Сабақ тақырыбы: Сторителлинг 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
4- бөлім: Ойлау дизайны
Сабақ тақырыбы: Сторителлинг
Шелек оқу өндірістік комбинатының
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәнінің
мұғалімі Нұрманбетов Талғат
Набиолданович
1 слайд
4- бөлім: Ойлау дизайны Сабақ тақырыбы: Сторителлинг Шелек оқу өндірістік комбинатының Кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәнінің мұғалімі Нұрманбетов Талғат Набиолданович
2 слайд
Оқу мақсаттары
10.4.7.1 Жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін
сторителлинг қағидаларын түсінеді;
10.4.7.2 Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде
алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау
және болашақта берілген қағидаларды қолдана
алтындығын дәлелдеу.
2 слайд
Оқу мақсаттары 10.4.7.1 Жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді; 10.4.7.2 Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдеу.
3 слайд
Бағалау критерийі
Оқушы жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін
сторителлинг қағидаларын түсінеді
Алған білімдерін тереңдетеді, жүйелейді
Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған
барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және
болашақта берілген қағидаларды қолдана
алтындығын дәлелдейді .
Тақырыпты толық меңгерген оқушы
шығармашылық тапсырманы орындайды
3 слайд
Бағалау критерийі Оқушы жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді Алған білімдерін тереңдетеді, жүйелейді Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді . Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды
4 слайд
Жаңа тақырып бойынша сұрақтар
Берілген сұрақтарды талқылаңыздар.
1.Сторителлинг дегеніміз не?
2. Сторителлингтің маңызы не?
3. Сторителлинг кімдер,қайда қолданады?
4 слайд
Жаңа тақырып бойынша сұрақтар Берілген сұрақтарды талқылаңыздар. 1.Сторителлинг дегеніміз не? 2. Сторителлингтің маңызы не? 3. Сторителлинг кімдер,қайда қолданады?
5 слайд
«Сториттелинг» дегеніміз —не?
Қалай болғанда да, әр адам ақпаратты іздеп, қабылдауға тырысады.
Сабақта айтылған дүниенің бәрін түсініп алу мүмкіун емес. Оқулық
ты қанша оқып, қандай да бір ақпарат алуға тырысқанмен, қабылдау
қиынға соғып жатады.Ал бір досыңыз сол нәрсені таратып айтып
берсе, бірден түсініп аласыз. Досыңыз да кезінде сіз сияқты қиналды,
алайда кейін меңгеріп алған соң ол ақ паратты қалай жеткізу
керектігін біледі.
Сторителлинг — тыңдаушыға ақпарат жеткізу тәсілі, нәтижесінде
тыңдаушы не істеу керек екенін біліп, оң нәтижеге қол жеткізуге
тырысады. Басқаша айтқанда, бұл — баяндау арқылы аудиторияға
ақпарат жеткізу мүмкіндігі. Қазіргі кезде сторителлинг әдісін кез келген
жерде қолдануға болады. Ол маркетинг тәсілдерінде, іскерлік
презентациялар мен психотерапияда аудитория ақпаратты жақсы
қабылдауы үшін қолданылады. Ол бейресми болғанмен, оқытудың тиімді
әдісі саналады. Оқулық не академиялық журналды оқығаннан гөрі
ақпаратты біреудің айтып бергені әлдеқайда түсінікті болатыны белгілі.
5 слайд
«Сториттелинг» дегеніміз —не? Қалай болғанда да, әр адам ақпаратты іздеп, қабылдауға тырысады. Сабақта айтылған дүниенің бәрін түсініп алу мүмкіун емес. Оқулық ты қанша оқып, қандай да бір ақпарат алуға тырысқанмен, қабылдау қиынға соғып жатады.Ал бір досыңыз сол нәрсені таратып айтып берсе, бірден түсініп аласыз. Досыңыз да кезінде сіз сияқты қиналды, алайда кейін меңгеріп алған соң ол ақ паратты қалай жеткізу керектігін біледі. Сторителлинг — тыңдаушыға ақпарат жеткізу тәсілі, нәтижесінде тыңдаушы не істеу керек екенін біліп, оң нәтижеге қол жеткізуге тырысады. Басқаша айтқанда, бұл — баяндау арқылы аудиторияға ақпарат жеткізу мүмкіндігі. Қазіргі кезде сторителлинг әдісін кез келген жерде қолдануға болады. Ол маркетинг тәсілдерінде, іскерлік презентациялар мен психотерапияда аудитория ақпаратты жақсы қабылдауы үшін қолданылады. Ол бейресми болғанмен, оқытудың тиімді әдісі саналады. Оқулық не академиялық журналды оқығаннан гөрі ақпаратты біреудің айтып бергені әлдеқайда түсінікті болатыны белгілі.
6 слайд
Бәріміз де бала кезімізден естіп, тыңдап өстік. Ата-анамыз, ата-
әжелеріміз өздерінің бастан кешкендерін айтып беретін. Өз өмірінен
мысал келтіре отырып, ақыл-кеңестерін айтатын. Қанша жыл өтсе де,
ол әңгімені біз есімізден шы ғармадық, себебі оны етбауыр, жақын
адамымыз айтып берді.
Әр ертегінің бас-аяғы, шарықтау шегі болады. Сторителлинг тің
құрылымы да ертегі сияқты.
Сторителлинг принциптері:
І акт. Кіріспе
Негізгі мәселе туралы егжей тегжейлі айтып беріңіз.
II акт. Негізгі бөлім.
Әңгімеңізді ширата түсіңіз.
Үдете түсіңіз.
III акт. Қорытынды
Әрекетке шақырыңыз. Тыңдаушыларыңыздың не істегенін қалайсыз?
Тыңдаушыларды жігерлендіріңіз.Әңгімелесуші– әлемдегі ең ықпалды
адам.Ол бүкіл ұрпақтың көз қа рас ы мен ұстанымын нақтылайды.
6 слайд
Бәріміз де бала кезімізден естіп, тыңдап өстік. Ата-анамыз, ата- әжелеріміз өздерінің бастан кешкендерін айтып беретін. Өз өмірінен мысал келтіре отырып, ақыл-кеңестерін айтатын. Қанша жыл өтсе де, ол әңгімені біз есімізден шы ғармадық, себебі оны етбауыр, жақын адамымыз айтып берді. Әр ертегінің бас-аяғы, шарықтау шегі болады. Сторителлинг тің құрылымы да ертегі сияқты. Сторителлинг принциптері: І акт. Кіріспе Негізгі мәселе туралы егжей тегжейлі айтып беріңіз. II акт. Негізгі бөлім. Әңгімеңізді ширата түсіңіз. Үдете түсіңіз. III акт. Қорытынды Әрекетке шақырыңыз. Тыңдаушыларыңыздың не істегенін қалайсыз? Тыңдаушыларды жігерлендіріңіз.Әңгімелесуші– әлемдегі ең ықпалды адам.Ол бүкіл ұрпақтың көз қа рас ы мен ұстанымын нақтылайды.
7 слайд
Сторителлингтің қолданылуы
Бұл әдіс алғаш рет Дэвид Армстронгтің « Managing by Storying Around» атты
еңбегінде сипатталған. Армстронг компанияға елеулі өзгеріс әкелген
компания қызметкерлерінің іс әрекеті жайында баян етеді.
Бизнес. Тәжірибелі қызметкерлер жаңадан келген мамандарға компания
туралы, қалыптас қан дәстүр туралы айтып, ақыл-кеңес береді. Ком пания
нормалары мен нұсқауларын оқы ғаннан гөрі осындай әңгімелердің берері
көп .
Маркетинг. Жыл сайын жаңа жыл қарсаңында « Coca-Cola» ком паниясы
мерекелік жарнама науқанына кіріседі. Жарнамаларда жарасымды
отбасының мерекені қалай атап өтетіні көрсетіледі. Сол арқылы көп адам
« Coca-Cola ны» мерекелік көңіл күймен байланыстырады.
Кинематограф. Әр фильмде белгілі бір оқиға баяндалады. Мультфильм —
сторителлинг тің жарқын мысалы. Көліктер туралы мультфильмдегі басты
кейіпкер Маккуин Найзағайын мысалға келтірсек болады.
7 слайд
Сторителлингтің қолданылуы Бұл әдіс алғаш рет Дэвид Армстронгтің « Managing by Storying Around» атты еңбегінде сипатталған. Армстронг компанияға елеулі өзгеріс әкелген компания қызметкерлерінің іс әрекеті жайында баян етеді. Бизнес. Тәжірибелі қызметкерлер жаңадан келген мамандарға компания туралы, қалыптас қан дәстүр туралы айтып, ақыл-кеңес береді. Ком пания нормалары мен нұсқауларын оқы ғаннан гөрі осындай әңгімелердің берері көп . Маркетинг. Жыл сайын жаңа жыл қарсаңында « Coca-Cola» ком паниясы мерекелік жарнама науқанына кіріседі. Жарнамаларда жарасымды отбасының мерекені қалай атап өтетіні көрсетіледі. Сол арқылы көп адам « Coca-Cola ны» мерекелік көңіл күймен байланыстырады. Кинематограф. Әр фильмде белгілі бір оқиға баяндалады. Мультфильм — сторителлинг тің жарқын мысалы. Көліктер туралы мультфильмдегі басты кейіпкер Маккуин Найзағайын мысалға келтірсек болады.
8 слайд
Әлеуметтік желілерде қандай да бір оқиға баян етіледі. Дос-
құрбыларымыздың әңгімесін оқыған соң өз ойымызды, пікірімізді
білдіреміз не соған байланысты қандай да бір іс-әрекет жасаймыз.
Білім беру . Сторителлинг — тиімді оқыту әдістерінің бірі. Бұл әдіс
материалды зерттеу үшін алдымен оны жіті түсініп алу керектігін
білдіреді.Алдымен, ақ паратты тыңдап не оқып алу керек, ақпарат
жинақтап алған соң жаңа материал туралы айтып беруге болады.
Сандық маркетинг. Сторителлинг жарнама мен іс-әрекет тің арасында
теңгерімге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мәселен, 2018 жыл дың
жазында Ресей мен Сауд Арабиясы арасындағы 2018 жылғы футболдан
әлем чемпионатының ашылу матчында Visa чемпионаттың ресми
серіктесі елді елең еткізді. Visa логотипі бар свитшот киіп алған
Ибрагимович бірнеше рет селфиге түсіп: «Керемет гол! Алаңның
ортасында тұрып тепкенде тіпті керемет болар еді!» — деп матчты
сипаттады. Осылайша, әлем чемпионатының аккаунты өз ойын іске
асырды: футбол жұлдызын сөйлету арқылы серіктесін жарнамалады.
8 слайд
Әлеуметтік желілерде қандай да бір оқиға баян етіледі. Дос- құрбыларымыздың әңгімесін оқыған соң өз ойымызды, пікірімізді білдіреміз не соған байланысты қандай да бір іс-әрекет жасаймыз. Білім беру . Сторителлинг — тиімді оқыту әдістерінің бірі. Бұл әдіс материалды зерттеу үшін алдымен оны жіті түсініп алу керектігін білдіреді.Алдымен, ақ паратты тыңдап не оқып алу керек, ақпарат жинақтап алған соң жаңа материал туралы айтып беруге болады. Сандық маркетинг. Сторителлинг жарнама мен іс-әрекет тің арасында теңгерімге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мәселен, 2018 жыл дың жазында Ресей мен Сауд Арабиясы арасындағы 2018 жылғы футболдан әлем чемпионатының ашылу матчында Visa чемпионаттың ресми серіктесі елді елең еткізді. Visa логотипі бар свитшот киіп алған Ибрагимович бірнеше рет селфиге түсіп: «Керемет гол! Алаңның ортасында тұрып тепкенде тіпті керемет болар еді!» — деп матчты сипаттады. Осылайша, әлем чемпионатының аккаунты өз ойын іске асырды: футбол жұлдызын сөйлету арқылы серіктесін жарнамалады.
9 слайд
I – тапсырма
«Ойланайық,талқылайық» дағдысы.
Сұрақтар:
1.Сторителлинг процесі не себепті маңызды рөл
атқарады?
2.Сторителлингті жасау үшін қандай жайтқа көңіл
бөлу керек?
3.Сторителлингтің мазмұны неден құралады?
Дескриптор
ұғымның анықтамасын жазады.
9 слайд
I – тапсырма «Ойланайық,талқылайық» дағдысы. Сұрақтар: 1.Сторителлинг процесі не себепті маңызды рөл атқарады? 2.Сторителлингті жасау үшін қандай жайтқа көңіл бөлу керек? 3.Сторителлингтің мазмұны неден құралады? Дескриптор ұғымның анықтамасын жазады.
10 слайд
I I – тапсырма
.«Талдап,салыстырайық» дағдысы .
Интернеттен әртүрлі сторителлингті тауып, оларды
талдап,салыстырып,кестеге толтырыңыздар.Сторителлинг принциптері Артықшылықт ары Кемшіліктері
Дескриптор Білім алушы
талдау, тұжырымдар жасайды, берілген
қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді
10 слайд
I I – тапсырма .«Талдап,салыстырайық» дағдысы . Интернеттен әртүрлі сторителлингті тауып, оларды талдап,салыстырып,кестеге толтырыңыздар.Сторителлинг принциптері Артықшылықт ары Кемшіліктері Дескриптор Білім алушы талдау, тұжырымдар жасайды, берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді
11 слайд
Кері байланысты WhatsApp нөмеріме
жіберсеңіздер болады: 87752956740
11 слайд
Кері байланысты WhatsApp нөмеріме жіберсеңіздер болады: 87752956740