Материалдар / Сабақ рефлексиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ рефлексиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд өте қажетті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
375
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты: Present Simple және Past Simp l e Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем

1 слайд
Мақсаты: Present Simple және Past Simp l e Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем құрастыру, оны қолдана білуге үйрету сөйлеу дағдысын арттыру. Нәтиже: Present Simple және Past Simp l e Passive» тің айырмашылығын білді, етісті пайдаланып,сөйлем құрастырды. Сыни ойлап нақты тапсырмаларды орындады. Модульдердің кіріктірілуі 1. Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4.АКТ 5. Оқудағы басқару жәнекөшбасшылық 6. Оқушыны жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Бахрамова Гулзира Сабақтың тақырыбы: The world of computer animation

1 слайд

Мақсаты: Present Simple және Past Simp l e Passive» тің айырмашылығын ажырату.Етісті қолданып,сөйлем құрастыру, оны қолдана білуге үйрету сөйлеу дағдысын арттыру. Нәтиже: Present Simple және Past Simp l e Passive» тің айырмашылығын білді, етісті пайдаланып,сөйлем құрастырды. Сыни ойлап нақты тапсырмаларды орындады. Модульдердің кіріктірілуі 1. Оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау 4.АКТ 5. Оқудағы басқару жәнекөшбасшылық 6. Оқушыны жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Бахрамова Гулзира Сабақтың тақырыбы: The world of computer animation

Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды

2 слайд
Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды бағала Ойлан/жұптас/талқыла Негізгі бөлім ЖИКСО Серпілген сауал Қорытынды Сәйкестендіру әдісі Үй тапсырмасы Бағалау /Рефлексия

2 слайд

Сабақтың кезеңдері Кіріспе Жағымды ахуал қалыптастыру Топқа бөлу Таныстырылым Досыңды бағала Ойлан/жұптас/талқыла Негізгі бөлім ЖИКСО Серпілген сауал Қорытынды Сәйкестендіру әдісі Үй тапсырмасы Бағалау /Рефлексия

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

3 слайд
Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

3 слайд

Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау

 Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді  Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік б

4 слайд
 Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді  Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік болды  Оқушыларды жеке тұлға ретінде оладың тәжірибесімен де бөлісу  Қолжетімді стратегия құру арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу  Ме татану қабілетін арттыру мақсатында оқушымен көп жұмыс жасауНәтиже Жоспар

4 слайд

 Кері байланысты жасаудан оқушы қысылмайды  Бағалау критерийлерін түсінді  Оқушы ішкі уәжін айтуға мүмкіндік болды  Оқушыларды жеке тұлға ретінде оладың тәжірибесімен де бөлісу  Қолжетімді стратегия құру арқылы оқу үдерісіне өзгеріс енгізу  Ме татану қабілетін арттыру мақсатында оқушымен көп жұмыс жасауНәтиже Жоспар

Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алу

5 слайд
Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алуға бағыттаушы; оқушыны жеке тұлға ретінде дербес ізденуге жетелеуші шәкірт бойына ізгілік нұрын себуші;Ой салу – ұстаздан, ойлану – шәкірттен

5 слайд

Оқушы- сыни көзқарасы, дүниетанымы қалыптасқан, дербес ізденуші, жаңа әдістерге , өзгерістерге құмар; Мұғалім- білім алуға бағыттаушы; оқушыны жеке тұлға ретінде дербес ізденуге жетелеуші шәкірт бойына ізгілік нұрын себуші;Ой салу – ұстаздан, ойлану – шәкірттен