ш дыбысы мен әріпі
ш дыбысы мен әріпі

#1 слайд
«Үмбетәлі Кәрібаев МДШО» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Сапакова Айнур Жумахановна
1 слайд
«Үмбетәлі Кәрібаев МДШО» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Сапакова Айнур Жумахановна
#2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ойын ережесін құра аламын. Щ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру
Сабақ мақсаттары:
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар: Әріпті ажыратып, дыбыспен сәйкестендіреді.
Оқушының көпшілігі: Оқылған мәтінді түсініп, ат қояды.
Кейбір оқушылар:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ойын ережесін құра аламын. Щ дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 1.2.2.1 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әріпті ажыратып, дыбыспен сәйкестендіреді. Оқушының көпшілігі: Оқылған мәтінді түсініп, ат қояды. Кейбір оқушылар:Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
#3 слайд
*Белсенді оқу әдіс-тәсілдері
Ойын тәртібі (ережесі): оқушылар
екі топқа бөлініп, ащы, тұщы
сөздеріне қатысты сөздерді
табады.Тапқан сөздерін кестеге
орналастырып жазады.
Қай топ дұрыс әрі тез орындаса, сол
топ жеңімпаз атанады.
Дескриптор:
•ащы, тұщы сөздеріне қатысты
сөздерді табады.
•тапқан сөздерін кестеге
орналастырып жазады.
Оқылым дағдысына тапсырма
қалыптастыру. Мәтінді жұптасып оқу.
«Ұшақ» әдісі бойынша
Балқаш – Қазақстандағы ең үлкен көл. Оның суы екі түрлі.
Балқаштың шығыс жағындағы суы ащы. Батыс жағындағы суы
тұщы.
Мәтінді жұптаса отырып,оқушыларға сұрақ, тест тапсырмасын
беремін.
•Ащы, тұщы сөздеріне сұрақ қой. Бұлар қандай сөздер?
1. Мәтінде не туралы айтылған?
А) мысық туралы
Ә) көл туралы
Б) тышқан туралы
Дескриптор:
•мәтінді дұрыс оқиды және не туралы екенін айтады
•мәтіннің тақырыбын анықтайды;
•ащы, тұщы сөзіне қандай? деген сұрағын қояды
•мәтіндегі қарама- қарсы сөзді табады
Мақалдың мазмұнын
қалай түсінесің? (Жеке
жұмыс)
Ащы мен тұщыны
татқан білер.
Дескриптор:
•мақалдың мазмұнын
қалай түсінгенін
айтады.
«
3 слайд
*Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Ойын тәртібі (ережесі): оқушылар екі топқа бөлініп, ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады.Тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Қай топ дұрыс әрі тез орындаса, сол топ жеңімпаз атанады. Дескриптор: •ащы, тұщы сөздеріне қатысты сөздерді табады. •тапқан сөздерін кестеге орналастырып жазады. Оқылым дағдысына тапсырма қалыптастыру. Мәтінді жұптасып оқу. «Ұшақ» әдісі бойынша Балқаш – Қазақстандағы ең үлкен көл. Оның суы екі түрлі. Балқаштың шығыс жағындағы суы ащы. Батыс жағындағы суы тұщы. Мәтінді жұптаса отырып,оқушыларға сұрақ, тест тапсырмасын беремін. •Ащы, тұщы сөздеріне сұрақ қой. Бұлар қандай сөздер? 1. Мәтінде не туралы айтылған? А) мысық туралы Ә) көл туралы Б) тышқан туралы Дескриптор: •мәтінді дұрыс оқиды және не туралы екенін айтады •мәтіннің тақырыбын анықтайды; •ащы, тұщы сөзіне қандай? деген сұрағын қояды •мәтіндегі қарама- қарсы сөзді табады Мақалдың мазмұнын қалай түсінесің? (Жеке жұмыс) Ащы мен тұщыны татқан білер. Дескриптор: •мақалдың мазмұнын қалай түсінгенін айтады. «
#4 слайд
- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен
сәйкестендіріп оқиды.
-мәтінді түсініп, тақырыбын қояды.
-мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
4 слайд
- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
#5 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау
- әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен
сәйкестендіріп оқиды.
-мәтінді түсініп, тақырыбын қояды.
-мәтіннің негізгі ойын анықтайды
-критериалды бағалаудың бір түрі қалыптасушы
бағалауды сабақта қолдану үшін Түсті шеңберлер”
(дұрыс,қате) әдіс-тәсілді қолданамын. Яғни мақсаты
ұсынылған түрлі-түсті шеңберді жинағанына қарай
деңгейлері анықталады.
5 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау - әріпті таниды, ажыратады,әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. -мәтінді түсініп, тақырыбын қояды. -мәтіннің негізгі ойын анықтайды -критериалды бағалаудың бір түрі қалыптасушы бағалауды сабақта қолдану үшін Түсті шеңберлер” (дұрыс,қате) әдіс-тәсілді қолданамын. Яғни мақсаты ұсынылған түрлі-түсті шеңберді жинағанына қарай деңгейлері анықталады.
#6 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы
қорытындылары 1.Оқу мақсаттары
негізінде жүйелі
жұмыс істеуге
дағдылану
1.Оқу мақсаттары
негізінде жүйелі
жұмыс істеуге
дағдылану2. Тапсырмалардың
ойлау дағдыларының
деңгейіне байланысын
анықтау
2. Тапсырмалардың
ойлау дағдыларының
деңгейіне байланысын
анықтау
3.Тапсырмаларды оқу
мақсаты бойынша
әзірлеу
4.Оқу мақсаты негізінде
бағалау критерийлерін
жасау
6 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылары 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану 1.Оқу мақсаттары негізінде жүйелі жұмыс істеуге дағдылану2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 2. Тапсырмалардың ойлау дағдыларының деңгейіне байланысын анықтау 3.Тапсырмаларды оқу мақсаты бойынша әзірлеу 4.Оқу мақсаты негізінде бағалау критерийлерін жасау
#7 слайд
7 слайд
шағым қалдыра аласыз













