Материалдар / «Ш» -дыбысын буында дұрыс айтуға машықтандыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ш» -дыбысын буында дұрыс айтуға машықтандыру

Материал туралы қысқаша түсінік
: фонематикалық естуді, зейінді, ойлауды, есті дамытуға жағдай тудыру; дыбыстық анализ және синтез дағдыларын дамытуға негіз болу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2021
676
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ш» -дыбысын буында дұрыс айтуға машықтандыру № 35 “Болашақ” жалпы орта мектебі КММ Педагог-

1 слайд
«Ш» -дыбысын буында дұрыс айтуға машықтандыру № 35 “Болашақ” жалпы орта мектебі КММ Педагог-дефектолог: Нуралиева Ажар Қылышбекқызы

1 слайд

«Ш» -дыбысын буында дұрыс айтуға машықтандыру № 35 “Болашақ” жалпы орта мектебі КММ Педагог-дефектолог: Нуралиева Ажар Қылышбекқызы

Мақсаты: «Ш» дыбысының артикуляциясын нақтылау, дыбысты буында, сөзде машықтандыру

2 слайд
Мақсаты: «Ш» дыбысының артикуляциясын нақтылау, дыбысты буында, сөзде машықтандыру

2 слайд

Мақсаты: «Ш» дыбысының артикуляциясын нақтылау, дыбысты буында, сөзде машықтандыру

.. Міндеттері: • Түзету-дамытушылық : фонематикалық естуді, зейінді, ойлауды, есті дамытуға жағдай тудыру; дыбыстық анализ жән

3 слайд
.. Міндеттері: • Түзету-дамытушылық : фонематикалық естуді, зейінді, ойлауды, есті дамытуға жағдай тудыру; дыбыстық анализ және синтез дағдыларын дамытуға негіз болу. • Білімділік : әріптерді дұрыс жаздыруға негіз болу, «отбасы» тақырыбы бойынша сөздік қорын дамыту. • Тәрбиелік : оқушының сабаққа деген жағымды көз қарасын, ұқыптылығын қалыптастыру. Қажетті заттар : айна, бау, дорбаша (ұсақ заттарымен). Көрнекіліктер : жануарлардың суреттері, карточкалар, «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлері, «Пойыз» ойыны. Лексикалық материал: жұмбақ

3 слайд

.. Міндеттері: • Түзету-дамытушылық : фонематикалық естуді, зейінді, ойлауды, есті дамытуға жағдай тудыру; дыбыстық анализ және синтез дағдыларын дамытуға негіз болу. • Білімділік : әріптерді дұрыс жаздыруға негіз болу, «отбасы» тақырыбы бойынша сөздік қорын дамыту. • Тәрбиелік : оқушының сабаққа деген жағымды көз қарасын, ұқыптылығын қалыптастыру. Қажетті заттар : айна, бау, дорбаша (ұсақ заттарымен). Көрнекіліктер : жануарлардың суреттері, карточкалар, «Шалқан» ертегісінің кейіпкерлері, «Пойыз» ойыны. Лексикалық материал: жұмбақ

.. Сабақтың барысы : І. Ұйымдастырушылық кезең. Сәлемдесу! Балалар мен жұмбақ жасырамын: «Өзі дөңгелек, сап-сары, Бақшада ө

4 слайд
.. Сабақтың барысы :   І. Ұйымдастырушылық кезең. Сәлемдесу! Балалар мен жұмбақ жасырамын: «Өзі дөңгелек, сап-сары, Бақшада өседі бұрыннан. Жерден оңай жұлынбайтын Ол қандай көкөніс ...?». Оқушы: - Шалқан.

4 слайд

.. Сабақтың барысы :   І. Ұйымдастырушылық кезең. Сәлемдесу! Балалар мен жұмбақ жасырамын: «Өзі дөңгелек, сап-сары, Бақшада өседі бұрыннан. Жерден оңай жұлынбайтын Ол қандай көкөніс ...?». Оқушы: - Шалқан.

мұғалім: - Дұрыс. Шалқан ертегісін білесің бе? Онда қандай кейіпкерлер бар? Оқушы: - Ата, әже ... Мұғалім: - Олар бір-біріне кі

5 слайд
мұғалім: - Дұрыс. Шалқан ертегісін білесің бе? Онда қандай кейіпкерлер бар? Оқушы: - Ата, әже ... Мұғалім: - Олар бір-біріне кім болып келеді? Оқушы: - Жақындар, туыстар. Мұғалім : - Яғни, олар бір отбасы. Сенің отбасында кімдер бар? Оқушы атап береді. Мұғалім: - Жақсы. Ал енді назар аударшы, «шалқан» деген сөзде бірінші дыбыс қандай? (Ш) Мұғалім: - Дыбысқа сипаттама берейік. Оқушы: - «ш» дыбысы дауыссыз, көк түспен белгіленеді. Мұғалім: - Әр кейіпкердің саған деген тапсырмалары бар. «Ш» дыбысын дұрыс меңгеру үшін орындаймыз ба? Оқушы: - Ия.

5 слайд

мұғалім: - Дұрыс. Шалқан ертегісін білесің бе? Онда қандай кейіпкерлер бар? Оқушы: - Ата, әже ... Мұғалім: - Олар бір-біріне кім болып келеді? Оқушы: - Жақындар, туыстар. Мұғалім : - Яғни, олар бір отбасы. Сенің отбасында кімдер бар? Оқушы атап береді. Мұғалім: - Жақсы. Ал енді назар аударшы, «шалқан» деген сөзде бірінші дыбыс қандай? (Ш) Мұғалім: - Дыбысқа сипаттама берейік. Оқушы: - «ш» дыбысы дауыссыз, көк түспен белгіленеді. Мұғалім: - Әр кейіпкердің саған деген тапсырмалары бар. «Ш» дыбысын дұрыс меңгеру үшін орындаймыз ба? Оқушы: - Ия.

ІІ. Дыбыстың артикуляциясын нақтылау, артикуляциялық гимнастика . Бірінші кейіпкер «Ата» Мұғалім : - Атаның тапсырмасы, «ш» д

6 слайд
ІІ. Дыбыстың артикуляциясын нақтылау, артикуляциялық гимнастика . Бірінші кейіпкер «Ата» Мұғалім : - Атаның тапсырмасы, «ш» дыбысының артикуляциясын көрсету, артикуляциялық жаттығулар орындау. Оқушы: - «Ш» дыбысын дыбыстаған кезде, ерін аздап дөңгеленіп, алға қарай шығыңқы келеді. Тілдің ұшы үстіне қарай көтеріледі. Алақанды ауызға жақындатканында жылы дем сезіледі. Дыбыстарды нақты және әдемі дыбыстау үшін біз жаттығулар орындаймыз. Мысалы: «Сағат», «Тіс тазалау», «Алтыбақан», «Тәтті тосап», «Кесе».  

6 слайд

ІІ. Дыбыстың артикуляциясын нақтылау, артикуляциялық гимнастика . Бірінші кейіпкер «Ата» Мұғалім : - Атаның тапсырмасы, «ш» дыбысының артикуляциясын көрсету, артикуляциялық жаттығулар орындау. Оқушы: - «Ш» дыбысын дыбыстаған кезде, ерін аздап дөңгеленіп, алға қарай шығыңқы келеді. Тілдің ұшы үстіне қарай көтеріледі. Алақанды ауызға жақындатканында жылы дем сезіледі. Дыбыстарды нақты және әдемі дыбыстау үшін біз жаттығулар орындаймыз. Мысалы: «Сағат», «Тіс тазалау», «Алтыбақан», «Тәтті тосап», «Кесе».  

ІІІ. Ұсақ қол моторикасын дамыту . Екінші кейіпкер «Әже». Әженің тапсырмасы, кіші дорбаның ішінен оқушы сипап- сезу арқылы қанда

7 слайд
ІІІ. Ұсақ қол моторикасын дамыту . Екінші кейіпкер «Әже». Әженің тапсырмасы, кіші дорбаның ішінен оқушы сипап- сезу арқылы қандай зат екенін анықтап, алып шығады. Заттар: машина, ағаш, үшбұрыш, майшам, төртбұрыш

7 слайд

ІІІ. Ұсақ қол моторикасын дамыту . Екінші кейіпкер «Әже». Әженің тапсырмасы, кіші дорбаның ішінен оқушы сипап- сезу арқылы қандай зат екенін анықтап, алып шығады. Заттар: машина, ағаш, үшбұрыш, майшам, төртбұрыш

IV. Фонематикалық естуді дамыту . Үшінші кейіпкер «Немересі». Немеренің тапсырмасы, «Ш» дыбысы бар сөзді табу. Оқушы, қажетті д

8 слайд
IV. Фонематикалық естуді дамыту . Үшінші кейіпкер «Немересі». Немеренің тапсырмасы, «Ш» дыбысы бар сөзді табу. Оқушы, қажетті дыбысы бар сөзді тауып, бауға тізіп жинайды.

8 слайд

IV. Фонематикалық естуді дамыту . Үшінші кейіпкер «Немересі». Немеренің тапсырмасы, «Ш» дыбысы бар сөзді табу. Оқушы, қажетті дыбысы бар сөзді тауып, бауға тізіп жинайды.

V. Негізгі бөлім. Төртінші кейіпкер «Ит». Иттің тапсырмасы, берілген буындарды тура және кері оқып шығу.

9 слайд
V. Негізгі бөлім. Төртінші кейіпкер «Ит». Иттің тапсырмасы, берілген буындарды тура және кері оқып шығу.  

9 слайд

V. Негізгі бөлім. Төртінші кейіпкер «Ит». Иттің тапсырмасы, берілген буындарды тура және кері оқып шығу.  

Сергіту сәті: қимылмен орындалады. «Анама көмектесемін, Киімді өзім жуамын. Сабынмен шұлықты сабындап, Жұдырықпен қатты уқалап

10 слайд
Сергіту сәті: қимылмен орындалады.   «Анама көмектесемін, Киімді өзім жуамын. Сабынмен шұлықты сабындап, Жұдырықпен қатты уқалап. Тез шұлықты шаямын, Жіпке іліп қоямын». .

10 слайд

Сергіту сәті: қимылмен орындалады.   «Анама көмектесемін, Киімді өзім жуамын. Сабынмен шұлықты сабындап, Жұдырықпен қатты уқалап. Тез шұлықты шаямын, Жіпке іліп қоямын». .

Бесінші кейіпкер «Мысық». Мысықтын тапсырмасы, «Пойыз» ойыны. Оқушы суреттегі сөзді атайды. Сөздегі «ш» дыбысының орнын анықт

11 слайд
Бесінші кейіпкер «Мысық». Мысықтын тапсырмасы, «Пойыз» ойыны. Оқушы суреттегі сөзді атайды. Сөздегі «ш» дыбысының орнын анықтап, бастапқы, ортаңғы немесе соңғы вагонға орналастырады

11 слайд

Бесінші кейіпкер «Мысық». Мысықтын тапсырмасы, «Пойыз» ойыны. Оқушы суреттегі сөзді атайды. Сөздегі «ш» дыбысының орнын анықтап, бастапқы, ортаңғы немесе соңғы вагонға орналастырады

Алтыншы кейіпкер «Тышқан». Тышқанның тапсырмасы, әр кейіпкерге «ш» дыбысы бар есім ойлап табу, дәптерге жазу

12 слайд
Алтыншы кейіпкер «Тышқан». Тышқанның тапсырмасы, әр кейіпкерге «ш» дыбысы бар есім ойлап табу, дәптерге жазу

12 слайд

Алтыншы кейіпкер «Тышқан». Тышқанның тапсырмасы, әр кейіпкерге «ш» дыбысы бар есім ойлап табу, дәптерге жазу

. V. Қорытындылау. Мұғалім: - Жарайсың! Барлық тапсырмаларды орындап шықтың. Саған тапсырмаларды орындауға қандай дыбыс к

13 слайд
. V. Қорытындылау.     Мұғалім: - Жарайсың! Барлық тапсырмаларды орындап шықтың. Саған тапсырмаларды орындауға қандай дыбыс көмектесті? Оқушы: - «Ш». Мұғалім: - Міне, демек бүгін сен «ш» дыбысын одан әрі жақсы меңгердің.  

13 слайд

. V. Қорытындылау.     Мұғалім: - Жарайсың! Барлық тапсырмаларды орындап шықтың. Саған тапсырмаларды орындауға қандай дыбыс көмектесті? Оқушы: - «Ш». Мұғалім: - Міне, демек бүгін сен «ш» дыбысын одан әрі жақсы меңгердің.  

Назарларыңызға рахмет

14 слайд
Назарларыңызға рахмет

14 слайд

Назарларыңызға рахмет