Сабақ "Мамандықтар"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҚОШ
КЕЛДІНІЗДЕР!
1 слайд
ҚОШ КЕЛДІНІЗДЕР!
2 слайд
Шаттық шеңбері:
◦
Біз әдепті балаламыз,
◦
Біз ерекше баламыз.
◦
Қонақтарды көргенде
◦
Сәлеметсіз дер ме ?- деп
◦
Амандасып аламыз.
2 слайд
Шаттық шеңбері: ◦ Біз әдепті балаламыз, ◦ Біз ерекше баламыз. ◦ Қонақтарды көргенде ◦ Сәлеметсіз дер ме ?- деп ◦ Амандасып аламыз.
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Күз мезгілінің ерекшеліктері қандай?
4 слайд
Күз мезгілінің ерекшеліктері қандай?
5 слайд
МАМАНДЫҚТАР
5 слайд
МАМАНДЫҚТАР
6 слайд
6 слайд
7 слайд
◦
Тақырыбы: Мамандықтар.
◦
Мақсаты:Балаларды мазмұнды рөлдік ойын арқылы тәртіпті мұқият
сақтау үлкендермен қарым-қатынаста ізет білдіріп сәлемдесуге ,
дәрігермен сөйлесе білуге ,дәрігердің не үшін керек екенің түсінуге алғыс
айтуға ,қоштасуға үйретіп батылдыққа тәрбиелеу.Ойын барысында
барлық балалардың қатысуын міндетті түрде қадағалап, ойын арқылы
балаларды өмірге әзірлеу сөздік қорын молайту.Балалардың ойынаған
рөлдері тек қана ойынға әсерін тигізіп қоймай, олардың дамуына сана-
сезімінің өсіп-жетілуіне ықпал ету.
◦
Сөдік жұмысы: дәрігер,емханағдәріхана, 103 нөмірлі жедел
жәрдем,ыстық өлшеу құралы.
7 слайд
◦ Тақырыбы: Мамандықтар. ◦ Мақсаты:Балаларды мазмұнды рөлдік ойын арқылы тәртіпті мұқият сақтау үлкендермен қарым-қатынаста ізет білдіріп сәлемдесуге , дәрігермен сөйлесе білуге ,дәрігердің не үшін керек екенің түсінуге алғыс айтуға ,қоштасуға үйретіп батылдыққа тәрбиелеу.Ойын барысында барлық балалардың қатысуын міндетті түрде қадағалап, ойын арқылы балаларды өмірге әзірлеу сөздік қорын молайту.Балалардың ойынаған рөлдері тек қана ойынға әсерін тигізіп қоймай, олардың дамуына сана- сезімінің өсіп-жетілуіне ықпал ету. ◦ Сөдік жұмысы: дәрігер,емханағдәріхана, 103 нөмірлі жедел жәрдем,ыстық өлшеу құралы.
8 слайд
◦
Кіріспе әңгіме:
◦
Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелейміз.
◦
Мамандықты қалай түсінесіздер белгілі бір мамадық иесі болу үшін не
істеу керек?Ендеше әрқайсымыз қалаған мамандығымызды айтамыз.
◦
Мамандық дегеніміз- адамның еңбек қызметінің түрі.Балалар белгілі
бір мамандық иесі болу үшін арнайы оқу керек.Енді тақтаға назар
аударыңдар.
◦
Қандай мамандықтарды білесіндер?
◦
-сендер ата-аналарынның қандай мамандық иесі және қандай жұмыс
істейтінің білесіндер ме?
◦
-Балалар біз бүгін медбике Шынар апайдың кабинетіне бардық онда не
көрдік?
-Дәрігерлердің және дәрігерлерге қажетті құралдарды көрдік.
8 слайд
◦ Кіріспе әңгіме: ◦ Балалар, бүгін біз мамандық туралы әңгімелейміз. ◦ Мамандықты қалай түсінесіздер белгілі бір мамадық иесі болу үшін не істеу керек?Ендеше әрқайсымыз қалаған мамандығымызды айтамыз. ◦ Мамандық дегеніміз- адамның еңбек қызметінің түрі.Балалар белгілі бір мамандық иесі болу үшін арнайы оқу керек.Енді тақтаға назар аударыңдар. ◦ Қандай мамандықтарды білесіндер? ◦ -сендер ата-аналарынның қандай мамандық иесі және қандай жұмыс істейтінің білесіндер ме? ◦ -Балалар біз бүгін медбике Шынар апайдың кабинетіне бардық онда не көрдік? -Дәрігерлердің және дәрігерлерге қажетті құралдарды көрдік.
9 слайд
◦
Сахналық көрініс: Емханада
◦
Терапевте
◦
Тілектес: Сәлеметсіз бе? Менің
басым,тамағым қатты ауырып тұр.
◦
Дәрігер: Дене қызуын бар сияқты өлшейін.
Ия, қызуын көтеріліпті тамағын қызарып
тұр, суықтап қалғансың.тамағынды
түймедақ қайнатпасы мен күніне 3рет
шайқайсыз,мына дәрілерді дәріханаға анам
мен барып аласыз.Шырынды суды көп ішпе.
◦
Тілектес: Рахмет, сау болыныз.
9 слайд
◦ Сахналық көрініс: Емханада ◦ Терапевте ◦ Тілектес: Сәлеметсіз бе? Менің басым,тамағым қатты ауырып тұр. ◦ Дәрігер: Дене қызуын бар сияқты өлшейін. Ия, қызуын көтеріліпті тамағын қызарып тұр, суықтап қалғансың.тамағынды түймедақ қайнатпасы мен күніне 3рет шайқайсыз,мына дәрілерді дәріханаға анам мен барып аласыз.Шырынды суды көп ішпе. ◦ Тілектес: Рахмет, сау болыныз.
10 слайд
◦
Тіс дәрігерінде.
◦
Рүстем: Сәлеметсіз бе?
◦
Тісім ауырып,түнімен ұйықтайалмай
шықтым,мектепке бара алмадым.
◦
Дәрігер: Аузыңды ,аша ғой.Оң жақтағы үстіңгі бір
тісіңді жұлу керек ,емдеуге келмейді.Тамақ ішіп
болғасын тісінді шаюды ұмытпа тіс щеткасы басқа
адам тазалауға болмайды.
◦
Рүстем: Рахмет,сау болыныз.
10 слайд
◦ Тіс дәрігерінде. ◦ Рүстем: Сәлеметсіз бе? ◦ Тісім ауырып,түнімен ұйықтайалмай шықтым,мектепке бара алмадым. ◦ Дәрігер: Аузыңды ,аша ғой.Оң жақтағы үстіңгі бір тісіңді жұлу керек ,емдеуге келмейді.Тамақ ішіп болғасын тісінді шаюды ұмытпа тіс щеткасы басқа адам тазалауға болмайды. ◦ Рүстем: Рахмет,сау болыныз.
11 слайд
◦
Көз дәрігері:
◦
Жұлдыз: Сәлеметсіз бе дәрігер?
◦
Дәрігер: Сәлеметсіз бе қандай шағыммен келдініз
◦
Жұлдыз: Көзім жасаурап бұлдырап алтан көрмей
жүрмін
◦
Дәрігер: ойыншақтар мен суреттер алыстан көрсетеді,
бір көзінді жауып тұр мен ненеі көрсетем соны не
екенің айт компьютерде көп отыруға және теледидарға
өте жақын отыруға болмайды,көзге зиян тиеді.
11 слайд
◦ Көз дәрігері: ◦ Жұлдыз: Сәлеметсіз бе дәрігер? ◦ Дәрігер: Сәлеметсіз бе қандай шағыммен келдініз ◦ Жұлдыз: Көзім жасаурап бұлдырап алтан көрмей жүрмін ◦ Дәрігер: ойыншақтар мен суреттер алыстан көрсетеді, бір көзінді жауып тұр мен ненеі көрсетем соны не екенің айт компьютерде көп отыруға және теледидарға өте жақын отыруға болмайды,көзге зиян тиеді.
12 слайд
Адам – адам : мұнда мамандық иесі үшін еңбек нышаны болып басқа адам табылады, ал қызмет
сипатамасы – басқа адамдарға әсер ету, адамдармен жұмыс істеу. Мұндай мамандықтарға мұғалім,
дәрігер, журналист, сатушы, заңгер, банкирлер жатады.
12 слайд
Адам – адам : мұнда мамандық иесі үшін еңбек нышаны болып басқа адам табылады, ал қызмет сипатамасы – басқа адамдарға әсер ету, адамдармен жұмыс істеу. Мұндай мамандықтарға мұғалім, дәрігер, журналист, сатушы, заңгер, банкирлер жатады.
13 слайд
13 слайд
14 слайд
◦
Қортындылау: Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?
◦
Сендер бүгін қандай көріністер көрдіндер?
◦
Сендер бүгін қайда бардыңдар?
◦
Қандай мамандықтарды білесіндер?
◦
14 слайд
◦ Қортындылау: Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма? ◦ Сендер бүгін қандай көріністер көрдіндер? ◦ Сендер бүгін қайда бардыңдар? ◦ Қандай мамандықтарды білесіндер? ◦