Материалдар / Сабақ тақырыбы: Сторителлинг 10-сынып

Сабақ тақырыбы: Сторителлинг 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2020
1146
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
4- бөлім: Ойлау дизайны Сабақ тақырыбы: Сторителлинг Шелек оқу өндірістік комбинатының Кәсіпкерлік және бизнес негіз

1 слайд
4- бөлім: Ойлау дизайны Сабақ тақырыбы: Сторителлинг Шелек оқу өндірістік комбинатының Кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәнінің мұғалімі Нұрманбетов Талғат Набиолданович

1 слайд

4- бөлім: Ойлау дизайны Сабақ тақырыбы: Сторителлинг Шелек оқу өндірістік комбинатының Кәсіпкерлік және бизнес негіздері пәнінің мұғалімі Нұрманбетов Талғат Набиолданович

Оқу мақсаттары  10.4.7.1 Жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді;  10.4.7.2 Ойлау дизайным

2 слайд
Оқу мақсаттары  10.4.7.1 Жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді;  10.4.7.2 Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдеу.

2 слайд

Оқу мақсаттары  10.4.7.1 Жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді;  10.4.7.2 Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдеу.

Бағалау критерийі  Оқушы жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді  Алған білімдерін тереңде

3 слайд
Бағалау критерийі  Оқушы жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді  Алған білімдерін тереңдетеді, жүйелейді  Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді .  Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды

3 слайд

Бағалау критерийі  Оқушы жасалынған жұмыс процесін сипаттау үшін сторителлинг қағидаларын түсінеді  Алған білімдерін тереңдетеді, жүйелейді  Ойлау дизайнымен жұмыс жасау кезінде алынған барлық білімдерді талдау, тұжырымдар жасау және болашақта берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді .  Тақырыпты толық меңгерген оқушы шығармашылық тапсырманы орындайды

Жаңа тақырып бойынша сұрақтар Берілген сұрақтарды талқылаңыздар.  1.Сторителлинг дегеніміз не?  2. Сторителлингтің маңызы не?

4 слайд
Жаңа тақырып бойынша сұрақтар Берілген сұрақтарды талқылаңыздар.  1.Сторителлинг дегеніміз не?  2. Сторителлингтің маңызы не?  3. Сторителлинг кімдер,қайда қолданады?

4 слайд

Жаңа тақырып бойынша сұрақтар Берілген сұрақтарды талқылаңыздар.  1.Сторителлинг дегеніміз не?  2. Сторителлингтің маңызы не?  3. Сторителлинг кімдер,қайда қолданады?

 «Сториттелинг» дегеніміз —не?  Қалай болғанда да, әр адам ақпаратты іздеп, қабылдауға тырысады. Сабақта айтылған дүниенің б

5 слайд
 «Сториттелинг» дегеніміз —не?  Қалай болғанда да, әр адам ақпаратты іздеп, қабылдауға тырысады. Сабақта айтылған дүниенің бәрін түсініп алу мүмкіун емес. Оқулық ты қанша оқып, қандай да бір ақпарат алуға тырысқанмен, қабылдау қиынға соғып жатады.Ал бір досыңыз сол нәрсені таратып айтып берсе, бірден түсініп аласыз. Досыңыз да кезінде сіз сияқты қиналды, алайда кейін меңгеріп алған соң ол ақ паратты қалай жеткізу керектігін біледі.  Сторителлинг — тыңдаушыға ақпарат жеткізу тәсілі, нәтижесінде тыңдаушы не істеу керек екенін біліп, оң нәтижеге қол жеткізуге тырысады. Басқаша айтқанда, бұл — баяндау арқылы аудиторияға ақпарат жеткізу мүмкіндігі. Қазіргі кезде сторителлинг әдісін кез келген жерде қолдануға болады. Ол маркетинг тәсілдерінде, іскерлік презентациялар мен психотерапияда аудитория ақпаратты жақсы қабылдауы үшін қолданылады. Ол бейресми болғанмен, оқытудың тиімді әдісі саналады. Оқулық не академиялық журналды оқығаннан гөрі ақпаратты біреудің айтып бергені әлдеқайда түсінікті болатыны белгілі.

5 слайд

 «Сториттелинг» дегеніміз —не?  Қалай болғанда да, әр адам ақпаратты іздеп, қабылдауға тырысады. Сабақта айтылған дүниенің бәрін түсініп алу мүмкіун емес. Оқулық ты қанша оқып, қандай да бір ақпарат алуға тырысқанмен, қабылдау қиынға соғып жатады.Ал бір досыңыз сол нәрсені таратып айтып берсе, бірден түсініп аласыз. Досыңыз да кезінде сіз сияқты қиналды, алайда кейін меңгеріп алған соң ол ақ паратты қалай жеткізу керектігін біледі.  Сторителлинг — тыңдаушыға ақпарат жеткізу тәсілі, нәтижесінде тыңдаушы не істеу керек екенін біліп, оң нәтижеге қол жеткізуге тырысады. Басқаша айтқанда, бұл — баяндау арқылы аудиторияға ақпарат жеткізу мүмкіндігі. Қазіргі кезде сторителлинг әдісін кез келген жерде қолдануға болады. Ол маркетинг тәсілдерінде, іскерлік презентациялар мен психотерапияда аудитория ақпаратты жақсы қабылдауы үшін қолданылады. Ол бейресми болғанмен, оқытудың тиімді әдісі саналады. Оқулық не академиялық журналды оқығаннан гөрі ақпаратты біреудің айтып бергені әлдеқайда түсінікті болатыны белгілі.

Бәріміз де бала кезімізден естіп, тыңдап өстік. Ата-анамыз, ата- әжелеріміз өздерінің бастан кешкендерін айтып беретін. Өз өмірі

6 слайд
Бәріміз де бала кезімізден естіп, тыңдап өстік. Ата-анамыз, ата- әжелеріміз өздерінің бастан кешкендерін айтып беретін. Өз өмірінен мысал келтіре отырып, ақыл-кеңестерін айтатын. Қанша жыл өтсе де, ол әңгімені біз есімізден шы ғармадық, себебі оны етбауыр, жақын адамымыз айтып берді. Әр ертегінің бас-аяғы, шарықтау шегі болады. Сторителлинг тің құрылымы да ертегі сияқты. Сторителлинг принциптері: І акт. Кіріспе Негізгі мәселе туралы егжей тегжейлі айтып беріңіз. II акт. Негізгі бөлім. Әңгімеңізді ширата түсіңіз. Үдете түсіңіз. III акт. Қорытынды Әрекетке шақырыңыз. Тыңдаушыларыңыздың не істегенін қалайсыз? Тыңдаушыларды жігерлендіріңіз.Әңгімелесуші– әлемдегі ең ықпалды адам.Ол бүкіл ұрпақтың көз қа рас ы мен ұстанымын нақтылайды.

6 слайд

Бәріміз де бала кезімізден естіп, тыңдап өстік. Ата-анамыз, ата- әжелеріміз өздерінің бастан кешкендерін айтып беретін. Өз өмірінен мысал келтіре отырып, ақыл-кеңестерін айтатын. Қанша жыл өтсе де, ол әңгімені біз есімізден шы ғармадық, себебі оны етбауыр, жақын адамымыз айтып берді. Әр ертегінің бас-аяғы, шарықтау шегі болады. Сторителлинг тің құрылымы да ертегі сияқты. Сторителлинг принциптері: І акт. Кіріспе Негізгі мәселе туралы егжей тегжейлі айтып беріңіз. II акт. Негізгі бөлім. Әңгімеңізді ширата түсіңіз. Үдете түсіңіз. III акт. Қорытынды Әрекетке шақырыңыз. Тыңдаушыларыңыздың не істегенін қалайсыз? Тыңдаушыларды жігерлендіріңіз.Әңгімелесуші– әлемдегі ең ықпалды адам.Ол бүкіл ұрпақтың көз қа рас ы мен ұстанымын нақтылайды.

 Сторителлингтің қолданылуы Бұл әдіс алғаш рет Дэвид Армстронгтің « Managing by Storying Around» атты еңбегінде сипатталған.

7 слайд
 Сторителлингтің қолданылуы Бұл әдіс алғаш рет Дэвид Армстронгтің « Managing by Storying Around» атты еңбегінде сипатталған. Армстронг компанияға елеулі өзгеріс әкелген компания қызметкерлерінің іс әрекеті жайында баян етеді.  Бизнес. Тәжірибелі қызметкерлер жаңадан келген мамандарға компания туралы, қалыптас қан дәстүр туралы айтып, ақыл-кеңес береді. Ком пания нормалары мен нұсқауларын оқы ғаннан гөрі осындай әңгімелердің берері көп .  Маркетинг. Жыл сайын жаңа жыл қарсаңында « Coca-Cola» ком паниясы мерекелік жарнама науқанына кіріседі. Жарнамаларда жарасымды отбасының мерекені қалай атап өтетіні көрсетіледі. Сол арқылы көп адам « Coca-Cola ны» мерекелік көңіл күймен байланыстырады.  Кинематограф. Әр фильмде белгілі бір оқиға баяндалады. Мультфильм — сторителлинг тің жарқын мысалы. Көліктер туралы мультфильмдегі басты кейіпкер Маккуин Найзағайын мысалға келтірсек болады.

7 слайд

 Сторителлингтің қолданылуы Бұл әдіс алғаш рет Дэвид Армстронгтің « Managing by Storying Around» атты еңбегінде сипатталған. Армстронг компанияға елеулі өзгеріс әкелген компания қызметкерлерінің іс әрекеті жайында баян етеді.  Бизнес. Тәжірибелі қызметкерлер жаңадан келген мамандарға компания туралы, қалыптас қан дәстүр туралы айтып, ақыл-кеңес береді. Ком пания нормалары мен нұсқауларын оқы ғаннан гөрі осындай әңгімелердің берері көп .  Маркетинг. Жыл сайын жаңа жыл қарсаңында « Coca-Cola» ком паниясы мерекелік жарнама науқанына кіріседі. Жарнамаларда жарасымды отбасының мерекені қалай атап өтетіні көрсетіледі. Сол арқылы көп адам « Coca-Cola ны» мерекелік көңіл күймен байланыстырады.  Кинематограф. Әр фильмде белгілі бір оқиға баяндалады. Мультфильм — сторителлинг тің жарқын мысалы. Көліктер туралы мультфильмдегі басты кейіпкер Маккуин Найзағайын мысалға келтірсек болады.

 Әлеуметтік желілерде қандай да бір оқиға баян етіледі. Дос- құрбыларымыздың әңгімесін оқыған соң өз ойымызды, пікірімізді бі

8 слайд
 Әлеуметтік желілерде қандай да бір оқиға баян етіледі. Дос- құрбыларымыздың әңгімесін оқыған соң өз ойымызды, пікірімізді білдіреміз не соған байланысты қандай да бір іс-әрекет жасаймыз.  Білім беру . Сторителлинг — тиімді оқыту әдістерінің бірі. Бұл әдіс материалды зерттеу үшін алдымен оны жіті түсініп алу керектігін білдіреді.Алдымен, ақ паратты тыңдап не оқып алу керек, ақпарат жинақтап алған соң жаңа материал туралы айтып беруге болады.  Сандық маркетинг. Сторителлинг жарнама мен іс-әрекет тің арасында теңгерімге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мәселен, 2018 жыл дың жазында Ресей мен Сауд Арабиясы арасындағы 2018 жылғы футболдан әлем чемпионатының ашылу матчында Visa чемпионаттың ресми серіктесі елді елең еткізді. Visa логотипі бар свитшот киіп алған Ибрагимович бірнеше рет селфиге түсіп: «Керемет гол! Алаңның ортасында тұрып тепкенде тіпті керемет болар еді!» — деп матчты сипаттады. Осылайша, әлем чемпионатының аккаунты өз ойын іске асырды: футбол жұлдызын сөйлету арқылы серіктесін жарнамалады.

8 слайд

 Әлеуметтік желілерде қандай да бір оқиға баян етіледі. Дос- құрбыларымыздың әңгімесін оқыған соң өз ойымызды, пікірімізді білдіреміз не соған байланысты қандай да бір іс-әрекет жасаймыз.  Білім беру . Сторителлинг — тиімді оқыту әдістерінің бірі. Бұл әдіс материалды зерттеу үшін алдымен оны жіті түсініп алу керектігін білдіреді.Алдымен, ақ паратты тыңдап не оқып алу керек, ақпарат жинақтап алған соң жаңа материал туралы айтып беруге болады.  Сандық маркетинг. Сторителлинг жарнама мен іс-әрекет тің арасында теңгерімге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Мәселен, 2018 жыл дың жазында Ресей мен Сауд Арабиясы арасындағы 2018 жылғы футболдан әлем чемпионатының ашылу матчында Visa чемпионаттың ресми серіктесі елді елең еткізді. Visa логотипі бар свитшот киіп алған Ибрагимович бірнеше рет селфиге түсіп: «Керемет гол! Алаңның ортасында тұрып тепкенде тіпті керемет болар еді!» — деп матчты сипаттады. Осылайша, әлем чемпионатының аккаунты өз ойын іске асырды: футбол жұлдызын сөйлету арқылы серіктесін жарнамалады.

I – тапсырма «Ойланайық,талқылайық» дағдысы. Сұрақтар:  1.Сторителлинг процесі не себепті маңызды рөл атқарады?  2.Сторител

9 слайд
I – тапсырма «Ойланайық,талқылайық» дағдысы. Сұрақтар:  1.Сторителлинг процесі не себепті маңызды рөл атқарады?  2.Сторителлингті жасау үшін қандай жайтқа көңіл бөлу керек?  3.Сторителлингтің мазмұны неден құралады?  Дескриптор  ұғымның анықтамасын жазады.

9 слайд

I – тапсырма «Ойланайық,талқылайық» дағдысы. Сұрақтар:  1.Сторителлинг процесі не себепті маңызды рөл атқарады?  2.Сторителлингті жасау үшін қандай жайтқа көңіл бөлу керек?  3.Сторителлингтің мазмұны неден құралады?  Дескриптор  ұғымның анықтамасын жазады.

I I – тапсырма .«Талдап,салыстырайық» дағдысы .  Интернеттен әртүрлі сторителлингті тауып, оларды талдап,салыстырып,кестеге

10 слайд
I I – тапсырма .«Талдап,салыстырайық» дағдысы .  Интернеттен әртүрлі сторителлингті тауып, оларды талдап,салыстырып,кестеге толтырыңыздар.Сторителлинг принциптері Артықшылықт ары Кемшіліктері Дескриптор Білім алушы  талдау, тұжырымдар жасайды, берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді

10 слайд

I I – тапсырма .«Талдап,салыстырайық» дағдысы .  Интернеттен әртүрлі сторителлингті тауып, оларды талдап,салыстырып,кестеге толтырыңыздар.Сторителлинг принциптері Артықшылықт ары Кемшіліктері Дескриптор Білім алушы  талдау, тұжырымдар жасайды, берілген қағидаларды қолдана алтындығын дәлелдейді

 Кері байланысты WhatsApp нөмеріме жіберсеңіздер болады: 87752956740

11 слайд
 Кері байланысты WhatsApp нөмеріме жіберсеңіздер болады: 87752956740

11 слайд

 Кері байланысты WhatsApp нөмеріме жіберсеңіздер болады: 87752956740

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ