Сабақ жоспары: "Отандық өнеркәсіп өнімі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жакенова Алия Сериковна
Ақкөл қаласының
Агротехникалық колледжі
Модуль/Пән атауы : Қазақ тілі мен әдебиеті;
Курс/топ: 1-курс, Оп-23 тобы (10130200 Тамақтандыруды ұйымдастыру)
Бөлім: 2 бөлім. Отандық өнеркәсіп өнімі
Үлгілік оқу бағдарламасының бағыты: Техникалық-технологиялық
Мақсаты, міндеттері: Мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша
мәліметтерді тірек-схема, менталды карта, презентация түрінде ұсыну.
Күтілетін нәтижелер: Тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті
негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап тірек-схема, менталды карта, жарнама,
презентация қорғайды;
1 слайд
Жакенова Алия Сериковна Ақкөл қаласының Агротехникалық колледжі Модуль/Пән атауы : Қазақ тілі мен әдебиеті; Курс/топ: 1-курс, Оп-23 тобы (10130200 Тамақтандыруды ұйымдастыру) Бөлім: 2 бөлім. Отандық өнеркәсіп өнімі Үлгілік оқу бағдарламасының бағыты: Техникалық-технологиялық Мақсаты, міндеттері: Мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді тірек-схема, менталды карта, презентация түрінде ұсыну. Күтілетін нәтижелер: Тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап тірек-схема, менталды карта, жарнама, презентация қорғайды;
2 слайд
Қолданылған әдістер«Ой т үрткі » әдісі «Интерактивті дәріс» әдісі
« Ой түрткі» әдісі
Мұғалім білім алушыға жаңа тақырып бойынша жалпылама
дәрістің мәтінін әр топқа арнап береді. Білім алушылар
арнайы тапсырмаларды орындайды. Мәтін практикалық
жұмысқа арналған және нақты болуы қажет.
Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып,
дәрістің мағынасын түсінеді. Білім алушылар өздеріне
түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне
сұрақтар қоя алады. Мұғалім сұрақтарға ешкім жауап бере
алмаған жағдайда ғана сұрауға рұқсат етеді.
Дәрістің мәтінімен жұмыс жасап болған соң оқушылар
жекелей тапсырмалар орындайды. Жұмыстың бұл
кезеңінде бір-бірінен сұрау, көмектесуге рұқсат берілмейді,
оқушылар тек жеке тапсырмалармен жұмыс жасайды.
Әдістің басты ерекшелігі жеке тапсырмаларға арналған
бағалау жүйесінде болып табылады. Бағалау салыстырмалы
түрде қойылады. Оқушы алдыңғы тапсырмадан қарағанда
жоғары ұпай алған кезде ғана топ қоржынына өз үлесін
қоса алады. Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады.
Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады.
Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін
арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды.
2 слайд
Қолданылған әдістер«Ой т үрткі » әдісі «Интерактивті дәріс» әдісі « Ой түрткі» әдісі Мұғалім білім алушыға жаңа тақырып бойынша жалпылама дәрістің мәтінін әр топқа арнап береді. Білім алушылар арнайы тапсырмаларды орындайды. Мәтін практикалық жұмысқа арналған және нақты болуы қажет. Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып, дәрістің мағынасын түсінеді. Білім алушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады. Мұғалім сұрақтарға ешкім жауап бере алмаған жағдайда ғана сұрауға рұқсат етеді. Дәрістің мәтінімен жұмыс жасап болған соң оқушылар жекелей тапсырмалар орындайды. Жұмыстың бұл кезеңінде бір-бірінен сұрау, көмектесуге рұқсат берілмейді, оқушылар тек жеке тапсырмалармен жұмыс жасайды. Әдістің басты ерекшелігі жеке тапсырмаларға арналған бағалау жүйесінде болып табылады. Бағалау салыстырмалы түрде қойылады. Оқушы алдыңғы тапсырмадан қарағанда жоғары ұпай алған кезде ғана топ қоржынына өз үлесін қоса алады. Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады. Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады. Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды.
3 слайд
Оқу нәтижесіне бағытталған тапсырмалар
Студенты на занятие производственного обучения по
технологии приготовления пищи изучали тему: «Крупы и их
приготовления». После изучения теоретической части, мастер
производственного обучения дала заданиеобучающимся
отварить один стакан риа на гарнир (рис1). И предложила
выбрать кастрюлю самостоятельно с учётом из того, что рис при
варке увеличивается в три раза. Студенты выбрали кастрюлю
(рис2) и поставили варить рис на гарнир . Как Вы считаете
соответствует ли объём выбранной кастрюли, чтобы сварить
стакан риса на гарнир. Ответ обоснуйте решением. Тапсырмалар:
Орындау қадамдары:
1. Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады
Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін
арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды.
2. Сөздікпен жұмыс жасайды, берілген сөздердің
мағынасын ашады.
3. Жоспар құрады, мәтін мазмұнын қамтиды;
4. Таныстырылым әзірлейді, отандық өнім туралы
ақпаратты қамтиды, дереккөзге сілтеме жасайды.
5. Негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді, қосымша
мәліметті анықтап, түсіндіреді. •
ТЖ. 1-тапсырма. Берілген таныстырылымның
суреттеріне қарап жаңа тақырыпты болжаңыздар,
менталды картаны толтырыңыздар.
•
Ж. 2- тапсырма. Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді
теріп жаз, сөздікпен жұмыс жаса.
•
Ж. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, жоспар құрыңыз.
•
ТЖ. 3-тапсырма. «Отандық өнімді пайдаланамын»
тақырыбына таныстырылым әзірлеңіздер.
•
ЖЖ. 5-тапсырма. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді
талдап, түсіндіріңіздер. Кестеге жазыңыздар.
3 слайд
Оқу нәтижесіне бағытталған тапсырмалар Студенты на занятие производственного обучения по технологии приготовления пищи изучали тему: «Крупы и их приготовления». После изучения теоретической части, мастер производственного обучения дала заданиеобучающимся отварить один стакан риа на гарнир (рис1). И предложила выбрать кастрюлю самостоятельно с учётом из того, что рис при варке увеличивается в три раза. Студенты выбрали кастрюлю (рис2) и поставили варить рис на гарнир . Как Вы считаете соответствует ли объём выбранной кастрюли, чтобы сварить стакан риса на гарнир. Ответ обоснуйте решением. Тапсырмалар: Орындау қадамдары: 1. Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды. 2. Сөздікпен жұмыс жасайды, берілген сөздердің мағынасын ашады. 3. Жоспар құрады, мәтін мазмұнын қамтиды; 4. Таныстырылым әзірлейді, отандық өнім туралы ақпаратты қамтиды, дереккөзге сілтеме жасайды. 5. Негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді, қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді. • ТЖ. 1-тапсырма. Берілген таныстырылымның суреттеріне қарап жаңа тақырыпты болжаңыздар, менталды картаны толтырыңыздар. • Ж. 2- тапсырма. Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді теріп жаз, сөздікпен жұмыс жаса. • Ж. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, жоспар құрыңыз. • ТЖ. 3-тапсырма. «Отандық өнімді пайдаланамын» тақырыбына таныстырылым әзірлеңіздер. • ЖЖ. 5-тапсырма. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіздер. Кестеге жазыңыздар.
4 слайд
Тапсырма:
-Таныстырылым әзірлейді;
-Әр тармақшаға негізгі және
қосымша ақпараттарды жинақтап,
дереккөздеріне сілтеме жасай отырып
таныстырады. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді
талдап, түсіндіріңіз. Кестеге
жазыңыз.
Кестені толтыр
- негізгі мәліметті анықтап,
түсіндіреді;
- қосымша мәліметті анықтап,
түсіндіреді Функционалдық сауаттылықты арттыруға
арналған тапсырмаЕББҚ (психикалық дамуы тежелген) білім алушыға
арналған тапсырма.
4 слайд
Тапсырма: -Таныстырылым әзірлейді; -Әр тармақшаға негізгі және қосымша ақпараттарды жинақтап, дереккөздеріне сілтеме жасай отырып таныстырады. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіз. Кестеге жазыңыз. Кестені толтыр - негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді; - қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмаЕББҚ (психикалық дамуы тежелген) білім алушыға арналған тапсырма.