Материалдар / Рационал сандарға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал сандарға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Рационал сандарды көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерді үйрену Сабақтың мақсаттары Рационал сандарды амалдар қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2021
481
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:“ Р а ц и о н а л с а н д а р ғ а а м а л д а р қ о л д а н у ” қ а й т а л а у с а б а ғ ы

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:“ Р а ц и о н а л с а н д а р ғ а а м а л д а р қ о л д а н у ” қ а й т а л а у с а б а ғ ы

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:“ Р а ц и о н а л с а н д а р ғ а а м а л д а р қ о л д а н у ” қ а й т а л а у с а б а ғ ы

Оқушыларға рационал сандарға амалдарды қолданып есептер шығаруға, алған білімдерін өмірде керек жерлерде, ережелерді есеп

2 слайд
Оқушыларға рационал сандарға амалдарды қолданып есептер шығаруға, алған білімдерін өмірде керек жерлерде, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету. Оқушыларды логикалық ойлау тұрғысынан қалыптастыру. Білімі мен біліктілікті, дағдыларын дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа, ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адамгершілік, еңбек тәрбиесін бере отырып, бірін-бірін сыйлауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Оқушыларға рационал сандарға амалдарды қолданып есептер шығаруға, алған білімдерін өмірде керек жерлерде, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету. Оқушыларды логикалық ойлау тұрғысынан қалыптастыру. Білімі мен біліктілікті, дағдыларын дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа, ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адамгершілік, еңбек тәрбиесін бере отырып, бірін-бірін сыйлауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

І. Ұйымдастыру. 1.1. Психологиялық ахуал туғызу. 1.2. Топқа бөліну. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Миға шабуыл. “Орамал тастау”

3 слайд
І. Ұйымдастыру. 1.1. Психологиялық ахуал туғызу. 1.2. Топқа бөліну. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Миға шабуыл. “Орамал тастау” І V .Семантикалық картамен жұмыс. V . Суретпен жұмыс “Неше үшбұрыш?” VI . Оқулықпен жұмыс. VII . Сергіту сәті VIII .Логикалық тапсырмалар. ІХ.Кім жалауға бұрын жетеді? Х.Қорытынды. ХІ.Бағалау. Сабақтың барысы:

3 слайд

І. Ұйымдастыру. 1.1. Психологиялық ахуал туғызу. 1.2. Топқа бөліну. ІІ. Үй жұмысын тексеру. ІІІ. Миға шабуыл. “Орамал тастау” І V .Семантикалық картамен жұмыс. V . Суретпен жұмыс “Неше үшбұрыш?” VI . Оқулықпен жұмыс. VII . Сергіту сәті VIII .Логикалық тапсырмалар. ІХ.Кім жалауға бұрын жетеді? Х.Қорытынды. ХІ.Бағалау. Сабақтың барысы:

Шаттық шеңберін құрайық, қолымыздан ұстап бір бірімізге жақсы тілектер айтайық: Күннін шуағындай жылу тілеймін. Қажымас қайрат

4 слайд
Шаттық шеңберін құрайық, қолымыздан ұстап бір бірімізге жақсы тілектер айтайық: Күннін шуағындай жылу тілеймін. Қажымас қайрат тілеймін. Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.

4 слайд

Шаттық шеңберін құрайық, қолымыздан ұстап бір бірімізге жақсы тілектер айтайық: Күннін шуағындай жылу тілеймін. Қажымас қайрат тілеймін. Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін.

Әрқайсысың мен үшін асылтассыңдар!

5 слайд
Әрқайсысың мен үшін асылтассыңдар!

5 слайд

Әрқайсысың мен үшін асылтассыңдар!

Орамал тастау.

6 слайд
Орамал тастау.

6 слайд

Орамал тастау.

Жауабы Тапсырмалар 8

7 слайд
Жауабы Тапсырмалар 8 2 6 9 3 30 -8+у = - 6 Р Е О Ш Д Е а+4,3 = 12,3 А Г Ш Г Л К -1,9-х = -10,9 О К З С Ж У в+(-2) = 1 Т Ф О К Л Ц 6,5-х = 0,5 А Ы Б Ц В Ф 25-х = -5 Б В А У И Ы Жауабы Тапсырмалар 3 4 7 8 6 10 2,8-а =-1.2 В С Й Ц У К х+(-5) =2 Ф Ы А В О Щ в-7 = -1 Ч Р О П Т Л -6.5- у =-9.5 А И М Р Л П 2 , 5+ х =10,5 Я С И Н М Б 3,5+х =13.5 Ы А П Т С АЕлімнің болашағы боламын.

7 слайд

Жауабы Тапсырмалар 8 2 6 9 3 30 -8+у = - 6 Р Е О Ш Д Е а+4,3 = 12,3 А Г Ш Г Л К -1,9-х = -10,9 О К З С Ж У в+(-2) = 1 Т Ф О К Л Ц 6,5-х = 0,5 А Ы Б Ц В Ф 25-х = -5 Б В А У И Ы Жауабы Тапсырмалар 3 4 7 8 6 10 2,8-а =-1.2 В С Й Ц У К х+(-5) =2 Ф Ы А В О Щ в-7 = -1 Ч Р О П Т Л -6.5- у =-9.5 А И М Р Л П 2 , 5+ х =10,5 Я С И Н М Б 3,5+х =13.5 Ы А П Т С АЕлімнің болашағы боламын.

Е Л Б А С Ы А С Т А Н А

8 слайд
Е Л Б А С Ы А С Т А Н А

8 слайд

Е Л Б А С Ы А С Т А Н А

. Суретпен жұмыс. Неше үшбұрыш? Жауабы: 12

9 слайд
. Суретпен жұмыс. Неше үшбұрыш? Жауабы: 12

9 слайд

. Суретпен жұмыс. Неше үшбұрыш? Жауабы: 12

Оқулықпен

10 слайд
Оқулықпен жұмыс.

10 слайд

Оқулықпен жұмыс.

Сергіту сәті.

11 слайд
Сергіту сәті.

11 слайд

Сергіту сәті.

І-топқа

12 слайд
І-топқа сұрақтар: 1. 1 минут 1 сағаттан неше минут кем? 2. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? 3. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Әсел 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды? ІІ-топқа сұрақтар: 4. Баспалдақ 15 басқыштан тұрады. Баспалдақтың тура ортасында тұру үшін нешінші басқышты басу керек? 2. “Спутник” жер шарын 103 минутта айналып өтті, ол неше сағат, неше минутта айналып өтті? 3. Бірлігі мен ондығын қосқанда 2-ге тең болатын екі таңбалы сандарды ата. ІІІ-топқа сұрақтар: 5. Ат жұбы 5 километр жүгіріп өтті. Аттың біреуі неше километр жол жүгіріп өтті? 2. 1 сағаттың 1 тәуліктен неше сағаты кем? 3. Үстелде 4 алма жатыр, оның біреуі 2-ге бөлінген, үстелде неше алма жатыр? IV -топқа сұрақтар: 1. Кит 250000 кг. Ол неше тонна? 2. Түнгі сағат 23 -те жауын жауып тұрса, 24 сағаттан соң күн шығып тұруы мүмкін бе? 3. Жаңа туған пілдің баласы 1 тоннаның 1/8 бөлігін тартады. Жаңа туылған пілдің баласы неше кг тартады?Логикалық есептер

12 слайд

І-топқа сұрақтар: 1. 1 минут 1 сағаттан неше минут кем? 2. 50 саусақ көріну үшін неше баланың қолы керек? 3. Үстелде 5 стақан сүт тұрған еді. Әсел 1 стақандағы сүтті ішіп, стақанды үстелге қойды. Үстелдің үстінде неше стақан қалды? ІІ-топқа сұрақтар: 4. Баспалдақ 15 басқыштан тұрады. Баспалдақтың тура ортасында тұру үшін нешінші басқышты басу керек? 2. “Спутник” жер шарын 103 минутта айналып өтті, ол неше сағат, неше минутта айналып өтті? 3. Бірлігі мен ондығын қосқанда 2-ге тең болатын екі таңбалы сандарды ата. ІІІ-топқа сұрақтар: 5. Ат жұбы 5 километр жүгіріп өтті. Аттың біреуі неше километр жол жүгіріп өтті? 2. 1 сағаттың 1 тәуліктен неше сағаты кем? 3. Үстелде 4 алма жатыр, оның біреуі 2-ге бөлінген, үстелде неше алма жатыр? IV -топқа сұрақтар: 1. Кит 250000 кг. Ол неше тонна? 2. Түнгі сағат 23 -те жауын жауып тұрса, 24 сағаттан соң күн шығып тұруы мүмкін бе? 3. Жаңа туған пілдің баласы 1 тоннаның 1/8 бөлігін тартады. Жаңа туылған пілдің баласы неше кг тартады?Логикалық есептер

, Кім жалауға жетеді?5 1 2 15 2 1 

13 слайд
, Кім жалауға жетеді?5 1 2 15 2 1  15 13 2  4 11 12 5  55,1  53,3 

13 слайд

, Кім жалауға жетеді?5 1 2 15 2 1  15 13 2  4 11 12 5  55,1  53,3 

14 слайд
X. Бағалау. XI. Үйге тапсырма. №1269, №1271 319-бет.

14 слайд

X. Бағалау. XI. Үйге тапсырма. №1269, №1271 319-бет.

15 слайд

15 слайд