Сабақ жоспары: "Отандық өнеркәсіп өнімі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: "Отандық өнеркәсіп өнімі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Отандық өнеркәсіп өнімі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Жакенова Алия Сериковна Ақкөл қаласының Агротехникалық колледжі Модуль/Пән атауы : Қазақ тілі мен әдебиеті; Курс/топ:

#1 слайд
Жакенова Алия Сериковна Ақкөл қаласының Агротехникалық колледжі Модуль/Пән атауы : Қазақ тілі мен әдебиеті; Курс/топ: 1-курс, Оп-23 тобы (10130200 Тамақтандыруды ұйымдастыру) Бөлім: 2 бөлім. Отандық өнеркәсіп өнімі Үлгілік оқу бағдарламасының бағыты: Техникалық-технологиялық Мақсаты, міндеттері: Мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді тірек-схема, менталды карта, презентация түрінде ұсыну. Күтілетін нәтижелер: Тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап тірек-схема, менталды карта, жарнама, презентация қорғайды;

1 слайд

Жакенова Алия Сериковна Ақкөл қаласының Агротехникалық колледжі Модуль/Пән атауы : Қазақ тілі мен әдебиеті; Курс/топ: 1-курс, Оп-23 тобы (10130200 Тамақтандыруды ұйымдастыру) Бөлім: 2 бөлім. Отандық өнеркәсіп өнімі Үлгілік оқу бағдарламасының бағыты: Техникалық-технологиялық Мақсаты, міндеттері: Мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді тірек-схема, менталды карта, презентация түрінде ұсыну. Күтілетін нәтижелер: Тақырып бойынша мәтінге жоспар құрып, әр тармақшаға қажетті негізгі және қосымша мәліметтерді жинақтап тірек-схема, менталды карта, жарнама, презентация қорғайды;

Қолданылған әдістер«Ой т үрткі » әдісі «Интерактивті дәріс» әдісі « Ой түрткі» әдісі Мұғалім білім алушыға жаңа тақырып бой

#2 слайд
Қолданылған әдістер«Ой т үрткі » әдісі «Интерактивті дәріс» әдісі « Ой түрткі» әдісі Мұғалім білім алушыға жаңа тақырып бойынша жалпылама дәрістің мәтінін әр топқа арнап береді. Білім алушылар арнайы тапсырмаларды орындайды.  Мәтін практикалық жұмысқа арналған және нақты болуы қажет.  Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып, дәрістің мағынасын түсінеді.  Білім алушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады. Мұғалім сұрақтарға ешкім жауап бере алмаған жағдайда ғана сұрауға рұқсат етеді.    Дәрістің мәтінімен жұмыс жасап болған соң оқушылар жекелей тапсырмалар орындайды. Жұмыстың бұл кезеңінде бір-бірінен сұрау, көмектесуге рұқсат берілмейді, оқушылар тек жеке тапсырмалармен жұмыс жасайды. Әдістің басты ерекшелігі жеке тапсырмаларға арналған бағалау жүйесінде болып табылады. Бағалау салыстырмалы түрде қойылады. Оқушы алдыңғы тапсырмадан қарағанда жоғары ұпай алған кезде ғана топ қоржынына өз үлесін қоса алады.  Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады.   Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады. Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды.

2 слайд

Қолданылған әдістер«Ой т үрткі » әдісі «Интерактивті дәріс» әдісі « Ой түрткі» әдісі Мұғалім білім алушыға жаңа тақырып бойынша жалпылама дәрістің мәтінін әр топқа арнап береді. Білім алушылар арнайы тапсырмаларды орындайды.  Мәтін практикалық жұмысқа арналған және нақты болуы қажет.  Білім алушылар топ ішінде бір-біріне көмектесе отырып, дәрістің мағынасын түсінеді.  Білім алушылар өздеріне түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя алады. Мұғалім сұрақтарға ешкім жауап бере алмаған жағдайда ғана сұрауға рұқсат етеді.    Дәрістің мәтінімен жұмыс жасап болған соң оқушылар жекелей тапсырмалар орындайды. Жұмыстың бұл кезеңінде бір-бірінен сұрау, көмектесуге рұқсат берілмейді, оқушылар тек жеке тапсырмалармен жұмыс жасайды. Әдістің басты ерекшелігі жеке тапсырмаларға арналған бағалау жүйесінде болып табылады. Бағалау салыстырмалы түрде қойылады. Оқушы алдыңғы тапсырмадан қарағанда жоғары ұпай алған кезде ғана топ қоржынына өз үлесін қоса алады.  Жоғары ұпай жинаған топ жеңімпаз атанады.   Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады. Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды.

Оқу нәтижесіне бағытталған тапсырмалар Студенты на занятие производственного обучения по технологии приготовления пищи изуч

#3 слайд
Оқу нәтижесіне бағытталған тапсырмалар Студенты на занятие производственного обучения по технологии приготовления пищи изучали тему: «Крупы и их приготовления». После изучения теоретической части, мастер производственного обучения дала заданиеобучающимся отварить один стакан риа на гарнир (рис1). И предложила выбрать кастрюлю самостоятельно с учётом из того, что рис при варке увеличивается в три раза. Студенты выбрали кастрюлю (рис2) и поставили варить рис на гарнир . Как Вы считаете соответствует ли объём выбранной кастрюли, чтобы сварить стакан риса на гарнир. Ответ обоснуйте решением. Тапсырмалар: Орындау қадамдары: 1. Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды. 2. Сөздікпен жұмыс жасайды, берілген сөздердің мағынасын ашады. 3. Жоспар құрады, мәтін мазмұнын қамтиды; 4. Таныстырылым әзірлейді, отандық өнім туралы ақпаратты қамтиды, дереккөзге сілтеме жасайды. 5. Негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді, қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді. • ТЖ. 1-тапсырма. Берілген таныстырылымның суреттеріне қарап жаңа тақырыпты болжаңыздар, менталды картаны толтырыңыздар. • Ж. 2- тапсырма. Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді теріп жаз, сөздікпен жұмыс жаса. • Ж. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, жоспар құрыңыз. • ТЖ. 3-тапсырма. «Отандық өнімді пайдаланамын» тақырыбына таныстырылым әзірлеңіздер. • ЖЖ. 5-тапсырма. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіздер. Кестеге жазыңыздар.

3 слайд

Оқу нәтижесіне бағытталған тапсырмалар Студенты на занятие производственного обучения по технологии приготовления пищи изучали тему: «Крупы и их приготовления». После изучения теоретической части, мастер производственного обучения дала заданиеобучающимся отварить один стакан риа на гарнир (рис1). И предложила выбрать кастрюлю самостоятельно с учётом из того, что рис при варке увеличивается в три раза. Студенты выбрали кастрюлю (рис2) и поставили варить рис на гарнир . Как Вы считаете соответствует ли объём выбранной кастрюли, чтобы сварить стакан риса на гарнир. Ответ обоснуйте решением. Тапсырмалар: Орындау қадамдары: 1. Таныстырылым арқылы менталды картаны толтырады Менталды картаны толтыру арқылы ойлау қабілеттерін арттырады, жаңа сөздерді есте сақтайды. 2. Сөздікпен жұмыс жасайды, берілген сөздердің мағынасын ашады. 3. Жоспар құрады, мәтін мазмұнын қамтиды; 4. Таныстырылым әзірлейді, отандық өнім туралы ақпаратты қамтиды, дереккөзге сілтеме жасайды. 5. Негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді, қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді. • ТЖ. 1-тапсырма. Берілген таныстырылымның суреттеріне қарап жаңа тақырыпты болжаңыздар, менталды картаны толтырыңыздар. • Ж. 2- тапсырма. Мәтінде кездесетін жаңа сөздерді теріп жаз, сөздікпен жұмыс жаса. • Ж. 3-тапсырма. Мәтінді оқып, жоспар құрыңыз. • ТЖ. 3-тапсырма. «Отандық өнімді пайдаланамын» тақырыбына таныстырылым әзірлеңіздер. • ЖЖ. 5-тапсырма. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіздер. Кестеге жазыңыздар.

Тапсырма: -Таныстырылым әзірлейді; -Әр тармақшаға негізгі және қосымша ақпараттарды жинақтап, дереккөздеріне с

#4 слайд
Тапсырма: -Таныстырылым әзірлейді; -Әр тармақшаға негізгі және қосымша ақпараттарды жинақтап, дереккөздеріне сілтеме жасай отырып таныстырады. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіз. Кестеге жазыңыз. Кестені толтыр - негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді; - қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмаЕББҚ (психикалық дамуы тежелген) білім алушыға арналған тапсырма.

4 слайд

Тапсырма: -Таныстырылым әзірлейді; -Әр тармақшаға негізгі және қосымша ақпараттарды жинақтап, дереккөздеріне сілтеме жасай отырып таныстырады. Оқылған мәтіндегі мәліметтерді талдап, түсіндіріңіз. Кестеге жазыңыз. Кестені толтыр - негізгі мәліметті анықтап, түсіндіреді; - қосымша мәліметті анықтап, түсіндіреді Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырмаЕББҚ (психикалық дамуы тежелген) білім алушыға арналған тапсырма.

Файл форматы:
ppt
19.03.2024
561
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі