Материалдар / Сабақ тақырыбы : Натурал көрсеткішті дәреже.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ тақырыбы : Натурал көрсеткішті дәреже.

Материал туралы қысқаша түсінік
Натурал көрсеткішті дәреже туралы оқушыларға қысқаша мәлімет: дәреже анықтамасын тұжырымдай алады; дәрежені дұрыс оқи алады; дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2022
351
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№5 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пән мұғалімі Каденов Бактибай Сейло

1 слайд
«№5 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пән мұғалімі Каденов Бактибай Сейлович Сабақ тақырыбы : Натурал көрсеткішті дәреже.

Барлық оқушылар :  дәреже анықтамасын тұжырымдай алады;  дәрежені дұрыс оқи алады;  дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін

2 слайд
Барлық оқушылар :  дәреже анықтамасын тұжырымдай алады;  дәрежені дұрыс оқи алады;  дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:  натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; Оқушылардың басым бөлігі:  дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады;  натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;  бөлшек санның дәрежесін есептей алады; Кейбір оқушылар : * дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: * натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; * амалдардың орындау ретін орындай алады.

Бағалау критерийлері : 1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады; 2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады; 3. Дәре

3 слайд
Бағалау критерийлері : 1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады; 2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады; 3. Дәреже негізін анықтай алады; 4. Натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады. 5. Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін тұжырымдай алады және біледі. Бағалау критерийлері: Дискриптер Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап бере алады және дұрыс оқи алады. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады 7 3 санының оқылуын дұрыс оқи алады 2 5 = 32 болатынын түсіндіре алады Дәреже көрсеткішін анықтай алады Дәреже негізін анықтай алады

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа сан

4 слайд
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа санының n- ші дәрежесі деп аталады да, ол а n түрінде жазылады. Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады, яғни басқаша айтқанда: * бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару деп атайды; * а-ға тең n көбейткіштің көбейтіндісін а санының n-ші дәрежесі деп атайды; * дәрежеге шығарылатын а санын дәреженің негізі деп атайды; * негізді қандай дәрежеге шығарғанымызды көрсететін n натурал санын дәреже көрсеткіші деп атайды.   «Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды. Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды.  

Қалыптастырушы бағалау : «Күту уақыты» тәсілі «Тапсырмалар сандығы» тәсілі Үйге тапсырма : Кері байланыс: Білемін: Білдім: Біл

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау : «Күту уақыты» тәсілі «Тапсырмалар сандығы» тәсілі Үйге тапсырма : Кері байланыс: Білемін: Білдім: Білгім келеді? Саралау : деңгейлік тапсырмалар Әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды шешу, Оқулықпен қосымша жұмыс, Қосымша ақпараттармен іздену жолдарын көрсету