Материалдар / Сабақ жоспары: Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық. Әдептілік

Сабақ жоспары: Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық. Әдептілік

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы бойынша слайд, тапсырмалар берілді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2024
36
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі 5-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.

1 слайд
Қазақ тілі 5-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.

1 слайд

Қазақ тілі 5-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.

Амандасу рәсімі (хормен) Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық!

2 слайд
Амандасу рәсімі (хормен) Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық!

2 слайд

Амандасу рәсімі (хормен) Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық!

Аптаның дәйексөзі: Ақырын жүріп, анық бас Еңбегің кетпес далаға.

3 слайд
Аптаның дәйексөзі: Ақырын жүріп, анық бас Еңбегің кетпес далаға.

3 слайд

Аптаның дәйексөзі: Ақырын жүріп, анық бас Еңбегің кетпес далаға.

Сабақтың мақсаты: •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. • Берілген мәтінге сәйкес кір

4 слайд
Сабақтың мақсаты: •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. • Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізігі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

4 слайд

Сабақтың мақсаты: •Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. • Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізігі, қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру.

Амандасу және қоштасу сөздерін анықтаңдар •Сәлеметсіз бе? •Амансыз ба? •Көріскенше күн жақсы болсын! •Сау болыңыз! •Халыңыз қа

5 слайд
Амандасу және қоштасу сөздерін анықтаңдар •Сәлеметсіз бе? •Амансыз ба? •Көріскенше күн жақсы болсын! •Сау болыңыз! •Халыңыз қалай? •Ассалаумағалейкум! •Армысыздар! •Жол болсын!

5 слайд

Амандасу және қоштасу сөздерін анықтаңдар •Сәлеметсіз бе? •Амансыз ба? •Көріскенше күн жақсы болсын! •Сау болыңыз! •Халыңыз қалай? •Ассалаумағалейкум! •Армысыздар! •Жол болсын!

Қыркүйектің он сегізі Сынып жұмысы Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық, әдептілік

6 слайд
Қыркүйектің он сегізі Сынып жұмысы Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық, әдептілік

6 слайд

Қыркүйектің он сегізі Сынып жұмысы Сөйлеу мәдениеті. Сыпайылық, әдептілік

Тапсырма №1 Суреттерге қарап болжам жасаңдар. Тірек сөздерді анықтаңдар.

7 слайд
Тапсырма №1 Суреттерге қарап болжам жасаңдар. Тірек сөздерді анықтаңдар.

7 слайд

Тапсырма №1 Суреттерге қарап болжам жасаңдар. Тірек сөздерді анықтаңдар.

Оқылым мәтінімен танысу (14-бет) •Екі ағайынды бірде ренжісіп қалыпты. Ағасы “інім келіп кешірім сұрар” деп күтіпті. Ол келе қ

8 слайд
Оқылым мәтінімен танысу (14-бет) •Екі ағайынды бірде ренжісіп қалыпты. Ағасы “інім келіп кешірім сұрар” деп күтіпті. Ол келе қоймайды. Шыдамаған ағасы інісіне келеді, сөйтсе інісі де сағынып жүр екен. Ағасын көре салып, құшақтап жылап жіберіпті. Сонда ағасы: - Сен кішісің ғой, неліктен бірінші болып келіп кешірім сұрамадың? – дейді Сонда інісі: - Жаным ағатайым, кім бірінші болып кешірім сұраса сол мол сауап алады деуші еді. Сол сауапты өзіме қимай Сіз алсыншы деп тосқан едім, – депті көз жасын сүртіп.

8 слайд

Оқылым мәтінімен танысу (14-бет) •Екі ағайынды бірде ренжісіп қалыпты. Ағасы “інім келіп кешірім сұрар” деп күтіпті. Ол келе қоймайды. Шыдамаған ағасы інісіне келеді, сөйтсе інісі де сағынып жүр екен. Ағасын көре салып, құшақтап жылап жіберіпті. Сонда ағасы: - Сен кішісің ғой, неліктен бірінші болып келіп кешірім сұрамадың? – дейді Сонда інісі: - Жаным ағатайым, кім бірінші болып кешірім сұраса сол мол сауап алады деуші еді. Сол сауапты өзіме қимай Сіз алсыншы деп тосқан едім, – депті көз жасын сүртіп.

2-тапсырма (ауызша) 1.Сіздердің ойларыңызша бірінші кім кешірім сұрауы керек? 2.Інісі неге бірінші кешірім сұрамаған? 3.«Аға-бо

9 слайд
2-тапсырма (ауызша) 1.Сіздердің ойларыңызша бірінші кім кешірім сұрауы керек? 2.Інісі неге бірінші кешірім сұрамаған? 3.«Аға-бордан, іні –зордан», «Ағасы бардың жағасы бар, інісі бардың тынысы бар» деген мақалдардың мағынасын ашыңдар. Дескриптор: -берілген сұрақтарға жауап береді; -ойларын дәлелдейді (2 балл)

9 слайд

2-тапсырма (ауызша) 1.Сіздердің ойларыңызша бірінші кім кешірім сұрауы керек? 2.Інісі неге бірінші кешірім сұрамаған? 3.«Аға-бордан, іні –зордан», «Ағасы бардың жағасы бар, інісі бардың тынысы бар» деген мақалдардың мағынасын ашыңдар. Дескриптор: -берілген сұрақтарға жауап береді; -ойларын дәлелдейді (2 балл)

Сергіту сәті •Көңіл күй жақсы болса, ұр шапалақ

10 слайд
Сергіту сәті •Көңіл күй жақсы болса, ұр шапалақ

10 слайд

Сергіту сәті •Көңіл күй жақсы болса, ұр шапалақ

3-тапсырма Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Менің кеңесім:

11 слайд
3-тапсырма Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Менің кеңесім:

11 слайд

3-тапсырма Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Менің кеңесім:

Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Сөйлем құрастырып жазады. Менің кеңесім:

12 слайд
Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Сөйлем құрастырып жазады. Менің кеңесім: Дескриптор: -сурет бойынша ойларын жеткізеді -кеңес береді 2 б

12 слайд

Суреттермен танысып, тапсырмаларды орындаңдар. Балаларға қандай кеңес айтар едіңдер. Сөйлем құрастырып жазады. Менің кеңесім: Дескриптор: -сурет бойынша ойларын жеткізеді -кеңес береді 2 б

4-тапсырма Сандық ішіне әдептілікке байланысты сөздерді топтастырыңдар СӨЗДЕР ТОПТАМАСЫ: Кешірім өтінемін, отырмаңыз, маған ке

13 слайд
4-тапсырма Сандық ішіне әдептілікке байланысты сөздерді топтастырыңдар СӨЗДЕР ТОПТАМАСЫ: Кешірім өтінемін, отырмаңыз, маған керек емес, ғафу өтінемін, кешріңіз, ғафу етіңіз, кешіріңіз, мұнда отырыңыз, сіз өтіп кетіңіз, кетіңіз, аузыңды жап!

13 слайд

4-тапсырма Сандық ішіне әдептілікке байланысты сөздерді топтастырыңдар СӨЗДЕР ТОПТАМАСЫ: Кешірім өтінемін, отырмаңыз, маған керек емес, ғафу өтінемін, кешріңіз, ғафу етіңіз, кешіріңіз, мұнда отырыңыз, сіз өтіп кетіңіз, кетіңіз, аузыңды жап!

Кластер: МЕН ӘДЕПТІ БОЛАМЫН Мен әдепті баламын

14 слайд
Кластер: МЕН ӘДЕПТІ БОЛАМЫН Мен әдепті баламын

14 слайд

Кластер: МЕН ӘДЕПТІ БОЛАМЫН Мен әдепті баламын

Түсіндім. Түсінбедім. Сұрағым бар РЕФЛЕКСИЯ «Көңілді смайликтер»

15 слайд
Түсіндім. Түсінбедім. Сұрағым бар РЕФЛЕКСИЯ «Көңілді смайликтер»

15 слайд

Түсіндім. Түсінбедім. Сұрағым бар РЕФЛЕКСИЯ «Көңілді смайликтер»

Үй тапсырмасы: кешірім сұрауға, әдептілікке байланысты сөздерді үш тілде жазыңдар (қазақша, орысша, ағылшынша)

16 слайд
Үй тапсырмасы: кешірім сұрауға, әдептілікке байланысты сөздерді үш тілде жазыңдар (қазақша, орысша, ағылшынша)

16 слайд

Үй тапсырмасы: кешірім сұрауға, әдептілікке байланысты сөздерді үш тілде жазыңдар (қазақша, орысша, ағылшынша)