Сабақ тақырыбы : Натурал көрсеткішті дәреже.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«№5 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
математика пән мұғалімі
Каденов Бактибай Сейлович Сабақ тақырыбы :
Натурал көрсеткішті дәреже.
1 слайд
«№5 А.Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі математика пән мұғалімі Каденов Бактибай Сейлович Сабақ тақырыбы : Натурал көрсеткішті дәреже.
2 слайд
Барлық оқушылар :
дәреже анықтамасын тұжырымдай алады;
дәрежені дұрыс оқи алады;
дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:
натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
Оқушылардың басым бөлігі:
дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады;
натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
бөлшек санның дәрежесін есептей алады;
Кейбір оқушылар :
* дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады:
* натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады;
* амалдардың орындау ретін орындай алады.
2 слайд
Барлық оқушылар : дәреже анықтамасын тұжырымдай алады; дәрежені дұрыс оқи алады; дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; Оқушылардың басым бөлігі: дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады; натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; бөлшек санның дәрежесін есептей алады; Кейбір оқушылар : * дәреженің негізі мен дәреже көрсеткішін анықтай алады: * натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады; * амалдардың орындау ретін орындай алады.
3 слайд
Бағалау критерийлері :
1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады;
2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады;
3. Дәреже негізін анықтай алады;
4. Натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады.
5. Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін тұжырымдай алады және біледі.
Бағалау критерийлері: Дискриптер
Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап
бере алады және дұрыс оқи алады. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже
түрінде жаза алады
7 3
санының оқылуын дұрыс оқи алады
2 5
= 32 болатынын түсіндіре алады
Дәреже көрсеткішін анықтай алады
Дәреже негізін анықтай алады
3 слайд
Бағалау критерийлері : 1. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады; 2. Дәреже көрсеткішін анықтай алады; 3. Дәреже негізін анықтай алады; 4. Натурал көрсеткішті дәрежені есептей алады. 5. Натурал көрсеткішті дәреженің қасиеттерін тұжырымдай алады және біледі. Бағалау критерийлері: Дискриптер Берілген сұрақтарға анықтамамен жауап бере алады және дұрыс оқи алады. Бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жаза алады 7 3 санының оқылуын дұрыс оқи алады 2 5 = 32 болатынын түсіндіре алады Дәреже көрсеткішін анықтай алады Дәреже негізін анықтай алады
4 слайд
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа санының n-
ші дәрежесі деп аталады да, ол а n
түрінде жазылады.
Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады,
яғни басқаша айтқанда:
* бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару деп
атайды;
* а-ға тең n көбейткіштің көбейтіндісін а санының n-ші дәрежесі деп атайды;
* дәрежеге шығарылатын а санын дәреженің негізі деп атайды;
* негізді қандай дәрежеге шығарғанымызды көрсететін n натурал санын дәреже көрсеткіші
деп атайды.
«Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды.
Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды.
4 слайд
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. Егер а – кез келген сан, ал n 1-ден үлкен натурал сан болса, онда көбейтіндісіа санының n- ші дәрежесі деп аталады да, ол а n түрінде жазылады. Мұнда а саны дәреженің негізгі деп, ал n натурал саны дәреже көрсеткіші деп аталады, яғни басқаша айтқанда: * бірнеше тең көбейткіштердің көбейтіндісін анықтау амалын дәрежеге шығару деп атайды; * а-ға тең n көбейткіштің көбейтіндісін а санының n-ші дәрежесі деп атайды; * дәрежеге шығарылатын а санын дәреженің негізі деп атайды; * негізді қандай дәрежеге шығарғанымызды көрсететін n натурал санын дәреже көрсеткіші деп атайды. «Жүзім шоқтары» әдісі. Топтық жұмыс. Ең алдымен жеке жұмыс істейді. Сосын жұппен талқылайды. Соңында топпен бөліседі. Дәреже ұғымы және қасиеттері туралы топтар постер қорғайды.
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау :
«Күту уақыты» тәсілі
«Тапсырмалар сандығы» тәсілі
Үйге тапсырма :
Кері байланыс:
Білемін: Білдім: Білгім келеді?
Саралау : деңгейлік тапсырмалар
Әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды шешу,
Оқулықпен қосымша жұмыс,
Қосымша ақпараттармен іздену жолдарын көрсету
5 слайд
Қалыптастырушы бағалау : «Күту уақыты» тәсілі «Тапсырмалар сандығы» тәсілі Үйге тапсырма : Кері байланыс: Білемін: Білдім: Білгім келеді? Саралау : деңгейлік тапсырмалар Әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды шешу, Оқулықпен қосымша жұмыс, Қосымша ақпараттармен іздену жолдарын көрсету