Сабақ жоспары "Мен адаммын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: Мен Адаммын!
1 слайд
Тақырып: Мен Адаммын!
2 слайд
Құндылық : Ішкі тыныштық
Қасиеттер: өзін-өзі алдамау,
байсалдылық, шыдамдылық.
2 слайд
Құндылық : Ішкі тыныштық Қасиеттер: өзін-өзі алдамау, байсалдылық, шыдамдылық.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адамгершілік
қасиеттер туралы білімдерін кеңейте отырып, ішкі
тыныштық құндылығының мәнін ашу.
Білімділік: оқушыларды өзін-өзі алдамауға үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың бойындағы шыдамдылық
қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды байсалдылыққа тәрбиелеу
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың адамгершілік қасиеттер туралы білімдерін кеңейте отырып, ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу. Білімділік: оқушыларды өзін-өзі алдамауға үйрету. Дамытушылық: оқушылардың бойындағы шыдамдылық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды байсалдылыққа тәрбиелеу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Жағымды күйге келу.
«Нұрға бөлену»
5 слайд
Жағымды күйге келу. «Нұрға бөлену»
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1. №7 - сабақ. ««Өзімді танумен өсіп келемін» тақырыбында
шағын шығарма жазу
2. Келесі сабақ. №8, «Сабыр түбі – сары алтын» ертегісін
оқып келу.
Сұрақтар:
1. Адамға сабырлық не үшін қажет?
2. Өзіңді сабырлымын деп санайсың ба? Неліктен?
3. Әңгімеден не түсіндің?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №7 - сабақ. ««Өзімді танумен өсіп келемін» тақырыбында шағын шығарма жазу 2. Келесі сабақ. №8, «Сабыр түбі – сары алтын» ертегісін оқып келу. Сұрақтар: 1. Адамға сабырлық не үшін қажет? 2. Өзіңді сабырлымын деп санайсың ба? Неліктен? 3. Әңгімеден не түсіндің?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту.
Сабырлы жетер мұратқа
Халық мақалы
Сұрақтар:
1. Сабырлы дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Адамға қандай жағдайларда ұстамдылық керек деп ойлайсыңдар?
3. Сабырлылық сақтағанда қандай күйде боласыңдар?
4. Өзің ұстамдылық таныту үшін не істедің?
5. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
Сабырлық пен ұстамдылық – адам бойындағы жағымды қасиет. Басқаның
сөзін байыппен тыңдайтын,өз ашуын тежей білетін,әр ісін ақылмен
шешетін адам.
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Оқушыларға 3 рет айтқызып, дәптерге жаздырту. Сабырлы жетер мұратқа Халық мақалы Сұрақтар: 1. Сабырлы дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Адамға қандай жағдайларда ұстамдылық керек деп ойлайсыңдар? 3. Сабырлылық сақтағанда қандай күйде боласыңдар? 4. Өзің ұстамдылық таныту үшін не істедің? 5. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? Сабырлық пен ұстамдылық – адам бойындағы жағымды қасиет. Басқаның сөзін байыппен тыңдайтын,өз ашуын тежей білетін,әр ісін ақылмен шешетін адам.
8 слайд
Мұғалім сыйы Шеге туралы нақыл сөз
Бір кездерде ашушаң және ұстамсыз жас жігіт болыпты. Күндердін
күнінде оның әкесі оған бір қалташа шеге беріп, ол әр баса алмаған
ашуынан кейін ағаш бағанаға бір шегеден қағып тұруын бұйырады.
Бірінші күні бағанаға жиырма шақты шеге қағылды. Бірте-бірте ол
ашуын ұстауға үйрене бастады, әр күн сайын бағанаға қағылған
шегелер саны азая бастады. Сөйтіп жас жігіт өз ашуын басқару, шеге
қаққаннан әлдеқайда жеңілдеу екенін түсінді.
Енді ол өз ашуын толығымен басқара алатын күнге де жетті. Ол
жетістігі туралы әкесіне айтты. Сонда әкесі баласына қарап, енді жігіт
әр жолы ашуын басқара алған кезде, ағаш бағанадан бір шегеден
суырып алуына болатынын айтты.
Бір күні жас жігіт әкесіне бағанадағы барлық шегелерді суырып
тастағаны туралы айтып келді. Сонда әкесі баласын қолынан жетектеп
бағананың қасына алып келіп:
- Сенің бұған шамаң келді, бірақ қарашы, бағанада қанша тесік
қалды? Бұл енді ешқашан бұрынғыдай бола алмайды. Міне, адамға
жаман немесе ауыр сөз айтқанда да, онда осындай тесіктер сияқты
адам жанында жараның орындары қалады. Адамнан қанша кешірім
сұрасаң да, жараның орындары бәрібір кетпейді.
8 слайд
Мұғалім сыйы Шеге туралы нақыл сөз Бір кездерде ашушаң және ұстамсыз жас жігіт болыпты. Күндердін күнінде оның әкесі оған бір қалташа шеге беріп, ол әр баса алмаған ашуынан кейін ағаш бағанаға бір шегеден қағып тұруын бұйырады. Бірінші күні бағанаға жиырма шақты шеге қағылды. Бірте-бірте ол ашуын ұстауға үйрене бастады, әр күн сайын бағанаға қағылған шегелер саны азая бастады. Сөйтіп жас жігіт өз ашуын басқару, шеге қаққаннан әлдеқайда жеңілдеу екенін түсінді. Енді ол өз ашуын толығымен басқара алатын күнге де жетті. Ол жетістігі туралы әкесіне айтты. Сонда әкесі баласына қарап, енді жігіт әр жолы ашуын басқара алған кезде, ағаш бағанадан бір шегеден суырып алуына болатынын айтты. Бір күні жас жігіт әкесіне бағанадағы барлық шегелерді суырып тастағаны туралы айтып келді. Сонда әкесі баласын қолынан жетектеп бағананың қасына алып келіп: - Сенің бұған шамаң келді, бірақ қарашы, бағанада қанша тесік қалды? Бұл енді ешқашан бұрынғыдай бола алмайды. Міне, адамға жаман немесе ауыр сөз айтқанда да, онда осындай тесіктер сияқты адам жанында жараның орындары қалады. Адамнан қанша кешірім сұрасаң да, жараның орындары бәрібір кетпейді.
9 слайд
Сұрақтар:
1. Өсиет әңгімеден өздеріңе қандай ой түйдіңдер?
2. Неліктен адамдарды ренжітіп, жанын жаралауға
болмайды?
3. Ешкімге қиянат жасамайтын адамның бойынан қандай
қасиеттерді көруге болады?
4. Қандай құндылықтар арқылы сабырлыққа,
ұстамдылыққа, ізгілікке жетуге болады?
5. Өздерің қаншалықты ұстамды әрі сабырлы болып,
ешкімге қиянат жасамауға тырысып жүрсіңдер? Әңгімелеп
беріңдер?
9 слайд
Сұрақтар: 1. Өсиет әңгімеден өздеріңе қандай ой түйдіңдер? 2. Неліктен адамдарды ренжітіп, жанын жаралауға болмайды? 3. Ешкімге қиянат жасамайтын адамның бойынан қандай қасиеттерді көруге болады? 4. Қандай құндылықтар арқылы сабырлыққа, ұстамдылыққа, ізгілікке жетуге болады? 5. Өздерің қаншалықты ұстамды әрі сабырлы болып, ешкімге қиянат жасамауға тырысып жүрсіңдер? Әңгімелеп беріңдер?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма.
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
Тапсырма: Жағдаяттарды шешіңдер.
1 - топ.
Асханаға тамақтануға келгеніңде еденде шашылып жатқан нан
қалдықтарын көрдің.
Сенің әрекетің?
2 - топ.
Мектеп дәлізінде келе жатқанда жерде жатқан қолғапты байқап
қалдың.
Сенің әрекетің?
3 – топ.
Сабақтан үйге қайтқан жолда ауыр сөмкесі бар қарт адамды
кездестірдің.
Сенің әрекетің?
4 - топ.
Үйге кіреберісте көршілеріңмен кезігіп қалдың.
Сенің әрекетің?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма. Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Тапсырма: Жағдаяттарды шешіңдер. 1 - топ. Асханаға тамақтануға келгеніңде еденде шашылып жатқан нан қалдықтарын көрдің. Сенің әрекетің? 2 - топ. Мектеп дәлізінде келе жатқанда жерде жатқан қолғапты байқап қалдың. Сенің әрекетің? 3 – топ. Сабақтан үйге қайтқан жолда ауыр сөмкесі бар қарт адамды кездестірдің. Сенің әрекетің? 4 - топ. Үйге кіреберісте көршілеріңмен кезігіп қалдың. Сенің әрекетің?
11 слайд
Асан Пердешов
«Достық»
Достықты сыйлаған,достарын қимаған,
Қуанған сәттерде достарын жинаған.
Іс туссе басыңа досыңнан жасырма,
Адал дос қалады қол беріп қасыңдааа.
Қайырмасы
Зырғып өмір өзен,
Орнында тұрмайды.
Жастық шақ өтеді,
Бір күн қол бұлғайды.
Сыйластық қалады,
Достар әлемінде.
Достық пен ынтымақ,
Болсын бар еліңде.
Достықтың нышашы сіз бізден басталған,
Ыстық дос құшағы сезілер ашқаннан.
Досың барда қайға қардай еріген,
Әнді достық жайлы шырқа менімен.
Қайырмасы
Сен адал досымсың берік сенімге,
Тек достар қосылсын өмір төрінде.
Кел досым жаныма өткенді еске алайық,
Балалық шағына кел бірге барайық.
11 слайд
Асан Пердешов «Достық» Достықты сыйлаған,достарын қимаған, Қуанған сәттерде достарын жинаған. Іс туссе басыңа досыңнан жасырма, Адал дос қалады қол беріп қасыңдааа. Қайырмасы Зырғып өмір өзен, Орнында тұрмайды. Жастық шақ өтеді, Бір күн қол бұлғайды. Сыйластық қалады, Достар әлемінде. Достық пен ынтымақ, Болсын бар еліңде. Достықтың нышашы сіз бізден басталған, Ыстық дос құшағы сезілер ашқаннан. Досың барда қайға қардай еріген, Әнді достық жайлы шырқа менімен. Қайырмасы Сен адал досымсың берік сенімге, Тек достар қосылсын өмір төрінде. Кел досым жаныма өткенді еске алайық, Балалық шағына кел бірге барайық.
12 слайд
Үйге тапсырма.
1. №8 - сабақ. Айналадағы адамдардың
игілікті, қайырымды істері туралы жазып
келу.
2. Келесі сабақ. №9, «Ұстаз бен шәкірт»
аңызын оқып келу.
12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №8 - сабақ. Айналадағы адамдардың игілікті, қайырымды істері туралы жазып келу. 2. Келесі сабақ. №9, «Ұстаз бен шәкірт» аңызын оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін
қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде
тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде
өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] .
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.