Сабақ жоспарын құрастыруға көмек 5 сынып Өру өнері. Бұйымды өру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2 бөлім. Сәндік-қолданбалы өнер
Сабақтың тақырыбы:
2.8. Өру өнері.Бұйымды өру
Оқу мақсаттары: 5.1.6.2Бірқатар заманауи
және дәстүрлі емес материалдарды білу,
олардың қасиеттері мен міндеттерің
анықтау.5.1.5.2Шығармашылық идеяларды іске
асыру үшін нобайлар орындау.
1 слайд
2 бөлім. Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: 2.8. Өру өнері.Бұйымды өру Оқу мақсаттары: 5.1.6.2Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау.5.1.5.2Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары:
•
өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі;
•
өруге арналған материалдар мен құрал-
жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді;
•
зерттеу барысында алғашқы білімдерін
қолданады;
•
таныстырылым жасағанда бір-бірлеріне
ұсыныстар айтады, өзара бағалау жүргізеді.
2 слайд
Сабақтың мақсаттары: • өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі; • өруге арналған материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді; • зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады; • таныстырылым жасағанда бір-бірлеріне ұсыныстар айтады, өзара бағалау жүргізеді.
3 слайд
Бағалау критериялары
өз бетінше идеялар ұсынады және
мәселелерді шешеді
шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра
отырып, талдауларға көңіл бөледі;
3 слайд
Бағалау критериялары өз бетінше идеялар ұсынады және мәселелерді шешеді шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, талдауларға көңіл бөледі;
4 слайд
Белсенді оқыту
әдістер
Миға
шабуыл
Сиқырлы
түстер
(жұптасад
ы) Саралаау әдістері
Ой толғау
Мағынаны
таны Смайлик
Кері
байланыс.
Микрофон Сиқырлы
түстер
4 слайд
Белсенді оқыту әдістер Миға шабуыл Сиқырлы түстер (жұптасад ы) Саралаау әдістері Ой толғау Мағынаны таны Смайлик Кері байланыс. Микрофон Сиқырлы түстер
5 слайд
Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың
сәтті және сәтсіз тұстарын айтып өтсем.
Сәтті тұстары: оқушылар сабаққа белсенді
түрде қатысқандығы болуы мүмкін және де
мағынаны таны әдісінде өру түрлері бойынша
мағұлматтар іздеуде еңбек сабағымен қоса
тарих, әдебиет пәндерімен байланыс
жасайды. Сәтсіз тұсы: зерттеу кезеңіне
уақыттың жетпей қалды және де
таныстырылым кезінде өз ойларын толық
жеткізе алмады.
5 слайд
Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын айтып өтсем. Сәтті тұстары: оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысқандығы болуы мүмкін және де мағынаны таны әдісінде өру түрлері бойынша мағұлматтар іздеуде еңбек сабағымен қоса тарих, әдебиет пәндерімен байланыс жасайды. Сәтсіз тұсы: зерттеу кезеңіне уақыттың жетпей қалды және де таныстырылым кезінде өз ойларын толық жеткізе алмады.