сабақ ": Қарым-қатынас әліппесі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ ": Қарым-қатынас әліппесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың бойына рухани адамгершілік қасиеттерді ұялату үшін мейірбан, ақылды, шыншыл, қайырымды т.б адамдық асыл қасиеттерді игеруге ықпал ету. Бірін-бірі сыйлап, мейіріммен қарауға тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Қарым – қатынас әліппесі.

#1 слайд
Тақырыбы: Қарым – қатынас әліппесі.

1 слайд

Тақырыбы: Қарым – қатынас әліппесі.

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: бәрін жақсы көру, бауырмалдық, татулық.

#2 слайд
Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: бәрін жақсы көру, бауырмалдық, татулық.

2 слайд

Құндылығы: Сүйіспеншілік Қасиеттері: бәрін жақсы көру, бауырмалдық, татулық.

Мақсаты: оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әілппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Мі

#3 слайд
Мақсаты: оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әілппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға айналадағы бәрін жақсы көрудің маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: оқушыларға адами қарым-қатынас жасау әілппесі туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға айналадағы бәрін жақсы көрудің маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бауырмалдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды татулыққа тәрбиелеу.

#4 слайд

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. № 20 – сабақ. «Ақылды соқыр» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Соқыр адамның іс-әр

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. № 20 – сабақ. «Ақылды соқыр» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Соқыр адамның іс-әрекетін өмірде немен салытыруға болады? 2. Адамдар қарым-қатынас жасағанда өзгелерді түсіну қандай нәтижеге қол жеткізеді? 3. «Өзгеге жарық қыл,өзіңе қақтықпас» дегенді қалай түсінесіндер?

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. № 20 – сабақ. «Ақылды соқыр» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Соқыр адамның іс-әрекетін өмірде немен салытыруға болады? 2. Адамдар қарым-қатынас жасағанда өзгелерді түсіну қандай нәтижеге қол жеткізеді? 3. «Өзгеге жарық қыл,өзіңе қақтықпас» дегенді қалай түсінесіндер?

Сабақтың дәйексөзі. (Бірінші ұл балалар қайталайды, кейін қыз балалар қайталап оқиды) Жақсылықтан жақсылық туады.

#6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. (Бірінші ұл балалар қайталайды, кейін қыз балалар қайталап оқиды) Жақсылықтан жақсылық туады. Мақал. Сұрақ : 1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. (Бірінші ұл балалар қайталайды, кейін қыз балалар қайталап оқиды) Жақсылықтан жақсылық туады. Мақал. Сұрақ : 1. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Күн кімдікі

#7 слайд
Мұғалім сыйы. Күн кімдікі

7 слайд

Мұғалім сыйы. Күн кімдікі

Сұрақтар: 1. Балалар анасының айтқан ақылынан нені түсінді? 2. Неліктен күн барлық адамзатқа ортақ деп ойлайсыңдар? 3. Риясыз

#8 слайд
Сұрақтар: 1. Балалар анасының айтқан ақылынан нені түсінді? 2. Неліктен күн барлық адамзатқа ортақ деп ойлайсыңдар? 3. Риясыз сүйіспеншілікті Күннен үйренуге болатынынын түсіндіріп көріңдер. 4. Өзіңнің Күнмен тілдескен кезің болды ма? Достарыңа айтып бер. 5. қуантқан кезің туралы әңгімелеп бер.

8 слайд

Сұрақтар: 1. Балалар анасының айтқан ақылынан нені түсінді? 2. Неліктен күн барлық адамзатқа ортақ деп ойлайсыңдар? 3. Риясыз сүйіспеншілікті Күннен үйренуге болатынынын түсіндіріп көріңдер. 4. Өзіңнің Күнмен тілдескен кезің болды ма? Достарыңа айтып бер. 5. қуантқан кезің туралы әңгімелеп бер.

Шығармашылық іс - әрекет, топтық тапсырма . Тапсырма: Қоршаған ортамен үйлесімді қарым – қатынас ережесін жасау.

#9 слайд
Шығармашылық іс - әрекет, топтық тапсырма . Тапсырма: Қоршаған ортамен үйлесімді қарым – қатынас ережесін жасау.

9 слайд

Шығармашылық іс - әрекет, топтық тапсырма . Тапсырма: Қоршаған ортамен үйлесімді қарым – қатынас ережесін жасау.

Топпен ән айту. «Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін ест

#10 слайд
Топпен ән айту. «Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым.   Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!   2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп.   Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!

10 слайд

Топпен ән айту. «Көңілді күн» 1. Теріп едік жемісін сезім бақтың, Сыйластықтың алауын өзің жақтың. Сенің думан тойыңның әнін естіп, Есігіңді шыдамай өзім қақтым.   Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!   2. Бір тамаша отырдың өмірге еніп, Жүзің бал бұл жадырап көңілденіп. Есігіңнен мен кіріп келгенімде Қуандың ау балаша мені көріп.   Қайырмасы: Бүгін қандай тамаша Көңілді күн 3-рет Сені қуанышыңмен құттықтаймын Бақытты бол, жан досым!

7. Үй тапсырмасы. № 21 – сабақ. «Таңғы сәулелер» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу.

#11 слайд
7. Үй тапсырмасы. № 21 – сабақ. «Таңғы сәулелер» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу.

11 слайд

7. Үй тапсырмасы. № 21 – сабақ. «Таңғы сәулелер» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу.

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!

#12 слайд
Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!

12 слайд

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!

Файл форматы:
pptx
19.05.2020
537
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі