Қытай халқы туралы деректер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстан Республикасы
Парламент і Мәжілісіндегі Үкімет сағат ы
Астана, 2013Қазақстан Республикасы Экономика және
бюджеттік жоспарлау министрлігі « ҚР ҮКІМЕТІНІҢ ТҰРАҚТЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ
ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ
АРНАЛҒАН ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ
ШАРАЛАРЫ»
1 слайд
Қазақстан Республикасы Парламент і Мәжілісіндегі Үкімет сағат ы Астана, 2013Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі « ҚР ҮКІМЕТІНІҢ ТҰРАҚТЫ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУДЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУГЕ АРНАЛҒАН ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ ШАРАЛАРЫ»
2 слайд
2012 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ ӨСУДІҢ
ОҢ ҚАРҚЫНЫН САҚТАДЫ
2
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
2 слайд
2012 ЖЫЛЫ ҚАЗАҚСТАН ЭКОНОМИКАСЫ ӨСУДІҢ ОҢ ҚАРҚЫНЫН САҚТАДЫ 2 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
3 слайд
ИНФЛЯЦИЯ
3
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Инфляция компоненттерінің 2011-2012 жж. желтоқсанда
өзгеруі
3 слайд
ИНФЛЯЦИЯ 3 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Инфляция компоненттерінің 2011-2012 жж. желтоқсанда өзгеруі
4 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК САЛА
2012 жылы х алықтың орташа
жан басына шаққандағы нақты
ақшалай табысы номиналды
мәнінде 618,3 мың теңгені құрап,
6,8 %- ға өсті.
Нақты жалақы 6,9%-ға өсіп,
нақты орташа айлық номиналды
жалақы 101,0 мың теңгеге ұлғайды.
Экономикалық белсенді халық
санының өсуі кез інде 2012 жылғы
желтоқсанда жұмыссыздық
деңгейі 5,3%-да қалыптасты
(2011 ж.-5,4%).
4
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
4 слайд
ӘЛЕУМЕТТІК САЛА 2012 жылы х алықтың орташа жан басына шаққандағы нақты ақшалай табысы номиналды мәнінде 618,3 мың теңгені құрап, 6,8 %- ға өсті. Нақты жалақы 6,9%-ға өсіп, нақты орташа айлық номиналды жалақы 101,0 мың теңгеге ұлғайды. Экономикалық белсенді халық санының өсуі кез інде 2012 жылғы желтоқсанда жұмыссыздық деңгейі 5,3%-да қалыптасты (2011 ж.-5,4%). 4 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
5 слайд
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР
5
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Еуроаймақтағы дағдарыс
•
ЖІӨ өсу қарқынының төмендеуі
−
қалыпты рецессия (ЖІӨ -0.6% 2012
жылдың IV тоқсаны);
−
Еуропалық комиссия Еуроаймақ
экономикасының өсу болжамын
төмендетті;
−
2013 жылы блок экономикасы 0.3%-
ға қысқарады (алдында өсу 0.1%-ға
жоспарланған болатын).
•
Мемлекеттік борыштың қиын
ахуалы
−
мемлекеттік борыштың жоғары
деңгейі (90% ЖІӨ III тоқсанда);
−
Еуропалық комиссия борыштың
2013 жылдың соңына қарай 95.1%-ға
дейін өсуін болжамдайды.
•
Жұмыссыздықтың жоғары деңгейі
(желтоқсанда 11.7% )
−
Грецияда жұмыссыздықтың деңгейі
2013 жылы 27%-ды құрайды;
−
Испанияда жұмыссыздар үлесі
26.9%-ды құрайды. АҚШ-тағы фискалдық
қиыншылықтар
•
Экономика өсуінің бәсеңдеген
қарқыны
−
ЖІӨ-нің IV тоқсанда теріс өсуі (IV-
тоқсанда - 0.1% );
−
АҚШ ЖІӨ-нің өсу болжамын ХВҚ
2013 жылы 2%-ға дейін төмендетті.
•
Тұрақтандырылған, бірақ әлі де
жұмыссыздықтың жоғары деңгейі
(7.9%).
•
2013 жылғы наурыздағы амалсыз
фискалдық қысқартулар
( фискалды қ үзіліс ). Қытайдағы өсудің баяулауы
•
ЖІӨ-нің 13 жыл ішіндегі ең
төмен көрсеткіші (7.8%).
•
Дамыған елдер тарапынан
сұраныстың төмендеуі (70%
экспорт).
•
Ішкі сұраныстың өсіп келе
жатқан рөлі.
•
Қаржылық ырықтандыру және
йен бағамының күшеюі
•
(2005 жылдан бастап 23%-ға
өсуі).
•
Экспорттың бәсекеге
қабілеттілігінің әлсіреуі.
•
Экспортты Оңтүстік Шығыс
Азия елдеріне қарай қайта
бағдарлау (20%-ға өсу).
5 слайд
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР 5 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Еуроаймақтағы дағдарыс • ЖІӨ өсу қарқынының төмендеуі − қалыпты рецессия (ЖІӨ -0.6% 2012 жылдың IV тоқсаны); − Еуропалық комиссия Еуроаймақ экономикасының өсу болжамын төмендетті; − 2013 жылы блок экономикасы 0.3%- ға қысқарады (алдында өсу 0.1%-ға жоспарланған болатын). • Мемлекеттік борыштың қиын ахуалы − мемлекеттік борыштың жоғары деңгейі (90% ЖІӨ III тоқсанда); − Еуропалық комиссия борыштың 2013 жылдың соңына қарай 95.1%-ға дейін өсуін болжамдайды. • Жұмыссыздықтың жоғары деңгейі (желтоқсанда 11.7% ) − Грецияда жұмыссыздықтың деңгейі 2013 жылы 27%-ды құрайды; − Испанияда жұмыссыздар үлесі 26.9%-ды құрайды. АҚШ-тағы фискалдық қиыншылықтар • Экономика өсуінің бәсеңдеген қарқыны − ЖІӨ-нің IV тоқсанда теріс өсуі (IV- тоқсанда - 0.1% ); − АҚШ ЖІӨ-нің өсу болжамын ХВҚ 2013 жылы 2%-ға дейін төмендетті. • Тұрақтандырылған, бірақ әлі де жұмыссыздықтың жоғары деңгейі (7.9%). • 2013 жылғы наурыздағы амалсыз фискалдық қысқартулар ( фискалды қ үзіліс ). Қытайдағы өсудің баяулауы • ЖІӨ-нің 13 жыл ішіндегі ең төмен көрсеткіші (7.8%). • Дамыған елдер тарапынан сұраныстың төмендеуі (70% экспорт). • Ішкі сұраныстың өсіп келе жатқан рөлі. • Қаржылық ырықтандыру және йен бағамының күшеюі • (2005 жылдан бастап 23%-ға өсуі). • Экспорттың бәсекеге қабілеттілігінің әлсіреуі. • Экспортты Оңтүстік Шығыс Азия елдеріне қарай қайта бағдарлау (20%-ға өсу).
6 слайд
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР
6
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі •
Әлемдік экономика жаһандық қаржы
дағдарысы басталғаннан кейін төрт жыл
өткен соң да орнықсыз болып қалуда, ал
экономиканың өсуі дамыған елдерде
бұрынғыдай болмашы.
•
ХВҚ-ның болжамы бойынша 2013 жылы
әлемдік өсу 3.5% деңгейінде күтілуде .
•
Әлемдік экономиканы қалпына келтіру
бойынша негізгі тәуекелдер мыналарды
жалғастыруда:
−
Еуроаймақтағы дағдарыс;
−
АҚШ-тағы фискалдық белгісіздік;
−
Қытай экономикасының баяулауы
6 слайд
ӘЛЕМДІК ЭКОНОМИКАДАҒЫ НЕГІЗГІ ПРОБЛЕМАЛАР 6 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі • Әлемдік экономика жаһандық қаржы дағдарысы басталғаннан кейін төрт жыл өткен соң да орнықсыз болып қалуда, ал экономиканың өсуі дамыған елдерде бұрынғыдай болмашы. • ХВҚ-ның болжамы бойынша 2013 жылы әлемдік өсу 3.5% деңгейінде күтілуде . • Әлемдік экономиканы қалпына келтіру бойынша негізгі тәуекелдер мыналарды жалғастыруда: − Еуроаймақтағы дағдарыс; − АҚШ-тағы фискалдық белгісіздік; − Қытай экономикасының баяулауы
7 слайд
ШИКІЗАТ ТАУАРЛАРЫНА ӘЛЕМДІК БАҒАНЫҢ СЕРПІНІ
7
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
7 слайд
ШИКІЗАТ ТАУАРЛАРЫНА ӘЛЕМДІК БАҒАНЫҢ СЕРПІНІ 7 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
8 слайд
2013 ЖЫЛҒЫ ҚАҢТАРДАҒЫ ЭКОНОМИКА ДАМУЫНЫҢ
ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ
2013 жылғы қаңтарда экономика өсуінің бәсеңдеу үрдісі сақталды. Өңдеу өнеркәсібі 0,8%-ға төмендеді, себебі
қара металлургия өндірісі 30,3%-ға төмендеді . Негізгі себеп сыртқы сұраныстың қысқаруы болды.
8
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
8 слайд
2013 ЖЫЛҒЫ ҚАҢТАРДАҒЫ ЭКОНОМИКА ДАМУЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫ 2013 жылғы қаңтарда экономика өсуінің бәсеңдеу үрдісі сақталды. Өңдеу өнеркәсібі 0,8%-ға төмендеді, себебі қара металлургия өндірісі 30,3%-ға төмендеді . Негізгі себеп сыртқы сұраныстың қысқаруы болды. 8 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
9 слайд
ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ АРНАЛҒАН ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ
НЕГІЗГІ ПАРАМЕТРЛЕРІ
Орта мерзімді перспективада өсудің негізгі көзі өңдеу және өндіру өнеркәсіптеріндегі өсу,
сондай-ақ экономикадағы ішкі тұтынудың тұрақты өсуі болып қалады.
9
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
9 слайд
ОРТА МЕРЗІМДІ КЕЗЕҢГЕ АРНАЛҒАН ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗГІ ПАРАМЕТРЛЕРІ Орта мерзімді перспективада өсудің негізгі көзі өңдеу және өндіру өнеркәсіптеріндегі өсу, сондай-ақ экономикадағы ішкі тұтынудың тұрақты өсуі болып қалады. 9 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
10 слайд
• Дамыған елдерде дағдарыс
құбылыстарының ушығуын болжайды. Шикізат
нарығында 2008 жылғыдай бағаның түсуі
ықтимал. Мұнай бағасы барреліне 60 АҚШ
долларына дейін, металдарға ағымдағы
деңгейден 40%-ға төмендейді. Пессимистік сценарий 2
• Еуроаймақтағы борышқа қызмет көрсету
құнының күрт жоғарылауы арқылы егемен
борыш дағдарысының тереңдеуі
сипатталады. 2013 жылы мұнай бағасы
баррелі үшін 80 долларға дейін төмендейді
және 2014 – 2015 жылдары осы деңгейде
тұрақталады. Пессимистік сценарий 1 ҚР Үкіметті әлемдік экономикадағы дағдарыс процестерінің елеулі ушығуы
жағдайына байланысты Тұрақты макроэкономикалық жағдайды қамтамасыз
ету және экономиканың өсуін сақтау үшін дағдарысқа қарсы қадамдық
жоспарды бекітті.ҮКІМЕТТІҢ ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҚАДАМДЫҚ ЖОСПАРЫ
10
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
10 слайд
• Дамыған елдерде дағдарыс құбылыстарының ушығуын болжайды. Шикізат нарығында 2008 жылғыдай бағаның түсуі ықтимал. Мұнай бағасы барреліне 60 АҚШ долларына дейін, металдарға ағымдағы деңгейден 40%-ға төмендейді. Пессимистік сценарий 2 • Еуроаймақтағы борышқа қызмет көрсету құнының күрт жоғарылауы арқылы егемен борыш дағдарысының тереңдеуі сипатталады. 2013 жылы мұнай бағасы баррелі үшін 80 долларға дейін төмендейді және 2014 – 2015 жылдары осы деңгейде тұрақталады. Пессимистік сценарий 1 ҚР Үкіметті әлемдік экономикадағы дағдарыс процестерінің елеулі ушығуы жағдайына байланысты Тұрақты макроэкономикалық жағдайды қамтамасыз ету және экономиканың өсуін сақтау үшін дағдарысқа қарсы қадамдық жоспарды бекітті.ҮКІМЕТТІҢ ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ҚАДАМДЫҚ ЖОСПАРЫ 10 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
11 слайд
БЮДЖЕТ САЯСАТЫНЫҢ ТЕҢГЕРІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ШЫҒЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Бюджет саясатының
мақсаттары •
макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз
ету;
•
экономика өсуінің орнықтылығын қамтамасыз
ету;
•
халықтың әл-ауқаты деңгейін қолдау;
•
бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін
арттыру.
ЖІӨ-ге қатысты тапшылықтың
азаюы Бюджет саясатын қалыптастыру
Мемлекеттік борышты біркелкі
деңгейде қолдау
Мемлекеттік қаржы тұрақтылығын
қамтамасыз етуКвазимемлекеттік сектор
борышының өсуін бақылау
Ұлттық қор қаражатын шекті
қолдану Ұлттық қорда мұнай қорларын
жинақтау
11
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
11 слайд
БЮДЖЕТ САЯСАТЫНЫҢ ТЕҢГЕРІМДІЛІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ ЖӘНЕ МЕМЛЕКЕТТІК ШЫҒЫСТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ Бюджет саясатының мақсаттары • макроэкономикалық тұрақтылықты қамтамасыз ету; • экономика өсуінің орнықтылығын қамтамасыз ету; • халықтың әл-ауқаты деңгейін қолдау; • бюджет қаражатын пайдаланудың тиімділігін арттыру. ЖІӨ-ге қатысты тапшылықтың азаюы Бюджет саясатын қалыптастыру Мемлекеттік борышты біркелкі деңгейде қолдау Мемлекеттік қаржы тұрақтылығын қамтамасыз етуКвазимемлекеттік сектор борышының өсуін бақылау Ұлттық қор қаражатын шекті қолдану Ұлттық қорда мұнай қорларын жинақтау 11 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
12 слайд
САЛЫҚ САЯСАТЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ БАҒЫТТАРЫ
Салық жеңілдіктерінің
тиімділігін арттыру Экономиканың шикізат
емес секторлары мен
инновациялардың
дамуын ынталандыру Салық жеңілдіктерін
тексеру
Ауыл шаруашылығына салық салуды реформалау, жер
салығын ұлғайту Жерді қолданудың
тиімділігін арттыру
Төмен рентабельді және шығынды кен орындары үшін
ПҚӨС төмен мөлшерлемелері бойынша ұсыныстар
дайындау Тау-кен металлургия
компанияларының
дамуын қолдау
12
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
12 слайд
САЛЫҚ САЯСАТЫН ТИІМДІ ЖҮРГІЗУ БАҒЫТТАРЫ Салық жеңілдіктерінің тиімділігін арттыру Экономиканың шикізат емес секторлары мен инновациялардың дамуын ынталандыру Салық жеңілдіктерін тексеру Ауыл шаруашылығына салық салуды реформалау, жер салығын ұлғайту Жерді қолданудың тиімділігін арттыру Төмен рентабельді және шығынды кен орындары үшін ПҚӨС төмен мөлшерлемелері бойынша ұсыныстар дайындау Тау-кен металлургия компанияларының дамуын қолдау 12 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
13 слайд
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЭКОНОМИКА СЕКТОРЛАРЫН
ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
13
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі •
Экономика салаларының дамуы
−
үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі 2013-2014 жылдарға арналған
мемлекеттік бағдарламаны, Индустрияландыру картасының инвестициялық жобаларын
және АӨК даму бағдарламасын іске асыру.
•
Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және құрылыс
−
2012-2020 жылдарға арналған « Қолжетімді тұрғын үй-2020 » ба ғ дарламасын іске асыру
арқылы халықтың өмір сүру жағдайын жақсарту;
−
2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық
шаруашылығын жаңғырту бағдарламасы ;
−
2013-2015 жылдары құрылысты және мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан
тұрғын үй сатып алуды қосымша қаржыландыру ұсынылады;
−
2011-2020 жылдарға арналған «А қбұлақ » бағдарламасын іске асыру.•
Инфрақұрылымды дамыту
−
автомобиль жолдарының құрылысы;
−
елді мекендерді газбен жабдықтау;
−
өңірлерде электр- және жылуэнергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту;
−
энергетика объектілерін және көлік инфрақұрылымын салу, жолаушылар вагондарының
паркін жаңарту.
13 слайд
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІ ЭКОНОМИКА СЕКТОРЛАРЫН ҚОЛДАУ АРҚЫЛЫ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ 13 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі • Экономика салаларының дамуы − үдемелі индустриялық-инновациялық даму жөніндегі 2013-2014 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламаны, Индустрияландыру картасының инвестициялық жобаларын және АӨК даму бағдарламасын іске асыру. • Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығы және құрылыс − 2012-2020 жылдарға арналған « Қолжетімді тұрғын үй-2020 » ба ғ дарламасын іске асыру арқылы халықтың өмір сүру жағдайын жақсарту; − 2011-2020 жылдарға арналған Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғырту бағдарламасы ; − 2013-2015 жылдары құрылысты және мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үй сатып алуды қосымша қаржыландыру ұсынылады; − 2011-2020 жылдарға арналған «А қбұлақ » бағдарламасын іске асыру.• Инфрақұрылымды дамыту − автомобиль жолдарының құрылысы; − елді мекендерді газбен жабдықтау; − өңірлерде электр- және жылуэнергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту; − энергетика объектілерін және көлік инфрақұрылымын салу, жолаушылар вагондарының паркін жаңарту.
14 слайд
ИНВЕСТИЦИЯЛАР ТАРТУ – ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІҢ БАСТЫ
ФАКТОРЫ
14
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Қазақстан шикізат емес секторда жаңа инвестициялық хаб
болуға тиіс•
Экономиканың шикізат емес секторларына инвестициялар тарту
мақсатында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру :
−
ЭЫДҰ стандарттарын енгізу ;
−
«Бірыңғай терезе» бойынша көрсетілетін қызметтер
тізбесін кеңейту ;
−
Инвесторлар үшін заңнамадан кепілдіктерді
қамтамасыз ету;
- Инвестициялар көздерін әртараптандыру.
•
МЖӘ-нің заңнамалық және институционалдық негізін дамыту:
−
«МЖӘ туралы» жаңа заң: инвесторлармен қатынастардың ұзақ мерзімдлігі
мен тұрақтылығына кепілдікті, МЖӘ қаржылық тетіктерін кеңейтуді және жеке
сектордың мемлекетпен өзара іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз етеді
−
МЖӘ бойынша «бірыңғай терезе»;
−
МЖӘ даму жобаларын және басым салаларды айқындау.
•
Жекешелендірудің 2-ші кезеңін жүргізу. * Әлемде егемендік деңгейде
инвестициялар үшін күрес
күшеюде . 100 астам ел
инвестициялар тарту
бағдарламсына қатысты.
14 слайд
ИНВЕСТИЦИЯЛАР ТАРТУ – ЭКОНОМИКАЛЫҚ ӨСУДІҢ БАСТЫ ФАКТОРЫ 14 Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі Қазақстан шикізат емес секторда жаңа инвестициялық хаб болуға тиіс• Экономиканың шикізат емес секторларына инвестициялар тарту мақсатында қолайлы инвестициялық ахуал қалыптастыру : − ЭЫДҰ стандарттарын енгізу ; − «Бірыңғай терезе» бойынша көрсетілетін қызметтер тізбесін кеңейту ; − Инвесторлар үшін заңнамадан кепілдіктерді қамтамасыз ету; - Инвестициялар көздерін әртараптандыру. • МЖӘ-нің заңнамалық және институционалдық негізін дамыту: − «МЖӘ туралы» жаңа заң: инвесторлармен қатынастардың ұзақ мерзімдлігі мен тұрақтылығына кепілдікті, МЖӘ қаржылық тетіктерін кеңейтуді және жеке сектордың мемлекетпен өзара іс-қимылының ашықтығын қамтамасыз етеді − МЖӘ бойынша «бірыңғай терезе»; − МЖӘ даму жобаларын және басым салаларды айқындау. • Жекешелендірудің 2-ші кезеңін жүргізу. * Әлемде егемендік деңгейде инвестициялар үшін күрес күшеюде . 100 астам ел инвестициялар тарту бағдарламсына қатысты.
15 слайд
Мемлекет басшысының 2013 жылғы 23 қаңтарда Қазақстан
Республикасы Үк i мет i ні ң кеңейтілген отырысында берілген
тапсырмасын орындау мақсатында әзірленуде :
•
Үш ауысымды, апаттық мектептер және денсаулық сақтау объектілері,
басқа әлеуметтік объектiлер проблемаларын шешуге бағытталған
әлеуметтік объектілер құрылысын басым қаржыландыру;
•
Экономиканың нақты секторларындағы өз бетінше жұмыспен
айналы сатын халықты жұмысқа орналастыру және Жұмыспен қамту
2020 бағдарламасын іске асыру тиiмдiлiгiн арттыру;
•
Заңсыз сыртқы көші-қонға қарсы әрекет ету және бақылау бойынша
жұмысты күшейту мен жүйелік шаралар қабылдау;
•
Экономиканың өсуін және халықтың жұмыспен қамтылуын
қамтамасыз ететін басым бағыттарға қаражатты қайта бөлумен
мемлекеттік бюджет шығыстарын оңтайландыру. ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ Ж ОЛ КАРТАСЫН ЫҢ
НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
15
15 слайд
Мемлекет басшысының 2013 жылғы 23 қаңтарда Қазақстан Республикасы Үк i мет i ні ң кеңейтілген отырысында берілген тапсырмасын орындау мақсатында әзірленуде : • Үш ауысымды, апаттық мектептер және денсаулық сақтау объектілері, басқа әлеуметтік объектiлер проблемаларын шешуге бағытталған әлеуметтік объектілер құрылысын басым қаржыландыру; • Экономиканың нақты секторларындағы өз бетінше жұмыспен айналы сатын халықты жұмысқа орналастыру және Жұмыспен қамту 2020 бағдарламасын іске асыру тиiмдiлiгiн арттыру; • Заңсыз сыртқы көші-қонға қарсы әрекет ету және бақылау бойынша жұмысты күшейту мен жүйелік шаралар қабылдау; • Экономиканың өсуін және халықтың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ететін басым бағыттарға қаражатты қайта бөлумен мемлекеттік бюджет шығыстарын оңтайландыру. ДАҒДАРЫСҚА ҚАРСЫ ДЕН ҚОЮ Ж ОЛ КАРТАСЫН ЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 15
16 слайд
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
БАРЛЫҒЫ
1 193,4 1 197,5 931,3
Жұмыспен камту 2020 бағдарламасы 94,7 100,6 98,7
2010-2014 жылдарға арналған «Балапан» бағдарламасы 46,2 45,7 44,7
Оқу және ғылым объектілерінің құрылысы және реконструкциясы 59,0 58,6 54,8
Қазақстандағы онкологиялық көмекті дамытудың 2012 - 2016 жылдарға
арналған бағдарламасы 29,3 26,5 47,7
Денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы 65,6 87,4 63,0
«Қолжетімді тұрғын үй – 2020 бағдарламасы» 157,2 184,5 172,4
Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын
жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы 29,9 32,9 30,6
2011-2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы 104,4 63,9 52,2
Инвестицияларды тарту, арнайы экономикалық аймақтарды дамыту 12,8 20,7 15,7
«Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы 37,3 35,0 34,3
«Өнірлерді дамыту бағдарламасы» 29,5 21,0 21,0
Моноқалаларды дамытудың 2012-2020 жылдарға арналған бағдарламасы 34,1 37,8 48,3
Өңірлерде электр және жылу энергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту 82,3 55,7 52,3
Көлік инфрақұрылымын дамыту 366,2 388,3 182,0
Елді мекендерді газбен жабдықтау 16,0 13,6 13,6
ҚР-да құрылыс индустриясын және құрылыс материалдары өндірісін дамыту
жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламасы 6,5 6,0 0
Бәсекелест ік қабілеттілігін және ұттық экономиканың тұрақтылығын
қамтамасыз ету үшін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ » АҚ жарғы капиталын ұлғайту
(«Самұрық-Қазына» жобалары) 22,4 19,3 02013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджетте жұмыспен қамтуға ықпал ететін іс
шараларға 2013 жылы - 1,2 трлн. тг., 2014 жылы - 1,2 трлн. тг., 2015 жылы – 931,3 млрд. тг.
көзделген
16Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
16 слайд
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл БАРЛЫҒЫ 1 193,4 1 197,5 931,3 Жұмыспен камту 2020 бағдарламасы 94,7 100,6 98,7 2010-2014 жылдарға арналған «Балапан» бағдарламасы 46,2 45,7 44,7 Оқу және ғылым объектілерінің құрылысы және реконструкциясы 59,0 58,6 54,8 Қазақстандағы онкологиялық көмекті дамытудың 2012 - 2016 жылдарға арналған бағдарламасы 29,3 26,5 47,7 Денсаулық сақтау объектілерінің құрылысы 65,6 87,4 63,0 «Қолжетімді тұрғын үй – 2020 бағдарламасы» 157,2 184,5 172,4 Қазақстан Республикасының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын жаңғыртудың 2011 - 2020 жылдарға арналған бағдарламасы 29,9 32,9 30,6 2011-2020 жылдарға арналған «Ақ бұлақ» бағдарламасы 104,4 63,9 52,2 Инвестицияларды тарту, арнайы экономикалық аймақтарды дамыту 12,8 20,7 15,7 «Бизнестің жол картасы 2020» бағдарламасы 37,3 35,0 34,3 «Өнірлерді дамыту бағдарламасы» 29,5 21,0 21,0 Моноқалаларды дамытудың 2012-2020 жылдарға арналған бағдарламасы 34,1 37,8 48,3 Өңірлерде электр және жылу энергетикалық инфрақұрылымдарды дамыту 82,3 55,7 52,3 Көлік инфрақұрылымын дамыту 366,2 388,3 182,0 Елді мекендерді газбен жабдықтау 16,0 13,6 13,6 ҚР-да құрылыс индустриясын және құрылыс материалдары өндірісін дамыту жөніндегі 2010 - 2014 жылдарға арналған бағдарламасы 6,5 6,0 0 Бәсекелест ік қабілеттілігін және ұттық экономиканың тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін «Самұрық-Қазына» ҰӘҚ » АҚ жарғы капиталын ұлғайту («Самұрық-Қазына» жобалары) 22,4 19,3 02013-2015 жылдарға арналған республикалық бюджетте жұмыспен қамтуға ықпал ететін іс шараларға 2013 жылы - 1,2 трлн. тг., 2014 жылы - 1,2 трлн. тг., 2015 жылы – 931,3 млрд. тг. көзделген 16Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
17 слайд
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл
адам
саны млн.
теңге адам
саны млн.
теңге адам
саны млн.
теңге
Барлығы
112 708 94 740,6 116 991 100 588,8 109 038 98 670,7
Оқыту және жұмысқа орналастыруға
жәрдемдесу
(1-бағыт) 88 294 18 582,8 89 688 20 908,1 80 529 20 089,0
Ауылдағы кәсiпкерлiктiң дамуына
жәрдемдесу (2-бағыт) 8 548 19 282,0 10 007 23 562,9 11 318 27 392,5
Еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру
(3-бағыт) 1 954 1 585,0 3 963 3 001,6 5 005 3 811,8
Ауылдық елді мекендерді дамыту
(4-бағыт) 11 932 52 378,9 11 353 50 099,8 10 206 44 272,8
Халықты жұмыспен қамту орталықтары
1 980 2 911,9 1 980 3 016,3 1 980 3 104,6ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫ ШЕҢБЕРIНДЕ 2013-
2015 ЖЫЛДАРЫ 300 МЫҢНАН АСТАМ АДАМДЫ ЖҰМЫСҚА
ТАРТУ ЖОСПАРЛАНУДА
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі
17
17 слайд
2013 жыл 2014 жыл 2015 жыл адам саны млн. теңге адам саны млн. теңге адам саны млн. теңге Барлығы 112 708 94 740,6 116 991 100 588,8 109 038 98 670,7 Оқыту және жұмысқа орналастыруға жәрдемдесу (1-бағыт) 88 294 18 582,8 89 688 20 908,1 80 529 20 089,0 Ауылдағы кәсiпкерлiктiң дамуына жәрдемдесу (2-бағыт) 8 548 19 282,0 10 007 23 562,9 11 318 27 392,5 Еңбек ресурстарының ұтқырлығын арттыру (3-бағыт) 1 954 1 585,0 3 963 3 001,6 5 005 3 811,8 Ауылдық елді мекендерді дамыту (4-бағыт) 11 932 52 378,9 11 353 50 099,8 10 206 44 272,8 Халықты жұмыспен қамту орталықтары 1 980 2 911,9 1 980 3 016,3 1 980 3 104,6ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫ ШЕҢБЕРIНДЕ 2013- 2015 ЖЫЛДАРЫ 300 МЫҢНАН АСТАМ АДАМДЫ ЖҰМЫСҚА ТАРТУ ЖОСПАРЛАНУДА Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 17
18 слайд
ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫСПЕН АЙНАЛЫСАТЫН ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСҚА
ОРНАЛАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ
АСЫРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ
Жұмыссыздық деңгейiнiң өсуiн тежеу және азаматтардың
жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету шаралары
•
Қосымша жұмыс орындарын құру бойынша жобаларды іске асыру
-
әлеуметтік-мәдени объектілерде күрделі және ағымдағы жөндеу
жұмыстарын жүргізу;
-
жергілікті маңызы бар жолдарда күрделі және ағымдағы жөндеу
жұмыстарын жүргізу ;
-
тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін
реконструкциялау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын
жүргізу ;
-
абаттандыру .
•
Жеке қосалқы шаруашылықта жұмыс істейтіндер қатарынан өз
бетінше жұмыспен айналысатын азаматтар үшін ақылы жұмыс
орындарын құру.
•
Кепілдік қамтамасыз етудің жеткілікті көлемі жоқ, табысы аз
азаматтардың микрокредит алуларына мүмкіндік беру .
Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 18
18 слайд
ӨЗ БЕТІНШЕ ЖҰМЫСПЕН АЙНАЛЫСАТЫН ХАЛЫҚТЫ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСПЕН ҚАМТУ 2020 БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУ Жұмыссыздық деңгейiнiң өсуiн тежеу және азаматтардың жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету шаралары • Қосымша жұмыс орындарын құру бойынша жобаларды іске асыру - әлеуметтік-мәдени объектілерде күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу; - жергілікті маңызы бар жолдарда күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу ; - тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерін реконструкциялау, күрделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарын жүргізу ; - абаттандыру . • Жеке қосалқы шаруашылықта жұмыс істейтіндер қатарынан өз бетінше жұмыспен айналысатын азаматтар үшін ақылы жұмыс орындарын құру. • Кепілдік қамтамасыз етудің жеткілікті көлемі жоқ, табысы аз азаматтардың микрокредит алуларына мүмкіндік беру . Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі 18
19 слайд
ЗАҢСЫЗ СЫРТҚЫ КӨШІ-ҚОНҒА ҚАРСЫ ӘРЕКЕТ ЕТУ ЖӘНЕ
БАҚЫЛАУ БОЙЫНША ЖҮЙЕЛIК ШАРАЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ
ЖҰМЫСТЫ КҮШЕЙТУ
Жүйелік шаралар және көші-қонды бақылау бойынша жұмысты
күшейту
•
Ағымдағы ахуалды талдау және Қазақстан Республикасында сыртқы
көші-қон саласындағы проблемаларды анықтау;
•
Көші-қонды бақылау аясында тексерулерді жүзеге асыру тәртібінің
өзгеруі бөлігінде « Мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы»
Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу ;
•
«Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне
өзгерістер мен толықтырулар енгізу турал...
19 слайд
ЗАҢСЫЗ СЫРТҚЫ КӨШІ-ҚОНҒА ҚАРСЫ ӘРЕКЕТ ЕТУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ БОЙЫНША ЖҮЙЕЛIК ШАРАЛАРДЫ ҚАБЫЛДАУ ЖӘНЕ ЖҰМЫСТЫ КҮШЕЙТУ Жүйелік шаралар және көші-қонды бақылау бойынша жұмысты күшейту • Ағымдағы ахуалды талдау және Қазақстан Республикасында сыртқы көші-қон саласындағы проблемаларды анықтау; • Көші-қонды бақылау аясында тексерулерді жүзеге асыру тәртібінің өзгеруі бөлігінде « Мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына өзгерістер енгізу ; • «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу турал...