Материалдар / Рухани жаңғыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рухани жаңғыру

Материал туралы қысқаша түсінік
панорамалық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2019
308
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты» Панорамалық сабақ Қуанышова Әлтма С.Жаңғабылов атындағы орта мектебінің Биологичя пәнін

1 слайд
«Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты» Панорамалық сабақ Қуанышова Әлтма С.Жаңғабылов атындағы орта мектебінің Биологичя пәнінің мұғалімі

• Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту; Сабақтың мақсаты: • Оқуш

2 слайд
• Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту; Сабақтың мақсаты: • Оқушылардың бойында ұлттық сананы ояту, жас ұрпақ санасына, туған халқына деген құрмет, сүйіспеншілік, мақтаныш сезімін ұялату, ұлттық рухты сіңіру. Сабақтың мақсаты: • Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. Оқыту нәтижесі:

Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Сынып оқушыларын түгендеу, зер салу. «Досты қ торы» әдісі арқылы бір-бірлеріне сәт

3 слайд
Сәлемдесу. Жағымды атмосфера қалыптастыру. Сынып оқушыларын түгендеу, зер салу. «Досты қ торы» әдісі арқылы бір-бірлеріне сәттілік тілейді Пазлдар бөлігіне жазылған өлеңдерді құрастыру арқылы 4 топқа бөлінеді «Әуенді өрімдер» әдісі арқылы әр топ өзінің құрастырған әндерінің қайырмасын орындайды

Жаңа сабақ кезеңі: 1. Ой қозғау «В rainstrong » әдісі арқылы оқушыларға bilimland.kz сайтынан арнайы бейнеролик көрсетілед

4 слайд
Жаңа сабақ кезеңі: 1. Ой қозғау «В rainstrong » әдісі арқылы оқушыларға bilimland.kz сайтынан арнайы бейнеролик көрсетіледі: https ://bilimland.kz/kk/courses/education-movies/tema-klassnog o-chasa/lesson/patriotizm-degenimiz-ne 2. Түрткі сұрақтар қойылады.  «Туған жер», «Отан» деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?  Патриотизм терминінің мағнасы қандай?

«Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты»

5 слайд
«Рухани жаңғыру – ұлттың ұлы мұраты»

6 слайд

“ Постер қорғау” әдісі Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Оқушылардың бірлесе отырып белгілі бір проблема

7 слайд
“ Постер қорғау” әдісі Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Оқушылардың бірлесе отырып белгілі бір проблеманы графикалық түрде шешуге және оқушылардың танымдық шығармашылық қабілеттерін дамытуға және оқушылардың жеке дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. “ Коллаж құрастыру” әдісі Топтарға берілген тапсырма, олардың ойлау дағдыларын дамытуға, сыни тұрғыдан ойлауды меңгертуге ықпал етеді. 1. - Қазақстан - Еуразия жүрегінде 2. - Қазақ халқының салт - дәстүрі 3. - Қазақ халқының мәдени құндылықтары және өнері 4. - Қазақ халқының ұлттық тағамдары және ойындары

«Шығыс шеберлері» жәрмеңкесі. Оқушылар қазақ халқының рухани мәдениетін шет елге таныстырады. Жұптық жұмыс Бұл әдіс оқу мақ

8 слайд
«Шығыс шеберлері» жәрмеңкесі. Оқушылар қазақ халқының рухани мәдениетін шет елге таныстырады. Жұптық жұмыс Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Оқушыларға жаңа тақырып ты меңгеру барысында берілген мәлімметрді жинақы, көрнекі түрде жариялауға, ғаламтор желісінен берілген уақыт ішінде тапсырмаларды іздеуге, оқушылардың зейінін шоғырландыруға мүмкіндік береді. Қадыр Мырза Әлінің «Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» бейне ролик қарап, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Әр топ бейнеролик барысындағы іс-әрекетті бір мақал-мәтелмен түйіндейді. Бұл әдіс оқушылардың сөздік қорын көбейтіп, көркем, әдеби тілде сөйлеулеріне, сондай-ақ қазақ халқының мақал-мәтелдерін дәріптеуге мүмкіндік береді.

“ Kahoot ” Сұрақ-жауап әдісі Оқушылардың білімдерін толықтыруға АКТ саласындағы дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

9 слайд
“ Kahoot ” Сұрақ-жауап әдісі Оқушылардың білімдерін толықтыруға АКТ саласындағы дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. «Блум түймедағы» «Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру » «Рухани жаңғыру - әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу" «Рухани жаңғыру – табысты ел болуымыздың кепілі» «Рухани жаңғыру – ұлттық сана-сезімнің көкжиегін кеңейту» Ойларын жинақтап, жаңа тақырыпты қорытындылау үстінде«Блум түймедағы»

«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау Мақсаты: сабақтың мазмұны, әдіс тәсілдері, оның тиімділігі мен қандай дәреже

10 слайд
«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасау Мақсаты: сабақтың мазмұны, әдіс тәсілдері, оның тиімділігі мен қандай дәрежеде өткендігі туралы оқушылардың ой пікірі мен эмоциялары Даналықты үш тәсілмен үйренуге болады: Біріншісі, рефлексия - ең ізгісі; Екіншісі, еліктеу – ең жеңілі және үшіншісі, тәжірибе – бұл ең ащысы. (Конфуций) Рефлексия

Үйге тапсырма: «Өз еліме қосар үлесім!» тақырыбында эссе жазу.

11 слайд
Үйге тапсырма: «Өз еліме қосар үлесім!» тақырыбында эссе жазу.

Саралау әдістері Тапсырма Бағалау Қорытынды Оқушыларға жүйелі түрде дайындалған жеңілден қиынға бағытталған, (топтық, ж

12 слайд
Саралау әдістері Тапсырма Бағалау Қорытынды Оқушыларға жүйелі түрде дайындалған жеңілден қиынға бағытталған, (топтық, жұптық болып беріледі. Барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әр түрлі болады. Оқушылар топ болып тапсырма орындағаннан кейін мадақтау, мақтау жүргізіліп отырады. Диалог және қолдау көрсету Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында өз тарапымнан көмек, қолдау көрсетемін. Оқушыларды ойланту мақсатында және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарға жауап береді. Сөзбен қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамын. Дереккөздер Тапсырмаларды орындау барысында қосымша мәлімет алу үшін ғаламтор желісін, bilimland сайтының мәліметтерін қолданады

Белсенді оқыту әдістері “ Коллаж құрастыру” әдісі “ Ой қозғау” әдісі “ Постер қорғау” әдісі «Шығыс шеберлері» жәрмеңкесі “ K

13 слайд
Белсенді оқыту әдістері “ Коллаж құрастыру” әдісі “ Ой қозғау” әдісі “ Постер қорғау” әдісі «Шығыс шеберлері» жәрмеңкесі “ Kahoot ” Сұрақ-жауап әдісі “ Блум түймедағы” әдісі Топтарға берілген тапсырма, олардың ойлау дағдыларын дамытуға, сыни тұрғыдан ойлауды меңгертуге ықпал етеді. Бұл әдіс жаңа тақырыпты ашуда, оқушыларға ой тастау масатында, көру және есту арқылы жаңа тақырыпты оқушыға жеткізу. Оқушылардың осы тақырыпты ұзақ уақыт есте сақтауына мүмкіндік береді. Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Оқушылардың бірлесе отырып белгілі бір проблеманы графикалық түрде шешуге және оқушылардың танымдық шығармашылық қабілеттерін дамытуға және оқушылардың жеке дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Оқушыларға жаңа тақырып ты меңгеру барысында берілген мәлімметрді жинақы, көрнекі түрде жариялауға, ғаламтор желісінен берілген уақыт ішінде тапсырмаларды іздеуге, оқушылардың зейінін шоғырландыруға мүмкіндік береді. Оқушылардың білімдерін толықтыруға АКТ саласындағы дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Оқу мақсатына жету және оқушылардың сабақ тақырыбын толық меңгеруі үшін, осы сабақтан алған білімін жинақтау, қорытындылау мақсатында қолданылады. Оқу мақсатының графикалық органайзер дағдысына негізделген Саз өнері – қазақ халқының ерекше мән беріп дәріптейтін құнды қазынасы, ұлттың тілі мен ділінің айнасы. Ештеңеге қызықпайтын бала ән мен күй тыңдауға елітіп, елеңдері, қосыла айтуға құмартуы сөзсіз . Жалпы сабақтардың, үзілістің музыкамен тығыз байланыста болуы баланың ашылуына әдемі мүмкіндік деп білеміз. “ Әуенді өрімдер” әдісі

14 слайд