Сабақ жоспары "Таным бастарға жол"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: Танымға бастар
жол.
1 слайд
Тақырып: Танымға бастар жол.
2 слайд
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: адамдарға риясыз қызмет
ету, жанашырлық, шынайылық.
2 слайд
Құндылық: Сүйіспеншілік Қасиеттер: адамдарға риясыз қызмет ету, жанашырлық, шынайылық.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға танып – білудің
қажеттілігін сүйіспеншілік құндылығы арқылы түсіндіру.
Білімділік: оқушыларды адамдарға риясыз қызмету етуге
үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың бойындағы жанашырлық
қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу
3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға танып – білудің қажеттілігін сүйіспеншілік құндылығы арқылы түсіндіру. Білімділік: оқушыларды адамдарға риясыз қызмету етуге үйрету. Дамытушылық: оқушылардың бойындағы жанашырлық қасиеттерін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды шынайылыққа тәрбиелеу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Жағымды күйге келу.
«Нұрға бөлену»
5 слайд
Жағымды күйге келу. «Нұрға бөлену»
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.
1. №5 - сабақ. Адамгершілік қасиеттер туралы өз түсініктеріңді жазып,
кестені толтырыңдар.
2. Келесі сабақ. №6, «Қайырымдылық» аңызын оқып келу.
Сұрақтар:
1. Адамның адамға бөлінген мейір-шапағаты» - дегенді қалайша
түсінесіңдер?
2. Қайырымдылық жасаудың мәні неде деп ойлайсыңдар?
3. Риясыз қызмет ету деген не?
4. Өзің басқаларға қандай қайырымдылық жасап жүрсің?
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №5 - сабақ. Адамгершілік қасиеттер туралы өз түсініктеріңді жазып, кестені толтырыңдар. 2. Келесі сабақ. №6, «Қайырымдылық» аңызын оқып келу. Сұрақтар: 1. Адамның адамға бөлінген мейір-шапағаты» - дегенді қалайша түсінесіңдер? 2. Қайырымдылық жасаудың мәні неде деп ойлайсыңдар? 3. Риясыз қызмет ету деген не? 4. Өзің басқаларға қандай қайырымдылық жасап жүрсің?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе!
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті
ағартушы – педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері
Ыбырай Алтынсарин қазақтың ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің
қалыптасуында терең із қалдырды. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында
дүниеге келген. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін
байқатты. Көп оқыды, Білген үстіне біле түссем деген құмарлық пен өз халқыма неғұрлым
көбірек пайда келтірсем деген абзал арманға ұмтылыс жас Ыбырайдың өмірлік кредосына
айналды. Өзінің мінез-құлқы жағынан қарапайым әрі еңбексүйгіш еді, көп оқыды, өзге
халықтардың қол жеткен табыстарын неғұрлым көбірек біле түссем деп армандады. Алған
білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды.
Сұрақтар:
1. Жақсылықты қандай ниетпен жасау керек?
2. Риясыз қызмет дегенді қалай түсінесіздер?
3. Сіздердің риясыз жақсылық жасаған кездерің болды ма?
4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе! Ыбырай Алтынсарин Ыбырай Алтынсарин (шын аты — Ибраһим, 1841—1889) — қазақтың аса көрнекті ағартушы – педагогы, жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам қайраткері Ыбырай Алтынсарин қазақтың ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырды. Ол 1841 жылы қазіргі Қостанай облысының аумағында дүниеге келген. Ыбырай бала кезінен бастап білімге және өз бетінше оқып білуге бейім екенін байқатты. Көп оқыды, Білген үстіне біле түссем деген құмарлық пен өз халқыма неғұрлым көбірек пайда келтірсем деген абзал арманға ұмтылыс жас Ыбырайдың өмірлік кредосына айналды. Өзінің мінез-құлқы жағынан қарапайым әрі еңбексүйгіш еді, көп оқыды, өзге халықтардың қол жеткен табыстарын неғұрлым көбірек біле түссем деп армандады. Алған білімін өз халқының пайдысына асыруға талпынды. Сұрақтар: 1. Жақсылықты қандай ниетпен жасау керек? 2. Риясыз қызмет дегенді қалай түсінесіздер? 3. Сіздердің риясыз жақсылық жасаған кездерің болды ма? 4. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Мұғалім сыйы
Алғыс
Д. Матайқызы
Адамның еліне сіңірген еңбегіне, халыққа көрсеткен құрметіне, жасаған
ерлігіне, парасаттылығына, басқа да жақсылық істеріне ризашылық білдіру,
ізгі ниет, ықылас білдіру, алғыс деп аталады. Бата-тілек те алғысқа жатады.
«Кімде-кім тозаңдай жақсылық жасаса, соның қайтарымын көреді, кімде-
кім тозаңдай жамандық жасаса, соның азабын тартады» деген қасиетті аят
бар. Дәйім ел-жұрттың ризашылығына бөленіп, алғысын алғанға не
жетсін?!
Жақсылықтың үлкен-кішісі болмайды, қолыңнан келген жәрдемді аямаған
абзал. Көшеде өтіп бара жатқан қарт адамды демеп жіберсең, «Тәңір
жарылқасын, мұратыңа жет» деп батасын береді. Алғыстың кейбір
түрлеріне тоқталсақ:
маңдайыңа шаң тимесін,
өркенің өссін,
қадамыңа гүл бітсін,
қатарыңның алды бол,
жұлдызың жансын,
бағын ашылсын,
көп жаса,
тілеуіңді берсін.
Көпті көрген көнекөз қариялар жәбір-жапа көрсе де, қиянатшыл адамды
қарғамаған. Керісінше, «Тәңірім оны да оң жолға салсын» деп тілеген.
«Жақсылыққа жақсылық– әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық – ер
адамның ісі деген» халық даналығы осындайда айтылған. «Таспен ұрғанды
аспен ұр» дейді одан қалса. Мұның барлығы да тәлім, тәрбие...
8 слайд
Мұғалім сыйы Алғыс Д. Матайқызы Адамның еліне сіңірген еңбегіне, халыққа көрсеткен құрметіне, жасаған ерлігіне, парасаттылығына, басқа да жақсылық істеріне ризашылық білдіру, ізгі ниет, ықылас білдіру, алғыс деп аталады. Бата-тілек те алғысқа жатады. «Кімде-кім тозаңдай жақсылық жасаса, соның қайтарымын көреді, кімде- кім тозаңдай жамандық жасаса, соның азабын тартады» деген қасиетті аят бар. Дәйім ел-жұрттың ризашылығына бөленіп, алғысын алғанға не жетсін?! Жақсылықтың үлкен-кішісі болмайды, қолыңнан келген жәрдемді аямаған абзал. Көшеде өтіп бара жатқан қарт адамды демеп жіберсең, «Тәңір жарылқасын, мұратыңа жет» деп батасын береді. Алғыстың кейбір түрлеріне тоқталсақ: маңдайыңа шаң тимесін, өркенің өссін, қадамыңа гүл бітсін, қатарыңның алды бол, жұлдызың жансын, бағын ашылсын, көп жаса, тілеуіңді берсін. Көпті көрген көнекөз қариялар жәбір-жапа көрсе де, қиянатшыл адамды қарғамаған. Керісінше, «Тәңірім оны да оң жолға салсын» деп тілеген. «Жақсылыққа жақсылық– әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық – ер адамның ісі деген» халық даналығы осындайда айтылған. «Таспен ұрғанды аспен ұр» дейді одан қалса. Мұның барлығы да тәлім, тәрбие...
9 слайд
Сұрақтар:
1. «Жақсылыққа жақсылық– әр адамның ісі, жамандыққа
жақсылық – ер адамның ісі» дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Не үшін алғыс айту керек?
3. Басқаларға жақсылық жасаған кезде қандай сезімде
боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер.
4. Сыныптастарыңа жақсы тілектер айтып беріңдер.
5. Әңгіме қай құндылық туралы айтылған?
6. Әңгімеден не түсіндіңіздер?
9 слайд
Сұрақтар: 1. «Жақсылыққа жақсылық– әр адамның ісі, жамандыққа жақсылық – ер адамның ісі» дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Не үшін алғыс айту керек? 3. Басқаларға жақсылық жасаған кезде қандай сезімде боласыңдар? Әңгімелеп беріңдер. 4. Сыныптастарыңа жақсы тілектер айтып беріңдер. 5. Әңгіме қай құндылық туралы айтылған? 6. Әңгімеден не түсіндіңіздер?
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма.
«Жақсылық тамшысы»
Оқушылар тамшы үлгісінде қиылған қағаздар үлестіріледі. Әр бала
өзі жасаған жақсы істерін жазады. Тамшылар тақтаға ілінеді.
Тамшы болып тамайық,
Арық болып ағайық.
Көлшік болып жиналып,
Күнге қолға бұлғайық.
Бу боп аспан түрінде,
Бұлттар санын құрайық.
Бұлттан жаңбыр сөгілер,
Жер әлемге төгілер.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топтық тапсырма. «Жақсылық тамшысы» Оқушылар тамшы үлгісінде қиылған қағаздар үлестіріледі. Әр бала өзі жасаған жақсы істерін жазады. Тамшылар тақтаға ілінеді. Тамшы болып тамайық, Арық болып ағайық. Көлшік болып жиналып, Күнге қолға бұлғайық. Бу боп аспан түрінде, Бұлттар санын құрайық. Бұлттан жаңбыр сөгілер, Жер әлемге төгілер.
11 слайд
Топпен ән айту.
Жақсы адамдар
Әні мен сөзі: А. Оралов
1. Сендер аман болыңдар жақсы адамдар,
Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар.
Табаныңның астында жатады әлі
Пенделіктен өресі аспағандар
Қайырмасы:
Жақсы адамдар, жақсы адамдар,
Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.
Жақсы адамдар, жақсы адамдар,
Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.
Жақсы адамдар.
2. Жақсы көрем сендерді жақсы адамдар,
Жүрегіңде өйткені аппақ ар бар.
Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар,
Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар
Қайырмасы:
Жақсы адамдар, жақсы адамдар
Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар
Жақсы адамдар, жақсы адамдар,
Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар
Жақсы адамдар
3. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар,
Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар
Сендер аман болыңдар жақсы адамдар,
Қарап өтсін сендерге басқа жандар.
Қайырмасы:
Жақсы адамдар, жақсы адамдар
Қарап өтсін сендерге басқа жандар
Жақсы адамдар, жақсы адамдар
Қарап өтсін сендерге басқа жандар
Жақсы адамдар.
Жақсы адамдар, жақсы адамдар,
Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.
Жақсы адамдар, жақсы адамдар,
Сендер аман болыңдар жақсы адамдар.
Жақсы адамдар.
11 слайд
Топпен ән айту. Жақсы адамдар Әні мен сөзі: А. Оралов 1. Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Жақсы адамдар – бұзылмас тас қамалдар. Табаныңның астында жатады әлі Пенделіктен өресі аспағандар Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар. 2. Жақсы көрем сендерді жақсы адамдар, Жүрегіңде өйткені аппақ ар бар. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Жақсы адамдар 3. Сендер жайлы шырқалар асқақ ән бар, Күйіп кетсін көре алмас бәтшағарлар Сендер аман болыңдар жақсы адамдар, Қарап өтсін сендерге басқа жандар. Қайырмасы: Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар, жақсы адамдар Қарап өтсін сендерге басқа жандар Жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар, жақсы адамдар, Сендер аман болыңдар жақсы адамдар. Жақсы адамдар.
12 слайд
Үйге тапсырма.
1. №6 - сабақ. «Қайырымдылық – қайырлы іс»
атты қайырымдылық акциясын өткізудің
жоспарын жазу.
2. Келесі сабақ. №7, «Аяз би» аңызын оқып
келу.
12 слайд
Үйге тапсырма. 1. №6 - сабақ. «Қайырымдылық – қайырлы іс» атты қайырымдылық акциясын өткізудің жоспарын жазу. 2. Келесі сабақ. №7, «Аяз би» аңызын оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды
өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін
қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде
тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде
өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды
тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3].
Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.