Материалдар / Рухани жаңғыру - өлкетануға жол ашады.

Рухани жаңғыру - өлкетануға жол ашады.

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
547
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –

1 слайд
Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі 6- бөлім, 5-сабақ

1 слайд

Бала қиялы “ Қарасу орта мектебі” МДШО КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сакенова Самал Еркебулановна 5 –сынып қазақ тілі 6- бөлім, 5-сабақ

Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым

2 слайд
Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, сұрақтар құрастырып, жинақы мәтін жазу. 2.

2 слайд

Оқу мақсаты • 5. Т/А4. Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 1. • 5. Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, сұрақтар құрастырып, жинақы мәтін жазу. 2.

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың к

3 слайд
Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады; • Кейбір оқушылар орындай алады: • “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .

3 слайд

Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтайды; • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Тыңдалым мә тіні бойынша сұрақтар құрастырады; • Кейбір оқушылар орындай алады: • “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша негізгі ақпараттарды сақтайды, жинақы мәтін жазады .

Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау

4 слайд
Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру

4 слайд

Бағалау критерийлері “ Бала қиялы” тақырыбы бойынша жинақы мәтін жазуМәтіндегі тірек сөздер арқылы негізгі ойды анықтау Тыңдалым мәтіні бойынша сұрақтар құрастыру

Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

5 слайд
Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

5 слайд

Болжау Дұрыс- бұрыс Серпілген сауал 3 ҚБелсенді әдіс - тәсілдер

Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болж

6 слайд
Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болжау” стратегиясы.

6 слайд

Оқу әрекеттері “ Менің атым Қожа” кинофильмінен үзінді көрсете отырып, оқушыларға жаңа сабақ тақырыбын болжату. Бұл “Болжау” стратегиясы.

Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөзд

7 слайд
Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау. Негізгі ойды анықтау. Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.

7 слайд

Оқу әрекеттері Тыңдалым мәтінін қорытындылау мақсатында “Дұрыс-Бұрыс” кестесін толтырады Дескриптор: Мәтіндегі тірек сөздерді есте сақтау. Негізгі ойды анықтау. Тыңдалым мәтіні бойынша дұрыс-бұрысын табу.

Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескрипто

8 слайд
Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескриптор: Сұрақтарды жүйелі құрастыру. Сұрақтарға дұрыс жауап беру.

8 слайд

Оқу әрекеттері Ж.Ж. Тыңдалым мәтіні бойынша “Серпілген сауал” әдісі арқылы сұрақтар құрастырып, жұптарына қояды. Дескриптор: Сұрақтарды жүйелі құрастыру. Сұрақтарға дұрыс жауап беру.

Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым

9 слайд
Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазу. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау. Орфографиялық нормаға сай жазу.

9 слайд

Оқу әрекеттері Оқыған мәтіндердің мазмұны бойынша “Қиял қанатында” деген тақырыпта жинақы мәтін жазу Дескриптор: Оқылым мәтінінің мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазу. Тақырып бойынша негізгі ақпараттарды сақтау. Орфографиялық нормаға сай жазу.

Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген д

10 слайд
Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын. 1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен “Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау 2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір- бірін бағалайды. 3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды

10 слайд

Сабақ барысындағы тапсырмалардан кейін Қ.Б. жүргізіледі. Әр тапсырма соңында оқушылардың материалды игеру деңгейін берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын. 1- тапсырманы орындаған соң оқушылар топпен “Смайликтер” арқылы бағалайды. Бағалау 2- тапсырманы орындаған соң “Бас бармақ” арқылы бір- бірін бағалайды. 3- тапсырма. Мәтін жазылған соң “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Кері байланысты “3 Қ” әдісі арқылы жасайды

Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымда

11 слайд
Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын. 3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін. 2-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын қадағалаймын. 3-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай жазылуын қадағалаймын.

11 слайд

Саралау 1-тапсырма. 1.Барынша қолдау: Сұрақ қою арқылы жауап беруге жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннен негізгі ойын тұжырымдауын қадағалаймын. 3.Төменгі деңгейлі қолдау:Мәтіннің негізгі идеясын табуға жетелеймін. 2-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтін мазмұнын еске түсіріп,сұрақ құрастыруға жетелеймін. 2.Орташа қолдау:Құрастырған сұрақтың жүйелі болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Сұрақтың дұрыс құрылуын,жауабының нақты болуын қадағалаймын. 3-тапсырма. 1.Барынша қолдау:Мәтіндегі негізгі ақпараттарды есіне түсіремін. 2.Орташа қолдау:Мәтіннің жинақы болып,тақырыпқа сай болуын қадағалаймын. 3.Төмен деңгейлі қолдау:Негізгі ақпаратты сақтап,орфографиялық нормаға сай жазылуын қадағалаймын.

Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдер

12 слайд
Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің өте тиімді екеніне көз жеткіздім. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын. Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда қиындықтар туындады Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.

12 слайд

Қорытынды Жеке-жеке топталып ықшамсабақтар көрсеттік . Ықшамсабақ беру барысында ойлау деңгейлерінің ,белсенді әдіс-тәсілдердің өте тиімді екеніне көз жеткіздім. Әр тапсырмадан кейін дескрипторлардың берілуі мен қалыптастырушы бағалаудың орны ерекше екенін түсіндім. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша курстан үйренген әдіс-тәсілдерді өз сабақтарымда тиімді қолданамын. Алғашқыда сабақ мақсатын жоспарлауда және саралауда қиындықтар туындады Тренердің ескертулері мен ұсыныстарын ескеріп,қысқа мерзімді жоспарыма түзетулер енгізіп,қайта жасап шықтым.

13 слайд

13 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ