ш дыбысы мен әріпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ш дыбысы мен әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Үмбетәлі Кәрібаев МДШО» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Сапакова Айнур Жумахановна

#1 слайд
«Үмбетәлі Кәрібаев МДШО» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Сапакова Айнур Жумахановна

1 слайд

«Үмбетәлі Кәрібаев МДШО» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Сапакова Айнур Жумахановна

Сабақтың тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Щ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде а

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Щ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әріпті ажыратып, дыбыспен сәйкестендіреді. Оқушының көпшілігі: Оқылған мәтінді түсініп, ат қояды. Кейбір оқушылар:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Щ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әріпті ажыратып, дыбыспен сәйкестендіреді. Оқушының көпшілігі: Оқылған мәтінді түсініп, ат қояды. Кейбір оқушылар:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

*Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ойын тәртібі (ережесі): оқушылар екі топқа бөлініп, ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады.

#3 слайд
*Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ойын тәртібі (ережесі): оқушылар екі топқа бөлініп, ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады.Тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Қай топ дұрыс әрі тез орындаса, сол топ жеңімпаз атанады. Дескриптор: •ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады. •тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Оқылым дағдысына тапсырма қалыптастыру. Мәтінді жұптасып оқу. «Ұшақ» әдісі бойынша Балқаш – Қазақстандағы ең үлкен көл. Оның суы екі түрлі. Балқаштың шығыс жағындағы суы ащы. Батыс жағындағы суы тұщы. Мәтінді жұптаса отырып,оқушыларға сұрақ, тест тапсырмасын беремін. •Ащы, тұщы сөздеріне сұрақ қой. Бұлар қандай сөздер? 1. Мәтінде не туралы айтылған? А) мысық туралы Ә) көл туралы Б) тышқан туралы Дескриптор: •мәтінді дұрыс оқиды және не туралы екенін айтады •мәтіннің тақырыбын анықтайды; •ащы, тұщы сөзіне қандай? деген сұрағын қояды •мәтіндегі қарама- қарсы сөзді табады Мақалдың мазмұнын қалай түсінесің? (Жеке жұмыс) Ащы мен тұщыны татқан білер. Дескриптор: •мақалдың мазмұнын қалай түсінгенін айтады. «

3 слайд

*Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ойын тәртібі (ережесі): оқушылар екі топқа бөлініп, ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады.Тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Қай топ дұрыс әрі тез орындаса, сол топ жеңімпаз атанады. Дескриптор: •ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады. •тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Оқылым дағдысына тапсырма қалыптастыру. Мәтінді жұптасып оқу. «Ұшақ» әдісі бойынша Балқаш – Қазақстандағы ең үлкен көл. Оның суы екі түрлі. Балқаштың шығыс жағындағы суы ащы. Батыс жағындағы суы тұщы. Мәтінді жұптаса отырып,оқушыларға сұрақ, тест тапсырмасын беремін. •Ащы, тұщы сөздеріне сұрақ қой. Бұлар қандай сөздер? 1. Мәтінде не туралы айтылған? А) мысық туралы Ә) көл туралы Б) тышқан туралы Дескриптор: •мәтінді дұрыс оқиды және не туралы екенін айтады •мәтіннің тақырыбын анықтайды; •ащы, тұщы сөзіне қандай? деген сұрағын қояды •мәтіндегі қарама- қарсы сөзді табады Мақалдың мазмұнын қалай түсінесің? (Жеке жұмыс) Ащы мен тұщыны татқан білер. Дескриптор: •мақалдың мазмұнын қалай түсінгенін айтады. «

- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анық

#4 слайд
- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

4 слайд

- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды.

Критериалды бағалау Критериалды бағалау - әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақы

#5 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау - әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды -критериалды бағалаудың бір түрі қалыптасушы бағалауды сабақта қолдану үшін Түсті шеңберлер” (дұрыс,қате) әдіс-тәсілді қолданамын. Яғни мақсаты ұсынылған түрлі-түсті шеңберді жинағанына қарай деңгейлері анықталады.

5 слайд

Критериалды бағалау Критериалды бағалау - әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды -критериалды бағалаудың бір түрі қалыптасушы бағалауды сабақта қолдану үшін Түсті шеңберлер” (дұрыс,қате) әдіс-тәсілді қолданамын. Яғни мақсаты ұсынылған түрлі-түсті шеңберді жинағанына қарай деңгейлері анықталады.

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылары 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану 1

#6 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылары 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 3.Тапсырмаларды оқу мақсаты бойынша әзірлеу 4.Оқу мақсаты негізінде бағалау критерийлерін жасау

6 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылары 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 3.Тапсырмаларды оқу мақсаты бойынша әзірлеу 4.Оқу мақсаты негізінде бағалау критерийлерін жасау

#7 слайд

7 слайд

Файл форматы:
ppt
30.01.2019
628
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі