Материалдар / Рухани жаңғыру - өлкетануға жол ашады.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани жаңғыру - өлкетануға жол ашады.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –

1 слайд
Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі 6- бөлім, 5-сабақ

1 слайд

Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі 6- бөлім, 5-сабақ

Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым

2 слайд
Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, сұрақтар құрастырып, жинақы мәтін жазу. 2.

2 слайд

Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, сұрақтар құрастырып, жинақы мәтін жазу. 2.

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың к

3 слайд
Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады; • Кейбір оқушылар орындай алады: • “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .

3 слайд

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады; • Кейбір оқушылар орындай алады: • “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .

Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау

4 слайд
Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру

4 слайд

Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру

Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

5 слайд
Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

5 слайд

Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болж

6 слайд
Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болжау” стратегиясы.

6 слайд

Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болжау” стратегиясы.

Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөзд

7 слайд
Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау. Негізгі ойды анықтау. Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.

7 слайд

Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау. Негізгі ойды анықтау. Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.

Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескрипто

8 слайд
Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескриптор: Сұрақтарды жүйелі құрастыру. Сұрақтарға дұрыс жауап беру.

8 слайд

Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескриптор: Сұрақтарды жүйелі құрастыру. Сұрақтарға дұрыс жауап беру.

Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым

9 слайд
Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазу. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау. Орфографиялық нормаға сай жазу.

9 слайд

Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазу. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау. Орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген д

10 слайд
Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын. 1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен “Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау 2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір- бірін бағалайды. 3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды

10 слайд

Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын. 1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен “Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау 2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір- бірін бағалайды. 3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды

Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымда

11 слайд
Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын. 3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін. 2-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын қадағалаймын. 3-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай жазылуын қадағалаймын.

11 слайд

Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын. 3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін. 2-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын қадағалаймын. 3-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай жазылуын қадағалаймын.

Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдер

12 слайд
Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің өте тиімді екеніне көз жеткіздім. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын. Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда қиындықтар туындады Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.

12 слайд

Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің өте тиімді екеніне көз жеткіздім. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын. Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда қиындықтар туындады Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.

13 слайд

13 слайд