Рефлексия презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Қызылорда облысының білім басқармасының
Жалағаш ауданы бойынша Білім бөлімінің
«№ 7 «Шұғыла» бөбекжай - бақшасы» КМҚК
РЕФЛЕКСИЯ
“ Ойна да, ойлан”
Әдіскер
Гүлсім Мырзабекова Жұмаділлақызы
2021-2022 оқу жылы
1 слайд
«Қызылорда облысының білім басқармасының Жалағаш ауданы бойынша Білім бөлімінің «№ 7 «Шұғыла» бөбекжай - бақшасы» КМҚК РЕФЛЕКСИЯ “ Ойна да, ойлан” Әдіскер Гүлсім Мырзабекова Жұмаділлақызы 2021-2022 оқу жылы
2 слайд
«Рефлексия»
Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың
артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы алатын орнының
мәні арта түсіп, адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі болып
отыр. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті
мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің
білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау.
Мақсаты:
Тәрбиешілер оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы
екенін біледі.
Рефлексия кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын
түсінуді үйренеді.
Әрбір жеке тәрбиеші оқытуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі
туралы ойлануға мүмкіндік алады.
Күтілетін нәтиже:
Рефлексияға қатысушылар қортынды туралы көзқарастарын одан әрі
дамыта отырып, тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы
көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды
пайдаланды.
2 слайд
«Рефлексия» Қазір дамыта оқыту идеясының оқыту үрдісіне енуіне, жаңашылдықтың артуына байланысты рефлексияның педагогикадағы алатын орнының мәні арта түсіп, адамды, білімді дамытудың шарттарының бірі болып отыр. Соңдықтан бұл қазіргі кездегі білім саласындағы көкейтесті мәселелер қатарына жатады. Рефлексияның мәні – адамның өзінің білімін, білімінің негізін, оларды меңгерудің жолдарын анықтау. Мақсаты: Тәрбиешілер оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы екенін біледі. Рефлексия кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді. Әрбір жеке тәрбиеші оқытуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады. Күтілетін нәтиже: Рефлексияға қатысушылар қортынды туралы көзқарастарын одан әрі дамыта отырып, тәжірибеде топтық жұмысты, топтағы көшбасшылықты, сын тұрғысындағы әдіс-тәсілдерді, бағалауды пайдаланды.
3 слайд
Рефлексия түрлері
1. Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы
Көңіл - күйдің рефлексиясы оқу – қызметінің басында немесе аяғында
топпен эмоциалдық байланыс орнату үшін қолдану тиімді. Адамның көңіл -
күйі бейнеленген карточкалар, эмоциалдық сурет рәсімдерін қолдануға
болады.
2. Әрекеттік рефлексия. (Бір біріне баға беру).
Әрекеттік рефлексия оқу мәліметтерінің әдіс - тәсілдерін ұғынуды білдіреді.
Әр баланың белсенділігін бағалау мүмкіншілігіне ие. Шығармашылық іс -
әрекетке, іздемпаздық жұмыстарға талдау жасай білуді үйретеді. Жеке іс -
әрекетін ұйымдастырып өз бетімен сараптау, жоғары танымдық
қызығушылық негізінде шығармашылық бағыттылығының тұрақталуы іс
- әрекеттерді объективті бағалап, кемшіліктерді жоюға, жауапкершілікпен
қарауға бейімдейді.
3. Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға
беру)
Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы оқыту субъектінің өз іс -
әрекетін саналы түрде ой елегінен өткізіп, оларды білуге, өзіндік дұрыс
сезінуге көмектеседі. Іс - әрекет компоненттерін еске түсіру, санадан өткізу,
оның мәнін, түрін, өзекті мәселелерін белгілеу, шешу жолдарын аңықтау.
3 слайд
Рефлексия түрлері 1. Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы Көңіл - күйдің рефлексиясы оқу – қызметінің басында немесе аяғында топпен эмоциалдық байланыс орнату үшін қолдану тиімді. Адамның көңіл - күйі бейнеленген карточкалар, эмоциалдық сурет рәсімдерін қолдануға болады. 2. Әрекеттік рефлексия. (Бір біріне баға беру). Әрекеттік рефлексия оқу мәліметтерінің әдіс - тәсілдерін ұғынуды білдіреді. Әр баланың белсенділігін бағалау мүмкіншілігіне ие. Шығармашылық іс - әрекетке, іздемпаздық жұмыстарға талдау жасай білуді үйретеді. Жеке іс - әрекетін ұйымдастырып өз бетімен сараптау, жоғары танымдық қызығушылық негізінде шығармашылық бағыттылығының тұрақталуы іс - әрекеттерді объективті бағалап, кемшіліктерді жоюға, жауапкершілікпен қарауға бейімдейді. 3. Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы оқыту субъектінің өз іс - әрекетін саналы түрде ой елегінен өткізіп, оларды білуге, өзіндік дұрыс сезінуге көмектеседі. Іс - әрекет компоненттерін еске түсіру, санадан өткізу, оның мәнін, түрін, өзекті мәселелерін белгілеу, шешу жолдарын аңықтау.
4 слайд
Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы
«Сыйлық » еркін ойын
Мақсаты: Рефлексия процесі күшейеді, ұжымда жағымды психологиялық
ахуал орнайды, топ мүшелері бір -бірін түсінеді, ұжымда тұлға аралық қарым
қатынастың маңызды сапаларын ашады.
Ойынға қатысушылар шеңбер құрып тұрды.
Бір- бірлеріне, яғни сол жақта тұрған көршісіне (сағат тілімен) сыйлық
сыйлады. Көршіге қандай сыйлық жасағанын үнсіз (вербальды емес) ым
ишара арқылы көрсетіп берді. Көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқанын
түсінетіндей жасау керек. Үнсіз ым ишарамен жасалған қызықты, әрі
ұжымдастарымның көңіл - күйі көтерілді.
Сыйлаған сыйлықтары арқылы өз көңіл -күйлерін білдірді
4 слайд
Эмоциялық көңіл -күй рефлекциясы «Сыйлық » еркін ойын Мақсаты: Рефлексия процесі күшейеді, ұжымда жағымды психологиялық ахуал орнайды, топ мүшелері бір -бірін түсінеді, ұжымда тұлға аралық қарым қатынастың маңызды сапаларын ашады. Ойынға қатысушылар шеңбер құрып тұрды. Бір- бірлеріне, яғни сол жақта тұрған көршісіне (сағат тілімен) сыйлық сыйлады. Көршіге қандай сыйлық жасағанын үнсіз (вербальды емес) ым ишара арқылы көрсетіп берді. Көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқанын түсінетіндей жасау керек. Үнсіз ым ишарамен жасалған қызықты, әрі ұжымдастарымның көңіл - күйі көтерілді. Сыйлаған сыйлықтары арқылы өз көңіл -күйлерін білдірді
5 слайд
Оқу мәліметінің мағынасының
рефлексиясы.
(өзіне-өзі баға беру)
«Төрт шляпалық ойлау»
Оқу қызметінің ашылуы, құрылымы,
оқу қызметтің мақсатын орындатуда
қандай жұмыстар жасалғанын айтады.
1. Қызыл- эмоция, көңіл күйін білдіреді.
2. Көк-жағымды, жақсы жағын айтады.
3. Сары-өтілу формасын айтады.
4. Жасыл-ерекшеліктерін айтады.
5 слайд
Оқу мәліметінің мағынасының рефлексиясы. (өзіне-өзі баға беру) «Төрт шляпалық ойлау» Оқу қызметінің ашылуы, құрылымы, оқу қызметтің мақсатын орындатуда қандай жұмыстар жасалғанын айтады. 1. Қызыл- эмоция, көңіл күйін білдіреді. 2. Көк-жағымды, жақсы жағын айтады. 3. Сары-өтілу формасын айтады. 4. Жасыл-ерекшеліктерін айтады.
6 слайд
2. Әрекеттік рефлексия. (Бір- біріне баға беру).
«Екі жұлдыз, бір тілек» құрылымдалған ойыны
Бағалаушы көрермен топқа 2 жұлдыз, 1 смайлинг орнатылған таяқшаны
ұсынып, ойын шартын түсіндіріп өттім. 2 жақсы жағын айтып, 1 ұсыныс
білдірді. Осылайша бір - біріне баға беру рефлексиясы өтілді.
6 слайд
2. Әрекеттік рефлексия. (Бір- біріне баға беру). «Екі жұлдыз, бір тілек» құрылымдалған ойыны Бағалаушы көрермен топқа 2 жұлдыз, 1 смайлинг орнатылған таяқшаны ұсынып, ойын шартын түсіндіріп өттім. 2 жақсы жағын айтып, 1 ұсыныс білдірді. Осылайша бір - біріне баға беру рефлексиясы өтілді.
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
8 слайд
•
Рефлексия түрлерін назарға ала отырып, өз
тәжірибемнен мысал келтіріп өтейін.
•
Сыйлық еркін ойынын ойнату арқылы
ұжымдастарыма эмоционалдық көңіл күй
сыйладым
8 слайд
• Рефлексия түрлерін назарға ала отырып, өз тәжірибемнен мысал келтіріп өтейін. • Сыйлық еркін ойынын ойнату арқылы ұжымдастарыма эмоционалдық көңіл күй сыйладым