 1.(3k+h) 2 =9k 2 +6kh+h 2 2.(2b+a) 3 =8b 3 +12b 2 a+6ba 2 +a 3 3.(s+l) 2 =s 2 +2sl+l 2 4.(3x+y) 2 =9x 2 -6xy+y 2 5.(5n-k) 2 =25h 2 -10nk+k 2 Дискриптор: 1.Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты формуласын қолданып көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл 2.Екі өрнектің қосындысының кубы формуласын қолданып, көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл OTAN TIL HALYK

10 слайд

Топтық жұмыс 1.(2c+o) 2 =4c 2 +4co+o 2 2.(4s+t) 3 =64s 3 +16s 2 t+16st 2 +t 3 3.(5b-a) 2 =25b 2 -10ba+a 2 4.(m-n) 2 =m 2 -2mn+n 2 1.(4s+t) 3 =64s 3 +16s 2 t+16st 2 +t 3 2.(2m+i) 2 =4m 2 +4mi+i 2 3.(6k+l) 3 =216k 3 +108k 2 l+18kl 2 +l 3 1.(3k+h) 2 =9k 2 +6kh+h 2 2.(2b+a) 3 =8b 3 +12b 2 a+6ba 2 +a 3 3.(s+l) 2 =s 2 +2sl+l 2 4.(3x+y) 2 =9x 2 -6xy+y 2 5.(5n-k) 2 =25h 2 -10nk+k 2 Дискриптор: 1.Екі өрнектің қосындысының және айырмасының квадраты формуласын қолданып көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл 2.Екі өрнектің қосындысының кубы формуласын қолданып, көпмүшеге келтіріп жазады. 1 балл OTAN TIL HALYK

Үй тапсырмасы: 1.Қысқаша көбейту формулаларын қолданып әр оқушы өз туған күні, айы, жылы шығатындай есептер қ

11 слайд
Үй тапсырмасы: 1.Қысқаша көбейту формулаларын қолданып әр оқушы өз туған күні, айы, жылы шығатындай есептер құрастыру. 2.Тест тапсырмасы:Zipgrade платформасы арқылы

11 слайд

Үй тапсырмасы: 1.Қысқаша көбейту формулаларын қолданып әр оқушы өз туған күні, айы, жылы шығатындай есептер құрастыру. 2.Тест тапсырмасы:Zipgrade платформасы арқылы

Кері байланыс: «Ми қабығы» әдісі

12 слайд
Кері байланыс: «Ми қабығы» әдісі

12 слайд

Кері байланыс: «Ми қабығы» әдісі

Zipgrade платформасы арқылы тест тапсырмалары. 1. x 2 -9 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер.

13 слайд
Zipgrade платформасы арқылы тест тапсырмалары. 1. x 2 -9 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. А)(x-9)(x+9) ; Ә)(x-3)(x+3); Б)(3-x)(3+x); В)(9-x)(9+x) 2. (m-4n)(m-4n) көбейтіндісін көпмүше түрінде жазыңдар. А)m 2 -8mn-16n 2 ; Ә)m 2 +8mn+16n 2 ; Б) m 2 +8mn-16n 2 ; В) m 2 -8mn+16n 2 3. а 3 +6а 2 в+12ав 2 +8в 3 көпмүшесін екімүшен кубы ретінде жазыңдар: А) (а-2в) 3 Ә) (а+2в) 3 Б) (а 3 +8в 3 ) 3 В) (а 3 -8в 3 ) 3 4. Көпмүше түрінде жазыңдар: (5х-3у) 3 А) 125х 3 +27у 3 Ә) 125х 3 -27у 3 Б) 125х 3 -225х 2 у+135ху 2 -27у 3 В) 125х 3 +225х 2 у+135ху 2 +27у 3 5.Дұрыс теңдікті табыңдар. А) 25-81b 2 =(5-9b)(5-9b); Ә) 25-81b 2 =(5+9b)(5-9b); Б) 25-81b 2 =(5+9b)(5+9b); В) 25-81b 2 =(9b -5)(5+9b); 6. 16a 2 -4 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (4a-2)(4a-2) ; Ә) (2-4a)(4a+2)); Б) (4a+2)(4a+2);

13 слайд

Zipgrade платформасы арқылы тест тапсырмалары. 1. x 2 -9 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. А)(x-9)(x+9) ; Ә)(x-3)(x+3); Б)(3-x)(3+x); В)(9-x)(9+x) 2. (m-4n)(m-4n) көбейтіндісін көпмүше түрінде жазыңдар. А)m 2 -8mn-16n 2 ; Ә)m 2 +8mn+16n 2 ; Б) m 2 +8mn-16n 2 ; В) m 2 -8mn+16n 2 3. а 3 +6а 2 в+12ав 2 +8в 3 көпмүшесін екімүшен кубы ретінде жазыңдар: А) (а-2в) 3 Ә) (а+2в) 3 Б) (а 3 +8в 3 ) 3 В) (а 3 -8в 3 ) 3 4. Көпмүше түрінде жазыңдар: (5х-3у) 3 А) 125х 3 +27у 3 Ә) 125х 3 -27у 3 Б) 125х 3 -225х 2 у+135ху 2 -27у 3 В) 125х 3 +225х 2 у+135ху 2 +27у 3 5.Дұрыс теңдікті табыңдар. А) 25-81b 2 =(5-9b)(5-9b); Ә) 25-81b 2 =(5+9b)(5-9b); Б) 25-81b 2 =(5+9b)(5+9b); В) 25-81b 2 =(9b -5)(5+9b); 6. 16a 2 -4 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. А) (4a-2)(4a-2) ; Ә) (2-4a)(4a+2)); Б) (4a+2)(4a+2);