Рационал сандарға амалдар қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:“ Р а ц и о н а л с а н д а р ғ а а м а л д а р
қ о л д а н у ”
қ а й т а л а у с а б а ғ ы
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:“ Р а ц и о н а л с а н д а р ғ а а м а л д а р қ о л д а н у ” қ а й т а л а у с а б а ғ ы
2 слайд
Оқушыларға рационал сандарға амалдарды қолданып есептер
шығаруға, алған білімдерін өмірде керек жерлерде, ережелерді
есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету.
Оқушыларды логикалық ойлау тұрғысынан қалыптастыру.
Білімі мен біліктілікті, дағдыларын дамыту.
Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа, ұжымшылдыққа
баулу. Оқушыларға адамгершілік, еңбек тәрбиесін бере отырып,
бірін-бірін сыйлауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:
2 слайд
Оқушыларға рационал сандарға амалдарды қолданып есептер шығаруға, алған білімдерін өмірде керек жерлерде, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету. Оқушыларды логикалық ойлау тұрғысынан қалыптастыру. Білімі мен біліктілікті, дағдыларын дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа, ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адамгершілік, еңбек тәрбиесін бере отырып, бірін-бірін сыйлауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:
3 слайд
І. Ұйымдастыру.
1.1. Психологиялық ахуал туғызу.
1.2. Топқа бөліну.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Миға шабуыл. “Орамал тастау”
І V .Семантикалық картамен жұмыс.
V . Суретпен жұмыс “Неше үшбұрыш?”
VI . Оқулықпен жұмыс.
VII . Сергіту сәті
VIII .Логикалық тапсырмалар.
ІХ.Кім жалауға бұрын жетеді?
Х.Қорытынды.
ХІ.Бағалау. Сабақтың барысы:
3 слайд
І. Ұйымдастыру. 1.1. Психологиялық ахуал туғызу. 1.2. Топқа бөліну. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Миға шабуыл. “Орамал тастау” І V .Семантикалық картамен жұмыс. V . Суретпен жұмыс “Неше үшбұрыш?” VI . Оқулықпен жұмыс. VII . Сергіту сәті VIII .Логикалық тапсырмалар. ІХ.Кім жалауға бұрын жетеді? Х.Қорытынды. ХІ.Бағалау. Сабақтың барысы:
4 слайд
Шаттық шеңберін құрайық, қолымыздан
ұстап бір бірімізге жақсы тілектер айтайық:
Күннін шуағындай жылу тілеймін.
Қажымас қайрат тілеймін.
Таудай талап тілеймін.
Сәттілік тілеймін.
4 слайд
Шаттық шеңберін құрайық, қолымыздан ұстап бір бірімізге жақсы тілектер айтайық: Күннін шуағындай жылу тілеймін. Қажымас қайрат тілеймін. Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.
5 слайд
Әрқайсысың мен үшін асылтассыңдар!
5 слайд
Әрқайсысың мен үшін асылтассыңдар!
6 слайд
Орамал тастау.
6 слайд
Орамал тастау.
7 слайд
Жауабы
Тапсырмалар 8 2 6 9 3 30
-8+у = - 6 Р Е О Ш Д Е
а+4,3 = 12,3 А Г Ш Г Л К
-1,9-х = -10,9 О К З С Ж У
в+(-2) = 1 Т Ф О К Л Ц
6,5-х = 0,5 А Ы Б Ц В Ф
25-х = -5 Б В А У И Ы
Жауабы
Тапсырмалар 3 4 7 8 6 10
2,8-а =-1.2 В С Й Ц У К
х+(-5) =2 Ф Ы А В О Щ
в-7 = -1 Ч Р О П Т Л
-6.5- у =-9.5 А И М Р Л П
2 , 5+ х =10,5 Я С И Н М Б
3,5+х =13.5 Ы А П Т С АЕлімнің болашағы боламын.
7 слайд
Жауабы Тапсырмалар 8 2 6 9 3 30 -8+у = - 6 Р Е О Ш Д Е а+4,3 = 12,3 А Г Ш Г Л К -1,9-х = -10,9 О К З С Ж У в+(-2) = 1 Т Ф О К Л Ц 6,5-х = 0,5 А Ы Б Ц В Ф 25-х = -5 Б В А У И Ы Жауабы Тапсырмалар 3 4 7 8 6 10 2,8-а =-1.2 В С Й Ц У К х+(-5) =2 Ф Ы А В О Щ в-7 = -1 Ч Р О П Т Л -6.5- у =-9.5 А И М Р Л П 2 , 5+ х =10,5 Я С И Н М Б 3,5+х =13.5 Ы А П Т С АЕлімнің болашағы боламын.
8 слайд
Е Л Б А С Ы
А С Т А Н А
8 слайд
Е Л Б А С Ы А С Т А Н А
9 слайд
.
Суретпен жұмыс.
Неше үшбұрыш?
Жауабы: 12
9 слайд
. Суретпен жұмыс. Неше үшбұрыш? Жауабы: 12
10 слайд
Оқулықпен жұмыс.
10 слайд
Оқулықпен жұмыс.
11 слайд
Сергіту сәті.
11 слайд
Сергіту сәті.
12 слайд
І-топқа сұрақтар:
1. 1 минут 1 сағаттан неше минут кем?
2. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек?
3. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Әсел 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге
қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды?
ІІ-топқа сұрақтар:
4. Баспалдақ 15 басқыштан тұрады. Баспалдақтың тура ортасында тұру үшін
нешінші
басқышты басу керек?
2. “Спутник” жер шарын 103 минутта айналып өтті, ол неше сағат, неше минутта
айналып өтті?
3. Бірлігі мен ондығын қосқанда 2-ге тең болатын екі таңбалы сандарды ата.
ІІІ-топқа сұрақтар:
5. Ат жұбы 5 километр жүгіріп өтті. Аттың біреуі неше километр жол жүгіріп өтті?
2. 1 сағаттың 1 тәуліктен неше сағаты кем?
3. Үстелде 4 алма жатыр, оның біреуі 2-ге бөлінген, үстелде неше алма жатыр?
IV -топқа сұрақтар:
1. Кит 250000 кг. Ол неше тонна?
2. Түнгі сағат 23 -те жауын жауып тұрса, 24 сағаттан соң күн шығып тұруы мүмкін
бе?
3. Жаңа туған пілдің баласы 1 тоннаның 1/8 бөлігін тартады. Жаңа туылған пілдің
баласы неше кг тартады?Логикалық есептер
12 слайд
І-топқа сұрақтар: 1. 1 минут 1 сағаттан неше минут кем? 2. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? 3. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Әсел 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды? ІІ-топқа сұрақтар: 4. Баспалдақ 15 басқыштан тұрады. Баспалдақтың тура ортасында тұру үшін нешінші басқышты басу керек? 2. “Спутник” жер шарын 103 минутта айналып өтті, ол неше сағат, неше минутта айналып өтті? 3. Бірлігі мен ондығын қосқанда 2-ге тең болатын екі таңбалы сандарды ата. ІІІ-топқа сұрақтар: 5. Ат жұбы 5 километр жүгіріп өтті. Аттың біреуі неше километр жол жүгіріп өтті? 2. 1 сағаттың 1 тәуліктен неше сағаты кем? 3. Үстелде 4 алма жатыр, оның біреуі 2-ге бөлінген, үстелде неше алма жатыр? IV -топқа сұрақтар: 1. Кит 250000 кг. Ол неше тонна? 2. Түнгі сағат 23 -те жауын жауып тұрса, 24 сағаттан соң күн шығып тұруы мүмкін бе? 3. Жаңа туған пілдің баласы 1 тоннаның 1/8 бөлігін тартады. Жаңа туылған пілдің баласы неше кг тартады?Логикалық есептер
13 слайд
,
Кім жалауға жетеді?5
1
2
15
2
1
15
13
2
4
11
12
5
55,1 53,3
13 слайд
, Кім жалауға жетеді?5 1 2 15 2 1 15 13 2 4 11 12 5 55,1 53,3
14 слайд
X. Бағалау.
XI. Үйге тапсырма. №1269, №1271 319-бет.
14 слайд
X. Бағалау. XI. Үйге тапсырма. №1269, №1271 319-бет.
15 слайд
15 слайд