Растрлық және графикалық бейнелерді салыстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Түркістан обылысы
Жетісай ауданы № 65 «Достық» ЖОМ
Информатика пәнінің мұғалімі : Шорабекова Ж
Сабақтың тақырыбы:
Растрлық және графикалық
бейнелерді салыстыру
Оқу мақсаты: 6.2.2.3-
растрлық және векторлық
графика артықшылықтары
мен кемшіліктерін бағалау Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар: растрлық және
векторлық графика артықшылықтары мен
кемшіліктерін бағалайды
Басым бөлігі: растрлық және векторлық
графиканы анықтайды
Кейбірі: компьютерлік графикаларда
жұмыс жасай алады
1. Растрлық және векторлық бейнелерді салыстырады
2. Растрлық және векторлық артықшылықтары мен
кемшіліктерін бағалайды
3. Графикалық редакторда жұмыс жасай аладыБағалау
критерийлері :
1 слайд
Түркістан обылысы Жетісай ауданы № 65 «Достық» ЖОМ Информатика пәнінің мұғалімі : Шорабекова Ж Сабақтың тақырыбы: Растрлық және графикалық бейнелерді салыстыру Оқу мақсаты: 6.2.2.3- растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды Басым бөлігі: растрлық және векторлық графиканы анықтайды Кейбірі: компьютерлік графикаларда жұмыс жасай алады 1. Растрлық және векторлық бейнелерді салыстырады 2. Растрлық және векторлық артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды 3. Графикалық редакторда жұмыс жасай аладыБағалау критерийлері :
2 слайд
Белсенді оқу
тәсілдері
Миға
шабуылҚос шеңбердегі
комплименттер Болжау
стратегиясы
Венн
диаграммасы АвтотолтыруМозайка
2 слайд
Белсенді оқу тәсілдері Миға шабуылҚос шеңбердегі комплименттер Болжау стратегиясы Венн диаграммасы АвтотолтыруМозайка
3 слайд
Саралау
1. Топтық жұмыс
2. Жұптық жұмыс
3. Жеке жұмыс Венн диаграммасы
Автотолтыру
Компьютермен жұмысТапсырмалар
3 слайд
Саралау 1. Топтық жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Жеке жұмыс Венн диаграммасы Автотолтыру Компьютермен жұмысТапсырмалар
4 слайд
Бағалау
Мадақтау,
«Шапалақтау»
«Басбармақ»
әдісі
Өзін-өзі
бағалау
4 слайд
Бағалау Мадақтау, «Шапалақтау» «Басбармақ» әдісі Өзін-өзі бағалау