1 слайд
2 слайд
3 слайд
Сұрақ менен жауап сізден..
4 слайд
Сыны п бөлмесі
5 слайд
Медицина бөлмесі
6 слайд
Кітапхана
7 слайд
Асхана
8 слайд
Сабақ тақырыбы:
Мектеп ғимараты бойынша бағдарлау
Сабақтың мақсаты:
Мектеп бөлмелеріне саяхат жасай
отырып, бір-біріне қатысты
орналасуын анықтау, атау,
сипаттау
9 слайд
Керемет! Жарайсың!
Өте жақсы!
•
10 слайд
№ 2 тапсырма сұрақ-жауап
1. Киімге қойылатын гигиеналық талаптар?
2. Киім пропорциясы дегеніміз не?
3. Романтикалық стиль бұл...
4. Орамдар қалай алынады, және қалай
жазылады?
5. Алғашқы модельді кім жасайды, анықтама
беріңіздер?
6. Қазақстанның танымал сәнгерлерін
білесізбе? сары сопақша
асхана
жасыл төртбұрыш
кітапхана кызыл үшбұрыш
медицина бөлмесікөк дөңгелек
сынып бөлмесі Шартты белгілер
11 слайд
1 тапсырма .
Шаршы – кубик лақтырып, қандай белгі
түскеніне байланысты сол бөлмеге бару
үшін тапсырма орындаймыз.
Шартты белгісі асхананы білдіреді,
сәйкесінше жеміс-жидекті иісі мен
дәміне қарай анықтаймыз.
Шартты белгісі медицина бөлмесі,
сәйкесінше дәрумендерді иісіне
қарай анықтаймыз
12 слайд
Сергіту сәті
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
13 слайд
Шартты белгісі сынып бөлмесі
Тапсырма: суретшінің қатесін тапШартты белгісі кітапхана
Тапсырма : лабиринт шешуін табу
14 слайд
Лабиринт шешуін тап
15 слайд
16 слайд
17 слайд
18 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз