Материалдар / "Қызықты математика" интелектуалдық сайыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қызықты математика" интелектуалдық сайыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы білім беретін мектептерде 5 сыныптарына арналған интелектуалдық сайыс сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
334
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп - гимназия Ұйымдастырушы: Жусибалиева Р.К Тұратбек М.С

1 слайд
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп - гимназия Ұйымдастырушы: Жусибалиева Р.К Тұратбек М.С

1 слайд

Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп - гимназия Ұйымдастырушы: Жусибалиева Р.К Тұратбек М.С

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Мұ

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Мұндағы өлең - есептер, сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Сайыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ,, викториналық сұрақтар, жұмбақтар, өлең есеп.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың математикалық білім қабілеттерін тексеру, алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық: Мұндағы өлең - есептер, сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ауызбіршілікке, достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Сайыс сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, Сабақтың көрнекілігі: Сөзжұмбақ,, викториналық сұрақтар, жұмбақтар, өлең есеп.

ІІ. Викториналық сұрақтар «Алғырлар» тобына сұрақтар 1. Азайтудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 сағатта неше минут бар? 3. 7 он

3 слайд
ІІ. Викториналық сұрақтар «Алғырлар» тобына сұрақтар   1. Азайтудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 сағатта неше минут бар? 3. 7 ондық 0 бірліктен тұратын санды ата. 4. Шарты мен сұрағы бар кішкене әңгіме? 5. Мектептегі 40 минут? 6. Оқу жылының алғашқы айы қандай? 7. Азайту амалының компоненттерін ата? 8. 3 пен 9 - дың көбейтіндісі? 9. 6 мысық пен 3 тауықтың аяғы нешеу? 10. Санды сол санның өзіне бөлсе.

3 слайд

ІІ. Викториналық сұрақтар «Алғырлар» тобына сұрақтар   1. Азайтудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 сағатта неше минут бар? 3. 7 ондық 0 бірліктен тұратын санды ата. 4. Шарты мен сұрағы бар кішкене әңгіме? 5. Мектептегі 40 минут? 6. Оқу жылының алғашқы айы қандай? 7. Азайту амалының компоненттерін ата? 8. 3 пен 9 - дың көбейтіндісі? 9. 6 мысық пен 3 тауықтың аяғы нешеу? 10. Санды сол санның өзіне бөлсе.

«Ойшылдар» тобына сұрақтар 1.Көбейтудің нәтижесі қалай аталады? 2.Жарты ғасырда неше жыл бар? 3.7ондықтан 6 бірліктен тұратын са

4 слайд
«Ойшылдар» тобына сұрақтар 1.Көбейтудің нәтижесі қалай аталады? 2.Жарты ғасырда неше жыл бар? 3.7ондықтан 6 бірліктен тұратын санды ата. 4.Құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік?( 5.Мектептің басшысы? 6.Оқу жылының соңғы айы қандай? 7. Көбейту амалының компоненттерін ата? 8.4 пен 8 - дың көбейтіндісі? 9. 3 ит пен 4 торғайдың аяғы нешеу? 10. Кез-келген санды 0-ге көбейтсек

4 слайд

«Ойшылдар» тобына сұрақтар 1.Көбейтудің нәтижесі қалай аталады? 2.Жарты ғасырда неше жыл бар? 3.7ондықтан 6 бірліктен тұратын санды ата. 4.Құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік?( 5.Мектептің басшысы? 6.Оқу жылының соңғы айы қандай? 7. Көбейту амалының компоненттерін ата? 8.4 пен 8 - дың көбейтіндісі? 9. 3 ит пен 4 торғайдың аяғы нешеу? 10. Кез-келген санды 0-ге көбейтсек

“Білгірлер” тобына сұрақтар 1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 ғасырда неше жыл бар? 3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санд

5 слайд
“Білгірлер” тобына сұрақтар 1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 ғасырда неше жыл бар? 3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата. 4. Периметрді қалай табамыз? 5. Мектептегі 10 минут? 6. Қыс айларының алғашқы айы қандай? 7. Бөлу амалының компанеттерін ата? 8. 3 пен 7 - нің көбейтіндісі? 9. 5 машина мен 4 велосипедтің дөңгелектері нешеу? 10. Кез келген санды бірге көбейткенде

5 слайд

“Білгірлер” тобына сұрақтар 1. Қосудың нәтижесі қалай аталады? 2. 1 ғасырда неше жыл бар? 3. 9 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата. 4. Периметрді қалай табамыз? 5. Мектептегі 10 минут? 6. Қыс айларының алғашқы айы қандай? 7. Бөлу амалының компанеттерін ата? 8. 3 пен 7 - нің көбейтіндісі? 9. 5 машина мен 4 велосипедтің дөңгелектері нешеу? 10. Кез келген санды бірге көбейткенде

6 слайд

6 слайд

ІV . «Жаңылмаймын» Әр топтан 2 оқушыдан. 30-ға дейін санау керек, 3-ке еселік және 3-пен аяқталатын сан орнына «жаңылмаймын»

7 слайд
ІV . «Жаңылмаймын» Әр топтан 2 оқушыдан.  30-ға дейін санау керек, 3-ке еселік және 3-пен аяқталатын сан орнына «жаңылмаймын» деп айту керек. Қателескен  оқушылар шығып қалады. 

7 слайд

ІV . «Жаңылмаймын» Әр топтан 2 оқушыдан.  30-ға дейін санау керек, 3-ке еселік және 3-пен аяқталатын сан орнына «жаңылмаймын» деп айту керек. Қателескен  оқушылар шығып қалады. 

V. “Ой сергіту”. Жұмбақтар 1. Көлден ұшты 50 қаз Қайтып қонды 20 қаз. Қонбады оның нешеуі Қане кім тез шешеді? Жауабы: 2. 6

8 слайд
V. “Ой сергіту”. Жұмбақтар 1. Көлден ұшты 50 қаз Қайтып қонды 20 қаз. Қонбады оның нешеуі Қане кім тез шешеді? Жауабы: 2. 6 алманың 2 –ін Досың сұрап алады Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? Жауабы: 3. 11 түйе, бес жылқы 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі Неше болды барлығы? Жауабы: 4. Қолымда 55 алма, 5 –ін бердім апама, 5 –ін бердім атама, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы:

8 слайд

V. “Ой сергіту”. Жұмбақтар 1. Көлден ұшты 50 қаз Қайтып қонды 20 қаз. Қонбады оның нешеуі Қане кім тез шешеді? Жауабы: 2. 6 алманың 2 –ін Досың сұрап алады Айтшы сонда нешеуі Өз қолыңда қалады? Жауабы: 3. 11 түйе, бес жылқы 2 сиыр, бір ешкі 2 қоян, үш түлкі Неше болды барлығы? Жауабы: 4. Қолымда 55 алма, 5 –ін бердім апама, 5 –ін бердім атама, Нешеуі қалды өзімде? Жауабы:

VІ. Ойымды жалғастыр (Мақал-мәтелді жалғастыру). Үш топқа жалпы тасталады. Қай топ бірінші жауап берсе сол топқа ұпай беріле

9 слайд
VІ. Ойымды жалғастыр (Мақал-мәтелді жалғастыру). Үш топқа жалпы тасталады. Қай топ бірінші жауап берсе сол топқа ұпай беріледі. 1.Жеті жұрттың тілін біл, 2.Білекті бірді жығар, 3.Екі жақсы қас болмас, 4.Досыңды үш күн сынама, 5.Бір елі ауызға – 6.Отызтістен шыққан сөз, 7.Білгенің бір тоғыз, 8.Бір кісі қазған құдықтан, 9.. Екі жақсы қас болмас, 10.Бес бармақ жиналса, 11.. Жүз сомың болғанша, 12.Бір тал кессең, 13. Айдың он бесі жарық, 14. Айдағаның бес ешкі,

9 слайд

VІ. Ойымды жалғастыр (Мақал-мәтелді жалғастыру). Үш топқа жалпы тасталады. Қай топ бірінші жауап берсе сол топқа ұпай беріледі. 1.Жеті жұрттың тілін біл, 2.Білекті бірді жығар, 3.Екі жақсы қас болмас, 4.Досыңды үш күн сынама, 5.Бір елі ауызға – 6.Отызтістен шыққан сөз, 7.Білгенің бір тоғыз, 8.Бір кісі қазған құдықтан, 9.. Екі жақсы қас болмас, 10.Бес бармақ жиналса, 11.. Жүз сомың болғанша, 12.Бір тал кессең, 13. Айдың он бесі жарық, 14. Айдағаның бес ешкі,

VІІ. Тапқырлар сайысы (Логикалық сұрақтар) «Алғырлар» тобына 1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса о

10 слайд
VІІ. Тапқырлар сайысы (Логикалық сұрақтар) «Алғырлар» тобына 1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?  2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?   3. Төрт қойдың неше аяғы бар?   «Ойшылдар» тобына.  1. Жанұяда 5 ұл бар, әр ұлдың 1 әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? 3. 2 ұл да неше саусақ бар?

10 слайд

VІІ. Тапқырлар сайысы (Логикалық сұрақтар) «Алғырлар» тобына 1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?  2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?   3. Төрт қойдың неше аяғы бар?   «Ойшылдар» тобына.  1. Жанұяда 5 ұл бар, әр ұлдың 1 әпкесі бар. Жанұяда неше бала бар? 2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді? 3. 2 ұл да неше саусақ бар?

«Білгірлер» тобына. 1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады.Торғайдың қаншасы қалады? 2. Мектепке кел

11 слайд
«Білгірлер» тобына.  1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады.Торғайдың қаншасы қалады? 2. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты. Мектепке неше бала барды?  3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?

11 слайд

«Білгірлер» тобына.  1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады.Торғайдың қаншасы қалады? 2. Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты. Мектепке неше бала барды?  3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?

VІІІ. Топ басшылар сайысы . Жеміс ағашынан жемістер таңдалып, таңдалған жемістегі есепті қай топ басшысы бірінші және дұр

12 слайд
  VІІІ. Топ басшылар сайысы . Жеміс ағашынан жемістер таңдалып, таңдалған жемістегі есепті қай топ басшысы бірінші және дұрыс шығарады. Сол топқа жоғары ұпай қойылады.

12 слайд

  VІІІ. Топ басшылар сайысы . Жеміс ағашынан жемістер таңдалып, таңдалған жемістегі есепті қай топ басшысы бірінші және дұрыс шығарады. Сол топқа жоғары ұпай қойылады.