Материалдар / "Рефлексия "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Рефлексия "

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыштан бастап жеке тұлғаға бағытталған озық педагогикалық технологиялық сабақтар беруі дегеніміз - оқытушының шығармашылық орта қалыптастыруы ғана емес, оқушылардың субъект ретіндегі өмірлік тәжірибесін үнемі назарда ұстауы, сол тәжірибеге сүйенуі. Ең маңыздысы - әр оқушының ерекше болмысы, тұлғалық қасиеттерін мойындау. Әр баланың жеке даму процесіне, оның тұлғалық қалыптасуына кешенді педагогикалық бақылау жүргізетін бір мезгілде оқытушы да, психологта болуы тиіс. Мен өзім бастауыш сынып мұғалімі болған соң , балалардың жас ерекшеліктеріне қарай сабағымда ойын технологиясын пайдаланамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
1218
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы сабақтағы іс-әрекет рефлексиясы оқу материалы мазмұн

1 слайд
Рефлексия түрлері көңіл-күй және эмоционалдық жағдайдың рефлексиясы   сабақтағы іс-әрекет рефлексиясы  оқу материалы мазмұнының рефлексиясы   https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар https

2 слайд
Көңіл–күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған кері байланыстың әдіс–тәсілдері Тамаша Жақсы Нашар https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

3 слайд

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJwdjEEKwjAQRXuiphXU0guIeIhhkIEOaTMhkxRaeoqeS1y5FRQ8ggcwdfn47_0uRq- tMVY89xZTE

4 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJwdjEEKwjAQRXuiphXU0guIeIhhkIEOaTMhkxRaeoqeS1y5FRQ8ggcwdfn47_0uRq- tMVY89xZTECtjGZJxeO2wdzzRpUdVNtvE2XPqmWyEjRF8YJqZXMSozJkFQlK1MiRgnCebYBTYgf2fEESmIVtMuXOiU BT1vj42VdUcmqL9Pj6ncl3vclvez_PrB1H9P-0 «ГНОМИКТЕР»

5 слайд

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVL8tLBXKSM7IT9QtAdGoqUE1pckZmXnpG UWZqWk5ma

6 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVL8tLBXKSM7IT9QtAdGoqUE1pckZmXnpG UWZqWk5manZxZmZiWWZKJRKfgcHQ1NDcwsDAwtKI4ezBBblbJv8q_KwsaXTfa9tUACSTK0M «ПОЕЗД»

7 слайд

МЕН НЕНІ КӨРДІМ МЕН НЕНІ ІСТЕДІМ МЕН НЕНІ БІЛДІМ http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8s

8 слайд
  МЕН  НЕНІ  КӨРДІМ МЕН  НЕНІ  ІСТЕДІМ МЕН  НЕНІ  БІЛДІМ http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_OSSwuzkzLzE5MzqxM1C0oyi8uyczQzdQt zsmvysgDMovzU1My81LzQNLGBsZGloZ6GSW5OQwMhqaG5hYGhgYmxgylE90k8vtDP- s_PPxCZ_FRFwAwcybv

«БАҒДАРШАМ» Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көң

9 слайд
«БАҒДАРШАМ»      Оқушыларға  үш  түсті  белгілер   беріледі.         Қызыл  түс  –  «Мен  тапсырманы   орындай  алмадым,  көңіл–күйім   жоқ.»       Сары  түс  -    “Көңіл - күйім  жақсы,   сыныптастарымның  көмегімен   тапсырманы  орындадым.”         Жасыл  түс  –  «Мен  бәрін  жақсы   орындадым  деп  ойлаймын:  менің   көңіл–күйім  тамаша.» https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

10 слайд

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_PLClNydQtyczMBVJJiYk5iWB- UU5qUaauiaWBpZGRXkZJb

11 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1c_PLClNydQtyczMBVJJiYk5iWB- UU5qUaauiaWBpZGRXkZJbg4Dg6GpobmFgZGBoTnDvb5-E5OPd-SNfiypChPfqg4Av24gAQ

12 слайд

13 слайд

http://bilim-all.kz/jospar/606-tulik-turaly-sabaq

14 слайд
http://bilim-all.kz/jospar/606-tulik-turaly-sabaq

Плюс Минус Қызықты« Плюс. Минус. Қызықты» әдісі

15 слайд
Плюс Минус Қызықты« Плюс. Минус. Қызықты» әдісі

«Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтада секторларға бөлінген нысана бейнеленеді. Әр секторда жасалған қызмет рефлексияның к

16 слайд
«Рефлексиялық нысана» техникасы Тақтада секторларға бөлінген нысана бейнеленеді. Әр секторда жасалған қызмет рефлексияның көрсеткіш-сұрақтары жазылады. Мысалы, мазмұнының бағасы, сабақты жүргізу әдіс-тәсілдердің бағасы, өз қызметінің бағасы. Қатысушы нәтижесінің бағасынасәйкессекторғабелгіқояды: нысананың ортасынажақындаған сайын ондыққа жақындайды, ал шетіне қарай барса, нөлге жақындайды. Содан кейін қысқаша талдау жасайды.

«Арал» әдісі Үлкен парақта эмоционалды «аралдар» бейнеленген карта салынады: қуаныш, мұң, аң- таң, ләззаттану, жадырау, күту, ал

17 слайд
«Арал» әдісі Үлкен парақта эмоционалды «аралдар» бейнеленген карта салынады: қуаныш, мұң, аң- таң, ләззаттану, жадырау, күту, алаңдау, шабыт, рахат, белгісіздік аралы, т.б. Аралдар картасы тақтаға ілінеді. Оқушылар тақтаның алдына шығып маркермен (фломастермен) оның сабақтан кейін немесе күннің, аптаның соңында эмоциялық- сезімдік жағдайын көрсететін кемесін картаға іледі немесе суреттейді.

«Табыс баспалдағы». Егер мұғалім сабақты дәстүрлі түрде өткізіп жатса, тақтада қызмет кезеңдерін белгілеп жазуға бол

18 слайд
«Табыс баспалдағы». Егер мұғалім сабақты дәстүрлі түрде өткізіп жатса, тақтада қызмет кезеңдерін белгілеп жазуға болады. Сабақ соңында оқушыларға әр кезеңдегі жұмысын бағалау үшін табыстылыққа жеткізетін баспалдақтарды ұсынуға болады .

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdbP1k2sSszWLcnMydQtTkwCMROLKvNS EnXzMyvzg

19 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdbP1k2sSszWLcnMydQtTkwCMROLKvNS EnXzMyvzgOKp2Rl5-Tn56RmZmYnFQJFsvYyS3BwGBkNTQ3NzSwsLC1OG6RG6HJN3rMiq238kJD1_pxkACRMpHg

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdavyijVza0s1s3WLU0s0U3Ny0wtSs_IzEzU yyjJz

20 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS188tzSnJLC3Kz9YrKtVPy8xJLdavyijVza0s1s3WLU0s0U3Ny0wtSs_IzEzU yyjJzWFgMDQ1NDe3tDQxN2a4_PthHYfPvs6iX1-jehkFuAFLEx-Q

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVT8rMz8lPz6xM1AeJZepXZSTmlSYW5SQW xaeU5mVmp

21 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_OL8jMyU4sLcrPzi_TKyrVT8rMz8lPz6xM1AeJZepXZSTmlSYW5SQW xaeU5mVmphZn5mXmxReVlBblZOZkpmdkMjAYmhqam1taWFiYMjzQOc18Ws_R-0DpqWabNqHVAECvJ6c   БЛОБ    АҒАШЫ

http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJw1zLsNwjAURuFsgMQayHGChHAo2eQKTPzLr8i- jhQ6WmpmYBEGQaJlCZKC-nw6hnnIByl9cYySoq

22 слайд
http://go.mail.ru/redir?via_page=1&type=sr&redir=eJw1zLsNwjAURuFsgMQayHGChHAo2eQKTPzLr8i- jhQ6WmpmYBEGQaJlCZKC-nw6hnnIByl9cYySoq1TkRc4neU4ZS6Dgw6AFoGEh-Z4xslAZxu9yNAegdJcI- fFjfS3y4qsERR644DZ9yYK0HWyVBv2rqraXbtXTaO6bbXaPO1X3V7rz7E8uvf9BxgrOR0 БЛОБ    АҒАШЫ

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz0nXzc_LycxL1Usr0i8v0M3MS84pTUkt1s8q1k8uyi_QT8rJT9ItKUpN1S 3ILNAtz

23 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz0nXzc_LycxL1Usr0i8v0M3MS84pTUkt1s8q1k8uyi_QT8rJT9ItKUpN1S 3ILNAtz8wpzs9jYDA0NTS3MDC0NDVm2HnL2-es-IY_dfbpT2vtHx4HAKAfIYY

«АЛМА АҒАШЫ» Сабақ басында екі түсті “алма” беріледі. Сабақ соңында оны алма ағашына ілу керек.

24 слайд
«АЛМА АҒАШЫ»      Сабақ  басында  екі  түсті   “алма”  беріледі.  Сабақ   соңында  оны  алма  ағашына   ілу  керек.         Жасыл  түсті  алма  –  «Сабақ    өте  қызықты,  бәрі  түсінікті   болды,   көңіл  –  күйім   көтеріңкі.»         Қызыл  түсті  алма  –  «Бүгінгі   сабақты  меңгере  алмадым,   көңіл  –  күйім  жоқ.» https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

25 слайд

26 слайд

27 слайд

28 слайд

29 слайд

https://go.mail.ru/search_images?fr=amigo&sbmt=1517711511542&gp=900005&q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB %D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%8F

30 слайд
https://go.mail.ru/search_images?fr=amigo&sbmt=1517711511542&gp=900005&q=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB %D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%8F+%D2%9B%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%88%D0%B0+ %D1%81%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%82%D0%B5%D1%80&us=9&usln=5&usstr=%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%BB %D0%B5%D0%BA %D1%81%D0%B8%D1%8F&usqid=9d9c11b38807d626&hasnavig=0&sbmt=1517711511542#urlhash=3565188775913040931

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8ozszIz8lPz6xM1AWxM7MTdXNT83SLE_MS8zJ1 UxJzSzN1L

31 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8ozszIz8lPz6xM1AWxM7MTdXNT83SLE_MS8zJ1 UxJzSzN1LS2NjQ0N9TJKcnMYGAxNDc3NLc0tDY0YavXDenXPNLLG1t2Wmf9a7iwAsvEiPA

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1a_KSMxNyszRBdJJiallJZm6xRmZiUW5iUAqJ1M3ty ixOFPXy

32 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1a_KSMxNyszRBdJJiallJZm6xRmZiUW5iUAqJ1M3ty ixOFPXyMLE3MhAL6MkN4eBwdDU0Nzc0sLU2ISBP2trUBHX5rwt7MYrGg4lvwUAt5kiYQ

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz8wryc_JzC3QS6rULyhNyslMTizJzM_TLyjKrMpMzStJLCnOzEzUzUvULc lMzS3VL

33 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXz8wryc_JzC3QS6rULyhNyslMTizJzM_TLyjKrMpMzStJLCnOzEzUzUvULc lMzS3VLS7ILyrRLSktyslMLcrUyyjJzWFgMDQ1NDe3tDA1NmE4u6Piy4Np3o18DKutv6znLAIA9e0nPw

«РЕФЛЕКСИЯ» « INSERT » әдісі Білемін Білдім Білгім келеді https://infourok.ru/prezentaciya-shtildi-bilim-beru-arili-zir

34 слайд
«РЕФЛЕКСИЯ» « INSERT » әдісі Білемін Білдім Білгім келеді        https://infourok.ru/prezentaciya-shtildi-bilim-beru-arili-ziretti-tlani-aliptastiru- 1543595.html

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8oSq1KzStJTM6sTNQtyNfNTqxKzCjOzs8t1a1Mr MrMLtXNS

35 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpKLbS18_MS8svLcrP1isq1S8oSq1KzStJTM6sTNQtyNfNTqxKzCjOzs8t1a1Mr MrMLtXNS9QtSQVykxIrE_NSEkszizN0s3MSi4t1TQ2MjQ3M9TJKcnMYGAxNDc3NLS1MjU0YXDR9Kg5ISd3Vijz7W DzvhjAAhKYqqw

http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXT8rMyczVTczJ0cuu0s_KLy5ILNI3MjA00HVJzcvULU4sTanM01V1NlZ1NF J1NlK1M

36 слайд
http://go.mail.ru/redir? via_page=1&type=sr&redir=eJzLKCkpsNLXT8rMyczVTczJ0cuu0s_KLy5ILNI3MjA00HVJzcvULU4sTanM01V1NlZ1NF J1NlK1MACRlsa6VRmJeZUgeQYGQ1NDc3NLC1NjE4aZ_e0BDsxrHS-uvd-cFNesCABWuSAC

СИНКВЕЙН • Бірінші жол - тақырып атауы ; • Екінші жол - тақырыпты екі сөзбен сипаттау , - бе

37 слайд
СИНКВЕЙН      •   Бірінші  жол    -   тақырып  атауы ;        •   Екінші  жол   -   тақырыпты  екі   сөзбен  сипаттау , -   белгі  немесе  сын   есіммен ;  •   Үшінші  жол   -  осы  тақырыптағы   іс - әрекетті  үш  сөзбен  сипаттау ,   -   етістікпен ;  •   Төртінші  жол   -   төрт  сөзден   т ұ ратын  фраза ,   тақырыпқа   қатысты  сөйлем ;  •   Бесінші  жол  -   синоним ,   тақырыпты  ашатын .  https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

Оқу материалының мазмұны рефлексиясының әдіс- тәсілдері + - қызықты Оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы

38 слайд
Оқу материалының мазмұны рефлексиясының әдіс- тәсілдері + - қызықты Оң әсер  еткен   фактілерді,  алған,   білімдері  жайлы   жазады. “ Қолымнан  келмей   жатыр”  немесе    “ түсініксіз  болып  тұр  ”  деген  ойларын   жазады. Өздеріне  не  қызықты   болды  , соны  жазады,   немесе  не  жайында   көбірек  білгісі  келеді,   соны  жазады.Білемін Білдім Білгім келеді Маған  таныс  ақпарат Мен  үшін  жаңа   ақпарат Мені  қызықтырып   алған  ақпарат https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

«ҮШ СӨЗБЕН» Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай

39 слайд
«ҮШ СӨЗБЕН»      Оқушылар  өздеріне  берілген  12  сөздің  ішінен   өздерінің  бүгінгі  сабақтағы  жағдайын  сипаттайтындай    3  сөзді  таңдап  айтады: қуаныш ашу төзімсіздік шабыт немқұрайлылық қанағаттану алаңдау тыныштық сенімсіздік зерігу сенімділік рахаттану https://uchitelya.kz/load/20-1-0-1075

“ ТАҢДАУ” 1. Мен сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта көп нәрсені үйрендім / үйр

40 слайд
“ ТАҢДАУ”      1.  Мен  сабақ   қызықты  /  қызықсыз  болды  деп   ойлаймын. 2.  Мен  сабақта  көп  нәрсені   үйрендім  / үйренгенім  аз   болды. 3.  Мен  басқаларды  мұқият  /  зейінсіз  тыңдадым. 4.  Мен  пікірсайыстарға   жиі  / сирек  қатыстым. 5.  Мен  сабақтағы  өз   жетістіктеріме   ризамын  /  риза  емеспін.