Рухани-адамгершілік білім беруді басқа елдермен салыстыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы : Рухани-адамгершілік білім беруді басқа
елдермен салыстыру
1 слайд
Тақырыбы : Рухани-адамгершілік білім беруді басқа елдермен салыстыру
2 слайд
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта тәрбиелеу
баланың мектеп табалдырығын аттаған сәтінен бастап жүзеге
асырылса, онда қоғамның әлеуметтік қажеттігін өтейтін рухани
бай тұлға қалыптасуына ықпал етеді. Халықта «Ағаш түзу өсу
үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш
болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған.
Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік,
қайырымдылық, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп,
өз-өзіне сенімділікті тәрбиелеуде отбасы мен ұстаздар маңызды
роль атқарады.
2 слайд
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта тәрбиелеу баланың мектеп табалдырығын аттаған сәтінен бастап жүзеге асырылса, онда қоғамның әлеуметтік қажеттігін өтейтін рухани бай тұлға қалыптасуына ықпал етеді. Халықта «Ағаш түзу өсу үшін оған көшет кезінде көмектесуге болады, ал үлкен ағаш болғанда оны түзете алмайсың» деп бекер айтылмаған. Сондықтан баланың бойына жастайынан ізгілік, мейірімділік, қайырымдылық, яғни адамгершілік құнды қасиеттерді сіңіріп, өз-өзіне сенімділікті тәрбиелеуде отбасы мен ұстаздар маңызды роль атқарады.
3 слайд
Адам бойындағы жалпы адамзаттық құндылықтарды
дамытып, қалыптастыруды ғылыми және практикалық
тұрғыда зерттеп, оның әдістемесін жасау мақсатын туғызды.
Егер сабақтарда берілетін білімнің мазмұны мен әдіс –
тәсілдері оқушының өзін – өзі әрекетінің субъектісі ретінде
тануына мүмкіндік туғыза отырып, оның жан – жақты
дамуына бағдарланса, онда бастауыш сыныптан бастап, жеке
тұлғаның адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу жүзеге асады.
3 слайд
Адам бойындағы жалпы адамзаттық құндылықтарды дамытып, қалыптастыруды ғылыми және практикалық тұрғыда зерттеп, оның әдістемесін жасау мақсатын туғызды. Егер сабақтарда берілетін білімнің мазмұны мен әдіс – тәсілдері оқушының өзін – өзі әрекетінің субъектісі ретінде тануына мүмкіндік туғыза отырып, оның жан – жақты дамуына бағдарланса, онда бастауыш сыныптан бастап, жеке тұлғаның адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу жүзеге асады.
4 слайд
Азамат тарихында адамгершілікке байланысты пайда
болған категориялар: жомарттық, батырлық, ерлік, әділдік,
қарапайымдылық, кішіпейілдік, адалдық, шыншылдық,
ұяттылық, ар мен намыс т.б. Бұлар сонау көне дәуірден
басталып, күні бүгінге дейін өз маңызын жоғалтпаған ішкі
рухани адамгершілік дүниесінің негізгі формалары – үміт,
сенім және махаббат үнемі даму үстінде болады.
4 слайд
Азамат тарихында адамгершілікке байланысты пайда болған категориялар: жомарттық, батырлық, ерлік, әділдік, қарапайымдылық, кішіпейілдік, адалдық, шыншылдық, ұяттылық, ар мен намыс т.б. Бұлар сонау көне дәуірден басталып, күні бүгінге дейін өз маңызын жоғалтпаған ішкі рухани адамгершілік дүниесінің негізгі формалары – үміт, сенім және махаббат үнемі даму үстінде болады.
5 слайд
Томас Манни айтып кеткендей "Өзін-өзі таныған адам,
өмірдің мәнін түсінген адам ешқашан сол қалпында қала
алмайды".
«Өзін-өзі тану» пәні тұлғаның адамгершілік-рухани
қалыптасуының білім беру маңызды пәні болып табылады.
Пән мазмұны Қазақстан қоғамындағы өскелең ұрпақтың
рухани-адамгершілік білімі мен тәрбиесі жалпы адамзаттық,
жалпыұлттық, этномәдени және тұлғалық құндылықтардың
үйлесімді жинақталуына бағдарланған. Осы құндылықтар
адамның өзін толық іске асыруына, өмірдегі өз рөлі мен
өмірлік мұратының мәнін ұғынуына, қоғамға қызмет етуіне
мүмкіндік береді.
5 слайд
Томас Манни айтып кеткендей "Өзін-өзі таныған адам, өмірдің мәнін түсінген адам ешқашан сол қалпында қала алмайды". «Өзін-өзі тану» пәні тұлғаның адамгершілік-рухани қалыптасуының білім беру маңызды пәні болып табылады. Пән мазмұны Қазақстан қоғамындағы өскелең ұрпақтың рухани-адамгершілік білімі мен тәрбиесі жалпы адамзаттық, жалпыұлттық, этномәдени және тұлғалық құндылықтардың үйлесімді жинақталуына бағдарланған. Осы құндылықтар адамның өзін толық іске асыруына, өмірдегі өз рөлі мен өмірлік мұратының мәнін ұғынуына, қоғамға қызмет етуіне мүмкіндік береді.
6 слайд
«Өзін-өзі тану» сабақтары оқушылардың білімдерін,
дағдыларын, құндылықтар жүйесін дамытуда өте тиімді. Рухани
адамгершілік білім беруде және білім саласында «Өзін-өзі тану»
пәнін оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай әдіс-
тәсілдерді тиімді қолдана білсек, келешек ұрпақ тәрбиесінде
жемісті болары сөзсіз. Яғни, «Өзін-өзі тану» курсы арқылы
келешекте өз ісіне мығым, рухани жан дүниесі бай ,
жұртшылықпен араласқанда жеке басындағы жағымды қасиеттерін
байқата алатын, мінез-құлықтың теріс жақтарын саналы түрде
тежей алатын тұлғаны тәрбиелеудің ең тиімді жолы екеніне көзіміз
жетіп отыр.
6 слайд
«Өзін-өзі тану» сабақтары оқушылардың білімдерін, дағдыларын, құндылықтар жүйесін дамытуда өте тиімді. Рухани адамгершілік білім беруде және білім саласында «Өзін-өзі тану» пәнін оқытуда оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай әдіс- тәсілдерді тиімді қолдана білсек, келешек ұрпақ тәрбиесінде жемісті болары сөзсіз. Яғни, «Өзін-өзі тану» курсы арқылы келешекте өз ісіне мығым, рухани жан дүниесі бай , жұртшылықпен араласқанда жеке басындағы жағымды қасиеттерін байқата алатын, мінез-құлықтың теріс жақтарын саналы түрде тежей алатын тұлғаны тәрбиелеудің ең тиімді жолы екеніне көзіміз жетіп отыр.
7 слайд
Біздің елімізде рухани-адамгершілік даму жоғары сатыда
өркеңдеп келе жатыр. Басқа мемлекеттерге көз жүгіртетін
болсақ, мәселен, Жапонияда да тәрбиелік оқудың төрт негізгі
басымдылығын анықтады:
1.Рухани тәрбиелеу;
2.Әлеуметтік бейімделу;
3.Өзінің және басқа халықтардың салт-дәстүрі мен
мәдениетіне құрметтеу сезімін қалыптастыру;
4.Азаматтық қасиетті қалыптастыру.
7 слайд
Біздің елімізде рухани-адамгершілік даму жоғары сатыда өркеңдеп келе жатыр. Басқа мемлекеттерге көз жүгіртетін болсақ, мәселен, Жапонияда да тәрбиелік оқудың төрт негізгі басымдылығын анықтады: 1.Рухани тәрбиелеу; 2.Әлеуметтік бейімделу; 3.Өзінің және басқа халықтардың салт-дәстүрі мен мәдениетіне құрметтеу сезімін қалыптастыру; 4.Азаматтық қасиетті қалыптастыру.
8 слайд
АҚШ мектептерінде оқытушы оқу тоқсанында 1 сыныптан
бастап әр оқушыға адамгершілік тақырыбына жеке әңгіме-кеңеске
5-6 минут бөледі.
Францияда, мектептерде адамгершілік-рухани қалыптасу және
сезімдік тәрбиелік жағдай жасау, көркем-эстетикалық мәдениет
қалыптастыру, мәдени іс тәжірибесін жинау сияқты 3 басты
мақсаттарды айқындайтын «тәрбие өнер арқылы» тұжырымдама
жүзеге асырылады.
Финляндияда, оқу жоспарына адамгершілік қарым-қатынас
және рухани дамыту, мәдени өзгешелік, жалпы байланыс,
азаматтық этика атты 3 бөлімнен тұратын «Этика» пәні енгізілген.
8 слайд
АҚШ мектептерінде оқытушы оқу тоқсанында 1 сыныптан бастап әр оқушыға адамгершілік тақырыбына жеке әңгіме-кеңеске 5-6 минут бөледі. Францияда, мектептерде адамгершілік-рухани қалыптасу және сезімдік тәрбиелік жағдай жасау, көркем-эстетикалық мәдениет қалыптастыру, мәдени іс тәжірибесін жинау сияқты 3 басты мақсаттарды айқындайтын «тәрбие өнер арқылы» тұжырымдама жүзеге асырылады. Финляндияда, оқу жоспарына адамгершілік қарым-қатынас және рухани дамыту, мәдени өзгешелік, жалпы байланыс, азаматтық этика атты 3 бөлімнен тұратын «Этика» пәні енгізілген.
9 слайд
Халқымыздың ұлы перзненті Мағжан Жұмабаев «Кімде-кім
өзін сүйсе, туысқандарын сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе, адам
баласын бауырым деп білсе, сол адамды ізгі дейміз» дегеніндей,
жалпыадамзаттық құндылықтарды ұрпақ бойына дарытып, жас
ұрпақтың өміріндегі өмірге, ата-анасына, достарына деген
мейірімділік, ізгілік, достық, сүйіспеншілік сияқты ізгілік
қасиеттерге тәрбиелеу - баршамыздың міндеті. Олай болса,
«Өзін-өзі тану» пәні еліміздің болашағы - жас азаматтары,
сіздері ұдайы өзін-өзі дамытуға, кемелдендіруге, рухани баюға
жетелейді, аса маңызды тұлғалық сапаларыңызды дамытуға
септігін тигізеді.
9 слайд
Халқымыздың ұлы перзненті Мағжан Жұмабаев «Кімде-кім өзін сүйсе, туысқандарын сүйсе, өз елін сүйсе, әсіресе, адам баласын бауырым деп білсе, сол адамды ізгі дейміз» дегеніндей, жалпыадамзаттық құндылықтарды ұрпақ бойына дарытып, жас ұрпақтың өміріндегі өмірге, ата-анасына, достарына деген мейірімділік, ізгілік, достық, сүйіспеншілік сияқты ізгілік қасиеттерге тәрбиелеу - баршамыздың міндеті. Олай болса, «Өзін-өзі тану» пәні еліміздің болашағы - жас азаматтары, сіздері ұдайы өзін-өзі дамытуға, кемелдендіруге, рухани баюға жетелейді, аса маңызды тұлғалық сапаларыңызды дамытуға септігін тигізеді.
10 слайд
ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің 30 елінің
қатарына кіруге бет алды. Сондықтан еліміздің туын асқақтатар
білімді, білікті, адамгершілігі жоғары ұрпақ тәрбиелеу – біздің
алдымыздағы ең басты міндет. Ал ұрпақ тәрбиесінде рухани-
адамгершілік тәрбиесінің маңызы қай қоғамда, қай кезеңде болмасын
күн тәртібінен ешқашан түскен емес. Оған дәлел Аристотельдің
«Ғылымда ілгері ұмтылғанмен, адамгершілігі ақсап жатса, ондай
адамның алға басуынан гөрі, кері кетуі тезірек» — деген сөзі дәлел.
10 слайд
ХХІ ғасырдың табалдырығын аттаған еліміз әлемнің 30 елінің қатарына кіруге бет алды. Сондықтан еліміздің туын асқақтатар білімді, білікті, адамгершілігі жоғары ұрпақ тәрбиелеу – біздің алдымыздағы ең басты міндет. Ал ұрпақ тәрбиесінде рухани- адамгершілік тәрбиесінің маңызы қай қоғамда, қай кезеңде болмасын күн тәртібінен ешқашан түскен емес. Оған дәлел Аристотельдің «Ғылымда ілгері ұмтылғанмен, адамгершілігі ақсап жатса, ондай адамның алға басуынан гөрі, кері кетуі тезірек» — деген сөзі дәлел.
11 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі:
1.Қабдиева С. Ұрпақ тәрбиесіндегі адамгершілік мәселелері.
Бастауыш мектеп, №2, 2005.
2.Сламбекова Т. Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу - басты
мақсат. Бастауыш мектеп, №2, 2004.
11 слайд
Пайдаланған әдебиеттер тізімі: 1.Қабдиева С. Ұрпақ тәрбиесіндегі адамгершілік мәселелері. Бастауыш мектеп, №2, 2005. 2.Сламбекова Т. Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу - басты мақсат. Бастауыш мектеп, №2, 2004.
12 слайд
Назарларыңызға
рахмет!!!
12 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!