Республикалық Зерде ғылыми жоба байқауы слайд-2024-2025 оқу жылы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Республикалық Зерде ғылыми жоба байқауы слайд-2024-2025 оқу жылы

Материал туралы қысқаша түсінік
Республикалық Зерде ғылыми жоба байқауы слайд-2024-2025 оқу жылы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Х.Доспанова атындағы №30 ЖОББМ ЖОБАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ДАМУЫНДАҒЫ ТРЕНДТЕР»

#1 слайд
Х.Доспанова атындағы №30 ЖОББМ ЖОБАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ДАМУЫНДАҒЫ ТРЕНДТЕР»

1 слайд

Х.Доспанова атындағы №30 ЖОББМ ЖОБАНЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: «ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ДАМУЫНДАҒЫ ТРЕНДТЕР»

Кіріспе 1 Бағыты: Қазақ тілі мен әдебиеті Жетекшісі: Балмуханова Лунара Жумабаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Оры

#2 слайд
Кіріспе 1 Бағыты: Қазақ тілі мен әдебиеті Жетекшісі: Балмуханова Лунара Жумабаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Орындаған: Айбатыр Айсезім Айбатқызы 7 «Ә» сынып оқушысы Зерттеудегі мақсатымыз: Мемлекеттік тілдің дамуына қазіргі трендтегі түрлі қосымшалардың үлесі бар екенін дәлелдеу Зерттеу жұмысының жаңалығы: Қазіргі жас буын өкілдеріне қазақ тілінің дамуына үлес қосатын қосымшалар жинытығын кітапша түрінде ұсыну Зерттеу жұмысының өзектілігі: Заман талабына сай, өркениетті дамыған мемлекеттің тілі өзінің кең дәрежесіне дамуына үлес қосу – перзенттік парызымыз. Жұмыстың жүзеге асырылған жері: Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Хиуаз Доспанова атындағы №30 ЖОББМ

2 слайд

Кіріспе 1 Бағыты: Қазақ тілі мен әдебиеті Жетекшісі: Балмуханова Лунара Жумабаевна, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Орындаған: Айбатыр Айсезім Айбатқызы 7 «Ә» сынып оқушысы Зерттеудегі мақсатымыз: Мемлекеттік тілдің дамуына қазіргі трендтегі түрлі қосымшалардың үлесі бар екенін дәлелдеу Зерттеу жұмысының жаңалығы: Қазіргі жас буын өкілдеріне қазақ тілінің дамуына үлес қосатын қосымшалар жинытығын кітапша түрінде ұсыну Зерттеу жұмысының өзектілігі: Заман талабына сай, өркениетті дамыған мемлекеттің тілі өзінің кең дәрежесіне дамуына үлес қосу – перзенттік парызымыз. Жұмыстың жүзеге асырылған жері: Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, Хиуаз Доспанова атындағы №30 ЖОББМ

Негізгі бөлім 2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылым болып бірден қалыптасқан жоқ. Оның да өзіндік даму тарихы бар. Қазақ халқ

#3 слайд
Негізгі бөлім 2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылым болып бірден қалыптасқан жоқ. Оның да өзіндік даму тарихы бар. Қазақ халқы тарихында баланы ана тілінде оқытуға көңіл бөлген ұлы ағартушы Ы. Алтынсарин бастап, бүгінгі күнге дейін біраз ғалымдар елеулі үлес қосты. А.Байтұрсынов –қазақ балаларының ана тілінде сауат ашуына да көп күш жұмсады. Оқу ана тілінде жүргізілсін деген талаппен қазақша оқу құралы (1912ж) тұңғыш әліппе құралын жазды. Міне, содан бері қазiргі қазaқ тiл білiмі бір ­қaтар cапалы өзгeрістерді баcтан кешiрді. Қазiргі ХХІ ғаcырда ақпараттық қoғам сатыcына кіpген бүкiл елдeр үшін – интеpнет бiлім мeн ақпаpаттың баcты көзiне айнaлды. Жaңа ақпaраттық тeхнология жeтістіктерін қaзақ хaлқының мәдeниетін, cалт-дәстүрiн, тiлі мeн ділiн жaңғыртуға қaлай пaйдалануға болaды дeген сұpақтар да өзeктіленіп oтыр. Oлай бoлса, оcы сaладағы қaзақ тiлінің жaй-күйiн, oң үрдіcтер мeн кeмшін тұcтарын саpалап, aшық aйту, жақcарту жoлдарына жөн сiлтеу бәрімiздің мiндетіміз. ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНІҢ ДАМУЫ

3 слайд

Негізгі бөлім 2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылым болып бірден қалыптасқан жоқ. Оның да өзіндік даму тарихы бар. Қазақ халқы тарихында баланы ана тілінде оқытуға көңіл бөлген ұлы ағартушы Ы. Алтынсарин бастап, бүгінгі күнге дейін біраз ғалымдар елеулі үлес қосты. А.Байтұрсынов –қазақ балаларының ана тілінде сауат ашуына да көп күш жұмсады. Оқу ана тілінде жүргізілсін деген талаппен қазақша оқу құралы (1912ж) тұңғыш әліппе құралын жазды. Міне, содан бері қазiргі қазaқ тiл білiмі бір ­қaтар cапалы өзгeрістерді баcтан кешiрді. Қазiргі ХХІ ғаcырда ақпараттық қoғам сатыcына кіpген бүкiл елдeр үшін – интеpнет бiлім мeн ақпаpаттың баcты көзiне айнaлды. Жaңа ақпaраттық тeхнология жeтістіктерін қaзақ хaлқының мәдeниетін, cалт-дәстүрiн, тiлі мeн ділiн жaңғыртуға қaлай пaйдалануға болaды дeген сұpақтар да өзeктіленіп oтыр. Oлай бoлса, оcы сaладағы қaзақ тiлінің жaй-күйiн, oң үрдіcтер мeн кeмшін тұcтарын саpалап, aшық aйту, жақcарту жoлдарына жөн сiлтеу бәрімiздің мiндетіміз. ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНІҢ ДАМУЫ

Тіл дамытудағы трендтер 3 Әлеуметтік желінің пайдасы Біздің заманымызда қолданыста көп қосымшалар бар. Ол қосымшалар 11-65 жас

#4 слайд
Тіл дамытудағы трендтер 3 Әлеуметтік желінің пайдасы Біздің заманымызда қолданыста көп қосымшалар бар. Ол қосымшалар 11-65 жас аралығындағы адамдар қолдана алады. Қосымшаның ерекшеліктері тіркеліп, қазақша сөздерді аудармасымен көре алады, дұрыс айтылуын ести алады. Адамдардың бір - бірімен қазақ тілінде сөйлесуі, қазақша оқулық оқып, қазақша ән тыңдап оны қайталай отырып тілді жаттықтыруы. Әлеуметтік желілердің қызықты жинақтарын қазақ тілінде оқуы. Белгілі блогерлердің қазақша контент түсіруі. Қолжетімді ұялы телефондағы қосымшаларды көруі. qҚазір Қазақстан Республикасында цифрлық білім дамуда. Жастарға қазақ тілін үйрену блогерлер арқылы жүзеге асуда

4 слайд

Тіл дамытудағы трендтер 3 Әлеуметтік желінің пайдасы Біздің заманымызда қолданыста көп қосымшалар бар. Ол қосымшалар 11-65 жас аралығындағы адамдар қолдана алады. Қосымшаның ерекшеліктері тіркеліп, қазақша сөздерді аудармасымен көре алады, дұрыс айтылуын ести алады. Адамдардың бір - бірімен қазақ тілінде сөйлесуі, қазақша оқулық оқып, қазақша ән тыңдап оны қайталай отырып тілді жаттықтыруы. Әлеуметтік желілердің қызықты жинақтарын қазақ тілінде оқуы. Белгілі блогерлердің қазақша контент түсіруі. Қолжетімді ұялы телефондағы қосымшаларды көруі. qҚазір Қазақстан Республикасында цифрлық білім дамуда. Жастарға қазақ тілін үйрену блогерлер арқылы жүзеге асуда

Эксперименттік бөлім 4 Қоғамның ой-пікірін біліп, сараптама жасау көзделді. Біз жетекшімізбен бірге сауалнама жүргіздік.

#5 слайд
Эксперименттік бөлім 4 Қоғамның ой-пікірін біліп, сараптама жасау көзделді. Біз жетекшімізбен бірге сауалнама жүргіздік. Нәтижесі былай болды.

5 слайд

Эксперименттік бөлім 4 Қоғамның ой-пікірін біліп, сараптама жасау көзделді. Біз жетекшімізбен бірге сауалнама жүргіздік. Нәтижесі былай болды.

5 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed ac nunc posuere, pellentesque mi sit amet, porta nisi. Aenean

#6 слайд
5 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed ac nunc posuere, pellentesque mi sit amet, porta nisi. Aenean aliquam lorem at tincidunt ultricies. Nulla rutrum semper enim et maximus. Nam ac cursus mauris. Phasellus ultricies magna sit amet accumsan condimentum. ТІЛ ҮЙРЕНУГЕ СЕПТІГІ ТИЕТІН ҚАЗАҚША КОНТЕНТ АРНАЛАР МЕН БЛОГЕРЛЕР, ҚОСЫМШАЛАР 1.Ютуб және инстаграм желісіндегі белсенді арналар мен блогерлер парақшалары. 2.Пайдалы және қызықты ақпараттармен бөліседі. 1.Әр қосымшада 300 – 500 ден астам сөздер бар. 2.Аудио – видео сабақтар өтіледі. 3.«Дұрыс аударманы тап», «сөздерді құрастыр» ойындары бар.

6 слайд

5 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed ac nunc posuere, pellentesque mi sit amet, porta nisi. Aenean aliquam lorem at tincidunt ultricies. Nulla rutrum semper enim et maximus. Nam ac cursus mauris. Phasellus ultricies magna sit amet accumsan condimentum. ТІЛ ҮЙРЕНУГЕ СЕПТІГІ ТИЕТІН ҚАЗАҚША КОНТЕНТ АРНАЛАР МЕН БЛОГЕРЛЕР, ҚОСЫМШАЛАР 1.Ютуб және инстаграм желісіндегі белсенді арналар мен блогерлер парақшалары. 2.Пайдалы және қызықты ақпараттармен бөліседі. 1.Әр қосымшада 300 – 500 ден астам сөздер бар. 2.Аудио – видео сабақтар өтіледі. 3.«Дұрыс аударманы тап», «сөздерді құрастыр» ойындары бар.

Қорытынды 6 Зерттеу нәтижесінен шыққан өнім “Қазақ тілін дамытудағы пайдалы қосымшалар” суретті кітапшасы Зерттеу нәтижесіне

#7 слайд
Қорытынды 6 Зерттеу нәтижесінен шыққан өнім “Қазақ тілін дамытудағы пайдалы қосымшалар” суретті кітапшасы Зерттеу нәтижесінен шыққан өнімді тарату Мектепте, балабақшада, түрлі нысандарда тарату

7 слайд

Қорытынды 6 Зерттеу нәтижесінен шыққан өнім “Қазақ тілін дамытудағы пайдалы қосымшалар” суретті кітапшасы Зерттеу нәтижесінен шыққан өнімді тарату Мектепте, балабақшада, түрлі нысандарда тарату

Файл форматы:
pptx
09.11.2024
538
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі