Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру Оқу мақсаты: 6.2.2.3 . Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіл

#1 слайд
Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру Оқу мақсаты: 6.2.2.3 . Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау Барлығы: Р астрлық және векторлық графиканың ұқсастықтары мен артықшылықтарымен, кемшіліктерімен танысады Көпшілігі: Растрлық графика мен векторлық графика ажырата алу мүмкіндіктерімен танысады Кейбірі: Растрлық графика мен векторлық графиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, артылықшылықтары мен кемшіліктерін ескере отырып, практика жүзінде қолдана алады.Сабақтың мақсаттары: Информатика пәні мұғалімі: Умирбекова С. Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Растрлық және векторлық бейнелерді салыстыру Оқу мақсаты: 6.2.2.3 . Растрлық және векторлық графика артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау Барлығы: Р астрлық және векторлық графиканың ұқсастықтары мен артықшылықтарымен, кемшіліктерімен танысады Көпшілігі: Растрлық графика мен векторлық графика ажырата алу мүмкіндіктерімен танысады Кейбірі: Растрлық графика мен векторлық графиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын, артылықшылықтары мен кемшіліктерін ескере отырып, практика жүзінде қолдана алады.Сабақтың мақсаттары: Информатика пәні мұғалімі: Умирбекова С. Сабақтың тақырыбы:

Бағалау критерийлері Сабақ барысы Шаттық шеңбері» т ренингі түрлі түсті стикер арқылы 2 топқа бөлінеді, бір-біріне бүгінгі күн

#2 слайд
Бағалау критерийлері Сабақ барысы Шаттық шеңбері» т ренингі түрлі түсті стикер арқылы 2 топқа бөлінеді, бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Көк түстілер Салем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады. Қызыл түстілер қолдарын кеуделеріне қойып басын иеді 3. Kahoot арқылы өткен тақырыпты пысықтау Жаңа сабақ Миға шабуыл. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын ашуға жетелеймін. Талқылауға арналған сұрақтармен түсіну дәрежесін қалыптастырамын. Тілдік мақсат Пәндік лексика және терминология Растрлық кескін, векторлық кескін,айырмашылық ұқсастық артықшылық өнімдерін қолданады. Растрлық кескін мен векторлық кескінді ажырата білу жолдарымен танысады. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: векторлық кескіндерді растрлық кескіндерден айыра білу жолдарын пайдаланады. Растрлық графика мен векторлық графиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын біледі және олармен жұмыс істей алады. Практика жүзінде растрлық және векторлық кескінді құрып, оларды ажырата алады. Растрлық графика мен векторлық графиканың артықшылығын біледі және олармен жұмыс істей алады.

2 слайд

Бағалау критерийлері Сабақ барысы Шаттық шеңбері» т ренингі түрлі түсті стикер арқылы 2 топқа бөлінеді, бір-біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді. Көк түстілер Салем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады. Қызыл түстілер қолдарын кеуделеріне қойып басын иеді 3. Kahoot арқылы өткен тақырыпты пысықтау Жаңа сабақ Миға шабуыл. Жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушылардың жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын ашуға жетелеймін. Талқылауға арналған сұрақтармен түсіну дәрежесін қалыптастырамын. Тілдік мақсат Пәндік лексика және терминология Растрлық кескін, векторлық кескін,айырмашылық ұқсастық артықшылық өнімдерін қолданады. Растрлық кескін мен векторлық кескінді ажырата білу жолдарымен танысады. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: векторлық кескіндерді растрлық кескіндерден айыра білу жолдарын пайдаланады. Растрлық графика мен векторлық графиканың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын біледі және олармен жұмыс істей алады. Практика жүзінде растрлық және векторлық кескінді құрып, оларды ажырата алады. Растрлық графика мен векторлық графиканың артықшылығын біледі және олармен жұмыс істей алады.

Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі Мақсаты: Жаңа білімді меңгеру,түсіну, білу. Нұсқау: бөлініп берілген тақырыптағы тараушаларға т

#3 слайд
Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі Мақсаты: Жаңа білімді меңгеру,түсіну, білу. Нұсқау: бөлініп берілген тақырыптағы тараушаларға топпен ақылдаса отырып дайындалады, білгенімен бөліседі және постер қорғайды.Белсенді оқыту әдісі Белсенді оқу білім, дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласын қамтып, оқудың бұл таксономиясын «оқу үдерісінің мақсаты» (Блум, 1956) деп санауға болады.

3 слайд

Топтық жұмыс. «Жигсо» әдісі Мақсаты: Жаңа білімді меңгеру,түсіну, білу. Нұсқау: бөлініп берілген тақырыптағы тараушаларға топпен ақылдаса отырып дайындалады, білгенімен бөліседі және постер қорғайды.Белсенді оқыту әдісі Белсенді оқу білім, дағды және көзқарас деп аталатын оқудың негізгі үш саласын қамтып, оқудың бұл таксономиясын «оқу үдерісінің мақсаты» (Блум, 1956) деп санауға болады.

Тапсырмалар 1-тапсырма Топтық жұмыс 2-тапсырма Жеке жұмысСаралау әдістері Оқушыларды бір біріне үйрету мақсатында топтық жұмы

#4 слайд
Тапсырмалар 1-тапсырма Топтық жұмыс 2-тапсырма Жеке жұмысСаралау әдістері Оқушыларды бір біріне үйрету мақсатында топтық жұмысты ұйымдастырдым. Оқушылардың қажеттілігіне орай деңгейлік тапсырмалар ұйымдастырдым . Саралау әдістері Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға, оқуға ынталандырудың басқа да амалдарын табуға мүмкіндік беретін, жеке тұлғалық шығармашылықты дамытуға септігін тигізетін-саралау әдістері. Саралау мақсаты: - əрбір оқушыны оның мүмкіндігі жəне қабілеті деңгейінде оқыту; – оқушылардың əртүрлі топтарының ерекшеліктеріне қарай оқытуды бейімдеу

4 слайд

Тапсырмалар 1-тапсырма Топтық жұмыс 2-тапсырма Жеке жұмысСаралау әдістері Оқушыларды бір біріне үйрету мақсатында топтық жұмысты ұйымдастырдым. Оқушылардың қажеттілігіне орай деңгейлік тапсырмалар ұйымдастырдым . Саралау әдістері Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға, оқуға ынталандырудың басқа да амалдарын табуға мүмкіндік беретін, жеке тұлғалық шығармашылықты дамытуға септігін тигізетін-саралау әдістері. Саралау мақсаты: - əрбір оқушыны оның мүмкіндігі жəне қабілеті деңгейінде оқыту; – оқушылардың əртүрлі топтарының ерекшеліктеріне қарай оқытуды бейімдеу

Дескрипторлар А. Барлық оқушылар орындай алады, сұрақтарға жауап береді; Б. Көпшілік оқушылар орындай алады,кестедегі мәліме

#5 слайд
Дескрипторлар А. Барлық оқушылар орындай алады, сұрақтарға жауап береді; Б. Көпшілік оқушылар орындай алады,кестедегі мәліметтерді толықтыра алады; С. Кейбір оқушылар орындай алады, графикалық редакторда жұмыс жасай алады Кері байланыс • • Оқушыларды сабақ барысында «Kahoot.it» тест сұрақтары арқылы алған балдарын, практикалық тапсырмаларын компьютермен дұрыс орындағандарын, түрлі –түсті жетондар арқылы бағалағандарын қосып қорытынды бағаны жариялауҚалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі Мақсаты: Оқушының білім деңгейін анықтау Нұсқау: Әр түске сай өздерінің деңгейін жазады .

5 слайд

Дескрипторлар А. Барлық оқушылар орындай алады, сұрақтарға жауап береді; Б. Көпшілік оқушылар орындай алады,кестедегі мәліметтерді толықтыра алады; С. Кейбір оқушылар орындай алады, графикалық редакторда жұмыс жасай алады Кері байланыс • • Оқушыларды сабақ барысында «Kahoot.it» тест сұрақтары арқылы алған балдарын, практикалық тапсырмаларын компьютермен дұрыс орындағандарын, түрлі –түсті жетондар арқылы бағалағандарын қосып қорытынды бағаны жариялауҚалыптастырушы бағалау «Бағдаршам» әдісі Мақсаты: Оқушының білім деңгейін анықтау Нұсқау: Әр түске сай өздерінің деңгейін жазады .

Файл форматы:
pptx
04.04.2019
546
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі