Материалдар / Сабақ жоспары "Қысқаша көбейту формулаларына есптер шығару" 7 сынып

Сабақ жоспары "Қысқаша көбейту формулаларына есптер шығару" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жарияланған материал мұғалімдерге арналған. сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2018
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

1 слайд
«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

1 слайд

«Қысқаша көбейту «Қысқаша көбейту формулаларына формулаларына есептер шығару»есептер шығару»

Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты ::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тек

2 слайд
Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты ::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру. Ойлау бойынша білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту .қаблетін дамыту .  Тақырып бойынша есеп шығару Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастырудағдыларын қалыптастыру  Оқушылардың шығармашылық ойлау Оқушылардың шығармашылық ойлау қаблеттерін арттыру.қаблеттерін арттыру.

2 слайд

Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты ::  Қысқаша көбейту формулалары Қысқаша көбейту формулалары бойынша білімдерін тексеру. Ойлау бойынша білімдерін тексеру. Ойлау қаблетін дамыту .қаблетін дамыту .  Тақырып бойынша есеп шығару Тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастырудағдыларын қалыптастыру  Оқушылардың шығармашылық ойлау Оқушылардың шығармашылық ойлау қаблеттерін арттыру.қаблеттерін арттыру.

І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ«Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шо

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ«Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шоғын ұсыну арқылы жақсы тілектер айтады) Оқушыларды топқа бөлу ( фигуралардағы есептерді дәрежелері бойынша тауып топқа бөлінеді) ІІ Психологиялық ахуал

3 слайд

І. Ұйымдастыру кезеңі /оқушыларды түгелдеу/ І топ КУБ ІІ топ КВАДРАТ«Гүл шоғы» (оқушылар шеңбер жасап, бір- біріне гүл шоғын ұсыну арқылы жақсы тілектер айтады) Оқушыларды топқа бөлу ( фигуралардағы есептерді дәрежелері бойынша тауып топқа бөлінеді) ІІ Психологиялық ахуал

Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқыл

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқылы үй жұмысын тексереді

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру “Алмастыру” әдісі Көрші оқушымен дәптер алмастыра отырып алдын ала параққа жазылған жауаптар арқылы үй жұмысын тексереді

Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

5 слайд
Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

5 слайд

Сабаққа дайындық!Сабаққа дайындық!

Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал: Мы

6 слайд
Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал: Мысал: ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

6 слайд

Екі өрнектің квадратының Екі өрнектің квадратының айырымыайырымы) )( ( 2 2 b a b a b a     Мысал: Мысал: ) 4 2 )( 4 2 ( 16 4 2     a a a

Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты2 2 2 2 ) ( b ab a b a 

7 слайд
Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты2 2 2 2 ) ( b ab a b a     2 2 2 2 ) ( b ab a b a    

7 слайд

Екі өрнектің қосындысының Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадратыжәне айырымының квадраты2 2 2 2 ) ( b ab a b a     2 2 2 2 ) ( b ab a b a    

Ауызша есепАуызша есеп           2 2 2 2 ) 4 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( 9 25 16 d a c a c a a a ) 4 )( 4 ( 

8 слайд
Ауызша есепАуызша есеп           2 2 2 2 ) 4 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( 9 25 16 d a c a c a a a ) 4 )( 4 (   a a ) 3 5 )( 3 5 (   a a 2 2 16 c a  25 10 2   a a 16 8 2   d d

8 слайд

Ауызша есепАуызша есеп           2 2 2 2 ) 4 ( ) 5 ( ) 4 )( 4 ( 9 25 16 d a c a c a a a ) 4 )( 4 (   a a ) 3 5 )( 3 5 (   a a 2 2 16 c a  25 10 2   a a 16 8 2   d d

Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.           2 2 2 2 2 ) 4 6 ( ) 1 (

9 слайд
Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.           2 2 2 2 2 ) 4 6 ( ) 1 ( ) 3 2 )( 3 2 ( 25 9 4 16 c a a b a b a b a x b ab a b b b a b a b a x x 16 24 36 ) 1 )( 1( 3 2 ) 25 3 )( 25 3 ( ) 4 16 )( 4 16( 2 2 2         

9 слайд

Сен мұғалімсің! Сен мұғалімсің! Қатені түзеу керек.Қатені түзеу керек.           2 2 2 2 2 ) 4 6 ( ) 1 ( ) 3 2 )( 3 2 ( 25 9 4 16 c a a b a b a b a x b ab a b b b a b a b a x x 16 24 36 ) 1 )( 1( 3 2 ) 25 3 )( 25 3 ( ) 4 16 )( 4 16( 2 2 2         

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Е

10 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу 3а В 2х 3у 0,3 4в a в 5 х у2 2 9 b a  2 2 9 4 y x  2 16 09, 0 b  25 2 2  b a 2 2 y x  ) 3 )( 3( b a b a   ) 3 2 )( 3 2( y x y x   ) 4 3, 0 )( 4 3, 0 ( b b   ) 5 )( 5 (   ab ab ) )( ( y x y x  

10 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС ТОПТЫҚ ЖҰМЫС Кестені толтыр :Кестені толтыр : 1 өрнек 2 өрнек Екі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейту Екі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу 3а В 2х 3у 0,3 4в a в 5 х у2 2 9 b a  2 2 9 4 y x  2 16 09, 0 b  25 2 2  b a 2 2 y x  ) 3 )( 3( b a b a   ) 3 2 )( 3 2( y x y x   ) 4 3, 0 )( 4 3, 0 ( b b   ) 5 )( 5 (   ab ab ) )( ( y x y x  

Сергіту сәтіСергіту сәті

11 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті

11 слайд

Сергіту сәтіСергіту сәті

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

12 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

12 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС

Сабақты қорытындылау

13 слайд
Сабақты қорытындылау

13 слайд

Сабақты қорытындылау

«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы .....

14 слайд
«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең Екі өрнектің айырымының квадраты... бірінші өрнектің квадратынан азайтамыз екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісін , қосамыз екінші өрнектің квадратын.

14 слайд

«Ойлан – бөліс- жұптас»«Ойлан – бөліс- жұптас» Тұжырымды жалғастырТұжырымды жалғастыр Екі өрнектің квадраттарының айырмасы ..... олардың айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең. Екі өрнектің қосындысының квадраты... бірінші өрнектің квадраты,екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісі мен екінші өрнектің квадратының қосындысына тең Екі өрнектің айырымының квадраты... бірінші өрнектің квадратынан азайтамыз екі еселенген екі өрнектің көбейтіндісін , қосамыз екінші өрнектің квадратын.

Қалыптастырушы бағалау

15 слайд
Қалыптастырушы бағалау

15 слайд

Қалыптастырушы бағалау

2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап : 3-есеп. Қысқаша көбейту

16 слайд
2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап : 3-есеп. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептеңдер

16 слайд

2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар 1-есеп Өрнектің мәнін тап : 3-есеп. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептеңдер

Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

17 слайд
Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

17 слайд

Дұрыс жауаптары 1. 900 2. 64 3. 5, 20а, 4. х, 7 5. 1400 6. 5200

Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

18 слайд
Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

18 слайд

Үйге тапсырма: № 32.22 191 бет

Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсінд

19 слайд
Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім

19 слайд

Рефлексия (балалар кестеге стикерді жабыстырады) Сабақ жақсы, біраз мәліметті түсінбедім Сабақ өте жақсы өтті, сабақты түсіндім Сабақты мүлде түсінбедім

20 слайд

20 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ