Материалдар / Рухани жаңғырудың жарқын болашағы

Рухани жаңғырудың жарқын болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Елбасынының «Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар» атты бағдарламалық мақаласы еліміздің кемелденуіне, өркениет көшіне бастайтын дара жол. Оның жүзеге асырыла бастағалы, қазақ елінің тарихи нысандары қалпына келтіріле бастады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2021
292
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызылорда облысы Жалағаш ауданы № 122 орта мектеп

1 слайд
Қызылорда облысы Жалағаш ауданы № 122 орта мектеп Рухани жаңғырудың жарқын болашағы Тәрбие жөніндегі орынбасары Л.Шилдебаева 2021 жыл

1 слайд

Қызылорда облысы Жалағаш ауданы № 122 орта мектеп Рухани жаңғырудың жарқын болашағы Тәрбие жөніндегі орынбасары Л.Шилдебаева 2021 жыл

Елбасынының «Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар» атты бағдарламалық мақаласы еліміздің кемелденуіне, өркениет көшіне ба

2 слайд
Елбасынының «Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар» атты бағдарламалық мақаласы еліміздің кемелденуіне, өркениет көшіне бастайтын дара жол. Оның жүзеге асырыла бастағалы, қазақ елінің тарихи нысандары қалпына келтіріле бастады. Ұлттық құндылықтарды насихаттайтын кітаптар жарық көрді.

2 слайд

Елбасынының «Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар» атты бағдарламалық мақаласы еліміздің кемелденуіне, өркениет көшіне бастайтын дара жол. Оның жүзеге асырыла бастағалы, қазақ елінің тарихи нысандары қалпына келтіріле бастады. Ұлттық құндылықтарды насихаттайтын кітаптар жарық көрді.

1 Түрі: Тәрбие алаңы № 122 орта мектеп 2 Күні: 22.02.2021 жыл Аты-жөні: Шилдебаева Ляйла 3 Сынып: 9-10 Қатысушылар саны-

3 слайд
1 Түрі: Тәрбие алаңы № 122 орта мектеп 2 Күні: 22.02.2021 жыл Аты-жөні: Шилдебаева Ляйла 3 Сынып: 9-10 Қатысушылар саны-12 4 Тақырыбы Рухани жаңғырудың жарқын болашағы 5 Мақсаты Оқушыларды Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау. 6 Нәтижесі Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. 7 Құндылықтар Ұлттық құндылықтарды дәріптеу 8 Түйінді идея Рухани жаңғыру болашаққа бағдар 9 Көрнекілігі Слайд, видео, плакат, кеспе қағаздар, қажетті ресурстар т.б

3 слайд

1 Түрі: Тәрбие алаңы № 122 орта мектеп 2 Күні: 22.02.2021 жыл Аты-жөні: Шилдебаева Ляйла 3 Сынып: 9-10 Қатысушылар саны-12 4 Тақырыбы Рухани жаңғырудың жарқын болашағы 5 Мақсаты Оқушыларды Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау. 6 Нәтижесі Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. 7 Құндылықтар Ұлттық құндылықтарды дәріптеу 8 Түйінді идея Рухани жаңғыру болашаққа бағдар 9 Көрнекілігі Слайд, видео, плакат, кеспе қағаздар, қажетті ресурстар т.б

Тәрбиелік шара мынадай құрылымнан тұрады: Жоспарлана тын уақыт Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Тәрбиелік шараның б

4 слайд
Тәрбиелік шара мынадай құрылымнан тұрады: Жоспарлана тын уақыт Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Тәрбиелік шараның басы Тәрбиелік шараның ортасы Тәрбиелік шараның соңы Қорытынды

4 слайд

Тәрбиелік шара мынадай құрылымнан тұрады: Жоспарлана тын уақыт Ынтымақтас тық атмосферасын қалыптастыру Тәрбиелік шараның басы Тәрбиелік шараның ортасы Тәрбиелік шараның соңы Қорытынды

Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дереккөздер Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Тимбилдин

5 слайд
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дереккөздер Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Тимбилдинг әдісі Мақсаты:  жағымды психологиялық ахуал орнату . Оқушыларды топ-топқа бөлу үшін қағаздарға топ аттары жазылып жасырылады. Кім қай топты таңдаса, сол топқа кіреді. 1-топ  –  «Жарқын болашақ» 2- топ  –  «Дарынды ұрпақ» 3- топ  –  «Асқақ арман»         Қағаз қиындылары

5 слайд

Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс- әрекеттер Дереккөздер Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Тимбилдинг әдісі Мақсаты:  жағымды психологиялық ахуал орнату . Оқушыларды топ-топқа бөлу үшін қағаздарға топ аттары жазылып жасырылады. Кім қай топты таңдаса, сол топқа кіреді. 1-топ  –  «Жарқын болашақ» 2- топ  –  «Дарынды ұрпақ» 3- топ  –  «Асқақ арман»         Қағаз қиындылары

Тәрбиелік шараның басы Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамы

6 слайд
Тәрбиелік шараның басы Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Мемлекет басшысы: «Жаңғыру жолында бабалардан мирас болып қанымызға сіңген, бүгінде тамырымызда бүлкілдеп жатқан ізгі қасиеттерімізді қайта түлетуіміз керек»-деген. Ал біздің мақсатымыз жас ұрпақ өзінің білімімен,еңбегімен,өнерімен дәлелдеп, көрсете білу керек. «Өз Отанының патриоты болу – бұл Қазақстанды өз жүрегінде ұстау!» 1-тапсырма: «Патриот деген ол ….» магнит тақтадағы ілініп тұрған плакатқа әрқайсысы келіп ассосация жасап жазып кетеді. Дереу екі минут Әскери міндетке жауапкершілікпен қарау; Туған жерге деген ыстық сезім; Өз Отанын күшті, айбынды ету, гүлдендіруге ұмтылу; Ана тіліне деген құрмет; Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін құрметтеу; Елдің тарихын құрметтеу; Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет сезім; Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау; Заңға бағыну; Үкіметті сыйлау;

6 слайд

Тәрбиелік шараның басы Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Мемлекет басшысы: «Жаңғыру жолында бабалардан мирас болып қанымызға сіңген, бүгінде тамырымызда бүлкілдеп жатқан ізгі қасиеттерімізді қайта түлетуіміз керек»-деген. Ал біздің мақсатымыз жас ұрпақ өзінің білімімен,еңбегімен,өнерімен дәлелдеп, көрсете білу керек. «Өз Отанының патриоты болу – бұл Қазақстанды өз жүрегінде ұстау!» 1-тапсырма: «Патриот деген ол ….» магнит тақтадағы ілініп тұрған плакатқа әрқайсысы келіп ассосация жасап жазып кетеді. Дереу екі минут Әскери міндетке жауапкершілікпен қарау; Туған жерге деген ыстық сезім; Өз Отанын күшті, айбынды ету, гүлдендіруге ұмтылу; Ана тіліне деген құрмет; Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін құрметтеу; Елдің тарихын құрметтеу; Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет сезім; Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау; Заңға бағыну; Үкіметті сыйлау;

2-тапсырма: Видеоролик көрсету. (3 - топтың оқушылары өз ойларымызды ортаға саламыз! Қанатты, нақыл, рухты сөздерімізді айтуғ

7 слайд
2-тапсырма: Видеоролик көрсету. (3 - топтың оқушылары өз ойларымызды ортаға саламыз! Қанатты, нақыл, рухты сөздерімізді айтуға болады.) «Оқушылар сәлемдемесі» Абылайхан: Біз армандарды ақиқатқа айналдырдық. мәңгілік елдің іргетасын қаладық.Біз үшін болашағымызға бағдар ететін, ұлтты ұйыстырып, ұлы мақсаттарға жетелейтін идея бар. Мадияр: Тәуелсіздікпен бірге халқымыз мәңгілік мұраттарына қол жеткізді.Біз еліміздің жүрегі, тәуелсіздігіміздің тірегі – мәңгілік елордамызды тұрғыздық. Еңлік: Қазақтың мәңгілік ғұмыры ұрпақтың мәңгілік болашағын баянды етуге арналады. Ендігі ұрпақ – мәңгілік қазақтың перзенті. Ендеше, қазақ елінің ұлттық идеясы – мәңгілік ел!. Ақниет: Мәңгілік ел ұғымын ұлтымыздың ұлы бағдары – «Қазақстан 2050» стратегиясының түп қазығы.«Қазақстан 2050» – мәңгілік елге бастайтын ең абыройлы, ең мәртебелі жол. Бәрі: - Біз өз Отанымыздың патриотымыз. - Мы патриоты нашей страны - We are patriots of our countries

7 слайд

2-тапсырма: Видеоролик көрсету. (3 - топтың оқушылары өз ойларымызды ортаға саламыз! Қанатты, нақыл, рухты сөздерімізді айтуға болады.) «Оқушылар сәлемдемесі» Абылайхан: Біз армандарды ақиқатқа айналдырдық. мәңгілік елдің іргетасын қаладық.Біз үшін болашағымызға бағдар ететін, ұлтты ұйыстырып, ұлы мақсаттарға жетелейтін идея бар. Мадияр: Тәуелсіздікпен бірге халқымыз мәңгілік мұраттарына қол жеткізді.Біз еліміздің жүрегі, тәуелсіздігіміздің тірегі – мәңгілік елордамызды тұрғыздық. Еңлік: Қазақтың мәңгілік ғұмыры ұрпақтың мәңгілік болашағын баянды етуге арналады. Ендігі ұрпақ – мәңгілік қазақтың перзенті. Ендеше, қазақ елінің ұлттық идеясы – мәңгілік ел!. Ақниет: Мәңгілік ел ұғымын ұлтымыздың ұлы бағдары – «Қазақстан 2050» стратегиясының түп қазығы.«Қазақстан 2050» – мәңгілік елге бастайтын ең абыройлы, ең мәртебелі жол. Бәрі: - Біз өз Отанымыздың патриотымыз. - Мы патриоты нашей страны - We are patriots of our countries

Тәрбиелік шараның ортасы 3-тапсырма: Миға шабуыл. «Сен білесің бе?» 1.Н.Назарбаев өз халқына ең алғаш жолдауды қай жылы жолдад

8 слайд
Тәрбиелік шараның ортасы 3-тапсырма: Миға шабуыл. «Сен білесің бе?» 1.Н.Назарбаев өз халқына ең алғаш жолдауды қай жылы жолдады?(1997 жылы) 2.Саммит қай жылы өтті және оған неше елдің басшылары қатысты?(2011 ж.56 елдің) 3.Тәуелсіздікке неше жыл толып отыр?(26 жыл толды) 4.Ұлттық әл-ауқат деңгейі жөнінен әлем мемлекеттерінің рейтингінде Қазақстан нешінші орында?(50-ші орында) 5.Н.Ә.Назарбаев қай жылғы жолдауында «Индустриялық-инновациялық даму бағдарламасын» жасады?(2010 ж.қаңтарында) 6.Қазақстан алғаш рет қандай заң қабылдады? («Мемлекеттік бақылау мен қадағалау туралы»заң) 7.Осы заңның аясында үкімет қай саламен күрес жүргізіп жатыр?(Сыбайлас жемқорлықпен) 8.«Қазақстан бизнес мүддесі үшін реформа жүргізуде көшбасшы»- деп қай жылы айтылды?(2010 ж) Плакат, А3, қажетті ресурстар.

8 слайд

Тәрбиелік шараның ортасы 3-тапсырма: Миға шабуыл. «Сен білесің бе?» 1.Н.Назарбаев өз халқына ең алғаш жолдауды қай жылы жолдады?(1997 жылы) 2.Саммит қай жылы өтті және оған неше елдің басшылары қатысты?(2011 ж.56 елдің) 3.Тәуелсіздікке неше жыл толып отыр?(26 жыл толды) 4.Ұлттық әл-ауқат деңгейі жөнінен әлем мемлекеттерінің рейтингінде Қазақстан нешінші орында?(50-ші орында) 5.Н.Ә.Назарбаев қай жылғы жолдауында «Индустриялық-инновациялық даму бағдарламасын» жасады?(2010 ж.қаңтарында) 6.Қазақстан алғаш рет қандай заң қабылдады? («Мемлекеттік бақылау мен қадағалау туралы»заң) 7.Осы заңның аясында үкімет қай саламен күрес жүргізіп жатыр?(Сыбайлас жемқорлықпен) 8.«Қазақстан бизнес мүддесі үшін реформа жүргізуде көшбасшы»- деп қай жылы айтылды?(2010 ж) Плакат, А3, қажетті ресурстар.

1-топ:«Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру» Ментал 4-тапсырма: Топтық жұмыс ьды карта 2-топ:«Рухани жаңғыру - әлемдегі е

9 слайд
1-топ:«Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру» Ментал 4-тапсырма: Топтық жұмыс ьды карта 2-топ:«Рухани жаңғыру - әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу"» шығармашылық экспо жайында мәлімет беру. Қолданып жатқан жобалар жайында мәлімет беру. 3-топ:«Рухани жаңғыру – табысты ел болуымыздың кепілі» слайд жасап қорғау Тәрбиелік шараның соңы   Кері байланыс:“ Туған жеріңе не бересің? ”ойыны Тәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер!  Еліміздің көркейуіне, гүлденуіне  «Туған жеріңе не бересің?  ”ойыны арқылы өз үлестеріңді қосыңдар. ( Жұмыс аяқталған соң, жапырақтарды жинап, ағашқа әр бала жапырағын іледі.) Алда әлі ұзақ жол,үлкен асулар бар.Сол асулар мен қиындықты жеңу үшін білектің күші мен найзаның ұшы керек емес. Оған тек жүрек пен білім, талант пен талап керек. Қазақ елінің абыройын асырып,мерейін үстем етер, әлем таңғалар, талай-талай жаңалық ашар білімділер керек . Осы Тәуелсіз еліміздің намысын қорғайтын, бүгінімізді ертеңіне жалғайтын, қазақ елінің ертеңі, болашағы үшін жауап беретін бүгінгі ұрпақ екенімізді сезінейік. Тілек ағашы Қорытынды Ән: «Туған жер»

9 слайд

1-топ:«Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру» Ментал 4-тапсырма: Топтық жұмыс ьды карта 2-топ:«Рухани жаңғыру - әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу"» шығармашылық экспо жайында мәлімет беру. Қолданып жатқан жобалар жайында мәлімет беру. 3-топ:«Рухани жаңғыру – табысты ел болуымыздың кепілі» слайд жасап қорғау Тәрбиелік шараның соңы   Кері байланыс:“ Туған жеріңе не бересің? ”ойыны Тәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер!  Еліміздің көркейуіне, гүлденуіне  «Туған жеріңе не бересің?  ”ойыны арқылы өз үлестеріңді қосыңдар. ( Жұмыс аяқталған соң, жапырақтарды жинап, ағашқа әр бала жапырағын іледі.) Алда әлі ұзақ жол,үлкен асулар бар.Сол асулар мен қиындықты жеңу үшін білектің күші мен найзаның ұшы керек емес. Оған тек жүрек пен білім, талант пен талап керек. Қазақ елінің абыройын асырып,мерейін үстем етер, әлем таңғалар, талай-талай жаңалық ашар білімділер керек . Осы Тәуелсіз еліміздің намысын қорғайтын, бүгінімізді ертеңіне жалғайтын, қазақ елінің ертеңі, болашағы үшін жауап беретін бүгінгі ұрпақ екенімізді сезінейік. Тілек ағашы Қорытынды Ән: «Туған жер»

Метатану таным туралы таным Өзінің ойлау қабілеттерін түйсінудің айрықша түрі

10 слайд
Метатану таным туралы таным Өзінің ойлау қабілеттерін түйсінудің айрықша түрі

10 слайд

Метатану таным туралы таным Өзінің ойлау қабілеттерін түйсінудің айрықша түрі

Метатану стратегиялары Білім алушының оқу және тәрбие үдерісін өзіндік бақылауына бағытталған басқар

11 слайд
Метатану стратегиялары Білім алушының оқу және тәрбие үдерісін өзіндік бақылауына бағытталған басқару түріндегі әдістер

11 слайд

Метатану стратегиялары Білім алушының оқу және тәрбие үдерісін өзіндік бақылауына бағытталған басқару түріндегі әдістер

Таным үрдісі адамның ырқымен де тығыз байланысты екенін байқаймыз. Ол адамды таным жолында белгілі бір мақсатт

12 слайд
Таным үрдісі адамның ырқымен де тығыз байланысты екенін байқаймыз. Ол адамды таным жолында белгілі бір мақсаттарға, нәтижеге жеткізуге көмектеседі. Адам өз ырқы арқылы бүкіл күш-жігерін жинақтап, оны зерттеуге ұмтылдырады. Алайда, ырық әрқашанда сананың, ең алдымен, моральдық құндылықтардың бақылауында болуы қажет. Таным үрдісінде аса бағаланатын нәрсе – ол адамның таланттығы. Біріншіден, ол адамға берілген табиғи дарынмен тығыз байланысты екенін байқауға болады. Егер біреу – көркемөнерге жақын болса, екінші – математика, физикаға, үшінші – тілдерді игеруге ынтық болуы мүмкін. Адамдардың бұл қабілеттері белгілі бір әлеуметтік жағдайларды жасау, сонымен қатар, тұлғаның қажымас еңбегінің арқасында, талантқа, яғни, шығармашылық қабілетіне айналуы мүмкін.

12 слайд

Таным үрдісі адамның ырқымен де тығыз байланысты екенін байқаймыз. Ол адамды таным жолында белгілі бір мақсаттарға, нәтижеге жеткізуге көмектеседі. Адам өз ырқы арқылы бүкіл күш-жігерін жинақтап, оны зерттеуге ұмтылдырады. Алайда, ырық әрқашанда сананың, ең алдымен, моральдық құндылықтардың бақылауында болуы қажет. Таным үрдісінде аса бағаланатын нәрсе – ол адамның таланттығы. Біріншіден, ол адамға берілген табиғи дарынмен тығыз байланысты екенін байқауға болады. Егер біреу – көркемөнерге жақын болса, екінші – математика, физикаға, үшінші – тілдерді игеруге ынтық болуы мүмкін. Адамдардың бұл қабілеттері белгілі бір әлеуметтік жағдайларды жасау, сонымен қатар, тұлғаның қажымас еңбегінің арқасында, талантқа, яғни, шығармашылық қабілетіне айналуы мүмкін.

13 слайд

13 слайд

Дарынды балалармен Дарынды балалармен жұмыстың бағыттарыжұмыстың бағыттары Жетекшісі Ш.Дүйсебаева Жетекшісі Н.Ба

14 слайд
Дарынды балалармен Дарынды балалармен жұмыстың бағыттарыжұмыстың бағыттары Жетекшісі Ш.Дүйсебаева Жетекшісі Н.БайкөжековаЖетекшісі Ж.ТалпақдваЖетекшісі Ш.Дүйсебаева Жетекшісі Ж.Талпақова Жетекшісі Н.Байкөжекова

14 слайд

Дарынды балалармен Дарынды балалармен жұмыстың бағыттарыжұмыстың бағыттары Жетекшісі Ш.Дүйсебаева Жетекшісі Н.БайкөжековаЖетекшісі Ж.ТалпақдваЖетекшісі Ш.Дүйсебаева Жетекшісі Ж.Талпақова Жетекшісі Н.Байкөжекова

ББ ұлақ көрсең, көзін аш...ұлақ көрсең, көзін аш... Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген Жас

15 слайд
ББ ұлақ көрсең, көзін аш...ұлақ көрсең, көзін аш... Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу,оның ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу,оның одан әрі дамуына бағыт- бағдар бере білу ерекше одан әрі дамуына бағыт- бағдар бере білу ерекше қиын іс. Алайда әр баланың жеке қабілетін қиын іс. Алайда әр баланың жеке қабілетін анықтап, оны сол бағытта жетелеу- ұстаз парызы.анықтап, оны сол бағытта жетелеу- ұстаз парызы. Баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының Баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу, оларды озық өнегесін оның санасына сіңіре білу, оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту - бүгінгі шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту - бүгінгі күннің алдында тұрған басты талап. күннің алдында тұрған басты талап.

15 слайд

ББ ұлақ көрсең, көзін аш...ұлақ көрсең, көзін аш... Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген Жас жеткіншектің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу,оның ерекше қабілетті, дарындылықты тани білу,оның одан әрі дамуына бағыт- бағдар бере білу ерекше одан әрі дамуына бағыт- бағдар бере білу ерекше қиын іс. Алайда әр баланың жеке қабілетін қиын іс. Алайда әр баланың жеке қабілетін анықтап, оны сол бағытта жетелеу- ұстаз парызы.анықтап, оны сол бағытта жетелеу- ұстаз парызы. Баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының Баланы заманына қарай икемдеп, өз заманының озық өнегесін оның санасына сіңіре білу, оларды озық өнегесін оның санасына сіңіре білу, оларды шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту - бүгінгі шығармашылық бағытта жан-жақты дамыту - бүгінгі күннің алдында тұрған басты талап. күннің алдында тұрған басты талап.

ЖылдарЖылдар Қатысқан Қатысқан оқушы саныоқушы саны І орынІ орын ІІ орынІІ орын ІІІ орынІІІ орын 2017-2018 ж 2017-2018 ж 151

16 слайд
ЖылдарЖылдар Қатысқан Қатысқан оқушы саныоқушы саны І орынІ орын ІІ орынІІ орын ІІІ орынІІІ орын 2017-2018 ж 2017-2018 ж 1515 22 44 55 2018-2019ж2018-2019ж 2121 11 33 66 2019-2020 ж2019-2020 ж 2525 22 55 66 Мектеп оқушыларының «Ақбота»Мектеп оқушыларының «Ақбота» марафонындағы жетістіктерімарафонындағы жетістіктері Мектеп оқушыларының «Кенгуру» жетістіктері

16 слайд

ЖылдарЖылдар Қатысқан Қатысқан оқушы саныоқушы саны І орынІ орын ІІ орынІІ орын ІІІ орынІІІ орын 2017-2018 ж 2017-2018 ж 1515 22 44 55 2018-2019ж2018-2019ж 2121 11 33 66 2019-2020 ж2019-2020 ж 2525 22 55 66 Мектеп оқушыларының «Ақбота»Мектеп оқушыларының «Ақбота» марафонындағы жетістіктерімарафонындағы жетістіктері Мектеп оқушыларының «Кенгуру» жетістіктері

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық

17 слайд
Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық (СПОРТТЫҚ) дарындылық Техникалық дарындылық Жас ақындар сайысы, шығармалар байқауы, «Қолөнер» үйірмесі; «Қылқалам» үйірмесі «Қуыршақ театры, «Жас актер» клубы Интеллектуалы ойындар Ақбота, Кенгуру,Айқанат Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест «Роботехника» үйірмесі Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар

17 слайд

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық (СПОРТТЫҚ) дарындылық Техникалық дарындылық Жас ақындар сайысы, шығармалар байқауы, «Қолөнер» үйірмесі; «Қылқалам» үйірмесі «Қуыршақ театры, «Жас актер» клубы Интеллектуалы ойындар Ақбота, Кенгуру,Айқанат Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест «Роботехника» үйірмесі Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар

Адамды танып білу оның бойындағы ерекше қабілеті көре білу – мұғалім үшін аса қажет. Ол үшін ерінбей еңбектеніп, баланы

18 слайд
Адамды танып білу оның бойындағы ерекше қабілеті көре білу – мұғалім үшін аса қажет. Ол үшін ерінбей еңбектеніп, баланың ерекше қабілетін байқауда күнделікті сабақта, тәрбие жұмыстарында оқушыны үзбей бақылап, бала бойындағы дарындылықты немесе жүйелі білім алуға қабілетті тұлғаны анықтауға болады. Тәрбие жұмысында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың түрлері: 1 . Мұражай , «Туған жерге тағзым» тарихи орындарға саяхатқа бару; 2. «Ақылды бейбенбі» жобасы (жергілікті ақын – жазушылармен кездесу ); 3. Түрлі тақырыптарда әңгіме, пікірталас, кездесу өткізіп, алған әсерлері бойынша шығарма жазу, ауызша және жазбаша түрде өз ойын еркін жеткізе білу. 4. Әлеуметтік жобаларға қатысу «Ата-ананың жұмыс орнындағы 3 күн» жобасы 5. Ұлттық қолөнерді насихаттау бағытында үйірмелерге қатысу, «Алтын қазына» жобалары 6. Роботехника үйірмесі 7. Театр (қуыршақ) үйірмесі 8. Онлайн видеобайқауларға қатысу

18 слайд

Адамды танып білу оның бойындағы ерекше қабілеті көре білу – мұғалім үшін аса қажет. Ол үшін ерінбей еңбектеніп, баланың ерекше қабілетін байқауда күнделікті сабақта, тәрбие жұмыстарында оқушыны үзбей бақылап, бала бойындағы дарындылықты немесе жүйелі білім алуға қабілетті тұлғаны анықтауға болады. Тәрбие жұмысында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың түрлері: 1 . Мұражай , «Туған жерге тағзым» тарихи орындарға саяхатқа бару; 2. «Ақылды бейбенбі» жобасы (жергілікті ақын – жазушылармен кездесу ); 3. Түрлі тақырыптарда әңгіме, пікірталас, кездесу өткізіп, алған әсерлері бойынша шығарма жазу, ауызша және жазбаша түрде өз ойын еркін жеткізе білу. 4. Әлеуметтік жобаларға қатысу «Ата-ананың жұмыс орнындағы 3 күн» жобасы 5. Ұлттық қолөнерді насихаттау бағытында үйірмелерге қатысу, «Алтын қазына» жобалары 6. Роботехника үйірмесі 7. Театр (қуыршақ) үйірмесі 8. Онлайн видеобайқауларға қатысу

Оқу мен тәрбие саласындағы аса маңызды міндет – талабы таудай дарынды жеке тұлғаны іздеп тауып, оны жетілдіріп шығару.

19 слайд
Оқу мен тәрбие саласындағы аса маңызды міндет – талабы таудай дарынды жеке тұлғаны іздеп тауып, оны жетілдіріп шығару. Ал мақсаты – тәрбие мен білім халықтық бола отырып, ұлттық дәстүрді ұстаушы, дені сау, адамгершілігі мол, қабілеті дамыған, жан-жақты, саяси сауатты, өресі биік азаматтарды тәрбиелеу. Қорыта келе, ғылымның метатаным саласында әлі шешімі табылмаған мәселелер жеткілікті. Дегенмен ұстаздар қауымына өз тәжірибесі турасында ойлану, оны жақсарту үшін метатаным саласында зерттеулер мен әдебиеттер баршылық. Заманымызға лайықты сапалы да саналы жас ұрпақты тәрбиелеуде жауапты міндеттер кезегін күттірмейді. Табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйын одан әрі дамытып, ерекше қабілетті оқушыны дарынға айналдыра білейік!

19 слайд

Оқу мен тәрбие саласындағы аса маңызды міндет – талабы таудай дарынды жеке тұлғаны іздеп тауып, оны жетілдіріп шығару. Ал мақсаты – тәрбие мен білім халықтық бола отырып, ұлттық дәстүрді ұстаушы, дені сау, адамгершілігі мол, қабілеті дамыған, жан-жақты, саяси сауатты, өресі биік азаматтарды тәрбиелеу. Қорыта келе, ғылымның метатаным саласында әлі шешімі табылмаған мәселелер жеткілікті. Дегенмен ұстаздар қауымына өз тәжірибесі турасында ойлану, оны жақсарту үшін метатаным саласында зерттеулер мен әдебиеттер баршылық. Заманымызға лайықты сапалы да саналы жас ұрпақты тәрбиелеуде жауапты міндеттер кезегін күттірмейді. Табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйын одан әрі дамытып, ерекше қабілетті оқушыны дарынға айналдыра білейік!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ