"Рефлексия "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Рефлексия түрлері
көңіл-күй және
эмоционалдық
жағдайдың
рефлексиясы сабақтағы іс-әрекет
рефлексиясы оқу материалы
мазмұнының
рефлексиясы
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
1 слайд
Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы сабақтағы іс-әрекет рефлексиясы оқу материалы мазмұнының рефлексиясы https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
2 слайд
Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға
арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері
Тамаша Жақсы Нашар
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
2 слайд
Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
3 слайд
3 слайд
4 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJwdjEEKwjAQRXuiphXU0guIeIhhkIEOaTMhkxRaeoqeS1y5FRQ8ggcwdfn47_0uRq-
tMVY89xZTECtjGZJxeO2wdzzRpUdVNtvE2XPqmWyEjRF8YJqZXMSozJkFQlK1MiRgnCebYBTYgf2fEESmIVtMuXOiU
BT1vj42VdUcmqL9Pj6ncl3vclvez_PrB1H9P-0
«ГНОМИКТЕР»
4 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJwdjEEKwjAQRXuiphXU0guIeIhhkIEOaTMhkxRaeoqeS1y5FRQ8ggcwdfn47_0uRq- tMVY89xZTECtjGZJxeO2wdzzRpUdVNtvE2XPqmWyEjRF8YJqZXMSozJkFQlK1MiRgnCebYBTYgf2fEESmIVtMuXOiU BT1vj42VdUcmqL9Pj6ncl3vclvez_PrB1H9P-0 «ГНОМИКТЕР»
5 слайд
5 слайд
6 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVL8tLBXKSM7IT9QtAdGoqUE1pckZmXnpG
UWZqWk5manZxZmZiWWZKJRKfgcHQ1NDcwsDAwtKI4ezBBblbJv8q_KwsaXTfa9tUACSTK0M
«ПОЕЗД»
6 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVL8tLBXKSM7IT9QtAdGoqUE1pckZmXnpG UWZqWk5manZxZmZiWWZKJRKfgcHQ1NDcwsDAwtKI4ezBBblbJv8q_KwsaXTfa9tUACSTK0M «ПОЕЗД»
7 слайд
7 слайд
8 слайд
МЕН НЕНІ КӨРДІМ
МЕН
НЕНІ ІСТЕДІМ
МЕН
НЕНІ БІЛДІМ
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_OSSwuzkzLzE5MzqxM1C0oyi8uyczQzdQt
zsmvysgDMovzU1My81LzQNLGBsZGloZ6GSW5OQwMhqaG5hYGhgYmxgylE90k8vtDP-
s_PPxCZ_FRFwAwcybv
8 слайд
МЕН НЕНІ КӨРДІМ МЕН НЕНІ ІСТЕДІМ МЕН НЕНІ БІЛДІМ http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_OSSwuzkzLzE5MzqxM1C0oyi8uyczQzdQt zsmvysgDMovzU1My81LzQNLGBsZGloZ6GSW5OQwMhqaG5hYGhgYmxgylE90k8vtDP- s_PPxCZ_FRFwAwcybv
9 слайд
«БАҒДАРШАМ»
Оқушыларға үш түсті белгілер
беріледі.
Қызыл түс – «Мен тапсырманы
орындай
алмадым, көңіл–күйім
жоқ.»
Сары түс - “Көңіл - күйім жақсы,
сыныптастарымның
көмегімен
тапсырманы
орындадым.”
Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы
орындадым
деп ойлаймын: менің
көңіл–күйім
тамаша.»
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
9 слайд
«БАҒДАРШАМ» Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл - күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
10 слайд
10 слайд
11 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_PLClNydQtyczMBVJJiYk5iWB-
UU5qUaauiaWBpZGRXkZJbg4Dg6GpobmFgZGBoTnDvb5-E5OPd-SNfiypChPfqg4Av24gAQ
11 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_PLClNydQtyczMBVJJiYk5iWB- UU5qUaauiaWBpZGRXkZJbg4Dg6GpobmFgZGBoTnDvb5-E5OPd-SNfiypChPfqg4Av24gAQ
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
http://bilim-all.kz/jospar/606-tulik-turaly-sabaq
14 слайд
http://bilim-all.kz/jospar/606-tulik-turaly-sabaq
15 слайд
Плюс Минус Қызықты« Плюс. Минус. Қызықты» әдісі
15 слайд
Плюс Минус Қызықты« Плюс. Минус. Қызықты» әдісі
16 слайд
«Рефлексиялық нысана»
техникасы
Тақтада секторларға бөлінген нысана бейнеленеді. Әр секторда жасалған
қызмет рефлексияның көрсеткіш-сұрақтары жазылады. Мысалы,
мазмұнының бағасы, сабақты жүргізу әдіс-тәсілдердің бағасы, өз
қызметінің бағасы. Қатысушы нәтижесінің
бағасынасәйкессекторғабелгіқояды: нысананың ортасынажақындаған
сайын ондыққа жақындайды, ал шетіне қарай барса, нөлге жақындайды.
Содан кейін қысқаша талдау жасайды.
16 слайд
«Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтада секторларға бөлінген нысана бейнеленеді. Әр секторда жасалған қызмет рефлексияның көрсеткіш-сұрақтары жазылады. Мысалы, мазмұнының бағасы, сабақты жүргізу әдіс-тәсілдердің бағасы, өз қызметінің бағасы. Қатысушы нәтижесінің бағасынасәйкессекторғабелгіқояды: нысананың ортасынажақындаған сайын ондыққа жақындайды, ал шетіне қарай барса, нөлге жақындайды. Содан кейін қысқаша талдау жасайды.
17 слайд
«Арал» әдісі
Үлкен парақта эмоционалды «аралдар» бейнеленген карта салынады: қуаныш, мұң, аң-
таң, ләззаттану, жадырау, күту, алаңдау, шабыт, рахат, белгісіздік аралы, т.б. Аралдар
картасы тақтаға ілінеді. Оқушылар тақтаның алдына шығып маркермен (фломастермен)
оның сабақтан кейін немесе күннің, аптаның соңында эмоциялық-
сезімдік жағдайын көрсететін кемесін картаға іледі немесе суреттейді.
17 слайд
«Арал» әдісі Үлкен парақта эмоционалды «аралдар» бейнеленген карта салынады: қуаныш, мұң, аң- таң, ләззаттану, жадырау, күту, алаңдау, шабыт, рахат, белгісіздік аралы, т.б. Аралдар картасы тақтаға ілінеді. Оқушылар тақтаның алдына шығып маркермен (фломастермен) оның сабақтан кейін немесе күннің, аптаның соңында эмоциялық- сезімдік жағдайын көрсететін кемесін картаға іледі немесе суреттейді.
18 слайд
«Табыс баспалдағы».
Егер мұғалім сабақты дәстүрлі
түрде өткізіп жатса, тақтада
қызмет кезеңдерін белгілеп жазуға
болады.
Сабақ соңында оқушыларға әр
кезеңдегі жұмысын бағалау үшін
табыстылыққа жеткізетін
баспалдақтарды ұсынуға болады .
18 слайд
«Табыс баспалдағы». Егер мұғалім сабақты дәстүрлі түрде өткізіп жатса, тақтада қызмет кезеңдерін белгілеп жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға әр кезеңдегі жұмысын бағалау үшін табыстылыққа жеткізетін баспалдақтарды ұсынуға болады .
19 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdbP1k2sSszWLcnMydQtTkwCMROLKvNS
EnXzMyvzgOKp2Rl5-Tn56RmZmYnFQJFsvYyS3BwGBkNTQ3NzSwsLC1OG6RG6HJN3rMiq238kJD1_pxkACRMpHg
19 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdbP1k2sSszWLcnMydQtTkwCMROLKvNS EnXzMyvzgOKp2Rl5-Tn56RmZmYnFQJFsvYyS3BwGBkNTQ3NzSwsLC1OG6RG6HJN3rMiq238kJD1_pxkACRMpHg
20 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdavyijVza0s1s3WLU0s0U3Ny0wtSs_IzEzU
yyjJzWFgMDQ1NDe3tDQxN2a4_PthHYfPvs6iX1-jehkFuAFLEx-Q
20 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdavyijVza0s1s3WLU0s0U3Ny0wtSs_IzEzU yyjJzWFgMDQ1NDe3tDQxN2a4_PthHYfPvs6iX1-jehkFuAFLEx-Q
21 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVT8rMz8lPz6xM1AeJZepXZSTmlSYW5SQW
xaeU5mVmphZn5mXmxReVlBblZOZkpmdkMjAYmhqam1taWFiYMjzQOc18Ws_R-0DpqWabNqHVAECvJ6c
БЛОБ
АҒАШЫ
21 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVT8rMz8lPz6xM1AeJZepXZSTmlSYW5SQW xaeU5mVmphZn5mXmxReVlBblZOZkpmdkMjAYmhqam1taWFiYMjzQOc18Ws_R-0DpqWabNqHVAECvJ6c БЛОБ АҒАШЫ
22 слайд
http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJw1zLsNwjAURuFsgMQayHGChHAo2eQKTPzLr8i-
jhQ6WmpmYBEGQaJlCZKC-nw6hnnIByl9cYySoq1TkRc4neU4ZS6Dgw6AFoGEh-Z4xslAZxu9yNAegdJcI-
fFjfS3y4qsERR644DZ9yYK0HWyVBv2rqraXbtXTaO6bbXaPO1X3V7rz7E8uvf9BxgrOR0
БЛОБ
АҒАШЫ
22 слайд
http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJw1zLsNwjAURuFsgMQayHGChHAo2eQKTPzLr8i- jhQ6WmpmYBEGQaJlCZKC-nw6hnnIByl9cYySoq1TkRc4neU4ZS6Dgw6AFoGEh-Z4xslAZxu9yNAegdJcI- fFjfS3y4qsERR644DZ9yYK0HWyVBv2rqraXbtXTaO6bbXaPO1X3V7rz7E8uvf9BxgrOR0 БЛОБ АҒАШЫ
23 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz0nXzc_LycxL1Usr0i8v0M3MS84pTUkt1s8q1k8uyi_QT8rJT9ItKUpN1S
3ILNAtz8wpzs9jYDA0NTS3MDC0NDVm2HnL2-es-IY_dfbpT2vtHx4HAKAfIYY
23 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz0nXzc_LycxL1Usr0i8v0M3MS84pTUkt1s8q1k8uyi_QT8rJT9ItKUpN1S 3ILNAtz8wpzs9jYDA0NTS3MDC0NDVm2HnL2-es-IY_dfbpT2vtHx4HAKAfIYY
24 слайд
«АЛМА АҒАШЫ»
Сабақ басында екі түсті
“алма”
беріледі. Сабақ
соңында
оны алма ағашына
ілу
керек.
Жасыл түсті алма – «Сабақ
өте
қызықты, бәрі түсінікті
болды,
көңіл – күйім
көтеріңкі.»
Қызыл түсті алма – «Бүгінгі
сабақты
меңгере алмадым,
көңіл
– күйім жоқ.»
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
24 слайд
«АЛМА АҒАШЫ» Сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек. Жасыл түсті алма – «Сабақ өте қызықты, бәрі түсінікті болды, көңіл – күйім көтеріңкі.» Қызыл түсті алма – «Бүгінгі сабақты меңгере алмадым, көңіл – күйім жоқ.» https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
25 слайд
25 слайд
26 слайд
26 слайд
27 слайд
27 слайд
28 слайд
28 слайд
29 слайд
29 слайд
30 слайд
https://go.mail.ru/search_images?fr=amigo&sbmt=1517711511542&gp=900005&q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB
%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%8F+%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%88%D0%B0+
%D1%81%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%82%D0%B5%D1%80&us=9&usln=5&usstr=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB
%D0%B5%D0%BA
%D1%81%D0%B8%D1%8F&usqid=9d9c11b38807d626&hasnavig=0&sbmt=1517711511542#urlhash=3565188775913040931
30 слайд
https://go.mail.ru/search_images?fr=amigo&sbmt=1517711511542&gp=900005&q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB %D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%8F+%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%88%D0%B0+ %D1%81%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%82%D0%B5%D1%80&us=9&usln=5&usstr=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB %D0%B5%D0%BA %D1%81%D0%B8%D1%8F&usqid=9d9c11b38807d626&hasnavig=0&sbmt=1517711511542#urlhash=3565188775913040931
31 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8ozszIz8lPz6xM1AWxM7MTdXNT83SLE_MS8zJ1
UxJzSzN1LS2NjQ0N9TJKcnMYGAxNDc3NLc0tDY0YavXDenXPNLLG1t2Wmf9a7iwAsvEiPA
31 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8ozszIz8lPz6xM1AWxM7MTdXNT83SLE_MS8zJ1 UxJzSzN1LS2NjQ0N9TJKcnMYGAxNDc3NLc0tDY0YavXDenXPNLLG1t2Wmf9a7iwAsvEiPA
32 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1a_KSMxNyszRBdJJiallJZm6xRmZiUW5iUAqJ1M3ty
ixOFPXyMLE3MhAL6MkN4eBwdDU0Nzc0sLU2ISBP2trUBHX5rwt7MYrGg4lvwUAt5kiYQ
32 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1a_KSMxNyszRBdJJiallJZm6xRmZiUW5iUAqJ1M3ty ixOFPXyMLE3MhAL6MkN4eBwdDU0Nzc0sLU2ISBP2trUBHX5rwt7MYrGg4lvwUAt5kiYQ
33 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz8wryc_JzC3QS6rULyhNyslMTizJzM_TLyjKrMpMzStJLCnOzEzUzUvULc
lMzS3VLS7ILyrRLSktyslMLcrUyyjJzWFgMDQ1NDe3tDA1NmE4u6Piy4Np3o18DKutv6znLAIA9e0nPw
33 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz8wryc_JzC3QS6rULyhNyslMTizJzM_TLyjKrMpMzStJLCnOzEzUzUvULc lMzS3VLS7ILyrRLSktyslMLcrUyyjJzWFgMDQ1NDe3tDA1NmE4u6Piy4Np3o18DKutv6znLAIA9e0nPw
34 слайд
«РЕФЛЕКСИЯ»
« INSERT » әдісі
Білемін Білдім Білгім келеді
https://infourok.ru/prezentaciya-shtildi-bilim-beru-arili-ziretti-tlani-aliptastiru-
1543595.html
34 слайд
«РЕФЛЕКСИЯ» « INSERT » әдісі Білемін Білдім Білгім келеді https://infourok.ru/prezentaciya-shtildi-bilim-beru-arili-ziretti-tlani-aliptastiru- 1543595.html
35 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8oSq1KzStJTM6sTNQtyNfNTqxKzCjOzs8t1a1Mr
MrMLtXNS9QtSQVykxIrE_NSEkszizN0s3MSi4t1TQ2MjQ3M9TJKcnMYGAxNDc3NLS1MjU0YXDR9Kg5ISd3Vijz7W
DzvhjAAhKYqqw
35 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8oSq1KzStJTM6sTNQtyNfNTqxKzCjOzs8t1a1Mr MrMLtXNS9QtSQVykxIrE_NSEkszizN0s3MSi4t1TQ2MjQ3M9TJKcnMYGAxNDc3NLS1MjU0YXDR9Kg5ISd3Vijz7W DzvhjAAhKYqqw
36 слайд
http://go.mail.ru/redir?
via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXT8rMyczVTczJ0cuu0s_KLy5ILNI3MjA00HVJzcvULU4sTanM01V1NlZ1NF
J1NlK1MACRlsa6VRmJeZUgeQYGQ1NDc3NLC1NjE4aZ_e0BDsxrHS-uvd-cFNesCABWuSAC
36 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXT8rMyczVTczJ0cuu0s_KLy5ILNI3MjA00HVJzcvULU4sTanM01V1NlZ1NF J1NlK1MACRlsa6VRmJeZUgeQYGQ1NDc3NLC1NjE4aZ_e0BDsxrHS-uvd-cFNesCABWuSAC
37 слайд
СИНКВЕЙН
• Бірінші жол - тақырып атауы ;
• Екінші жол - тақырыпты екі
сөзбен
сипаттау , - белгі немесе сын
есіммен ;
•
Үшінші жол - осы тақырыптағы
іс - әрекетті
үш сөзбен сипаттау , -
етістікпен ;
•
Төртінші жол - төрт сөзден
т ұ ратын
фраза , тақырыпқа
қатысты
сөйлем ;
•
Бесінші жол - синоним ,
тақырыпты
ашатын .
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
37 слайд
СИНКВЕЙН • Бірінші жол - тақырып атауы ; • Екінші жол - тақырыпты екі сөзбен сипаттау , - белгі немесе сын есіммен ; • Үшінші жол - осы тақырыптағы іс - әрекетті үш сөзбен сипаттау , - етістікпен ; • Төртінші жол - төрт сөзден т ұ ратын фраза , тақырыпқа қатысты сөйлем ; • Бесінші жол - синоним , тақырыпты ашатын . https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
38 слайд
Оқу материалының мазмұны рефлексиясының
әдіс- тәсілдері
+ - қызықты
Оң әсер еткен
фактілерді,
алған,
білімдері
жайлы
жазады. “ Қолымнан
келмей
жатыр”
немесе
“ түсініксіз
болып тұр ”
деген
ойларын
жазады. Өздеріне
не қызықты
болды
, соны жазады,
немесе
не жайында
көбірек
білгісі келеді,
соны
жазады.Білемін Білдім Білгім келеді
Маған
таныс ақпарат Мен үшін жаңа
ақпарат Мені қызықтырып
алған
ақпарат
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
38 слайд
Оқу материалының мазмұны рефлексиясының әдіс- тәсілдері + - қызықты Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады. “ Қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады. Өздеріне не қызықты болды , соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.Білемін Білдім Білгім келеді Маған таныс ақпарат Мен үшін жаңа ақпарат Мені қызықтырып алған ақпарат https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
39 слайд
«ҮШ СӨЗБЕН»
Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен
өздерінің
бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай
3
сөзді таңдап айтады:
қуаныш
ашу төзімсіздік
шабыт
немқұрайлылық
қанағаттану
алаңдау тыныштық
сенімсіздік зерігу сенімділік
рахаттану
https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
39 слайд
«ҮШ СӨЗБЕН» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады: қуаныш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлылық қанағаттану алаңдау тыныштық сенімсіздік зерігу сенімділік рахаттану https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075
40 слайд
“ ТАҢДАУ”
1. Мен сабақ қызықты /
қызықсыз
болды деп
ойлаймын.
2.
Мен сабақта көп нәрсені
үйрендім
/ үйренгенім аз
болды.
3.
Мен басқаларды мұқият /
зейінсіз
тыңдадым.
4.
Мен пікірсайыстарға
жиі
/ сирек қатыстым.
5.
Мен сабақтағы өз
жетістіктеріме
ризамын /
риза
емеспін.
40 слайд
“ ТАҢДАУ” 1. Мен сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта көп нәрсені үйрендім / үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі / сирек қатыстым. 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын / риза емеспін.