Материалдар / Р дыбысын машықтандыру .
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Р дыбысын машықтандыру .

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп дефектолог-логопед мамандарының арасындағы қалалық Жарыста 1-ші орын алған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2024
141
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№16 « Т.БИГЕЛДИНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП» КММ ІШІНЕН АШЫЛҒАН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ Сабақ

1 слайд
№16 « Т.БИГЕЛДИНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП» КММ ІШІНЕН АШЫЛҒАН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ Сабақ тақырыбы: «Р» дыбысын буында, сөздерде машықтандыру. Сабақ мақсаты: Білімділік: 1. «Р» дыбысының айтылуы мен артикуляциясын нақтылау. 2. «Р» дыбысын буында,сөзде,сөйлемде сұрақтарға жауап беру арқылы анық айтуға үйрету . Дамытушылық: 1.Оқушының дұрыс тыныс алуын , сөйлеу мүшелерінің қимыл-қозғалысын дамыту. 2. Фонематикалық есту қабілетін дамыту. 3.Ойын арқылы ойлау,есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Түзетушілік: 1. «Р» дыбысын өз бетімен дұрыс айта алуға үйрету. Тәрбиелік : Ұстазды мұқият тыңдауға дағдыландыру,қойылған сұраққа толық жауап беруге баулу. Тиянақтылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: «Р» дыбысының артикуляциялық кескіні,айна, мақта, үрмелі заттар,пернетақта.

1 слайд

№16 « Т.БИГЕЛДИНОВ АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕП» КММ ІШІНЕН АШЫЛҒАН ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУГЕ АРНАЛҒАН РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ Сабақ тақырыбы: «Р» дыбысын буында, сөздерде машықтандыру. Сабақ мақсаты: Білімділік: 1. «Р» дыбысының айтылуы мен артикуляциясын нақтылау. 2. «Р» дыбысын буында,сөзде,сөйлемде сұрақтарға жауап беру арқылы анық айтуға үйрету . Дамытушылық: 1.Оқушының дұрыс тыныс алуын , сөйлеу мүшелерінің қимыл-қозғалысын дамыту. 2. Фонематикалық есту қабілетін дамыту. 3.Ойын арқылы ойлау,есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Түзетушілік: 1. «Р» дыбысын өз бетімен дұрыс айта алуға үйрету. Тәрбиелік : Ұстазды мұқият тыңдауға дағдыландыру,қойылған сұраққа толық жауап беруге баулу. Тиянақтылыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу. Көрнекі құралдар: «Р» дыбысының артикуляциялық кескіні,айна, мақта, үрмелі заттар,пернетақта.

I.Ұйымдастыру кезеңі: -Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау. II. Негізгі бөлім: Өткен сабақты қайталау. «Р» дыбысының орна

2 слайд
I.Ұйымдастыру кезеңі: -Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау. II. Негізгі бөлім: Өткен сабақты қайталау. «Р» дыбысының орналасуы. -Жоғарғы, төменгі тістер арасы алшақ келеді; -Тілдің ұшы альвеоларға қарай жоғары көтеріледі, -тілдің өзі қатыңқы, арқа тұсы көтеріңкі, тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; -Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады; -Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады;

2 слайд

I.Ұйымдастыру кезеңі: -Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау. II. Негізгі бөлім: Өткен сабақты қайталау. «Р» дыбысының орналасуы. -Жоғарғы, төменгі тістер арасы алшақ келеді; -Тілдің ұшы альвеоларға қарай жоғары көтеріледі, -тілдің өзі қатыңқы, арқа тұсы көтеріңкі, тіл мен таңдай арасында ауа толқыны еркін өтеді; -Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады; -Дауыс шымылдықтары қатайып, бір-біріне жақындап, діріл арқылы дыбыс шығарады;

ТЫНЫС АЛУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ «Ақ мақтаны үрле»

3 слайд
ТЫНЫС АЛУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ «Ақ мақтаны үрле»

3 слайд

ТЫНЫС АЛУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ «Ақ мақтаны үрле»

1-ТАПСЫРМА . Мына буындарды дұрыс оқы . -Ра-ра-ра-ара -ор-ор-ор-тор -ру-ру-ру-қару -ур-ур-ур-ура -ро-ро-ро-рома

4 слайд
1-ТАПСЫРМА . Мына буындарды дұрыс оқы . -Ра-ра-ра-ара -ор-ор-ор-тор -ру-ру-ру-қару -ур-ур-ур-ура -ро-ро-ро-рома

4 слайд

1-ТАПСЫРМА . Мына буындарды дұрыс оқы . -Ра-ра-ра-ара -ор-ор-ор-тор -ру-ру-ру-қару -ур-ур-ур-ура -ро-ро-ро-рома

2-ТАПСЫРМА Қиылған суретті құрастыр

5 слайд
2-ТАПСЫРМА Қиылған суретті құрастыр

5 слайд

2-ТАПСЫРМА Қиылған суретті құрастыр

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

3-ТАПСЫРМА. Суреттерді қатыстыра отырып сөйлем құра. -Раушан Рауанға тәтті берді. -Мен досыма

12 слайд
3-ТАПСЫРМА. Суреттерді қатыстыра отырып сөйлем құра. -Раушан Рауанға тәтті берді. -Мен досыма сыйладым. -Рамазан бақшадан піскен әкелді.

12 слайд

3-ТАПСЫРМА. Суреттерді қатыстыра отырып сөйлем құра. -Раушан Рауанға тәтті берді. -Мен досыма сыйладым. -Рамазан бақшадан піскен әкелді.

4-ТАПСЫРМА Тіл ұстарту . Өлеңді оқы. Ро-ро-ро-Робот келді ғарыштан, Ас-ас-ас-Аспандағы Марстан. Ро-ро –ро-Роботпен біз таныстық

13 слайд
4-ТАПСЫРМА Тіл ұстарту . Өлеңді оқы. Ро-ро-ро-Робот келді ғарыштан, Ас-ас-ас-Аспандағы Марстан. Ро-ро –ро-Роботпен біз таныстық, Са-са-са-Саяхатқа шақырдық .

13 слайд

4-ТАПСЫРМА Тіл ұстарту . Өлеңді оқы. Ро-ро-ро-Робот келді ғарыштан, Ас-ас-ас-Аспандағы Марстан. Ро-ро –ро-Роботпен біз таныстық, Са-са-са-Саяхатқа шақырдық .

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!

14 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ!