Рефлексия презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рефлексия презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілер оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі. Рефлексия кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әрбір жеке тәрбиеші оқытуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Қызылорда облысының білім басқармасының Жалағаш ауданы бойынша Білім бөлімінің «№ 7 «Шұғыла» бөбекжай - бақшасы» КМҚК РЕФЛ

#1 слайд
«Қызылорда облысының білім басқармасының Жалағаш ауданы бойынша Білім бөлімінің «№ 7 «Шұғыла» бөбекжай - бақшасы» КМҚК РЕФЛЕКСИЯ “ Ойна да, ойлан” Әдіскер Гүлсім Мырзабекова Жұмаділлақызы 2021-2022 оқу жылы

1 слайд

«Қызылорда облысының білім басқармасының Жалағаш ауданы бойынша Білім бөлімінің «№ 7 «Шұғыла» бөбекжай - бақшасы» КМҚК РЕФЛЕКСИЯ “ Ойна да, ойлан” Әдіскер Гүлсім Мырзабекова Жұмаділлақызы 2021-2022 оқу жылы

«Рефлексия» Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы ал

#2 слайд
«Рефлексия» Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы алатын орнының мәні арта түсіп, адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі болып отыр. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау. Мақсаты: Тәрбиешілер оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі. Рефлексия кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әрбір жеке тәрбиеші оқытуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады. Күтілетін нәтиже: Рефлексияға  қатысушылар  қортынды  туралы  көзқарастарын  одан  әрі  дамыта отырып,  тәжірибеде  топтық  жұмысты,  топтағы көшбасшылықты, сын  тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды  пайдаланды.

2 слайд

«Рефлексия» Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы алатын орнының мәні арта түсіп, адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі болып отыр. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау. Мақсаты: Тәрбиешілер оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі. Рефлексия кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әрбір жеке тәрбиеші оқытуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады. Күтілетін нәтиже: Рефлексияға  қатысушылар  қортынды  туралы  көзқарастарын  одан  әрі  дамыта отырып,  тәжірибеде  топтық  жұмысты,  топтағы көшбасшылықты, сын  тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды  пайдаланды.

Рефлексия түрлері 1. Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы Көңіл - күйдің рефлексиясы оқу – қызметінің басында немесе аяғында

#3 слайд
Рефлексия түрлері 1. Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы Көңіл - күйдің рефлексиясы оқу – қызметінің басында немесе аяғында топпен эмоциалдық байланыс орнату үшін қолдану тиімді. Адамның көңіл - күйі бейнеленген карточкалар, эмоциалдық сурет рәсімдерін қолдануға болады. 2. Әрекеттік рефлексия. (Бір біріне баға беру). Әрекеттік рефлексия оқу мәліметтерінің әдіс - тәсілдерін ұғынуды білдіреді. Әр баланың белсенділігін бағалау мүмкіншілігіне ие. Шығармашылық іс - әрекетке, іздемпаздық жұмыстарға талдау жасай білуді үйретеді. Жеке іс - әрекетін ұйымдастырып өз бетімен сараптау, жоғары танымдық қызығушылық негізінде шығармашылық бағыттылығының тұрақталуы іс - әрекеттерді объективті бағалап, кемшіліктерді жоюға, жауапкершілікпен қарауға бейімдейді. 3. Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы оқыту субъектінің өз іс - әрекетін саналы түрде ой елегінен өткізіп, оларды білуге, өзіндік дұрыс сезінуге көмектеседі. Іс - әрекет компоненттерін еске түсіру, санадан өткізу, оның мәнін, түрін, өзекті мәселелерін белгілеу, шешу жолдарын аңықтау.

3 слайд

Рефлексия түрлері 1. Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы Көңіл - күйдің рефлексиясы оқу – қызметінің басында немесе аяғында топпен эмоциалдық байланыс орнату үшін қолдану тиімді. Адамның көңіл - күйі бейнеленген карточкалар, эмоциалдық сурет рәсімдерін қолдануға болады. 2. Әрекеттік рефлексия. (Бір біріне баға беру). Әрекеттік рефлексия оқу мәліметтерінің әдіс - тәсілдерін ұғынуды білдіреді. Әр баланың белсенділігін бағалау мүмкіншілігіне ие. Шығармашылық іс - әрекетке, іздемпаздық жұмыстарға талдау жасай білуді үйретеді. Жеке іс - әрекетін ұйымдастырып өз бетімен сараптау, жоғары танымдық қызығушылық негізінде шығармашылық бағыттылығының тұрақталуы іс - әрекеттерді объективті бағалап, кемшіліктерді жоюға, жауапкершілікпен қарауға бейімдейді. 3. Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы оқыту субъектінің өз іс - әрекетін саналы түрде ой елегінен өткізіп, оларды білуге, өзіндік дұрыс сезінуге көмектеседі. Іс - әрекет компоненттерін еске түсіру, санадан өткізу, оның мәнін, түрін, өзекті мәселелерін белгілеу, шешу жолдарын аңықтау.

Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы «Сыйлық » еркін ойын Мақсаты: Рефлексия процесі күшейеді, ұжымда жағымды психологиялық ахуал

#4 слайд
Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы «Сыйлық » еркін ойын Мақсаты: Рефлексия процесі күшейеді, ұжымда жағымды психологиялық ахуал орнайды, топ мүшелері бір -бірін түсінеді, ұжымда тұлға аралық қарым қатынастың маңызды сапаларын ашады. Ойынға қатысушылар шеңбер құрып тұрды. Бір- бірлеріне, яғни сол жақта тұрған көршісіне (сағат тілімен) сыйлық сыйлады. Көршіге қандай сыйлық жасағанын үнсіз (вербальды емес) ым ишара арқылы көрсетіп берді. Көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқанын түсінетіндей жасау керек. Үнсіз ым ишарамен жасалған қызықты, әрі ұжымдастарымның көңіл - күйі көтерілді. Сыйлаған сыйлықтары арқылы өз көңіл -күйлерін білдірді

4 слайд

Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы «Сыйлық » еркін ойын Мақсаты: Рефлексия процесі күшейеді, ұжымда жағымды психологиялық ахуал орнайды, топ мүшелері бір -бірін түсінеді, ұжымда тұлға аралық қарым қатынастың маңызды сапаларын ашады. Ойынға қатысушылар шеңбер құрып тұрды. Бір- бірлеріне, яғни сол жақта тұрған көршісіне (сағат тілімен) сыйлық сыйлады. Көршіге қандай сыйлық жасағанын үнсіз (вербальды емес) ым ишара арқылы көрсетіп берді. Көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқанын түсінетіндей жасау керек. Үнсіз ым ишарамен жасалған қызықты, әрі ұжымдастарымның көңіл - күйі көтерілді. Сыйлаған сыйлықтары арқылы өз көңіл -күйлерін білдірді

Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) «Төрт шляпалық ойлау» Оқу қызметінің ашылуы, құрылымы, оқу қыз

#5 слайд
Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) «Төрт шляпалық ойлау» Оқу қызметінің ашылуы, құрылымы, оқу қызметтің мақсатын орындатуда қандай жұмыстар жасалғанын айтады. 1. Қызыл- эмоция, көңіл күйін білдіреді. 2. Көк-жағымды, жақсы жағын айтады. 3. Сары-өтілу формасын айтады. 4. Жасыл-ерекшеліктерін айтады.

5 слайд

Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) «Төрт шляпалық ойлау» Оқу қызметінің ашылуы, құрылымы, оқу қызметтің мақсатын орындатуда қандай жұмыстар жасалғанын айтады. 1. Қызыл- эмоция, көңіл күйін білдіреді. 2. Көк-жағымды, жақсы жағын айтады. 3. Сары-өтілу формасын айтады. 4. Жасыл-ерекшеліктерін айтады.

2. Әрекеттік рефлексия. (Бір- біріне баға беру). «Екі жұлдыз, бір тілек» құрылымдалған ойыны Бағалаушы көрермен топқа 2 жұлдыз

#6 слайд
2. Әрекеттік рефлексия. (Бір- біріне баға беру). «Екі жұлдыз, бір тілек» құрылымдалған ойыны Бағалаушы көрермен топқа 2 жұлдыз, 1 смайлинг орнатылған таяқшаны ұсынып, ойын шартын түсіндіріп өттім. 2 жақсы жағын айтып, 1 ұсыныс білдірді. Осылайша бір - біріне баға беру рефлексиясы өтілді.

6 слайд

2. Әрекеттік рефлексия. (Бір- біріне баға беру). «Екі жұлдыз, бір тілек» құрылымдалған ойыны Бағалаушы көрермен топқа 2 жұлдыз, 1 смайлинг орнатылған таяқшаны ұсынып, ойын шартын түсіндіріп өттім. 2 жақсы жағын айтып, 1 ұсыныс білдірді. Осылайша бір - біріне баға беру рефлексиясы өтілді.

Назарларыңызға рахмет!

#7 слайд
Назарларыңызға рахмет!

7 слайд

Назарларыңызға рахмет!

• Рефлексия түрлерін назарға ала отырып, өз тәжірибемнен мысал келтіріп өтейін. • Сыйлық еркін ойынын ойнату арқылы ұжымдастар

#8 слайд
• Рефлексия түрлерін назарға ала отырып, өз тәжірибемнен мысал келтіріп өтейін. • Сыйлық еркін ойынын ойнату арқылы ұжымдастарыма эмоционалдық көңіл күй сыйладым

8 слайд

• Рефлексия түрлерін назарға ала отырып, өз тәжірибемнен мысал келтіріп өтейін. • Сыйлық еркін ойынын ойнату арқылы ұжымдастарыма эмоционалдық көңіл күй сыйладым

Файл форматы:
pptx
25.00.2021
1293
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі