Материалдар / Сабақ жоспары. Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары. Педагогикалық әдептің кейбір мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдептің кейбір мәселелері Қр-ның Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №190 бұйрығы. ҚР-ның 2020 жылғы 12 мамырда №20619 болып тіркелді.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдептің кейбір мәселелері Қр-ның Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11

1 слайд
Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдептің кейбір мәселелері Қр-ның Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №190 бұйрығы. ҚР-ның 2020 жылғы 12 мамырда №20619 болып тіркелді.

1 слайд

Педагогтің кәсіби іс-әрекетіндегі педагогикалық әдептің кейбір мәселелері Қр-ның Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы №190 бұйрығы. ҚР-ның 2020 жылғы 12 мамырда №20619 болып тіркелді.

2М ақсаты: Мұғалім мен оқушының, мұғалім мен мұғалімнің қарым- қатынасындағы педагогикалық этиканың рөлі туралы түсінік бе

2 слайд
2М ақсаты: Мұғалім мен оқушының, мұғалім мен мұғалімнің қарым- қатынасындағы педагогикалық этиканың рөлі туралы түсінік беру; Интеллектуалдық мәдениетті қалыптастыру.Тыңдаушылардың педагогикалық этика мен мәдениет туралы білімдерін көтеру;

2 слайд

2М ақсаты: Мұғалім мен оқушының, мұғалім мен мұғалімнің қарым- қатынасындағы педагогикалық этиканың рөлі туралы түсінік беру; Интеллектуалдық мәдениетті қалыптастыру.Тыңдаушылардың педагогикалық этика мен мәдениет туралы білімдерін көтеру;

3Педагогикалық әдеп дегеніміз не?

3 слайд
3Педагогикалық әдеп дегеніміз не?

3 слайд

3Педагогикалық әдеп дегеніміз не?

4Педагогикалық әдеп этика ғылымының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді, педаг

4 слайд
4Педагогикалық әдеп этика ғылымының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларының жүзеге асырылуын қадағалайды, оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.

4 слайд

4Педагогикалық әдеп этика ғылымының бөлігі болып табылады және педагогикалық адамгершіліктің ерекшеліктерін зерттейді, педагогикалық еңбектегі адамгершіліктің ортақ қағидаларының жүзеге асырылуын қадағалайды, оның негізгі қызметтерін және этикалық категорияларды қарастырады.

5Педагогикалық әдептіліктің негізгі қағидалары: АДАЛДЫҚ педагогтің адалдығы олардың оқыту мен тәрбиелеу нәтижесіне, өз қызметі

5 слайд
5Педагогикалық әдептіліктің негізгі қағидалары: АДАЛДЫҚ педагогтің адалдығы олардың оқыту мен тәрбиелеу нәтижесіне, өз қызметіндегі түзетулерді жүзеге асыра білуіне, сынға және рефлексияға қабілетін дамытуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің кез келген пікірі үшін ашықтығына жауапкершілігін білдіреді;

5 слайд

5Педагогикалық әдептіліктің негізгі қағидалары: АДАЛДЫҚ педагогтің адалдығы олардың оқыту мен тәрбиелеу нәтижесіне, өз қызметіндегі түзетулерді жүзеге асыра білуіне, сынға және рефлексияға қабілетін дамытуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің кез келген пікірі үшін ашықтығына жауапкершілігін білдіреді;

6ӘДІЛДІК педагогтің әділдігі оның бағалау кызметінің ашықтығын, олардың құрған білім беру ортасының айқындылығын білдіреді. Ә

6 слайд
6ӘДІЛДІК педагогтің әділдігі оның бағалау кызметінің ашықтығын, олардың құрған білім беру ортасының айқындылығын білдіреді. Әділдік педагогке білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата- аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің құқығын бұзуға тыйым салады;

6 слайд

6ӘДІЛДІК педагогтің әділдігі оның бағалау кызметінің ашықтығын, олардың құрған білім беру ортасының айқындылығын білдіреді. Әділдік педагогке білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата- аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің құқығын бұзуға тыйым салады;

7ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ АБЫРОЙЫН ЖӘНЕ ҚАДІР-ҚАСИЕТІН ҚҰРМЕТТЕУ педагог өзінің кәсіби назарындағы объектілер болып табылатын білі

7 слайд
7ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ АБЫРОЙЫН ЖӘНЕ ҚАДІР-ҚАСИЕТІН ҚҰРМЕТТЕУ       педагог өзінің кәсіби назарындағы объектілер болып табылатын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), адамдардың абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, олармен қарым-қатынас жасауда әдепті болады. Ол баланың дамуын шынымен қалап, оған әрқашан көмектесуге дайын екендігін білдіріп, білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының өсуіне ықпал ету мақсатында білім алушының жетістіктерін (жетіспеушілігін) бағалауда сыпайылықты қамтамасыз етеді. Білім беру процесінің қатысушыларына қатысты күш көрсету, моральдық және психикалық қысым жасау әдістерін қолдануға жол бермейді;

7 слайд

7ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ АБЫРОЙЫН ЖӘНЕ ҚАДІР-ҚАСИЕТІН ҚҰРМЕТТЕУ       педагог өзінің кәсіби назарындағы объектілер болып табылатын білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), адамдардың абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, олармен қарым-қатынас жасауда әдепті болады. Ол баланың дамуын шынымен қалап, оған әрқашан көмектесуге дайын екендігін білдіріп, білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының өсуіне ықпал ету мақсатында білім алушының жетістіктерін (жетіспеушілігін) бағалауда сыпайылықты қамтамасыз етеді. Білім беру процесінің қатысушыларына қатысты күш көрсету, моральдық және психикалық қысым жасау әдістерін қолдануға жол бермейді;

8ПАТРИОТИЗМ педагог өз Отаны - Қазақстан Республикасына, тарихына, дәстүрлеріне және тіліне адал және сүйіспеншілікпен

8 слайд
8ПАТРИОТИЗМ        педагог өз Отаны - Қазақстан Республикасына, тарихына, дәстүрлеріне және тіліне адал және сүйіспеншілікпен қарайды. Қазақстан Республикасының мәдени және тарихи дәстүрлерін сақтайды, бұл қарым-қатынасты білім алушыларға береді.

8 слайд

8ПАТРИОТИЗМ        педагог өз Отаны - Қазақстан Республикасына, тарихына, дәстүрлеріне және тіліне адал және сүйіспеншілікпен қарайды. Қазақстан Республикасының мәдени және тарихи дәстүрлерін сақтайды, бұл қарым-қатынасты білім алушыларға береді.

9жалпы адами құндылықтарды құрметтеу және төзімділік: Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыла

9 слайд
9жалпы адами құндылықтарды құрметтеу және төзімділік:       Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыларды жасына, жынысына, тіліне, ұлтына, діни көзқарасына, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе өзге де кез келген жағдайларға қарамастан барлық ұлттар мен барлық адамдардың құқығы мен қадір-қасиетін құрметтеуге үйретеді;       Педагогтің толеранттылығы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге, олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) төзімділікті, олардың әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, мәдениетке, наным-сеніміне, туған жері иен тұрғылықты жеріне төзімділікті, сондай-ақ жұмыста білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетілмегенін түсіне және ескере білуді көздейді.

9 слайд

9жалпы адами құндылықтарды құрметтеу және төзімділік:       Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыларды жасына, жынысына, тіліне, ұлтына, діни көзқарасына, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе өзге де кез келген жағдайларға қарамастан барлық ұлттар мен барлық адамдардың құқығы мен қадір-қасиетін құрметтеуге үйретеді;       Педагогтің толеранттылығы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге, олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) төзімділікті, олардың әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, мәдениетке, наным-сеніміне, туған жері иен тұрғылықты жеріне төзімділікті, сондай-ақ жұмыста білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетілмегенін түсіне және ескере білуді көздейді.

10КӘСІБИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ педагог кәсіптің беделі туралы ойлайды, әріптестерінің абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, мұ

10 слайд
10КӘСІБИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ        педагог кәсіптің беделі туралы ойлайды, әріптестерінің абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, мұғалімнің беделіне нұқсан келтіретін іс-әрекеттерге жол бермейді.       Қандай да бір нысанда өз әріптестерінің сенімін теріс пайдалануға, олардың кәсіби міндеттерін атқаруына кедергі жасауға, оларға қандай да бір шығын келтіруге жол бермейді. Педагог өз әріптестерінің теориялық және әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға, шығармашылық қабілетін дамытуға жәрдем көрсетеді, қиын жағдайға тап болған әріптестеріне көмекке келеді. Кәсіби ынтымақтастық жалғандық пен әділетсіздікті ақтауға қызмет етпейді;

10 слайд

10КӘСІБИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ        педагог кәсіптің беделі туралы ойлайды, әріптестерінің абыройы мен қадір-қасиетін құрметтейді, мұғалімнің беделіне нұқсан келтіретін іс-әрекеттерге жол бермейді.       Қандай да бір нысанда өз әріптестерінің сенімін теріс пайдалануға, олардың кәсіби міндеттерін атқаруына кедергі жасауға, оларға қандай да бір шығын келтіруге жол бермейді. Педагог өз әріптестерінің теориялық және әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға, шығармашылық қабілетін дамытуға жәрдем көрсетеді, қиын жағдайға тап болған әріптестеріне көмекке келеді. Кәсіби ынтымақтастық жалғандық пен әділетсіздікті ақтауға қызмет етпейді;

11ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілді

11 слайд
11ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ         педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілдіреді.

11 слайд

11ҮЗДІКСІЗ КӘСІБИ ДАМУ         педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілдіреді.

12Педагогикалық әдептің негізгі нормалары 1) педагогикалық әдептің негізгі принциптерін сақтайды; 2) білім а

12 слайд
12Педагогикалық әдептің негізгі нормалары         1) педагогикалық әдептің негізгі принциптерін сақтайды;       2) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді жоғары адамгершілік рухына, ата-аналарына, этномәдени құндылықтарға құрмет көрсетуге, қоршаған әлемге ұқыпты қарауға тәрбиелеуге мүмкіндік жасайды;       3) білім алушыларға Отанына - Қазақстан Республикасына құрметпен қарауды үйретеді, патриотизм рухын ұялатады;       4) Қазақстан Республикасы педагогінің жоғары атағының беделін түсіруге мүмкіндік туғызатын іс-әрекеттерді жасауға жол бермейді;       5) өзінің қызметтік міндеттерін адал және сапалы орындайды; 6) өзінің кәсіби шеберлігін үздіксіз жетілдіреді, өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдірумен белсенді түрде айналысады;       7) еңбек тәртібін бұлжытпай сақтайды;

12 слайд

12Педагогикалық әдептің негізгі нормалары         1) педагогикалық әдептің негізгі принциптерін сақтайды;       2) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді жоғары адамгершілік рухына, ата-аналарына, этномәдени құндылықтарға құрмет көрсетуге, қоршаған әлемге ұқыпты қарауға тәрбиелеуге мүмкіндік жасайды;       3) білім алушыларға Отанына - Қазақстан Республикасына құрметпен қарауды үйретеді, патриотизм рухын ұялатады;       4) Қазақстан Республикасы педагогінің жоғары атағының беделін түсіруге мүмкіндік туғызатын іс-әрекеттерді жасауға жол бермейді;       5) өзінің қызметтік міндеттерін адал және сапалы орындайды; 6) өзінің кәсіби шеберлігін үздіксіз жетілдіреді, өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдірумен белсенді түрде айналысады;       7) еңбек тәртібін бұлжытпай сақтайды;

13Педагогикалық әдептің негізгі нормалары 8) білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдал

13 слайд
13Педагогикалық әдептің негізгі нормалары         8) білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдаланбайды;       9) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды, өзінің шыншыл, адал және әділ мінез-құлқымен үлгі болады;       10) қызметтік ақпараттарды пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді;       11) өзі үлгі бола отырып, ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай қалыптастыруға мүмкіндік жасайды;       12) өзінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде іскерлік киім үлгісін ұстанады;       13) педагог мәртебесін пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдаланудан аулақ болады;

13 слайд

13Педагогикалық әдептің негізгі нормалары         8) білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдаланбайды;       9) сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды, өзінің шыншыл, адал және әділ мінез-құлқымен үлгі болады;       10) қызметтік ақпараттарды пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді;       11) өзі үлгі бола отырып, ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай қалыптастыруға мүмкіндік жасайды;       12) өзінің қызметтік міндеттерін орындау кезеңінде іскерлік киім үлгісін ұстанады;       13) педагог мәртебесін пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдаланудан аулақ болады;

14Педагогикалық әдептің негізгі нормалары 14) өз қызметінде академиялық адалдық принциптерін мүлтіксіз сақтайды,

14 слайд
14Педагогикалық әдептің негізгі нормалары              14) өз қызметінде академиялық адалдық принциптерін мүлтіксіз сақтайды, педагогтің академиялық мәдениетті қалыптастыруға ықпал ететін тәлімгер ретінде өзінің білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне құрмет көрсету, білім беру процесіне қатысушыларды академиялық адалдықтың жоғары стандарттарын алға жылжытуға және қорғауға ынталандыру және көтермелеу, педагогтің пәннің нақты саясатын, білім алушылардан күтілетін талаптарды анықтауы, білім алушылардың жауапкершілігін қамтамасыз ету және олардың академиялық адалдық қағидалары мен стандарттарын бұзғаны үшін пәрменді шаралар қабылдау, білім алушыларға білім беру, әлеуметтік және психологиялық қолдау көрсететін және академиялық әділетсіздік танытуға мүмкіндік бермейтін академиялық орта құру;       15) материалдарды БАҚ-та, оның ішінде интернет-басылымдарда жариялайды, жеке тұлға ретінде өз атынан ғана көпшілік алдында сөйлейді, бұл ретте педагогтің жоғары атағына нұқсан келтірмей, пікірталасты дұрыс түрде жүргізуді қамтамасыз етеді, мемлекеттің лауазымды тұлғаларының атына сындарлы емес сыннан және әдепсіз пікірден тартынады, жариялауға рұқсат етілмеген қызметтік ақпаратты ашпайды, қоғамда педагогтің жоғары атағына нұқсан келтірмейді;

14 слайд

14Педагогикалық әдептің негізгі нормалары              14) өз қызметінде академиялық адалдық принциптерін мүлтіксіз сақтайды, педагогтің академиялық мәдениетті қалыптастыруға ықпал ететін тәлімгер ретінде өзінің білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне құрмет көрсету, білім беру процесіне қатысушыларды академиялық адалдықтың жоғары стандарттарын алға жылжытуға және қорғауға ынталандыру және көтермелеу, педагогтің пәннің нақты саясатын, білім алушылардан күтілетін талаптарды анықтауы, білім алушылардың жауапкершілігін қамтамасыз ету және олардың академиялық адалдық қағидалары мен стандарттарын бұзғаны үшін пәрменді шаралар қабылдау, білім алушыларға білім беру, әлеуметтік және психологиялық қолдау көрсететін және академиялық әділетсіздік танытуға мүмкіндік бермейтін академиялық орта құру;       15) материалдарды БАҚ-та, оның ішінде интернет-басылымдарда жариялайды, жеке тұлға ретінде өз атынан ғана көпшілік алдында сөйлейді, бұл ретте педагогтің жоғары атағына нұқсан келтірмей, пікірталасты дұрыс түрде жүргізуді қамтамасыз етеді, мемлекеттің лауазымды тұлғаларының атына сындарлы емес сыннан және әдепсіз пікірден тартынады, жариялауға рұқсат етілмеген қызметтік ақпаратты ашпайды, қоғамда педагогтің жоғары атағына нұқсан келтірмейді;

15Педагогикалық әдептің негізгі нормалары 16) білім беру ұйымының атынан бұқаралық сөз сөйлеулер, БАҚ жа

15 слайд
15Педагогикалық әдептің негізгі нормалары                     16) білім беру ұйымының атынан бұқаралық сөз сөйлеулер, БАҚ жарияланымдары осы ұйымның басшысымен келісіледі;       17) әлеуметтік желілерде тексерілмеген және (немесе) дәйексіз және (немесе) әдепсіз ақпаратты таратпайды, қоғамда педагогтің жоғары атағын нығайтуға ықпал етеді;       18) білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға ықпал етеді;       19) білім алушы мен тәрбиеленушінің жетістіктерінің (жетістікке жетпеуінің), оның әлеуметтік жағдайының, ата-анасының (заңды өкілдерінің) жұмыс орнының құпиялылығын қамтамасыз етеді және бұл мәліметтер қәмелетке толмаған білім алушы мен тәрбиеленушінің ата-аналарының (заңды өкілдерінің) немесе қәмелетке толған білім алушы мен тәрбиеленушінің жазба келісімімен ғана жария етіледі.

15 слайд

15Педагогикалық әдептің негізгі нормалары                     16) білім беру ұйымының атынан бұқаралық сөз сөйлеулер, БАҚ жарияланымдары осы ұйымның басшысымен келісіледі;       17) әлеуметтік желілерде тексерілмеген және (немесе) дәйексіз және (немесе) әдепсіз ақпаратты таратпайды, қоғамда педагогтің жоғары атағын нығайтуға ықпал етеді;       18) білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға ықпал етеді;       19) білім алушы мен тәрбиеленушінің жетістіктерінің (жетістікке жетпеуінің), оның әлеуметтік жағдайының, ата-анасының (заңды өкілдерінің) жұмыс орнының құпиялылығын қамтамасыз етеді және бұл мәліметтер қәмелетке толмаған білім алушы мен тәрбиеленушінің ата-аналарының (заңды өкілдерінің) немесе қәмелетке толған білім алушы мен тәрбиеленушінің жазба келісімімен ғана жария етіледі.

16 1) жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын, сыпайылық пен биязылықты сақтайды; 2) басқа педагогтің кәсіби біліктіл

16 слайд
16  1) жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын, сыпайылық пен биязылықты сақтайды; 2) басқа педагогтің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмейді; 3) дәйексіз және дәлелсіз шағымдардан бас тартады, педагогикалық әдіптің бұзылғанына шағым жасаған адамға қарсы жауап шараларын қабылдамайды.       10. Педагогикалық этиканы бұзғаны үшін педагогтер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікке тартылады.        11. Педагогикалық әдепті сақтау мониторингі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен білім беру ұйымдарының тиісті Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестері жүзеге асырады.   Әріптестермен қарым-қатынас Әріптестермен қарым-қатынас жасауда педагогтер:жасауда педагогтер:

16 слайд

16  1) жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын, сыпайылық пен биязылықты сақтайды; 2) басқа педагогтің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмейді; 3) дәйексіз және дәлелсіз шағымдардан бас тартады, педагогикалық әдіптің бұзылғанына шағым жасаған адамға қарсы жауап шараларын қабылдамайды.       10. Педагогикалық этиканы бұзғаны үшін педагогтер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікке тартылады.        11. Педагогикалық әдепті сақтау мониторингі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен білім беру ұйымдарының тиісті Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестері жүзеге асырады.   Әріптестермен қарым-қатынас Әріптестермен қарым-қатынас жасауда педагогтер:жасауда педагогтер:

17Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің көрсеткіштері кәсіпке, қоғамға деген қарым-қа

17 слайд
17Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің көрсеткіштері кәсіпке, қоғамға деген қарым-қатынас Тәртіпті болу, өзіне және балаларға сенімділікпен қарау Эмоцияналдық байсалдылық, әдептілік Ұжымдағы әріптестермен жақсы қарым-қатынас

17 слайд

17Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі үшін атқарылатын кәсіптік жауапкершіліктің көрсеткіштері кәсіпке, қоғамға деген қарым-қатынас Тәртіпті болу, өзіне және балаларға сенімділікпен қарау Эмоцияналдық байсалдылық, әдептілік Ұжымдағы әріптестермен жақсы қарым-қатынас

18Педагогикалық әдеп тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде сөйлесу икемділігінде оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу и

18 слайд
18Педагогикалық әдеп тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде сөйлесу икемділігінде оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу икемділігінде өзін-өзі ұстай алу және талап ету икемділігінде

18 слайд

18Педагогикалық әдеп тілдесу, қарым-қатынас жасау кезінде сөйлесу икемділігінде оқушылардың іс-әрекеттерін ұйымдастыра алу икемділігінде өзін-өзі ұстай алу және талап ету икемділігінде

19Педагог қызметінде өз пәнін жетік білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеру маңызды ма, әлде оның педагогикалық мәд

19 слайд
19Педагог қызметінде өз пәнін жетік білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеру маңызды ма, әлде оның педагогикалық мәдениеті мен өмірлік ұстанымы маңызды ма?

19 слайд

19Педагог қызметінде өз пәнін жетік білу және оқытудың әдіс-тәсілдерін жақсы меңгеру маңызды ма, әлде оның педагогикалық мәдениеті мен өмірлік ұстанымы маңызды ма?

20«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр – сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікк

20 слайд
20«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр – сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді». К.Д.Ушинский

20 слайд

20«Педагогика теориясын қаншама жетік білгенмен, педагогикалық әдептің қыр – сырын меңгермейінше, педагог ұстаздық шеберлікке қолы жетпейді». К.Д.Ушинский

21Педагогтың бойында қандай этикалық қасиеттер болуы керек?

21 слайд
21Педагогтың бойында қандай этикалық қасиеттер болуы керек?

21 слайд

21Педагогтың бойында қандай этикалық қасиеттер болуы керек?

22 «Нағыз тәрбиеші ұстаз - бойында он екі тума табиғи қасиетті меңгерген дана адам болу керек».

22 слайд
22 «Нағыз тәрбиеші ұстаз - бойында он екі тума табиғи қасиетті меңгерген дана адам болу керек». Әл-Фараби

22 слайд

22 «Нағыз тәрбиеші ұстаз - бойында он екі тума табиғи қасиетті меңгерген дана адам болу керек». Әл-Фараби

23Қатынас жасау, тілдесу өнері  өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу  бақылай, қадағалай алу  назарды басқа жаққа ау

23 слайд
23Қатынас жасау, тілдесу өнері  өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу  бақылай, қадағалай алу  назарды басқа жаққа аудара білу  тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін түсіне білу және оны ескере білу  “ жүзіне қарап оқи алу”  оқушылармен байланыс жасай алу

23 слайд

23Қатынас жасау, тілдесу өнері  өз мінез-құлқын, сезімдерін басқара алу  бақылай, қадағалай алу  назарды басқа жаққа аудара білу  тәрбиеленушілердің ішкі жан дүниесін түсіне білу және оны ескере білу  “ жүзіне қарап оқи алу”  оқушылармен байланыс жасай алу

24Оқушылармен қарым-қатынаста мақтауды, мадақтауды, қолдау көрсетуді, мақұлдауды қолданыңыз Оқушыларды ести және тыңдай алу кер

24 слайд
24Оқушылармен қарым-қатынаста мақтауды, мадақтауды, қолдау көрсетуді, мақұлдауды қолданыңыз Оқушыларды ести және тыңдай алу керек Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі балалармен тілдесуге, қарым-қатынас жасауға көмектеседі

24 слайд

24Оқушылармен қарым-қатынаста мақтауды, мадақтауды, қолдау көрсетуді, мақұлдауды қолданыңыз Оқушыларды ести және тыңдай алу керек Жиі-жиі күліп жүріңіз, күлкі балалармен тілдесуге, қарым-қатынас жасауға көмектеседі

25Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал жасайды Педагогтың

25 слайд
25Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал жасайды Педагогтың киімі эстетикалық жағынан әсерлі, әдемі, жарасымды болу керек Педагогтың шаш үлгісі де, киген киімі де, таққан әшекейлері де балаға ықпал ету мақсатында таңдалу керек Педагогтың жүзі жайдарлы, қозғалыстары жинақы болғаны дұрыс. Педагог өзіне-өзі сенімді болуы керек

25 слайд

25Педагогикалық техника педагог іс-әрекетінің ішкі мазмұны мен сыртқы көрінісінің үйлесімді бірігуіне ықпал жасайды Педагогтың киімі эстетикалық жағынан әсерлі, әдемі, жарасымды болу керек Педагогтың шаш үлгісі де, киген киімі де, таққан әшекейлері де балаға ықпал ету мақсатында таңдалу керек Педагогтың жүзі жайдарлы, қозғалыстары жинақы болғаны дұрыс. Педагог өзіне-өзі сенімді болуы керек

26 Түзу дене күй – сенімділік, зеректік, кішіпейілділік Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу – қызығушылықтың жоқтығы Қыры

26 слайд
26 Түзу дене күй – сенімділік, зеректік, кішіпейілділік Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу – қызығушылықтың жоқтығы Қырымен тұру – теріс, негативті қарым- қатынас Сұрақ қойғанда алдыға қарай еңкею – дұрыс, оң қарым-қатынасПедагогтың дене күйі, тұрған тұрысы

26 слайд

26 Түзу дене күй – сенімділік, зеректік, кішіпейілділік Оқушыларға теріс қарап тұрып сөйлеу – қызығушылықтың жоқтығы Қырымен тұру – теріс, негативті қарым- қатынас Сұрақ қойғанда алдыға қарай еңкею – дұрыс, оң қарым-қатынасПедагогтың дене күйі, тұрған тұрысы

27Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет!

27 слайд
27Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет!

27 слайд

27Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін үлкен рахмет!