Материалдар / қызыл кітапқа енген жануарлар 8 сынып,көп тіл білгім келеді 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

қызыл кітапқа енген жануарлар 8 сынып,көп тіл білгім келеді 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орал қаласынан Нурмуханова В.С аттестацияға байланысты жіберіп отырмын папканы толықтыру үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
1494
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нурмуханова Венера Султановна БҚО,Орал қаласы №6ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд
Нурмуханова Венера Султановна БҚО,Орал қаласы №6ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

1 слайд

Нурмуханова Венера Султановна БҚО,Орал қаласы №6ЖОББМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Сабақ тақырыбы: Қызыл кітапқа енген жануарлар 8 сынып

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қызыл кітапқа енген жануарлар 8 сынып

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Қызыл кітапқа енген жануарлар 8 сынып

Сабақ мақсаттары : «Қызыл кітапқа енген жануар» тақырыбында тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, сұрақта

3 слайд
Сабақ мақсаттары : «Қызыл кітапқа енген жануар» тақырыбында тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, сұрақтарға жауап беру. Тыңдалған мәтін бойынша өз ойларын дәлелдеу, деректер келтіру, салыстыру; Бірнеше мәтіндерді оқу, ортақ мәселелерді салыстыру, баға беру. Сабаққа негізделген оқу мақсаты Т. 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру. О. 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру.

3 слайд

Сабақ мақсаттары : «Қызыл кітапқа енген жануар» тақырыбында тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, сұрақтарға жауап беру. Тыңдалған мәтін бойынша өз ойларын дәлелдеу, деректер келтіру, салыстыру; Бірнеше мәтіндерді оқу, ортақ мәселелерді салыстыру, баға беру. Сабаққа негізделген оқу мақсаты Т. 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру. О. 8.3.6.1 тақырып бойынша бірнеше мәтінде көтерілген мәселелерді салыстыра отырып, баға беру.

Топқа бөлу. «Жануар, өсімдік, құс» суреттерін құрастыру арқылы 3 топқа бөлемін. http://bilim-all.kz/article/3831-Qyzyl-kita

4 слайд
Топқа бөлу. «Жануар, өсімдік, құс» суреттерін құрастыру арқылы 3 топқа бөлемін. http://bilim-all.kz/article/3831-Qyzyl-kitapqa-engen-zhanuarlar-omyrtqalylar

4 слайд

Топқа бөлу. «Жануар, өсімдік, құс» суреттерін құрастыру арқылы 3 топқа бөлемін. http://bilim-all.kz/article/3831-Qyzyl-kitapqa-engen-zhanuarlar-omyrtqalylar

https://www.youtube.com/watch? v=zxPcDXRntdQ «Қызыл кітапқа енген жануарлар» тақырыбы бойынша бейнеролик (1:10) көрсетемін.

5 слайд
https://www.youtube.com/watch? v=zxPcDXRntdQ «Қызыл кітапқа енген жануарлар» тақырыбы бойынша бейнеролик (1:10) көрсетемін.

5 слайд

https://www.youtube.com/watch? v=zxPcDXRntdQ «Қызыл кітапқа енген жануарлар» тақырыбы бойынша бейнеролик (1:10) көрсетемін.

1-тапсырма. Топтық жұмыс. І топ. Видеоролик бойынша класстер құрастырады. Қасқыр халықаралық қ

6 слайд
1-тапсырма. Топтық жұмыс. І топ. Видеоролик бойынша класстер құрастырады. Қасқыр халықаралық құжат 1902 жылы Парижде конфенция өтті сирек кездесетін жануарларды енгізеді Қызыл кітап

6 слайд

1-тапсырма. Топтық жұмыс. І топ. Видеоролик бойынша класстер құрастырады. Қасқыр халықаралық құжат 1902 жылы Парижде конфенция өтті сирек кездесетін жануарларды енгізеді Қызыл кітап

ІІ топ. Видеоматериал бойынша сұрақ құрастырады. Қызыл кітап қандай құжат? Неліктен қызыл кітап? Қандай жануарларды енгізген

7 слайд
ІІ топ. Видеоматериал бойынша сұрақ құрастырады. Қызыл кітап қандай құжат? Неліктен қызыл кітап? Қандай жануарларды енгізген?

7 слайд

ІІ топ. Видеоматериал бойынша сұрақ құрастырады. Қызыл кітап қандай құжат? Неліктен қызыл кітап? Қандай жануарларды енгізген?

ІІІ топ Видеоматериал бойынша шағын мәтін құрстыру.

8 слайд
ІІІ топ Видеоматериал бойынша шағын мәтін құрстыру.  

8 слайд

ІІІ топ Видеоматериал бойынша шағын мәтін құрстыру.  

Дескриптор: - видеороликті түсініп, тапсырмаларды орындайды. - сұрақтарды жүйелі де нақты қояды. -

9 слайд
Дескриптор: - видеороликті түсініп, тапсырмаларды орындайды. - сұрақтарды жүйелі де нақты қояды. - мазмұнды мәтін құрастырады. Бағалау:«Баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.

9 слайд

Дескриптор: - видеороликті түсініп, тапсырмаларды орындайды. - сұрақтарды жүйелі де нақты қояды. - мазмұнды мәтін құрастырады. Бағалау:«Баспалдақ» әдісі арқылы бағалау.

Дескриптор: - кіші топта мәтінді оқиды, аударады, талдайды. - өз тобына келіп түсіндіреді. Топпен кері байлан

10 слайд
Дескриптор: - кіші топта мәтінді оқиды, аударады, талдайды. - өз тобына келіп түсіндіреді. Топпен кері байланыс орнату үшін «Кім жылдам?» әдісін қолдану. Мәтінге байланысты сұрақтар қойылады. «Қызыл кітап не үшін керек?» Табиғатты сақтап қалу үшін тағы қандай шаралар жасау керек? Сен өзің не істер едің? 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Әр топқа мәтіннің бөліктері таратылады. «Мұғалім рөлі» әдісі арқылы мәтінді оқу, талдау, аудару, түсіндіру жұмысы орындалады.

10 слайд

Дескриптор: - кіші топта мәтінді оқиды, аударады, талдайды. - өз тобына келіп түсіндіреді. Топпен кері байланыс орнату үшін «Кім жылдам?» әдісін қолдану. Мәтінге байланысты сұрақтар қойылады. «Қызыл кітап не үшін керек?» Табиғатты сақтап қалу үшін тағы қандай шаралар жасау керек? Сен өзің не істер едің? 2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс. Әр топқа мәтіннің бөліктері таратылады. «Мұғалім рөлі» әдісі арқылы мәтінді оқу, талдау, аудару, түсіндіру жұмысы орындалады.

3-тапсырма. Шатасқан сөздер мен ауызша сөйлем құрастырып, демеулік шылауды дұрыс қолдану. Шатасқан сөздермен ауызша сөйлем қ

11 слайд
3-тапсырма. Шатасқан сөздер мен ауызша сөйлем құрастырып, демеулік шылауды дұрыс қолдану. Шатасқан сөздермен ауызша сөйлем құрастыр. Сүтқоректілерге жататын Сүтқоректілерге жататын

11 слайд

3-тапсырма. Шатасқан сөздер мен ауызша сөйлем құрастырып, демеулік шылауды дұрыс қолдану. Шатасқан сөздермен ауызша сөйлем құрастыр. Сүтқоректілерге жататын Сүтқоректілерге жататын

Дескриптор: - сөйлемді дұрыс құрады. -демеулік шылауларды дұрыс қолданады

12 слайд
Дескриптор: - сөйлемді дұрыс құрады. -демеулік шылауларды дұрыс қолданады

12 слайд

Дескриптор: - сөйлемді дұрыс құрады. -демеулік шылауларды дұрыс қолданады

Үй тапсырмасы: 1-топ Қызыл кітапқа енген құстардың түрлерін жазып келу. 2-топ Қызыл кітапқа енген аңдардың түрл

13 слайд
Үй тапсырмасы: 1-топ Қызыл кітапқа енген құстардың түрлерін жазып келу. 2-топ Қызыл кітапқа енген аңдардың түрлерін жазып келу. 3-топ Қызыл кітапқа енген өсімдіктердің түрлерін жазып келу.

13 слайд

Үй тапсырмасы: 1-топ Қызыл кітапқа енген құстардың түрлерін жазып келу. 2-топ Қызыл кітапқа енген аңдардың түрлерін жазып келу. 3-топ Қызыл кітапқа енген өсімдіктердің түрлерін жазып келу.

Рефлексия «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қай сатыда тұрғандарын белгілейді.

14 слайд
Рефлексия «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қай сатыда тұрғандарын белгілейді.  

14 слайд

Рефлексия «Бағдаршам» әдісі арқылы бүгінгі тақырып бойынша қай сатыда тұрғандарын белгілейді.  

15 слайд

15 слайд