Материалдар / Рационал сандарды көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша рационал сандар көбейту туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2019
289
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дайындаған: Ғ. Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің математика пәні мұғалімі Альжанова Кульзиян Молгаждарқызы Шағын саб

1 слайд
Дайындаған: Ғ. Малдыбаев атындағы Жаңажол орта мектебінің математика пәні мұғалімі Альжанова Кульзиян Молгаждарқызы Шағын сабақ Тақырыбы: Рационал сандарды көбейту Математика 6-сынып

Сабақтың мақсаты: • Рационал сандарды көбейту ережесін меңгеру • Білімін есептер шығаруда пайдалана білу, түсінгендерін матема

2 слайд
Сабақтың мақсаты: • Рационал сандарды көбейту ережесін меңгеру • Білімін есептер шығаруда пайдалана білу, түсінгендерін математикалық тілде жеткізе білу

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру • Егер үлкен туған ағаң болса, үш рет шапалақта • Кімнің бойы 1,65 қысқа болса, «Алақ

3 слайд
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру • Егер үлкен туған ағаң болса, үш рет шапалақта • Кімнің бойы 1,65 қысқа болса, «Алақай!» деп айқайласын • Кім бүгін таңертең таңғы ас ішсе ішін сипасын • Тәтті торт жегенді жақсы көретіндер екі қолын бірдей көтеріп, күлсін • Кімнің көңіл-күйі жақсы «Ура!» деп айқайласын. • Мен сабаққа дайынмын «Алға!» деп айқайласын

II. Қызығушылығын ояту. • Оушылар өткен тақырыптар бойынша бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды (өткен тақырыпты пысы

4 слайд
II. Қызығушылығын ояту. • Оушылар өткен тақырыптар бойынша бір-біріне доп лақтыру арқылы сұрақтар қояды (өткен тақырыпты пысықтау) “ Серпілген сауалдар”

«Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң

5 слайд
«Маған айтып берсең – ұмытып қаламын, көрсетсең – есте сақтаймын, өзіме жасатсаң – үйренемін!» Конфуций

Топқа бөлу Оқушылар таңдап алған кеспе қағаздарға жазылған сандар (қағаздардың артында оң және теріс сандар жазул

6 слайд
Топқа бөлу Оқушылар таңдап алған кеспе қағаздарға жазылған сандар (қағаздардың артында оң және теріс сандар жазулы болады) бойынша «Оң сандар» және «Теріс сандар» болып екі топқа бөлінеді

«Мағынаны тану» «Оң сандар»: Көбейтіндінің мәнін табыңдар: (-8)*5; 2) (-3,5 )*2 Нұсқау. Мысалы (-2)*5 көбейтінд

7 слайд
«Мағынаны тану» «Оң сандар»: Көбейтіндінің мәнін табыңдар: (-8)*5; 2) (-3,5 )*2 Нұсқау. Мысалы (-2)*5 көбейтіндісін әрқайсысы (- 2)-ге тең 5 қосылғыштың қосындысы түрінде қарастырып, көбейтіндінің мәнін табуға болады. «Теріс сандар» Сүңгуір әрбір 1 секундта -3 метр тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді?

«Оң сандар» 1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту «Теріс сандар» 2. Екі теріс санды көбейту

8 слайд
«Оң сандар» 1. Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту «Теріс сандар» 2. Екі теріс санды көбейту

«Оң сандар» тобы Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні теріс сан. Таңбалар

9 слайд
«Оң сандар» тобы Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні теріс сан. Таңбалар ережесі: (-)*(+)=(-) (+)*(-)=(-) Формуламен берілуі: (-а)*в=-ав а*(-в)=-ав Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту үшін: осы сандардың модульдерін көбейту керек; көбейтіндінің мәнінің алдына «-» таңбасын қою керек.

« Теріс сандар» тобы Екі теріс санды көбейту Екі теріс санның көбейтіндісі – оң сан . Таңбалар ережесі: (-)*(-)=(+) Формулам

10 слайд
« Теріс сандар» тобы Екі теріс санды көбейту Екі теріс санның көбейтіндісі – оң сан . Таңбалар ережесі: (-)*(-)=(+) Формуламен берілуі: (-а)*(-в)=ав Екі теріс санды көбейту үшін, осы сандардың модульдерін көбейту керек.

Таңбалар ережесі

11 слайд
Таңбалар ережесі

Ой қозғау • Егер көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда көбейтіндінің мәні қандай сан болады деп ойлайсыңдар? • Егер к

12 слайд
Ой қозғау • Егер көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда көбейтіндінің мәні қандай сан болады деп ойлайсыңдар? • Егер көбейткіштердің біреуі нөлге тең болған жағдайда ше? • Кез - келген санды 1-ге және -1-ге көбейткенде ше?

Формулалар: • а*0=0 • -а*0=0 • а*1=а • а*(-1)=-а • -а*1=-а • -а*(-1)=а

13 слайд
Формулалар: • а*0=0 • -а*0=0 • а*1=а • а*(-1)=-а • -а*1=-а • -а*(-1)=а

Оқулықпен жұмыс • № 564 Сандарды а у ы з ш а көбейтіңдер 1)(-3)*(-18)=54 2) 27*(-2)=-54 3) (-2)*(-15)=30

14 слайд
Оқулықпен жұмыс • № 564 Сандарды а у ы з ш а көбейтіңдер 1)(-3)*(-18)=54 2) 27*(-2)=-54 3) (-2)*(-15)=30 4) 9*(-7)=-63

Деңгейлік тапсырмалар: «Оң сандар» тобы «А» - 20 ∙ (- 4) =80 (- 15) ∙ 0 = 0 «В» 22∙ (- 0, 3) = - 6, 6 (- 100) ∙ 0, 72 = -

15 слайд
Деңгейлік тапсырмалар: «Оң сандар» тобы «А» - 20 ∙ (- 4) =80 (- 15) ∙ 0 = 0 «В» 22∙ (- 0, 3) = - 6, 6 (- 100) ∙ 0, 72 = - 72 «С» 0, 6∙ (- 0, 5) = - 0, 3 7, 2 ∙ (- 25, 3) = - 182, 16

«Теріс сандар» тобы «А» 28∙ (- 2) = - 56 3 ∙ (- 25) = - 75 «В» - 88 ∙ 0, 1 = - 8, 8 - 3, 8 ∙ (- 3) = 11, 4 «С» - 1,

16 слайд
«Теріс сандар» тобы «А» 28∙ (- 2) = - 56 3 ∙ (- 25) = - 75 «В» - 88 ∙ 0, 1 = - 8, 8 - 3, 8 ∙ (- 3) = 11, 4  «С» - 1, 5 ∙ 0, 7 = - 1, 05 - 0, 7 ∙ 0, 64 = - 0, 448

А бағаны В бағаны 0,7 2 -1,3 2 (0,7-1,3) 22. Кестедегі өрнектерді салыстырып, дұрыс тұжырымды анықтаңыз А >B 2A>B A<B -2A<B A

17 слайд
А бағаны В бағаны 0,7 2 -1,3 2 (0,7-1,3) 22. Кестедегі өрнектерді салыстырып, дұрыс тұжырымды анықтаңыз А >B 2A>B A<B -2A<B A>2B

Координаталық түзуде a,b,c,d,e сандары белгіленген. ae, cd,cb,ed,db көбейтінділерінің ішінен ең кішісін көрсетіңіз. c

18 слайд
Координаталық түзуде a,b,c,d,e сандары белгіленген. ae, cd,cb,ed,db көбейтінділерінің ішінен ең кішісін көрсетіңіз. c d a e b -2 -1 0 1

1. «Жас математиктер» үйірмесіне қатысқан 16 оқушы 8 үстелге отырды. Үйірмеге қатысушылардың жартысынан көбі ер балалар. Осын

19 слайд
1. «Жас математиктер» үйірмесіне қатысқан 16 оқушы 8 үстелге отырды. Үйірмеге қатысушылардың жартысынан көбі ер балалар. Осындағы бір үстелде 2 ер баланың отырғанын дәлелдеңдер. Шығармашылық тапсырма

Қорытынды «Кім жылдам?» ойыны • 7*( )=-21 • -15*( )=60 • ( )*(-4)=36 • (-12)*( )=0 • -1*( )=-56 • ( )*(-9)=-63 “ Ашық мик

20 слайд
Қорытынды «Кім жылдам?» ойыны • 7*( )=-21 • -15*( )=60 • ( )*(-4)=36 • (-12)*( )=0 • -1*( )=-56 • ( )*(-9)=-63 “ Ашық микрофон” әдісі

Рефлексия «Термометр» - көңіл-күйім өте жақсы, барлығы түсінікті - көңіл-күйім өте жақсы, бірақ сұрақтарым бар - кө

21 слайд
Рефлексия «Термометр» - көңіл-күйім өте жақсы, барлығы түсінікті - көңіл-күйім өте жақсы, бірақ сұрақтарым бар - көңіл - күйім жоқ, қиындықтар болды - көңіл күйім болған жоқ, ештеңе түсінбедім

• Үйге тапсырма : №570, 571, ережелер • бағалау

22 слайд
• Үйге тапсырма : №570, 571, ережелер • бағалау