Қысым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі:Сайфунова
Гульбагда Мансуровна
Ұзақ
мерзімді
жоспар
1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі:Сайфунова Гульбагда Мансуровна Ұзақ мерзімді жоспар
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысым
Сабақ мақсаты
7.3.1.1-заттардың молекулалық
құрылысы негізінде қатты
денелердің ,сұйықтар мен
газдардың құрылымын сипаттау.
Тілдік мақсат:
Терминдер: атом,молекула,қатты,сұйық,газ
Оқушылардың назарын термин сөздерген аудара
отырып,метатанымдық сананы дамыту және
сөздікпен барынша дұрыс жұмыс істеу,оқушыны
тілді нақты пайданануға дағдыландыру
Оқу мақсаты
Құндылықтарға
баулу
Барлық оқушылар: Қатты денелер ,газдар мен
сұйықтардың молекулаларының орналасу
ерекшелігін білу.
Оқушылардың басым бөлігі:Молекулардың
әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің
айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білу.
Жеке оқушылар:Заттардың молекулалық
құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын
сипаттай білу.
Индустрияландыру
мен инновацияларға
негізделген
экономикалық өсу-
білім мен ғылымды
біріктіре отырып,
техникалық және
кәсіби мамандықты
дұрыс таңдауға
баулу.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысым Сабақ мақсаты 7.3.1.1-заттардың молекулалық құрылысы негізінде қатты денелердің ,сұйықтар мен газдардың құрылымын сипаттау. Тілдік мақсат: Терминдер: атом,молекула,қатты,сұйық,газ Оқушылардың назарын термин сөздерген аудара отырып,метатанымдық сананы дамыту және сөздікпен барынша дұрыс жұмыс істеу,оқушыны тілді нақты пайданануға дағдыландыру Оқу мақсаты Құндылықтарға баулу Барлық оқушылар: Қатты денелер ,газдар мен сұйықтардың молекулаларының орналасу ерекшелігін білу. Оқушылардың басым бөлігі:Молекулардың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білу. Жеке оқушылар:Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай білу. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу- білім мен ғылымды біріктіре отырып, техникалық және кәсіби мамандықты дұрыс таңдауға баулу.
3 слайд
«Денотатты
граф» әдісінде
жаңа білімді
қалыптастыру.
Оқушылар топтық
тапсырмалар
орындайды.
(Оқулықпен
жұмыс)
«Кубизм» әдісі
арқылы үй
тапсырмасы
тексеріледі.Оқушыда
есте
сақтау,ойлау,айтылы
м,жазылым
дағдыларын
қалыптастырамын.
Белсенді оқыту әдістері
«Басбармақ» әдісі және
«Б.Б.Б» кестесі бойынша
бүгінгі сабақтан кері
байланыс аламын.
«Венн диаграммасы»
әдісі білімді
жинақтау,саралау.
Оқушы зат күйлерінің
айырмашылығы мен
ұқсастығын қарастырады.
.(дәптермен жұмыс
«Жақыннан танысу»
әдісі арқылы қолайлы
оқыту ортасын құру
және пәнге
қызығушылық ,қарым-
қатынас
жасау,тыңдалым,
Айтылым дағдыларын
қалыптастыру.
3 слайд
«Денотатты граф» әдісінде жаңа білімді қалыптастыру. Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды. (Оқулықпен жұмыс) «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.Оқушыда есте сақтау,ойлау,айтылы м,жазылым дағдыларын қалыптастырамын. Белсенді оқыту әдістері «Басбармақ» әдісі және «Б.Б.Б» кестесі бойынша бүгінгі сабақтан кері байланыс аламын. «Венн диаграммасы» әдісі білімді жинақтау,саралау. Оқушы зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын қарастырады. .(дәптермен жұмыс «Жақыннан танысу» әдісі арқылы қолайлы оқыту ортасын құру және пәнге қызығушылық ,қарым- қатынас жасау,тыңдалым, Айтылым дағдыларын қалыптастыру.
4 слайд
Саралау
.
Тапсырма. Оқушылардың кең ауқымды
дағдыларының қалыптасуына бағытталған
тапсырмалар қарапайымнан күрделіге
қарай беріледі.
Дереккөздер. Оқушыдан нақты нәтиже
алу үшін және оқу материалдарын игерту
үшін қолданылатын тапсырмаларды
оқулықтан, есептер жинағынан алынады
Қарқын. Жаңа білімді игеру кезінде
барлық оқушыда алынатын нәтиже бірдей
болмауы мүмкін. Қарқыны жоғары
оқушыларға қосымша тапсырмалар
дайындаймын.
Диалог. Сабақтағы топтық тапсырманы
орындауда Жада және оқушы-оқушы,
мұғалім-оқушы қарым-қатынасы жүзеге
асады..
Жіктеу. Оқушылардың тапсырмаларды
орындау барысында бір-біріне қолдау
көрсететін топтарға біріктіремін.
4 слайд
Саралау . Тапсырма. Оқушылардың кең ауқымды дағдыларының қалыптасуына бағытталған тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі. Дереккөздер. Оқушыдан нақты нәтиже алу үшін және оқу материалдарын игерту үшін қолданылатын тапсырмаларды оқулықтан, есептер жинағынан алынады Қарқын. Жаңа білімді игеру кезінде барлық оқушыда алынатын нәтиже бірдей болмауы мүмкін. Қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын. Диалог. Сабақтағы топтық тапсырманы орындауда Жада және оқушы-оқушы, мұғалім-оқушы қарым-қатынасы жүзеге асады.. Жіктеу. Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында бір-біріне қолдау көрсететін топтарға біріктіремін.
5 слайд
1-тапсырма:
1.Қатты,сұйық
және газ
молекулаларының
айырмашылығы
мен ұқсастығын
суреттер бойынша
түсіндіріңіз.
Дескрипторлар
:
• Заттың
агрегаттың
күйлеріне қарай
молекулаларының
орналасу ерекшелігін
біледі.
•Қатты,сұйық және
газдардың
молекулалық
құрылымының
айырмашылығы мен
ұқсастығын біледі.
•Қатты,сұйық және
газдардың
молекулаларының
қозғалысына және
орналасуына қарай
құрылымының
өзгеруін түсіндіреді.
Бағалау
критерийі:
•Молекулалар Қатты
денелер,газдар мен
сұйықтардың
орналасу ерекшелігін
біледі
•дың әрекеттесуіне
байланысты зат
күйлерінің
айырмашылығы мен
ұқсастығын ажырата
алады.
•Заттардың
молекулалық
құрылысы негізінде
зат күйлерінің
құрылымын сипаттай
алады.
Кері
байланыс:
Сабақтың өн
бойында ауызша
және жазбаша
бағалау
жүреді.Оқушылард
ы Б.Б.Б-кестесі
арқылы бағалаймын.
Бағалау
5 слайд
1-тапсырма: 1.Қатты,сұйық және газ молекулаларының айырмашылығы мен ұқсастығын суреттер бойынша түсіндіріңіз. Дескрипторлар : • Заттың агрегаттың күйлеріне қарай молекулаларының орналасу ерекшелігін біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулалық құрылымының айырмашылығы мен ұқсастығын біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулаларының қозғалысына және орналасуына қарай құрылымының өзгеруін түсіндіреді. Бағалау критерийі: •Молекулалар Қатты денелер,газдар мен сұйықтардың орналасу ерекшелігін біледі •дың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады. •Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай алады. Кері байланыс: Сабақтың өн бойында ауызша және жазбаша бағалау жүреді.Оқушылард ы Б.Б.Б-кестесі арқылы бағалаймын. Бағалау