Сабақ рефлексиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ рефлексиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд өте қажетті
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мақсаты: Present Simple және Past Simple Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем қ

#1 слайд
Мақсаты: Present Simple және Past Simple Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем құрастыру, оны қолдана білуге үйрету сөйлеу дағдысын арттыру. Нәтиже: Present Simple және Past Simple Passive» тің айырмашылығын білді, етісті пайдаланып,сөйлем құрастырды. Сыни ойлап нақты тапсырмаларды орындады. Модульдердің кіріктірілуі 1. Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4.АКТ 5. Оқудағы басқару жәнекөшбасшылық 6. Оқушыны жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Бахрамова Гулзира Сабақтың тақырыбы: The world of computer animation

1 слайд

Мақсаты: Present Simple және Past Simple Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем құрастыру, оны қолдана білуге үйрету сөйлеу дағдысын арттыру. Нәтиже: Present Simple және Past Simple Passive» тің айырмашылығын білді, етісті пайдаланып,сөйлем құрастырды. Сыни ойлап нақты тапсырмаларды орындады. Модульдердің кіріктірілуі 1. Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4.АКТ 5. Оқудағы басқару жәнекөшбасшылық 6. Оқушыны жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Бахрамова Гулзира Сабақтың тақырыбы: The world of computer animation

Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды ба

#2 слайд
Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды бағала Ойлан/жұптас/талқыла Негізгі бөлім ЖИКСО Серпілген сауал Қорытынды Сәйкестендіру әдісі Үй тапсырмасы Бағалау /Рефлексия

2 слайд

Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды бағала Ойлан/жұптас/талқыла Негізгі бөлім ЖИКСО Серпілген сауал Қорытынды Сәйкестендіру әдісі Үй тапсырмасы Бағалау /Рефлексия

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

#3 слайд
Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

3 слайд

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік болды

#4 слайд
Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік болды Оқушыларды жеке тұлға ретінде оладың тәжірибесімен де бөлісу Қолжетімді стратегия құру арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Метатану қабілетін арттыру мақсатында оқушымен көп жұмыс жасау Нәтиже Жоспар

4 слайд

Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік болды Оқушыларды жеке тұлға ретінде оладың тәжірибесімен де бөлісу Қолжетімді стратегия құру арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу Метатану қабілетін арттыру мақсатында оқушымен көп жұмыс жасау Нәтиже Жоспар

Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алу

#5 слайд
Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алуға бағыттаушы; оқушыны жеке тұлға ретінде дербес ізденуге жетелеуші шәкірт бойына ізгілік нұрын себуші; Ой салу – ұстаздан, ойлану – шәкірттен

5 слайд

Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алуға бағыттаушы; оқушыны жеке тұлға ретінде дербес ізденуге жетелеуші шәкірт бойына ізгілік нұрын себуші; Ой салу – ұстаздан, ойлану – шәкірттен

Файл форматы:
pptx
24.01.2019
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі