Рухани жаңғыру - өлкетануға жол ашады.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бала қиялы
“ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі
6- бөлім, 5-сабақ
1 слайд
Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі 6- бөлім, 5-сабақ
2 слайд
Оқу мақсаты
•
5. Т/А4. Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтау
1.
•
5. Ж5. Оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі
ақпараттарды сақтай отырып,
сұрақтар құрастырып, жинақы
мәтін жазу. 2.
2 слайд
Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, сұрақтар құрастырып, жинақы мәтін жазу. 2.
3 слайд
Сабақ мақсаты
•
Барлық оқушылар орындай алады:
•
Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды
анықтайды;
•
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
•
Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады;
•
Кейбір оқушылар орындай алады:
•
“ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі
ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .
3 слайд
Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады; • Кейбір оқушылар орындай алады: • “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .
4 слайд
Бағалау
критерийлері
“ Бала қиялы”
тақырыбы
бойынша жинақы
мәтін жазуМәтіндегі тірек
сөздер арқылы
негізгі ойды
анықтау
Тыңдалым мәтіні
бойынша сұрақтар
құрастыру
4 слайд
Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру
5 слайд
Болжау Дұрыс-
бұрыс Серпілген
сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер
5 слайд
Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер
6 слайд
Оқу әрекеттері
“ Менің атым Қожа” кинофильмінен
үзінді көрсете отырып, оқушыларға
жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл
“Болжау” стратегиясы.
6 слайд
Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болжау” стратегиясы.
7 слайд
Оқу әрекеттері
Тыңдалым мәтінін қорытындылау
мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін
толтырады
Дескриптор:
Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау.
Негізгі ойды анықтау.
Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.
7 слайд
Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау. Негізгі ойды анықтау. Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.
8 слайд
Оқу әрекеттері
Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша
“Серпілген сауал” әдісі арқылы
сұрақтар құрастырып, жұптарына
қояды.
Дескриптор:
Сұрақтарды жүйелі құрастыру.
Сұрақтарға дұрыс жауап беру.
8 слайд
Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескриптор: Сұрақтарды жүйелі құрастыру. Сұрақтарға дұрыс жауап беру.
9 слайд
Оқу әрекеттері
Оқыған мәтіндердің мазмұны
бойынша “Қиял қанатында” деген
тақырыпта жинақы мәтін жазу
Дескриптор:
Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін
жазу.
Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау.
Орфографиялық нормаға сай жазу.
9 слайд
Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазу. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау. Орфографиялық нормаға сай жазу.
10 слайд
Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр
тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген
дескрипторлар арқылы бағалаймын.
1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен
“Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау
2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір-
бірін бағалайды.
3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.
Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды
10 слайд
Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын. 1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен “Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау 2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір- бірін бағалайды. 3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды
11 слайд
Саралау
1-тапсырма.
1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін.
2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын.
3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін.
2-тапсырма.
1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін.
2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын.
3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын
қадағалаймын.
3-тапсырма.
1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін.
2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын.
3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай
жазылуын қадағалаймын.
11 слайд
Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын. 3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін. 2-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын қадағалаймын. 3-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай жазылуын қадағалаймын.
12 слайд
Қорытынды
Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ
беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің
өте тиімді екеніне көз жеткіздім.
Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен
қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім.
Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген
әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын.
Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда
қиындықтар туындады
Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа
мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.
12 слайд
Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің өте тиімді екеніне көз жеткіздім. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын. Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда қиындықтар туындады Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.
13 слайд
13 слайд