Материалдар / Сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті жаңартылған бағытта құрылған сабақ жоспары, оқушылардың қызығушылығын арттыруға жас мамандарға пайдасы бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2021
401
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ақмола облысы, Біржан сал ауданы, Степняк қаласы Абай атындағы №2 жалпы орта мектебінің Мектеп алды даярлық топ мұғалімі: Керейб

1 слайд
Ақмола облысы, Біржан сал ауданы, Степняк қаласы Абай атындағы №2 жалпы орта мектебінің Мектеп алды даярлық топ мұғалімі: Керейбаева Айжан Білім беру саласы: Таным Пәні: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Тақырып Айналамдағы заттарды санаймын. 1-ден 5-ке дейінгі сандар Оқу мақсаты: 1- ден 5-ке дейінгі сандарды санауды, олармен қосу, алу амалдарын орындауды үйрену ҰОҚ мақсаты: 5 –ке дейінгі сандарды ажырата алады, қосу, алу амалдарын орындай алады,сандар мен цифрларды құрастырады, Мысалдардан өрнек құрастырады

Балаларды ҰОҚ тарту әдіс – тәсілдері: Жеке жұмысТоппен жұмыс«Ойлан, тап» әдісі«Есепке кім жүйрік» әдісі

2 слайд
Балаларды ҰОҚ тарту әдіс – тәсілдері: Жеке жұмысТоппен жұмыс«Ойлан, тап» әдісі«Есепке кім жүйрік» әдісі Кітаппен жұмыс. цифрларды нүктелермен белгіле сандарды жапсыр. Балалар берілген кесте бойынша есепті шығарады Сандардың табады. Кітаппен жұмыс. Берілген суретті аяқта, 5 саны болатындай етіп орында. Әр топқа жеке – жеке тапсырма беріледі. 5 ке дейінгі сандарды тауып боя, ермексазбен 1 ден 5 ке дейінгі сандарды құрастыр.

Саралау әдісі Саралап нәтижеге жету Саралап топтастыру Саралап қолдау көрсету Балаларға кітаптан бірдей тапсырма беремін біра

3 слайд
Саралау әдісі Саралап нәтижеге жету Саралап топтастыру Саралап қолдау көрсету Балаларға кітаптан бірдей тапсырма беремін бірақ әр түрлі нәтиже көремін. 1 топ «Сары жұлдызша» 2 топ «Қызыл жұлдызша» ҰОҚ пайдалана отырып әр оқушының деңгейіне қарай қолдау көрсетемін. Тапсырмаларды балаларға қызықты болу үшін көрнекіліктер, аудио көрсету арқылы өткізіледі 1 топқа 1- ден 10-ға дейін сандар беріледі. Оқушылар 1 ден 5-ке дейінгі сандарды тауып бояйды. 2 топ ермек саз беріледі оқушылар ермек саздан 1-ден 5-ке дейінгі сандарды мүсіндейді. Әр баланың деңгейіне байланысты тапсырма беремін және қолдау көрсетемін.

Бақылау формасы Білім беру саласы: ҰОҚ мақсаты: 5 –ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,Сандар мен цифрларды құрастырады,

4 слайд
Бақылау формасы Білім беру саласы: ҰОҚ мақсаты: 5 –ке дейінгі сандарды тура және кері санайды,Сандар мен цифрларды құрастырады, Мысалдардан өрнек құрастырады 1- ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау. «тура», «кері» санауды үйрету.Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Таным Пәні: Оқу мақсаты: Бақылау критерийлері: Тапсырмаларды орындағанда қателеседі Тапсырмаларды орындағанда қиналады  Тапсырмаларды толық дұрыс орындайды 1-ден 5-ке дейінгі сандармен қосу, алу амалын орындай алады. 1-ден 5-ке дейінгі сандарды ажырата алады. Мысалдармен өрнектер құрастыра алады

Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылау Не үйрендім? Не қиын болды? Болашақта Мен осы сабақ барысында ықша

5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылау Не үйрендім? Не қиын болды? Болашақта Мен осы сабақ барысында ықшам сабақ жоспарын құруды, 4К моделімен жұмыс жасауды үйрендім сондай –ақ тренердің кері байланыс беруі арқылы SMART мақсатта жұмыс жасауды үйрендім. Оқу мен оқытуды тиімді пайдалануды үйрендім, Ықшам сабақтың жоспарын құрған кезде ҰОҚ мақсатын құруда және SMART мақсатта құруда қиындық туындады. ҰОҚ мақсатын оқушыларға бағыттап жоспар құруда қиын болды. 4К моделін, оқушы үні мен бақылау тәсілдерін әр сабақта тиімді кіріктіру арқылы ұйымдастыратын боламын. Ықшам сабақ құру барысында SMART мақсатта сәйкес құру арқылы жұмыс жасайтыныма сенімдімін.