Материалдар / Сабақ жоспарын құрастыруға көмек 5 сынып Өру өнері. Бұйымды өру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспарын құрастыруға көмек 5 сынып Өру өнері. Бұйымды өру

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған презентация мұғалімге сабақ жоспарын құрастыру кезінде көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2019
485
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
2 бөлім. Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: 2.8. Өру өнері.Бұйымды өру Оқу мақсаттары: 5.1.6.2Бірқатар заманауи жән

1 слайд
2 бөлім. Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: 2.8. Өру өнері.Бұйымды өру Оқу мақсаттары: 5.1.6.2Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау.5.1.5.2Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

1 слайд

2 бөлім. Сәндік-қолданбалы өнер Сабақтың тақырыбы: 2.8. Өру өнері.Бұйымды өру Оқу мақсаттары: 5.1.6.2Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, олардың қасиеттері мен міндеттерің анықтау.5.1.5.2Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.

Сабақтың мақсаттары: • өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі; • өруге арналған материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтайды, зер

2 слайд
Сабақтың мақсаттары: • өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі; • өруге арналған материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді; • зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады; • таныстырылым жасағанда бір-бірлеріне ұсыныстар айтады, өзара бағалау жүргізеді.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары: • өру, тоқу өнерін және түрлерін біледі; • өруге арналған материалдар мен құрал- жабдықтарды анықтайды, зерттейді, түсінеді; • зерттеу барысында алғашқы білімдерін қолданады; • таныстырылым жасағанда бір-бірлеріне ұсыныстар айтады, өзара бағалау жүргізеді.

Бағалау критериялары өз бетінше идеялар ұсынады және мәселелерді шешеді шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, талдаулар

3 слайд
Бағалау критериялары өз бетінше идеялар ұсынады және мәселелерді шешеді шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, талдауларға көңіл бөледі;

3 слайд

Бағалау критериялары өз бетінше идеялар ұсынады және мәселелерді шешеді шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, талдауларға көңіл бөледі;

Белсенді оқыту әдістер Миға шабуыл Сиқырлы түстер (жұптасад ы) Саралаау әдістері Ой толғау Мағынаны таны Смайлик Кері

4 слайд
Белсенді оқыту әдістер Миға шабуыл  Сиқырлы түстер (жұптасад ы) Саралаау әдістері Ой толғау Мағынаны таны  Смайлик Кері байланыс. Микрофон  Сиқырлы түстер

4 слайд

Белсенді оқыту әдістер Миға шабуыл  Сиқырлы түстер (жұптасад ы) Саралаау әдістері Ой толғау Мағынаны таны  Смайлик Кері байланыс. Микрофон  Сиқырлы түстер

Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын айтып өтсем. Сәтті тұстары: оқушылар

5 слайд
Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын айтып өтсем. Сәтті тұстары: оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысқандығы болуы мүмкін және де мағынаны таны әдісінде өру түрлері бойынша мағұлматтар іздеуде еңбек сабағымен қоса тарих, әдебиет пәндерімен байланыс жасайды. Сәтсіз тұсы: зерттеу кезеңіне уақыттың жетпей қалды және де таныстырылым кезінде өз ойларын толық жеткізе алмады.

5 слайд

Сабақты қорыту мақсатында бүгінгі сабақтың сәтті және сәтсіз тұстарын айтып өтсем. Сәтті тұстары: оқушылар сабаққа белсенді түрде қатысқандығы болуы мүмкін және де мағынаны таны әдісінде өру түрлері бойынша мағұлматтар іздеуде еңбек сабағымен қоса тарих, әдебиет пәндерімен байланыс жасайды. Сәтсіз тұсы: зерттеу кезеңіне уақыттың жетпей қалды және де таныстырылым кезінде өз ойларын толық жеткізе алмады.