Материалдар / Сабақ жоспары"Р" дыбысын жеке, буында, сөзде, сөйлемде машықтандыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары"Р" дыбысын жеке, буында, сөзде, сөйлемде машықтандыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл кемістігі бар оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2020
848
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “Р” дыбысын жеке, буында,сөзде,сөйлемде машықтандыру Мақсаты: 1. “Р” дыбысының артикуляциялық аппар

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Р” дыбысын жеке, буында,сөзде,сөйлемде машықтандыру Мақсаты: 1. “Р” дыбысының артикуляциялық аппаратының қалыпты сезінуін қалыптастыру 2. “Р”дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс, анық айтылуын бекіту 3. Қол маторикасын дамыту

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “Р” дыбысын жеке, буында,сөзде,сөйлемде машықтандыру Мақсаты: 1. “Р” дыбысының артикуляциялық аппаратының қалыпты сезінуін қалыптастыру 2. “Р”дыбысын буында, сөзде, сөйлемде дұрыс, анық айтылуын бекіту 3. Қол маторикасын дамыту

I. Ұйымдастыру кезеңі - Амандасу - Психалогиялық ахуал “ Көңілді күн”

2 слайд
I. Ұйымдастыру кезеңі - Амандасу - Психалогиялық ахуал “ Көңілді күн”

2 слайд

I. Ұйымдастыру кезеңі - Амандасу - Психалогиялық ахуал “ Көңілді күн”

II. Дайындық кезеңі 1. Тыныс алу жаттығулар А) Көбелекті ұшыру немесе мақта үрлеу Ә) Ерінді созу «у» «о» Б

3 слайд
II. Дайындық кезеңі 1. Тыныс алу жаттығулар А) Көбелекті ұшыру немесе мақта үрлеу Ә) Ерінді созу «у» «о» Б) Жымияды «и» В) Қасын көтеру «ой» (таң қалу) Г) Көзін қатты жұму Д) Шарды үрлеу Ауаны ішке жұта отырып, шарды үрлеу.

3 слайд

II. Дайындық кезеңі 1. Тыныс алу жаттығулар А) Көбелекті ұшыру немесе мақта үрлеу Ә) Ерінді созу «у» «о» Б) Жымияды «и» В) Қасын көтеру «ой» (таң қалу) Г) Көзін қатты жұму Д) Шарды үрлеу Ауаны ішке жұта отырып, шарды үрлеу.

III. Негізгі кезең 1.2 “Р”дыбысына артикуляциялық жаттығулары Қане тілімізді жаттықтырайық

4 слайд
III. Негізгі кезең 1.2 “Р”дыбысына артикуляциялық жаттығулары Қане тілімізді жаттықтырайық

4 слайд

III. Негізгі кезең 1.2 “Р”дыбысына артикуляциялық жаттығулары Қане тілімізді жаттықтырайық

«Ат шауып келеді» - ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру-айыру немесе таңдай қағу.

5 слайд
«Ат шауып келеді» - ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру-айыру немесе таңдай қағу.

5 слайд

«Ат шауып келеді» - ауызды кең ашып тілді таңдайға жапсыру-айыру немесе таңдай қағу.

«Саңырауқұлақ» - ауызды кең ашып, тілді таңдайға жапсыру.

6 слайд
«Саңырауқұлақ» - ауызды кең ашып, тілді таңдайға жапсыру.

6 слайд

«Саңырауқұлақ» - ауызды кең ашып, тілді таңдайға жапсыру.

«Кесе » - ауызды кең ашып, жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып, бірақ тигізбей ұстап тұру керек.

7 слайд
«Кесе » - ауызды кең ашып, жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып, бірақ тигізбей ұстап тұру керек.

7 слайд

«Кесе » - ауызды кең ашып, жалпақ тілді көтеріп жоғарғы тістерге созып, бірақ тигізбей ұстап тұру керек.

«Сағат»- тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға жайлап қозғау керек. Осылай 10-15 рет санап қайталау керек

8 слайд
«Сағат»- тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға жайлап қозғау керек. Осылай 10-15 рет санап қайталау керек

8 слайд

«Сағат»- тілді жіңішкертіп ұстап оңға, солға жайлап қозғау керек. Осылай 10-15 рет санап қайталау керек

«Тәтті тосап» - жалпақ тілді шығарып жоғары ерінді жалап, тілді ауыз қуысына тереңірек апару.

9 слайд
«Тәтті тосап» - жалпақ тілді шығарып жоғары ерінді жалап, тілді ауыз қуысына тереңірек апару.

9 слайд

«Тәтті тосап» - жалпақ тілді шығарып жоғары ерінді жалап, тілді ауыз қуысына тереңірек апару.

1.3 “Р”-дыбысының артикуляциясын еске түсіру “ Р”дыбысын айтқан кезде жоғарғы төменгі тістер арасы ашық келеді.Тілдің ұшы қыз

10 слайд
1.3 “Р”-дыбысының артикуляциясын еске түсіру “ Р”дыбысын айтқан кезде жоғарғы төменгі тістер арасы ашық келеді.Тілдің ұшы қызыл иекке көтеріледі. Тілдің өзі қатаңғы арқа тұсы көтеріңкі тіл мен таңдай арасындағы ауа толқыны еркін өтеді. Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады. Р-Р-Р-ЫР

10 слайд

1.3 “Р”-дыбысының артикуляциясын еске түсіру “ Р”дыбысын айтқан кезде жоғарғы төменгі тістер арасы ашық келеді.Тілдің ұшы қызыл иекке көтеріледі. Тілдің өзі қатаңғы арқа тұсы көтеріңкі тіл мен таңдай арасындағы ауа толқыны еркін өтеді. Тілдің шет жақтары азу тістерге жабысып тұрады. Р-Р-Р-ЫР

« 1.4 «Р» дыбысы буында РА-РА-РА АР-АР-АР РО-РО-РО ОР-ОР-ОР РУ-РУ-РУ УР-УР-УР / Хормен, жекеше

11 слайд
« 1.4 «Р» дыбысы буында РА-РА-РА АР-АР-АР РО-РО-РО ОР-ОР-ОР РУ-РУ-РУ УР-УР-УР / Хормен, жекешелеп/  

11 слайд

« 1.4 «Р» дыбысы буында РА-РА-РА АР-АР-АР РО-РО-РО ОР-ОР-ОР РУ-РУ-РУ УР-УР-УР / Хормен, жекешелеп/  

1.5 «Р» дыбысы сөздің басында, ортасында, сөздің сонында айту -Рамазан, Рахмет, Раушан, Ракета, Рақымшылық, Райхан. -Ара, Қарғ

12 слайд
1.5 «Р» дыбысы сөздің басында, ортасында, сөздің сонында айту -Рамазан, Рахмет, Раушан, Ракета, Рақымшылық, Райхан. -Ара, Қарға, Торғай,Қарбыз, Сары, Орамал, Парта. -Қар, Жыр, Отыр, Достар, Суыр, Сиыр, Трактор.  

12 слайд

1.5 «Р» дыбысы сөздің басында, ортасында, сөздің сонында айту -Рамазан, Рахмет, Раушан, Ракета, Рақымшылық, Райхан. -Ара, Қарға, Торғай,Қарбыз, Сары, Орамал, Парта. -Қар, Жыр, Отыр, Достар, Суыр, Сиыр, Трактор.  

1.6 Сөздерді жекеше, көпше түрде айту - Қасқыр - қасқыр лар, - Жеміс - жеміс тер, - Жапырақ - жапы

13 слайд
1.6 Сөздерді жекеше, көпше түрде айту - Қасқыр - қасқыр лар, - Жеміс - жеміс тер, - Жапырақ - жапырақ тар, - Үйрек - үйрек тер.  

13 слайд

1.6 Сөздерді жекеше, көпше түрде айту - Қасқыр - қасқыр лар, - Жеміс - жеміс тер, - Жапырақ - жапырақ тар, - Үйрек - үйрек тер.  

IV Дәптермен жұмыс 1. «Р» дыбысын қосып жазу Р + ай= Р + ахат = Қа + р = Р + ас= Са + ры =

14 слайд
IV Дәптермен жұмыс 1. «Р» дыбысын қосып жазу Р + ай= Р + ахат = Қа + р = Р + ас= Са + ры = Қасқы + р =

14 слайд

IV Дәптермен жұмыс 1. «Р» дыбысын қосып жазу Р + ай= Р + ахат = Қа + р = Р + ас= Са + ры = Қасқы + р =

Артық суретті көрсет . «Р» дыбысы бар суреттерді көрсет, буынға бөл

15 слайд
Артық суретті көрсет . «Р» дыбысы бар суреттерді көрсет, буынға бөл  

15 слайд

Артық суретті көрсет . «Р» дыбысы бар суреттерді көрсет, буынға бөл  

“ Р”дыбысын сөйлемде айту -Арай сары қарандашпен алмұрттың суретін бояды. -Раушан өрік теріп жүр. -Дәрігер Қайсардың жар

16 слайд
“ Р”дыбысын сөйлемде айту -Арай сары қарандашпен алмұрттың суретін бояды. -Раушан өрік теріп жүр. -Дәрігер Қайсардың жарасын таңды.

16 слайд

“ Р”дыбысын сөйлемде айту -Арай сары қарандашпен алмұрттың суретін бояды. -Раушан өрік теріп жүр. -Дәрігер Қайсардың жарасын таңды.

V . Саусақ жаттығу -Су-Джок терапиясы

17 слайд
V . Саусақ жаттығу -Су-Джок терапиясы

17 слайд

V . Саусақ жаттығу -Су-Джок терапиясы

V. Қорытынды. Алфавиттік жұмбақты шеш Қырқада бар, қызда жоқ, Айранда бар, сүтте жоқ “Р” Үйге тапсырма беру «Р» дыбысына жаң

18 слайд
V. Қорытынды. Алфавиттік жұмбақты шеш Қырқада бар, қызда жоқ, Айранда бар, сүтте жоқ “Р” Үйге тапсырма беру «Р» дыбысына жаңылтпаш жаттау  

18 слайд

V. Қорытынды. Алфавиттік жұмбақты шеш Қырқада бар, қызда жоқ, Айранда бар, сүтте жоқ “Р” Үйге тапсырма беру «Р» дыбысына жаңылтпаш жаттау  

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!