Материалдар / Сабақ жоспары "Адамның дене мүшелері" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Адамның дене мүшелері" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш 1 сынып мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
725
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Іле ауданы Ынтымақ ауылы № 46 орта мектеп Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш сынып мұғалімі: Аскарова Асем Жумабек

1 слайд
Іле ауданы Ынтымақ ауылы № 46 орта мектеп Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш сынып мұғалімі: Аскарова Асем Жумабековна

1 слайд

Іле ауданы Ынтымақ ауылы № 46 орта мектеп Қысқа мерзімді жоспар Бастауыш сынып мұғалімі: Аскарова Асем Жумабековна

Сабақтың тақырыбы: “ Адамның дене мүшелері” Сынып: 1

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Адамның дене мүшелері” Сынып: 1

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ Адамның дене мүшелері” Сынып: 1

Сабақтың мақсаттары: 1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қы

3 слайд
Сабақтың мақсаттары: 1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары: 1.2.3.1 Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметтерін атау.

-Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. -Дене мүшелерінің қызметін ажыратады. -Адам денесінің мүшесіннің маңызды екенін айта

4 слайд
-Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. -Дене мүшелерінің қызметін ажыратады. -Адам денесінің мүшесіннің маңызды екенін айта алады. Бағалау критерийлері - Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. -Дене мүшелерінің қызметін ажыратады. -Адам денесінің мүшесіннің маңызды екенін айта алады

4 слайд

-Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. -Дене мүшелерінің қызметін ажыратады. -Адам денесінің мүшесіннің маңызды екенін айта алады. Бағалау критерийлері - Адам денесінің негізгі бөліктерін атайды. -Дене мүшелерінің қызметін ажыратады. -Адам денесінің мүшесіннің маңызды екенін айта алады

Т ілдік мақсат Құндылықтар : Ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, ашықтық. Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру сабағы АКТ қ

5 слайд
Т ілдік мақсат Құндылықтар : Ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, ашықтық. Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру сабағы АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, Алдынғы оқу: Жыл мезгілдері жанауарларға қалай әсер етеді?

5 слайд

Т ілдік мақсат Құндылықтар : Ынтымақтастық, өмір бойы білім алу, ашықтық. Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру сабағы АКТ қолдану дағдылары: Интербелсенді тақта, Алдынғы оқу: Жыл мезгілдері жанауарларға қалай әсер етеді?

Тілдік мақсат Оқушылар: Адам денесінің басты бөліктері мен олардың функцияларын атайтын болады. Лексика және термин сөздер :

6 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар: Адам денесінің басты бөліктері мен олардың функцияларын атайтын болады. Лексика және термин сөздер : (кейбір сөз тіркестері):  Лексика және термин сөздер (кейбір сөз тіркестері):  Қол, аяқ, адамның дене мүшелері.  Дене мүшелері-части тела-body parts, қол- рука- arm, аяқ-нога- leg.   Талқылауға арналған сұрақтар:  -Адамның қандай дене мүшелері бар?  -Дене мүшелері не үшін қажет?  -Дене мүшелеріміз қандай қызмет атқарады?  -Қол қандай бөліктерден тұрады?  -Аяқ қандай бөліктерден тұрады?

6 слайд

Тілдік мақсат Оқушылар: Адам денесінің басты бөліктері мен олардың функцияларын атайтын болады. Лексика және термин сөздер : (кейбір сөз тіркестері):  Лексика және термин сөздер (кейбір сөз тіркестері):  Қол, аяқ, адамның дене мүшелері.  Дене мүшелері-части тела-body parts, қол- рука- arm, аяқ-нога- leg.   Талқылауға арналған сұрақтар:  -Адамның қандай дене мүшелері бар?  -Дене мүшелері не үшін қажет?  -Дене мүшелеріміз қандай қызмет атқарады?  -Қол қандай бөліктерден тұрады?  -Аяқ қандай бөліктерден тұрады?

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Ұ) Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын, мысалы:қолдарыңды бұлғаңдар, аяқтарыңмен тарсылдатыңдар, ба

7 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Ұ) Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын, мысалы:қолдарыңды бұлғаңдар, аяқтарыңмен тарсылдатыңдар, бастарыңды изеңдер, мойындарыңды бұрыңдар, иықтарыңды жоғары – төмен қозғалтыңдар. -Қимылдар жасаған кезде қандай дене мүшелерін атадық? (Оқушы жауаптарын тыңдау) Ынталандырушы бағалау «От шашу» Оқушыларға сабақ мақсаты түсіндірілді, дескриптор таныстырылды , «Сақина » әдісі пайдаланамын

7 слайд

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ Ұ) Оқушыларға мынадай қимылдарды орындатамын, мысалы:қолдарыңды бұлғаңдар, аяқтарыңмен тарсылдатыңдар, бастарыңды изеңдер, мойындарыңды бұрыңдар, иықтарыңды жоғары – төмен қозғалтыңдар. -Қимылдар жасаған кезде қандай дене мүшелерін атадық? (Оқушы жауаптарын тыңдау) Ынталандырушы бағалау «От шашу» Оқушыларға сабақ мақсаты түсіндірілді, дескриптор таныстырылды , «Сақина » әдісі пайдаланамын

Балаларды «Бірге ойнаймыз» әдісі арқылы санына қарай алдын ала дайындалған стикерлерлердегі « Ұстаймын» «Ойлаймын » « Жү

8 слайд
Балаларды «Бірге ойнаймыз» әдісі арқылы санына қарай алдын ала дайындалған стикерлерлердегі « Ұстаймын» «Ойлаймын » « Жүремін» топқа бірігеді. 1-тапсырма. (Топтық жұмыс) . (А.Т.) Сәйкестендіру әдісі арқылы Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендір.Балаларды «Бірге ойнаймыз» әдісі арқылы санына қарай алдын ала дайындалған стикерлерлердегі « Ұстаймын» «Ойлаймын » « Жүремін» сөздері топқа бірігеді.   1-тапсырма. (Топтық жұмыс) (А.Т.) Сәйкестендіру әдісі арқылы Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендір.

8 слайд

Балаларды «Бірге ойнаймыз» әдісі арқылы санына қарай алдын ала дайындалған стикерлерлердегі « Ұстаймын» «Ойлаймын » « Жүремін» топқа бірігеді. 1-тапсырма. (Топтық жұмыс) . (А.Т.) Сәйкестендіру әдісі арқылы Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендір.Балаларды «Бірге ойнаймыз» әдісі арқылы санына қарай алдын ала дайындалған стикерлерлердегі « Ұстаймын» «Ойлаймын » « Жүремін» сөздері топқа бірігеді.   1-тапсырма. (Топтық жұмыс) (А.Т.) Сәйкестендіру әдісі арқылы Адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендір.

Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

9 слайд
Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

9 слайд

Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

 2-тапсырма . Топпен жұмыс Кубизм әдісі. (А.Т.)  Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Ортаға топтан бір оқушы шығып, кубикті

10 слайд
 2-тапсырма . Топпен жұмыс Кубизм әдісі. (А.Т.)  Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Ортаға топтан бір оқушы шығып, кубикті лақтырады.Кубикте суреттегі дене мүшесін атайды, топтағы қалған оқушылар сол дене мүшесін атайды және өз денелерінен ұстап көрсетеді.  Мысалы: білек, санайды 1 білек, 2 білек

10 слайд

 2-тапсырма . Топпен жұмыс Кубизм әдісі. (А.Т.)  Оқушылар шеңбер жасап тұрады.Ортаға топтан бір оқушы шығып, кубикті лақтырады.Кубикте суреттегі дене мүшесін атайды, топтағы қалған оқушылар сол дене мүшесін атайды және өз денелерінен ұстап көрсетеді.  Мысалы: білек, санайды 1 білек, 2 білек

Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

11 слайд
Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

11 слайд

Ынталандарушы бағалау «Бас бармақ» әдісі.

Сабақтың ортасы 15-минут  3-тапсырма. Детальдарды қосу әдісі.(А.Ж.)  Әр топқа түрлі тапсырмалар беріледі.  1-топ адамның негі

12 слайд
Сабақтың ортасы 15-минут  3-тапсырма. Детальдарды қосу әдісі.(А.Ж.)  Әр топқа түрлі тапсырмалар беріледі.  1-топ адамның негізгі дене мүшелерінің атауларын жапсырады.  2-топ: Дене бөліктерін жинастырып, адамды құрайды  3- топ: Қол және аяқ бөліктерін атап жазады.  Ынталандырушы «От шашу» құралы     4-тапсырма. Адамның қандай дене мүшелері бар?  Зерттейік. (А.Т.)  1.Бақылау  2.Зерттеуді жоспарлау.  3. Деректерді алу және ұсыну.  4.Нәтижелерді түсінеді.  Қуыршақты алып дене мүшелерін атап көрсетеміз.Әр дене мүшелерінің ерекшеліктерін атайды.Дене мүшелерінің айырмашылықтарын ажыратады. Қол мен аяқты салыстырады. Адам денесінің қандай мүшесі маңыздылығын айтады.   

12 слайд

Сабақтың ортасы 15-минут  3-тапсырма. Детальдарды қосу әдісі.(А.Ж.)  Әр топқа түрлі тапсырмалар беріледі.  1-топ адамның негізгі дене мүшелерінің атауларын жапсырады.  2-топ: Дене бөліктерін жинастырып, адамды құрайды  3- топ: Қол және аяқ бөліктерін атап жазады.  Ынталандырушы «От шашу» құралы     4-тапсырма. Адамның қандай дене мүшелері бар?  Зерттейік. (А.Т.)  1.Бақылау  2.Зерттеуді жоспарлау.  3. Деректерді алу және ұсыну.  4.Нәтижелерді түсінеді.  Қуыршақты алып дене мүшелерін атап көрсетеміз.Әр дене мүшелерінің ерекшеліктерін атайды.Дене мүшелерінің айырмашылықтарын ажыратады. Қол мен аяқты салыстырады. Адам денесінің қандай мүшесі маңыздылығын айтады.   

Сабақты ң с оңы 5-минут  Қорытынды.  Кері байланыс «Он сұрақ» әдісі  -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?  -Сендер үшін не маңыз

13 слайд
Сабақты ң с оңы 5-минут  Қорытынды.  Кері байланыс «Он сұрақ» әдісі  -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?  -Сендер үшін не маңызды болды?  -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?  - Дене мүшелерінің барлығы сау болу үшін не істеуіміз қажет деп ойлайсыңдар?  Рефлексия: жасыл түс-түсіндім  қызыл түс –түсінбедім  сары түс- көмек керек  

13 слайд

Сабақты ң с оңы 5-минут  Қорытынды.  Кері байланыс «Он сұрақ» әдісі  -Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?  -Сендер үшін не маңызды болды?  -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе?  - Дене мүшелерінің барлығы сау болу үшін не істеуіміз қажет деп ойлайсыңдар?  Рефлексия: жасыл түс-түсіндім  қызыл түс –түсінбедім  сары түс- көмек керек  

Дескрипторлар  адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіреді;  суреттегі дене мүшесін атайды, өз денесінен ұс

14 слайд
Дескрипторлар  адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіреді;  суреттегі дене мүшесін атайды, өз денесінен ұстап көреді;  адам денесінің негізгі мүшелерін атайды;  адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды, адамның негізгі дене мүшелерінің атауларын жапсырады;  дене бөліктерін жинастырып, адамды құрайды;  қол және аяқ бөліктерін атап жазады.

14 слайд

Дескрипторлар  адам денесінің негізгі мүшелерін атауларымен сәйкестендіреді;  суреттегі дене мүшесін атайды, өз денесінен ұстап көреді;  адам денесінің негізгі мүшелерін атайды;  адам денесінің негізгі мүшелерінің қызметін сипаттайды, адамның негізгі дене мүшелерінің атауларын жапсырады;  дене бөліктерін жинастырып, адамды құрайды;  қол және аяқ бөліктерін атап жазады.

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз Бағалау - оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайыз? Пәнара

15 слайд
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз Бағалау - оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайыз?   Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен құзіреттілігі Досыңның бойын өлшеп жаз және өз бойыңмен салыстыр. Салмағыңды өлше Ынталандырушы бағалау «Бас бармақ» , “От шашу” әдісі арқылы жүзеге асты. Қалыптастырушы бағалау «Сақина» әдісі Кері байланыс «Он сұрақ» әдісі Рефлексия «Бағдаршам» әдісі Жаттығу жасаған кезде арақашықтықты сақтау

15 слайд

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз Бағалау - оқушылардың білімін тексеруді қалай жоспарлайыз?   Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен құзіреттілігі Досыңның бойын өлшеп жаз және өз бойыңмен салыстыр. Салмағыңды өлше Ынталандырушы бағалау «Бас бармақ» , “От шашу” әдісі арқылы жүзеге асты. Қалыптастырушы бағалау «Сақина» әдісі Кері байланыс «Он сұрақ» әдісі Рефлексия «Бағдаршам» әдісі Жаттығу жасаған кезде арақашықтықты сақтау

 Рефлексия  Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?  Бүгін оқушылар не білді?  Сыныптағы ахуал қандай болды?  Мен орындаған саралау

16 слайд
 Рефлексия  Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?  Бүгін оқушылар не білді?  Сыныптағы ахуал қандай болды?  Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?  Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?  Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?  Сабақтың оқу мақсаты шынайы, өйткені оқу бағдарламасына сәйкес алынды.  Бүгін оқушылар адам дене мүшелерінің атауын білді.Сыныптағы ахуал ынтымақтастықпен шынайы болды.  Бүгінгі сабақта оқушылар адам денелерінің мүшелерімен жеке-жеке танысты.  Барлық оқушылар: адамның негізгі дене мүшелерін атай алады    Көпшілік оқушылар: дене мүшелерінің қызметін ажырата алады.    Кейбір оқушылар: адам денесінің қай мүшесі маңызды екенін айта алады.  Мен өз сабағымды 35-минутқа сыйдырдым. Өз достарының бойын өлшеп, жазып және өз бойларымен салыстыра алады.

16 слайд

 Рефлексия  Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?  Бүгін оқушылар не білді?  Сыныптағы ахуал қандай болды?  Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?  Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?  Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?  Сабақтың оқу мақсаты шынайы, өйткені оқу бағдарламасына сәйкес алынды.  Бүгін оқушылар адам дене мүшелерінің атауын білді.Сыныптағы ахуал ынтымақтастықпен шынайы болды.  Бүгінгі сабақта оқушылар адам денелерінің мүшелерімен жеке-жеке танысты.  Барлық оқушылар: адамның негізгі дене мүшелерін атай алады    Көпшілік оқушылар: дене мүшелерінің қызметін ажырата алады.    Кейбір оқушылар: адам денесінің қай мүшесі маңызды екенін айта алады.  Мен өз сабағымды 35-минутқа сыйдырдым. Өз достарының бойын өлшеп, жазып және өз бойларымен салыстыра алады.