Сабақ жоспары "Қысқаша көбейту формулаларына есптер шығару" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Қысқаша көбейту формулаларына есптер шығару" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жарияланған материал мұғалімдерге арналған. сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес жасалған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

#1 слайд
«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

1 слайд

«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру.

#2 слайд
Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру. Ойлау бойынша білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту .қаблетін дамыту .  Тақырып бойынша есеп шығару Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастырудағдыларын қалыптастыру Оқушылардың шығармашылық ойлау Оқушылардың шығармашылық ойлау қаблеттерін арттыру.қаблеттерін арттыру.

2 слайд

Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру. Ойлау бойынша білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту .қаблетін дамыту .  Тақырып бойынша есеп шығару Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастырудағдыларын қалыптастыру Оқушылардың шығармашылық ойлау Оқушылардың шығармашылық ойлау қаблеттерін арттыру.қаблеттерін арттыру.

І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ «Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шо

#3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ «Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шоғын ұсыну арқылы жақсы тілектер айтады) Оқушыларды топқа бөлу ( фигуралардағы есептерді дәрежелері бойынша тауып топқа бөлінеді) ІІ Психологиялық ахуал

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ «Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шоғын ұсыну арқылы жақсы тілектер айтады) Оқушыларды топқа бөлу ( фигуралардағы есептерді дәрежелері бойынша тауып топқа бөлінеді) ІІ Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқылы

#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқылы үй жұмысын тексереді

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқылы үй жұмысын тексереді

Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

#5 слайд
Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

5 слайд

Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы ))(( 22 bababa  Мысал: Мысал: )42)(42(1

#6 слайд
Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы ))(( 22 bababa  Мысал: Мысал: )42)(42(164 2  aaa

6 слайд

Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы ))(( 22 bababa  Мысал: Мысал: )42)(42(164 2  aaa

Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты 222 2)( bababa  222

#7 слайд
Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты 222 2)( bababa  222 2)( bababa 

7 слайд

Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты 222 2)( bababa  222 2)( bababa 

Ауызша есепАуызша есеп      2 2 2 2 )4( )5( )4)(4( 925 16 d a caca a a )4)(4( aa )35)(35( aa 22 16ca 2510 2 aa

#8 слайд
Ауызша есепАуызша есеп      2 2 2 2 )4( )5( )4)(4( 925 16 d a caca a a )4)(4( aa )35)(35( aa 22 16ca 2510 2 aa 168 2 dd

8 слайд

Ауызша есепАуызша есеп      2 2 2 2 )4( )5( )4)(4( 925 16 d a caca a a )4)(4( aa )35)(35( aa 22 16ca 2510 2 aa 168 2 dd

Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.      2 2 22 2 )46( )1( )32)(32( 259 416 ca a

#9 слайд
Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.      2 2 22 2 )46( )1( )32)(32( 259 416 ca a baba ba x baba bb ba baba xx 162436 )1)(1( 32 )253)(253( )416)(416( 2 22     

9 слайд

Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.      2 2 22 2 )46( )1( )32)(32( 259 416 ca a baba ba x baba bb ba baba xx 162436 )1)(1( 32 )253)(253( )416)(416( 2 22     

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Е

#10 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу 3аВ 2х3у 0,34в aв5 х у 22 9ba 22 94 yx 2 1609,0 b 25 22 ba 22 yx )3)(3( baba  )32)(32( yxyx  )43,0)(43,0( bb  )5)(5( abab ))(( yxyx 

10 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу 3аВ 2х3у 0,34в aв5 х у 22 9ba 22 94 yx 2 1609,0 b 25 22 ba 22 yx )3)(3( baba  )32)(32( yxyx  )43,0)(43,0( bb  )5)(5( abab ))(( yxyx 

Сергіту сәтіСергіту сәті

#11 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәтіСергіту сәті

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

#12 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

12 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

Сабақты қорытындылау

#13 слайд
Сабақты қорытындылау

13 слайд

Сабақты қорытындылау

«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы .....

#14 слайд
«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең Екі өрнектің айырымының квадраты... бірінші өрнектің квадратынан азайтамыз екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісін , қосамыз екінші өрнектің квадратын.

14 слайд

«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең Екі өрнектің айырымының квадраты... бірінші өрнектің квадратынан азайтамыз екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісін , қосамыз екінші өрнектің квадратын.

Қалыптастырушы бағалау

#15 слайд
Қалыптастырушы бағалау

15 слайд

Қалыптастырушы бағалау

2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап: 3-есеп. Қысқаша көбейту ф

#16 слайд
2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап: 3-есеп. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептеңдер

16 слайд

2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап: 3-есеп. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептеңдер

Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

#17 слайд
Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

17 слайд

Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

#18 слайд
Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

18 слайд

Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсінд

#19 слайд
Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім

19 слайд

Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім

#20 слайд

20 слайд

Файл форматы:
ppt
30.05.2018
594
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі