Қысым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысым

Материал туралы қысқаша түсінік
Ауданға түсетін күшті есептеуді үйренеді.Заттардың құрылысының әртүрлі екндігін ажырата біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Физика пәнінің мұғалімі:Сайфунова Гульбагда Мансуровна Ұзақ мерзімді жоспар

#1 слайд
Физика пәнінің мұғалімі:Сайфунова Гульбагда Мансуровна Ұзақ мерзімді жоспар

1 слайд

Физика пәнінің мұғалімі:Сайфунова Гульбагда Мансуровна Ұзақ мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Қысым Сабақ мақсаты 7.3.1.1-заттардың молекулалық құрылысы негізінде қатты денелердің ,сұйықтар мен газдар

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысым Сабақ мақсаты 7.3.1.1-заттардың молекулалық құрылысы негізінде қатты денелердің ,сұйықтар мен газдардың құрылымын сипаттау. Тілдік мақсат: Терминдер: атом,молекула,қатты,сұйық,газ Оқушылардың назарын термин сөздерген аудара отырып,метатанымдық сананы дамыту және сөздікпен барынша дұрыс жұмыс істеу,оқушыны тілді нақты пайданануға дағдыландыру Оқу мақсаты Құндылықтарға баулу Барлық оқушылар: Қатты денелер ,газдар мен сұйықтардың молекулаларының орналасу ерекшелігін білу. Оқушылардың басым бөлігі:Молекулардың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білу. Жеке оқушылар:Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай білу. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу- білім мен ғылымды біріктіре отырып, техникалық және кәсіби мамандықты дұрыс таңдауға баулу.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қысым Сабақ мақсаты 7.3.1.1-заттардың молекулалық құрылысы негізінде қатты денелердің ,сұйықтар мен газдардың құрылымын сипаттау. Тілдік мақсат: Терминдер: атом,молекула,қатты,сұйық,газ Оқушылардың назарын термин сөздерген аудара отырып,метатанымдық сананы дамыту және сөздікпен барынша дұрыс жұмыс істеу,оқушыны тілді нақты пайданануға дағдыландыру Оқу мақсаты Құндылықтарға баулу Барлық оқушылар: Қатты денелер ,газдар мен сұйықтардың молекулаларының орналасу ерекшелігін білу. Оқушылардың басым бөлігі:Молекулардың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білу. Жеке оқушылар:Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай білу. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу- білім мен ғылымды біріктіре отырып, техникалық және кәсіби мамандықты дұрыс таңдауға баулу.

«Денотатты граф» әдісінде жаңа білімді қалыптастыру. Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды. (Оқулықпен жұмыс)

#3 слайд
«Денотатты граф» әдісінде жаңа білімді қалыптастыру. Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды. (Оқулықпен жұмыс) «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.Оқушыда есте сақтау,ойлау,айтылы м,жазылым дағдыларын қалыптастырамын. Белсенді оқыту әдістері «Басбармақ» әдісі және «Б.Б.Б» кестесі бойынша бүгінгі сабақтан кері байланыс аламын. «Венн диаграммасы» әдісі білімді жинақтау,саралау. Оқушы зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын қарастырады. .(дәптермен жұмыс «Жақыннан танысу» әдісі арқылы қолайлы оқыту ортасын құру және пәнге қызығушылық ,қарым- қатынас жасау,тыңдалым, Айтылым дағдыларын қалыптастыру.

3 слайд

«Денотатты граф» әдісінде жаңа білімді қалыптастыру. Оқушылар топтық тапсырмалар орындайды. (Оқулықпен жұмыс) «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.Оқушыда есте сақтау,ойлау,айтылы м,жазылым дағдыларын қалыптастырамын. Белсенді оқыту әдістері «Басбармақ» әдісі және «Б.Б.Б» кестесі бойынша бүгінгі сабақтан кері байланыс аламын. «Венн диаграммасы» әдісі білімді жинақтау,саралау. Оқушы зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын қарастырады. .(дәптермен жұмыс «Жақыннан танысу» әдісі арқылы қолайлы оқыту ортасын құру және пәнге қызығушылық ,қарым- қатынас жасау,тыңдалым, Айтылым дағдыларын қалыптастыру.

Саралау . Тапсырма. Оқушылардың кең ауқымды дағдыларының қалыптасуына бағытталған тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қа

#4 слайд
Саралау . Тапсырма. Оқушылардың кең ауқымды дағдыларының қалыптасуына бағытталған тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі. Дереккөздер. Оқушыдан нақты нәтиже алу үшін және оқу материалдарын игерту үшін қолданылатын тапсырмаларды оқулықтан, есептер жинағынан алынады Қарқын. Жаңа білімді игеру кезінде барлық оқушыда алынатын нәтиже бірдей болмауы мүмкін. Қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын. Диалог. Сабақтағы топтық тапсырманы орындауда Жада және оқушы-оқушы, мұғалім-оқушы қарым-қатынасы жүзеге асады.. Жіктеу. Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында бір-біріне қолдау көрсететін топтарға біріктіремін.

4 слайд

Саралау . Тапсырма. Оқушылардың кең ауқымды дағдыларының қалыптасуына бағытталған тапсырмалар қарапайымнан күрделіге қарай беріледі. Дереккөздер. Оқушыдан нақты нәтиже алу үшін және оқу материалдарын игерту үшін қолданылатын тапсырмаларды оқулықтан, есептер жинағынан алынады Қарқын. Жаңа білімді игеру кезінде барлық оқушыда алынатын нәтиже бірдей болмауы мүмкін. Қарқыны жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындаймын. Диалог. Сабақтағы топтық тапсырманы орындауда Жада және оқушы-оқушы, мұғалім-оқушы қарым-қатынасы жүзеге асады.. Жіктеу. Оқушылардың тапсырмаларды орындау барысында бір-біріне қолдау көрсететін топтарға біріктіремін.

1-тапсырма: 1.Қатты,сұйық және газ молекулаларының айырмашылығы мен ұқсастығын суреттер бойынша түсіндіріңіз. Дес

#5 слайд
1-тапсырма: 1.Қатты,сұйық және газ молекулаларының айырмашылығы мен ұқсастығын суреттер бойынша түсіндіріңіз. Дескрипторлар : • Заттың агрегаттың күйлеріне қарай молекулаларының орналасу ерекшелігін біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулалық құрылымының айырмашылығы мен ұқсастығын біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулаларының қозғалысына және орналасуына қарай құрылымының өзгеруін түсіндіреді. Бағалау критерийі: •Молекулалар Қатты денелер,газдар мен сұйықтардың орналасу ерекшелігін біледі •дың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады. •Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай алады. Кері байланыс: Сабақтың өн бойында ауызша және жазбаша бағалау жүреді.Оқушылард ы Б.Б.Б-кестесі арқылы бағалаймын. Бағалау

5 слайд

1-тапсырма: 1.Қатты,сұйық және газ молекулаларының айырмашылығы мен ұқсастығын суреттер бойынша түсіндіріңіз. Дескрипторлар : • Заттың агрегаттың күйлеріне қарай молекулаларының орналасу ерекшелігін біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулалық құрылымының айырмашылығы мен ұқсастығын біледі. •Қатты,сұйық және газдардың молекулаларының қозғалысына және орналасуына қарай құрылымының өзгеруін түсіндіреді. Бағалау критерийі: •Молекулалар Қатты денелер,газдар мен сұйықтардың орналасу ерекшелігін біледі •дың әрекеттесуіне байланысты зат күйлерінің айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады. •Заттардың молекулалық құрылысы негізінде зат күйлерінің құрылымын сипаттай алады. Кері байланыс: Сабақтың өн бойында ауызша және жазбаша бағалау жүреді.Оқушылард ы Б.Б.Б-кестесі арқылы бағалаймын. Бағалау

Файл форматы:
pptx
22.12.2017
369
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі