Материалдар / сабақ таныстырылымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ таныстырылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
өтілген сабақтың таныстырылымы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2020
1056
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Сурет бойынша әңгіме» әдісі . 1.Суреттерден не байқадыңдар? 2.Суретте не көрініс тапқан? 3. Сурет бойынша не айтуға болады?

1 слайд
«Сурет бойынша әңгіме» әдісі . 1.Суреттерден не байқадыңдар? 2.Суретте не көрініс тапқан? 3. Сурет бойынша не айтуға болады?

1 слайд

«Сурет бойынша әңгіме» әдісі . 1.Суреттерден не байқадыңдар? 2.Суретте не көрініс тапқан? 3. Сурет бойынша не айтуға болады?

Сабақ тақырыбы: Қонақжайлылық- ата дәстүр. Үсте у • Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары • 6.1.1.1 мәтіннің атауын

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Қонақжайлылық- ата дәстүр. Үсте у • Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары • 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; • 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату , синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Қонақжайлылық- ата дәстүр. Үсте у • Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары • 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; • 6.4.4.3. үстеудің мағыналық түрлерін ажырату , синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану

1- тапсырма. « Судағы бейне» әдісі /топтық жұмыс/ Бағалау критерийі: Мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді түртіп алады, сөздер арқы

3 слайд
1- тапсырма. « Судағы бейне» әдісі /топтық жұмыс/ Бағалау критерийі: Мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді түртіп алады, сөздер арқылы көтерілген мәселені болжайды. Тапсырма: Мәтінді тыңдап, тірек сөздерді түртіп алып, біреуін таңдап, сөздің әрбір әріпіне сөз, сөз тіркесін, сөйлем, мәтін құрастырып көтерілген мәселені болжау. Дескриптор: - Тыңдау барысында мәтіннен тірек сөздерді түртіп алады; • Түртіп алған тірек сөздер арқылы көтерілген мәселені болжайды; • Тыңдау барысында көтерілген мәселені өз ойымен болжап жазады. Кері байланыс: «Медаль» Топтық жұмыстағы тапсырмаларды бағалау

3 слайд

1- тапсырма. « Судағы бейне» әдісі /топтық жұмыс/ Бағалау критерийі: Мәтінді тыңдайды, тірек сөздерді түртіп алады, сөздер арқылы көтерілген мәселені болжайды. Тапсырма: Мәтінді тыңдап, тірек сөздерді түртіп алып, біреуін таңдап, сөздің әрбір әріпіне сөз, сөз тіркесін, сөйлем, мәтін құрастырып көтерілген мәселені болжау. Дескриптор: - Тыңдау барысында мәтіннен тірек сөздерді түртіп алады; • Түртіп алған тірек сөздер арқылы көтерілген мәселені болжайды; • Тыңдау барысында көтерілген мәселені өз ойымен болжап жазады. Кері байланыс: «Медаль» Топтық жұмыстағы тапсырмаларды бағалау

ІІ- тапсырма. «Синквейн» әдісі (бес жолды өлең құрастыру) әдісі. /Жеке жұмыс/ Бағалау критерийі: синквейн әдісі арқылы білімі

4 слайд
ІІ- тапсырма. «Синквейн» әдісі (бес жолды өлең құрастыру) әдісі. /Жеке жұмыс/ Бағалау критерийі: синквейн әдісі арқылы білімін толықтырады, өзара қатынас орнайды, көпшілік алдында сөйлей алады. Тапсырма: Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім) - Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім) - Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік) - Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем. - Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз. Дескриптор: - синквейн әдісі арқылы білімін толықтырады; -өзара қатынас орнайды; -көпшілік алдында сөйлей алады. Кері байланыс: « жапондық бағалау әдісі» Орындау алгоритмі: Дұрыс келісемін. Толықтырамын,басқа көзқарасым бар. Сұрағым бар.

4 слайд

ІІ- тапсырма. «Синквейн» әдісі (бес жолды өлең құрастыру) әдісі. /Жеке жұмыс/ Бағалау критерийі: синквейн әдісі арқылы білімін толықтырады, өзара қатынас орнайды, көпшілік алдында сөйлей алады. Тапсырма: Бірінші жолда - тақырып бір сөзбен беріледі (зат есім) - Екінші жолда - тақырып екі сөзбен сипаттау (сын есім) - Үшінші жолда - тақырыпқа қатысты қимыл атауынан үш сөз жазу. (етістік) - Төртінші жолда - 4 сөзден тұратын бір сөйлем. - Бесінші жолда - тақырып мәнін ашатын бір синоним сөз. Дескриптор: - синквейн әдісі арқылы білімін толықтырады; -өзара қатынас орнайды; -көпшілік алдында сөйлей алады. Кері байланыс: « жапондық бағалау әдісі» Орындау алгоритмі: Дұрыс келісемін. Толықтырамын,басқа көзқарасым бар. Сұрағым бар.

ІІІ- Саралау тапсырмалары «Мен білемін» әдісі І. Мына үстеулермен тіркес құра. Сұрағын қой. Лезде, жылдам, шапшаң, баяу. Үлгі:

5 слайд
ІІІ- Саралау тапсырмалары «Мен білемін» әдісі І. Мына үстеулермен тіркес құра. Сұрағын қой. Лезде, жылдам, шапшаң, баяу. Үлгі: лезде жеттік ( _________ ?) ІІ . Мына тірскестермен сөйлем құра Қатар отырды, сонымен қатар. Кейін қайтады, мерекеден кейін қайтады. ІІІ . Мына үстеулерді қатыстырып, шағын әңгіме жаз. Мысалы : таңертең, күзде, кешкісін, ілгері, жоғары, төмен Қорытынды сұрақтар: Үстеудің мағыналық түрлерін ата. Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді? Бағалау критерийі: үстеудің мағыналық түрлерін ажырату Дескриптор: үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады; Үстеулерге мысалдар жазады ; Кері байланыс: « Мадақтау» керемет,тамаша, өте құнды жауап

5 слайд

ІІІ- Саралау тапсырмалары «Мен білемін» әдісі І. Мына үстеулермен тіркес құра. Сұрағын қой. Лезде, жылдам, шапшаң, баяу. Үлгі: лезде жеттік ( _________ ?) ІІ . Мына тірскестермен сөйлем құра Қатар отырды, сонымен қатар. Кейін қайтады, мерекеден кейін қайтады. ІІІ . Мына үстеулерді қатыстырып, шағын әңгіме жаз. Мысалы : таңертең, күзде, кешкісін, ілгері, жоғары, төмен Қорытынды сұрақтар: Үстеудің мағыналық түрлерін ата. Үстеу қандай сұрақтарға жауап береді? Бағалау критерийі: үстеудің мағыналық түрлерін ажырату Дескриптор: үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады; Үстеулерге мысалдар жазады ; Кері байланыс: « Мадақтау» керемет,тамаша, өте құнды жауап

Бүгінгі сабақтан алған әсерін оқушы өз –өзін бағалап, кері байланыс жүргізеді (кестедегі таңбаларды таңдай отырып, дәлелдеп жаз

6 слайд
Бүгінгі сабақтан алған әсерін оқушы өз –өзін бағалап, кері байланыс жүргізеді (кестедегі таңбаларды таңдай отырып, дәлелдеп жазады). Қызықсыз болды (неге?) Қызықты болды (қалай?) Сұрақтарым бар (қандай?) Тақырыпты түсіндім Берілген тапсырмаларды орындадым (нақты қандай?) Жаңа мәліметтер білдім (қандай?)

6 слайд

Бүгінгі сабақтан алған әсерін оқушы өз –өзін бағалап, кері байланыс жүргізеді (кестедегі таңбаларды таңдай отырып, дәлелдеп жазады). Қызықсыз болды (неге?) Қызықты болды (қалай?) Сұрақтарым бар (қандай?) Тақырыпты түсіндім Берілген тапсырмаларды орындадым (нақты қандай?) Жаңа мәліметтер білдім (қандай?)

7 слайд

7 слайд