Материалдар / "Қызықты физика" физикалық ойын

"Қызықты физика" физикалық ойын

Материал туралы қысқаша түсінік
Физикалық ойындар топтар арасында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
587
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Батыс Қазақстан облысы Мектептен тыс жұмыс орталығы “ Қызықты физика” физикалық ойын

1 слайд
Батыс Қазақстан облысы Мектептен тыс жұмыс орталығы “ Қызықты физика” физикалық ойын

1 слайд

Батыс Қазақстан облысы Мектептен тыс жұмыс орталығы “ Қызықты физика” физикалық ойын

«Қызықты физика» физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалы

2 слайд
«Қызықты физика» физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

«Қызықты физика» физикалық ойынының бағдарламасы Мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, қобдиша, физикалық приборлардың суреттері, оқушылардың шығармашылық көрмесі, физикалық

3 слайд
Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, қобдиша, физикалық приборлардың суреттері, оқушылардың шығармашылық көрмесі, физикалық тәжірибе жасауға арналған құралдар, Әдіс-тәсілдері: Ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, сұрақ-жауап. Формасы: Ойын сабақ

3 слайд

Көрнекілігі: Ойынның слайдтары, қобдиша, физикалық приборлардың суреттері, оқушылардың шығармашылық көрмесі, физикалық тәжірибе жасауға арналған құралдар, Әдіс-тәсілдері: Ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, сұрақ-жауап. Формасы: Ойын сабақ

БАРЫСЫ: Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАН

4 слайд
БАРЫСЫ: Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп); 4. «КІМ ТАПҚЫР!» (Ғажайып жетілік); 5. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) 8. «Физикалық диктант...»

4 слайд

БАРЫСЫ: Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп); 4. «КІМ ТАПҚЫР!» (Ғажайып жетілік); 5. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) 8. «Физикалық диктант...»

- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! « Қызықты физика » атты физикалық ойынына қош келдіңіздер! Уа жарандар, жарандар! Бәрі

5 слайд
- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! « Қызықты физика » атты физикалық ойынына қош келдіңіздер! Уа жарандар, жарандар! Бәрің бері қараңдар. Бәріңе жар салайық, Жылдам шешіп жарысып, Сұрақ пенен есепті. Приборларды сөйлетіп, Жасайық тәжірибені. Көңілді ойын жасайық, Асықпайық, саспайық. Физиканың еліне Батыл қадам жасайық, Осылайша шабытпен, Ойынымызды бастайық! – Ойынға қатысушы оқушыларға сәттілік тілей отырып, ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер!

5 слайд

- Құрметті ұстаздар мен оқушылар! « Қызықты физика » атты физикалық ойынына қош келдіңіздер! Уа жарандар, жарандар! Бәрің бері қараңдар. Бәріңе жар салайық, Жылдам шешіп жарысып, Сұрақ пенен есепті. Приборларды сөйлетіп, Жасайық тәжірибені. Көңілді ойын жасайық, Асықпайық, саспайық. Физиканың еліне Батыл қадам жасайық, Осылайша шабытпен, Ойынымызды бастайық! – Ойынға қатысушы оқушыларға сәттілік тілей отырып, ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер!

Ойынға 2 топ қатысады. «Ойшылдар» тобы «Тапқырлар» тобы ТАНЫСТЫРУ (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.) 1-топ: «Ой

6 слайд
Ойынға 2 топ қатысады. «Ойшылдар» тобы «Тапқырлар» тобы ТАНЫСТЫРУ (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.) 1-топ: «Ойшылдар» тобы Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн ойында ойшылдықпен аламыз. Сәлемдесуі: Достарым ерігіп жүрме бос, Қол ұстас, бірігіп тізе қос. Жеңіспен мәреге барайық, Жеңістің ұранын салайық.

6 слайд

Ойынға 2 топ қатысады. «Ойшылдар» тобы «Тапқырлар» тобы ТАНЫСТЫРУ (Ойынға қатысушы екі топ өздерін таныстырады.) 1-топ: «Ойшылдар» тобы Ұраны: Жарыс десе жанамыз, Бүгінгі күн ойында ойшылдықпен аламыз. Сәлемдесуі: Достарым ерігіп жүрме бос, Қол ұстас, бірігіп тізе қос. Жеңіспен мәреге барайық, Жеңістің ұранын салайық.

2-топ: «Тапқырлар» тобы Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі

7 слайд
2-топ: «Тапқырлар» тобы Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен, Сәтті болсын сапарымыз әрдайым!

7 слайд

2-топ: «Тапқырлар» тобы Ұраны: Қандай сынақ болса дағы беріспе, Әрқашанда үміткерміз жеңіске. Сәлемдесуі: Біз дайынбыз бұл сайысқа достарым, Көрсетеміз бізде қандай күш барын. Алға қойған мақсатымыз бір екен, Сәтті болсын сапарымыз әрдайым!

«КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар) 1. Шам, плита жұмысын жасай қалды, Ал оның есептен-ақ басы айналды. 2. Электр тогы деген

8 слайд
«КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар) 1. Шам, плита жұмысын жасай қалды, Ал оның есептен-ақ басы айналды. 2. Электр тогы дегеніміз не? 3. Ең алғаш ғарышқа ұшырылған иттің есімі 4. Радионың атасы? 5. Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» атанған ғалым. 6. Ағылшын ғалымы Иссак Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңын ашуына не себеп болды? 7. Заттың ең кішкентай бөлігі? 8. Физика не туралы ғылым? 9. Келвин шкаласында судың қайнау температурасы? 10. 1961 жылы 12 сәуірде қандай оқиға болды? № 1

8 слайд

«КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар) 1. Шам, плита жұмысын жасай қалды, Ал оның есептен-ақ басы айналды. 2. Электр тогы дегеніміз не? 3. Ең алғаш ғарышқа ұшырылған иттің есімі 4. Радионың атасы? 5. Аристотельден кейінгі «екінші ұстаз» атанған ғалым. 6. Ағылшын ғалымы Иссак Ньютонның бүкіләлемдік тартылыс заңын ашуына не себеп болды? 7. Заттың ең кішкентай бөлігі? 8. Физика не туралы ғылым? 9. Келвин шкаласында судың қайнау температурасы? 10. 1961 жылы 12 сәуірде қандай оқиға болды? № 1

1. Энергияның дененің көбірек қызған бөлігінен азырақ қызған бөлігіне қарай таралуы. 2. Заттың сұйық күйден қатты күйге ауыс

9 слайд
1. Энергияның дененің көбірек қызған бөлігінен азырақ қызған бөлігіне қарай таралуы. 2. Заттың сұйық күйден қатты күйге ауысуы – 3. Жылдамдық қандай прибормен өлшенеді ? 4. Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? 5. Жұмыстың халықаралық жүйедегі өлшем бірлігі? 6. Ауаның қысымын анықтайтын құрал 7. Физиканың жылу құбылыстарын зерттейтін бөлімі 8. Сұйықтың бетінде болатын булану құбылысы 9. Келвин шкаласында судың қату температурасы 10.Сублимация дегеніміз не? - № 2

9 слайд

1. Энергияның дененің көбірек қызған бөлігінен азырақ қызған бөлігіне қарай таралуы. 2. Заттың сұйық күйден қатты күйге ауысуы – 3. Жылдамдық қандай прибормен өлшенеді ? 4. Темірқазық жұлдызын басқаша қалай атайды? 5. Жұмыстың халықаралық жүйедегі өлшем бірлігі? 6. Ауаның қысымын анықтайтын құрал 7. Физиканың жылу құбылыстарын зерттейтін бөлімі 8. Сұйықтың бетінде болатын булану құбылысы 9. Келвин шкаласында судың қату температурасы 10.Сублимация дегеніміз не? - № 2

III. « ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ! » (логикалық есеп); Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алу

10 слайд
III. « ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ! » (логикалық есеп); Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Есептің шешуі ойынның соңында сұралады. Есепті ең бірінші тапқан ойыншыға - 500 теңге ұпай беріледі. - Олай болса, ойынымыздың келесі шартына көшейік. 50 теңге 1 теңге10 теңге

10 слайд

III. « ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ! » (логикалық есеп); Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Есептің шешуі ойынның соңында сұралады. Есепті ең бірінші тапқан ойыншыға - 500 теңге ұпай беріледі. - Олай болса, ойынымыздың келесі шартына көшейік. 50 теңге 1 теңге10 теңге

IV. « КІМ ТАПҚЫР! » 4. Ой жинақтау. 10 Ғалымдар 20 Ғалымдар 30 Ғалымдар 40 Ғалымдар 10 Формула 20 Формула 30 Формула 40 Форму

11 слайд
IV. « КІМ ТАПҚЫР! » 4. Ой жинақтау. 10 Ғалымдар 20 Ғалымдар 30 Ғалымдар 40 Ғалымдар 10 Формула 20 Формула 30 Формула 40 Формула 10 Өлшем.б 10 аспаптар 10 Салтдәстүр 20 Өлшем.б 30 Өлшем.б 40 Өлшем.б 20 аспаптар 30 аспаптар 40 аспаптар 20 Салтдәстүр 30 Салтдәстүр 40 Салтдәстүр

11 слайд

IV. « КІМ ТАПҚЫР! » 4. Ой жинақтау. 10 Ғалымдар 20 Ғалымдар 30 Ғалымдар 40 Ғалымдар 10 Формула 20 Формула 30 Формула 40 Формула 10 Өлшем.б 10 аспаптар 10 Салтдәстүр 20 Өлшем.б 30 Өлшем.б 40 Өлшем.б 20 аспаптар 30 аспаптар 40 аспаптар 20 Салтдәстүр 30 Салтдәстүр 40 Салтдәстүр

• 10 Ғалымдар - Орыс тіліне «физика» деген сөзді алғаш енгізген үлы ғалым. ( М.В.Ломоносов)

12 слайд
• 10 Ғалымдар - Орыс тіліне «физика» деген сөзді алғаш енгізген үлы ғалым. ( М.В.Ломоносов)

12 слайд

• 10 Ғалымдар - Орыс тіліне «физика» деген сөзді алғаш енгізген үлы ғалым. ( М.В.Ломоносов)

• 20 Ғалымдар - 1969 жылы айға алғаш табан тіреген американ ғалымдары кім? (Н.Армстронг пен Э.Олдрин)

13 слайд
• 20 Ғалымдар - 1969 жылы айға алғаш табан тіреген американ ғалымдары кім? (Н.Армстронг пен Э.Олдрин)

13 слайд

• 20 Ғалымдар - 1969 жылы айға алғаш табан тіреген американ ғалымдары кім? (Н.Армстронг пен Э.Олдрин)

• 30 Ғалымдар - Сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетінін зерттеген ғалым. (Блез Паскаль)

14 слайд
• 30 Ғалымдар - Сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетінін зерттеген ғалым. (Блез Паскаль)

14 слайд

• 30 Ғалымдар - Сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жеткізетінін зерттеген ғалым. (Блез Паскаль)

• 40 Ғалымдар - Атмосфералық қысымның ауа райына байланысты өзгеретінін алғаш байқаған қай ғалым еді. ( Э.Торричелли)

15 слайд
• 40 Ғалымдар - Атмосфералық қысымның ауа райына байланысты өзгеретінін алғаш байқаған қай ғалым еді. ( Э.Торричелли)

15 слайд

• 40 Ғалымдар - Атмосфералық қысымның ауа райына байланысты өзгеретінін алғаш байқаған қай ғалым еді. ( Э.Торричелли)

10 Формула – Бұл қандай формула. (жылдамдықтың уақытқа байланысты формуласы) s t  s t 

16 слайд
10 Формула – Бұл қандай формула. (жылдамдықтың уақытқа байланысты формуласы) s t  s t  s t 

16 слайд

10 Формула – Бұл қандай формула. (жылдамдықтың уақытқа байланысты формуласы) s t  s t  s t 

20 Формула – Бұл қандай өрнек. ( қозғалыс заңы) s t  s t t х х    0 t х х    0

17 слайд
20 Формула – Бұл қандай өрнек. ( қозғалыс заңы) s t  s t t х х    0 t х х    0

17 слайд

20 Формула – Бұл қандай өрнек. ( қозғалыс заңы) s t  s t t х х    0 t х х    0

30 Формула – Бұл қандай формула. (дененің тығыздығы)  s t  s t t х х    0 l д Р Р Р

18 слайд
30 Формула – Бұл қандай формула. (дененің тығыздығы)  s t  s t t х х    0 l д Р Р Р   1   с д P P P   1  

18 слайд

30 Формула – Бұл қандай формула. (дененің тығыздығы)  s t  s t t х х    0 l д Р Р Р   1   с д P P P   1  

40 Формула – Бұл қандай формула. (Қылтүтіктің көтерілу биіктігі) s t  s t t х х    0 r

19 слайд
40 Формула – Бұл қандай формула. (Қылтүтіктің көтерілу биіктігі) s t  s t t х х    0 r g h   2 

19 слайд

40 Формула – Бұл қандай формула. (Қылтүтіктің көтерілу биіктігі) s t  s t t х х    0 r g h   2 

10 Өлшем бірлік - м/с қандай формуланың өлшем бірлігі. (жылдамдықтың)

20 слайд
10 Өлшем бірлік - м/с қандай формуланың өлшем бірлігі. (жылдамдықтың)

20 слайд

10 Өлшем бірлік - м/с қандай формуланың өлшем бірлігі. (жылдамдықтың)

2 0 Өлшем бірлік - м2 қандай формуланың өлшем бірлігі. (аудан)

21 слайд
2 0 Өлшем бірлік - м2 қандай формуланың өлшем бірлігі. (аудан)

21 слайд

2 0 Өлшем бірлік - м2 қандай формуланың өлшем бірлігі. (аудан)

3 0 Өлшем бірлік - Паскаль қай формулаға тиісті. (қысым)

22 слайд
3 0 Өлшем бірлік - Паскаль қай формулаға тиісті. (қысым)

22 слайд

3 0 Өлшем бірлік - Паскаль қай формулаға тиісті. (қысым)

4 0 Өлшем бірлік - Ньютон қандай формуланың өлшем бірлігі. (күш)

23 слайд
4 0 Өлшем бірлік - Ньютон қандай формуланың өлшем бірлігі. (күш)

23 слайд

4 0 Өлшем бірлік - Ньютон қандай формуланың өлшем бірлігі. (күш)

10 аспаптар – Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап. (Ареометр).

24 слайд
10 аспаптар – Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап. (Ареометр).

24 слайд

10 аспаптар – Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап. (Ареометр).

20 аспаптар – Сұйықсыз сөзінің грекше баламасы. (анероид)

25 слайд
20 аспаптар – Сұйықсыз сөзінің грекше баламасы. (анероид)

25 слайд

20 аспаптар – Сұйықсыз сөзінің грекше баламасы. (анероид)

30 аспаптар – Ұшақтардың ұшу биіктігін қадағалап отыратын аспап. (альтиметр)

26 слайд
30 аспаптар – Ұшақтардың ұшу биіктігін қадағалап отыратын аспап. (альтиметр)

26 слайд

30 аспаптар – Ұшақтардың ұшу биіктігін қадағалап отыратын аспап. (альтиметр)

40 аспаптар – Сфигмотанометр дегеніміз қандай аспап. (Жүрек соғуын өлшейтін аспап).

27 слайд
40 аспаптар – Сфигмотанометр дегеніміз қандай аспап. (Жүрек соғуын өлшейтін аспап).

27 слайд

40 аспаптар – Сфигмотанометр дегеніміз қандай аспап. (Жүрек соғуын өлшейтін аспап).

• 10 Салт-дәстүр – Айтыстың ен көне түрі (Бәдік)

28 слайд
• 10 Салт-дәстүр – Айтыстың ен көне түрі (Бәдік)

28 слайд

• 10 Салт-дәстүр – Айтыстың ен көне түрі (Бәдік)

• 20 Салт-дәстүр – Сәукелені желегімен кім, қай уақытта киген ? • (Жаңа түскен келін)

29 слайд
• 20 Салт-дәстүр – Сәукелені желегімен кім, қай уақытта киген ? • (Жаңа түскен келін)

29 слайд

• 20 Салт-дәстүр – Сәукелені желегімен кім, қай уақытта киген ? • (Жаңа түскен келін)

• 30 Салт-дәстүр – Өмілдірік деген не? (Ер тұрман әбзелі)

30 слайд
• 30 Салт-дәстүр – Өмілдірік деген не? (Ер тұрман әбзелі)

30 слайд

• 30 Салт-дәстүр – Өмілдірік деген не? (Ер тұрман әбзелі)

• 40 Салт-дәстүр – Үш қуатты ата (ақыл, жүрек тіл)

31 слайд
• 40 Салт-дәстүр – Үш қуатты ата (ақыл, жүрек тіл)

31 слайд

• 40 Салт-дәстүр – Үш қуатты ата (ақыл, жүрек тіл)

V. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 2 топтың ойыншысы 2 конвертті таңдайды. Дұрыс жасалған

32 слайд
V. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 2 топтың ойыншысы 2 конвертті таңдайды. Дұрыс жасалған тәжірибеге - 10 ұпай. «А» конвертінің тапсырмасы: Қажетті заттар: шикі жұмыртқа, суы бар стақан, бірнеше қасық ас тұзы Тапсырма: 1. Суы бар стақанға жұмыртқаны ептеп, қасықпен сал. Не байқалады? Жұмыртқа стақан түбіне дейін түседі, яғни батады. Себебі: Жұмыртқаның тығызыдығы судың тығыздығынан артық .

32 слайд

V. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 2 топтың ойыншысы 2 конвертті таңдайды. Дұрыс жасалған тәжірибеге - 10 ұпай. «А» конвертінің тапсырмасы: Қажетті заттар: шикі жұмыртқа, суы бар стақан, бірнеше қасық ас тұзы Тапсырма: 1. Суы бар стақанға жұмыртқаны ептеп, қасықпен сал. Не байқалады? Жұмыртқа стақан түбіне дейін түседі, яғни батады. Себебі: Жұмыртқаның тығызыдығы судың тығыздығынан артық .

2. Жұмыртқаны стақанның ішінен ал, стақанға 10 шәй қасық тұз сал, толық ерігенше араластыр. Енді жұмыртқаны стақанға ептеп са

33 слайд
2. Жұмыртқаны стақанның ішінен ал, стақанға 10 шәй қасық тұз сал, толық ерігенше араластыр. Енді жұмыртқаны стақанға ептеп сал. Не байқалады? Жұмыртқа жоғары қарай қалқып шығады, яғни батпайды. Себебі: тұзды судың тығыздығы жұмыртқаның тығыздығынан артық, сондықтан да жұмыртқа батпайды.

33 слайд

2. Жұмыртқаны стақанның ішінен ал, стақанға 10 шәй қасық тұз сал, толық ерігенше араластыр. Енді жұмыртқаны стақанға ептеп сал. Не байқалады? Жұмыртқа жоғары қарай қалқып шығады, яғни батпайды. Себебі: тұзды судың тығыздығы жұмыртқаның тығыздығынан артық, сондықтан да жұмыртқа батпайды.

В» конвертінің тапсырмасы: Қажетті заттар: Стақан, өлшемдері стақан диаметрінен үлкен қалың қағаз Тапсырма: Стақанды жиегіне

34 слайд
В» конвертінің тапсырмасы: Қажетті заттар: Стақан, өлшемдері стақан диаметрінен үлкен қалың қағаз Тапсырма: Стақанды жиегіне дейін су толтыр. 1. Бетін қағазбен жап. 2. Бір қолыңмен стақан түбінен ұстап екінші қолыңның алақанымен су төгілмейтіндей етіп қағаз бетін стақанға қысып ұста. 3. Енді түбін жоғары қаратып, стақанды өте шапшаң төңкер. 4 Қолыңды ептеп қағаздан ажырат. Не байқалады? Су стақаннан төгілмейді. Қағаз стақанға кептеліп қалған тәрізді. Төңкерілген стақандағы су неге төгілмейді? Себебі: Стақан түбіндегі қатты қағазға төменнен жоғары әсер ететін ауаның қысым күші стақан ішіндегі судың салмағынан көп болады. Сондықтан қатты қағаз стақанға тығыз жабысып, су төгілмейді.

34 слайд

В» конвертінің тапсырмасы: Қажетті заттар: Стақан, өлшемдері стақан диаметрінен үлкен қалың қағаз Тапсырма: Стақанды жиегіне дейін су толтыр. 1. Бетін қағазбен жап. 2. Бір қолыңмен стақан түбінен ұстап екінші қолыңның алақанымен су төгілмейтіндей етіп қағаз бетін стақанға қысып ұста. 3. Енді түбін жоғары қаратып, стақанды өте шапшаң төңкер. 4 Қолыңды ептеп қағаздан ажырат. Не байқалады? Су стақаннан төгілмейді. Қағаз стақанға кептеліп қалған тәрізді. Төңкерілген стақандағы су неге төгілмейді? Себебі: Стақан түбіндегі қатты қағазға төменнен жоғары әсер ететін ауаның қысым күші стақан ішіндегі судың салмағынан көп болады. Сондықтан қатты қағаз стақанға тығыз жабысып, су төгілмейді.

VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғ

35 слайд
VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіреді, 60 метр қашықтықтан көре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады?

35 слайд

VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіреді, 60 метр қашықтықтан көре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады?

VII. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) Дұрыс жауапқа қазақ тілінде – 10 ұпай, орыс тілінд

36 слайд
VII. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) Дұрыс жауапқа қазақ тілінде – 10 ұпай, орыс тілінде – 10 ұпай, ағылшын тілінде – 10 ұпай. Сұрақтар: 1. Аса қажет өмірге халық үшін, Пайдаланады күн сайын жарық үшін. (ток, ток, energy)

36 слайд

VII. «ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) Дұрыс жауапқа қазақ тілінде – 10 ұпай, орыс тілінде – 10 ұпай, ағылшын тілінде – 10 ұпай. Сұрақтар: 1. Аса қажет өмірге халық үшін, Пайдаланады күн сайын жарық үшін. (ток, ток, energy)

2. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш, линейка, ruler) 3. Суға салсаң б

37 слайд
2. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш, линейка, ruler) 3. Суға салсаң батпайы, Отқа салсаң жанбайды. (мұз, лед, ice) 4.Қабат-қабат қаптама, Ақылың болса аттама. (кітап, книга, book) 5.Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (ауа, воздух, air) 6.Жұрттың бәрі соны сүйеді, Бірақ қарағысы келмейді. (күн, солнце, sonne)

37 слайд

2. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да. Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш, линейка, ruler) 3. Суға салсаң батпайы, Отқа салсаң жанбайды. (мұз, лед, ice) 4.Қабат-қабат қаптама, Ақылың болса аттама. (кітап, книга, book) 5.Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (ауа, воздух, air) 6.Жұрттың бәрі соны сүйеді, Бірақ қарағысы келмейді. (күн, солнце, sonne)

VIІ. «Физикалық диктант...» 1. Табиғаттағы физикалық құбылыстарды

38 слайд
VIІ. «Физикалық диктант...» 1. Табиғаттағы физикалық құбылыстарды әрі денелердің физикалық қасиеттерін зерттейтін ғылым ...... деп аталады. (Физика) 2. Пішіні мен көлемін сақтау ..... ...... тән қасиет. (қатты денеге) 3. Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы неғұрлым үлкен болса, оның ............. соғұрлым жоғары болады. (температурасы) 4. Коперниктің «..... ............ айналуы туралы»деп аталатын еңбегі 1543 жылы жарық көрді. (Аспан сфералары) 5. Басқа денелер әрекет тигізбегенде дененің тыныштық күйін сақтау құбылысы ....... деп аталады. (инерция)

38 слайд

VIІ. «Физикалық диктант...» 1. Табиғаттағы физикалық құбылыстарды әрі денелердің физикалық қасиеттерін зерттейтін ғылым ...... деп аталады. (Физика) 2. Пішіні мен көлемін сақтау ..... ...... тән қасиет. (қатты денеге) 3. Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы неғұрлым үлкен болса, оның ............. соғұрлым жоғары болады. (температурасы) 4. Коперниктің «..... ............ айналуы туралы»деп аталатын еңбегі 1543 жылы жарық көрді. (Аспан сфералары) 5. Басқа денелер әрекет тигізбегенде дененің тыныштық күйін сақтау құбылысы ....... деп аталады. (инерция)

6. Латынша деформация ......, ...... деп аталады. (бүліну, бұзылу) 7. Сүттің майл

39 слайд
6. Латынша деформация ......, ...... деп аталады. (бүліну, бұзылу) 7. Сүттің майлылығын анықтау үшін қолданылатын ареометрлер - ........ деп аталады. (лактометр) 8. ....... ...... .... деп сұйықтың беттік қабатында әрекет ететін күш. (беттік керілу күші) 9. Атмосфералық қысым .........байланысты өзгереді. (биіктікке) 10. Денені бір орыннан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы ........... .... деп аталады. (механикалық жұмыс)

39 слайд

6. Латынша деформация ......, ...... деп аталады. (бүліну, бұзылу) 7. Сүттің майлылығын анықтау үшін қолданылатын ареометрлер - ........ деп аталады. (лактометр) 8. ....... ...... .... деп сұйықтың беттік қабатында әрекет ететін күш. (беттік керілу күші) 9. Атмосфералық қысым .........байланысты өзгереді. (биіктікке) 10. Денені бір орыннан екінші орынға қозғап апаруда күштің істеген жұмысы ........... .... деп аталады. (механикалық жұмыс)

кезеңінің жауабын тыңдап көрейік Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек.

40 слайд
кезеңінің жауабын тыңдап көрейік Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Енді «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» ( логикалық есеп)

40 слайд

кезеңінің жауабын тыңдап көрейік Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Енді «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» ( логикалық есеп)

Р/с Ойын шарттары Ойшылдар Тапқырлар 1 ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2 « КІМ ЖЫЛДАМ » (викториналық сұрақтар); 3 « ОЙЛ

41 слайд
Р/с Ойын шарттары Ойшылдар Тапқырлар 1 ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2 « КІМ ЖЫЛДАМ » (викториналық сұрақтар); 3 « ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ! » (логикалық есеп); 4 « КІМ ТАПҚЫР! » (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); 5 « ОЙЛАН ТАП! » (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6 СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7 « ТІЛ - ӨНЕР » (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) 8 «Физикалық диктант...» Жалпы ұпайы

41 слайд

Р/с Ойын шарттары Ойшылдар Тапқырлар 1 ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2 « КІМ ЖЫЛДАМ » (викториналық сұрақтар); 3 « ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ! » (логикалық есеп); 4 « КІМ ТАПҚЫР! » (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); 5 « ОЙЛАН ТАП! » (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6 СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7 « ТІЛ - ӨНЕР » (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару) 8 «Физикалық диктант...» Жалпы ұпайы

Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңе көп рах

42 слайд
   Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңе көп рахмет! Шын сезінген көрерменге Айтамыз біз мың рахмет! – дей. «Қызықты физиканың» «Плитка және үтік» физикалық ойынынаң көрінісін Тамашалаңыздар.

42 слайд

   Олар жайлы төреші, Көрермендер өздерің. Ақ – қарасын айырып, Куә болды көздерің. Көңіл бөліп бұл кешке, Келгендеріңе көп рахмет! Шын сезінген көрерменге Айтамыз біз мың рахмет! – дей. «Қызықты физиканың» «Плитка және үтік» физикалық ойынынаң көрінісін Тамашалаңыздар.

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.

43 слайд
Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.

43 слайд

Назар аударғандарыңыз үшін рахмет.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ